Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060403 Соловіївка – Дивин на ділянці км 3+650 – км 4+570, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45233142-6 – Ремонт доріг)
Очікувана вартість
3 085 036,80 UAH
UA-2020-11-04-011315-c 78aa8db6d03e455fa6a85e0d2f47be77
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2020 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 25 листопада 2020 12:57
Очікувана вартість: 3 085 036,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 426,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15425 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12.
Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060403 Соловіївка – Дивин на ділянці км 3+650 – км 4+570, Житомирської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12633, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення С060403 Соловіївка – Дивин, ділянка км 3+650 – км 4+570
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 50
Надання послуг Поточні та остаточний розрахунки за надані послуги Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання наданих послуг готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2020 20:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 20:02
ТД Соловіївка - Дивин (1) (1).docx
17 листопада 2020 20:02
Перелік змін 3.pdf
17 листопада 2020 20:02
Додаток 7 Проект договору.rar
13 листопада 2020 17:35
перелік змін від 13.11.2020 Соловіївка-Дивин.pdf
10 листопада 2020 15:43
Перелік змін.pdf
04 листопада 2020 17:02
Додаток 2 Технічне завдання Соловіївка-Дивин.pdf
17 листопада 2020 20:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 18:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 15:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 17:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 20:02
ТД Соловіївка - Дивин (1) (1).docx
13 листопада 2020 17:35
ТД Соловіївка - Дивин (1).docx
10 листопада 2020 15:43
ТД Соловіївка - Дивин.docx
04 листопада 2020 17:02
ТД Соловіївка - Дивин.docx
17 листопада 2020 20:02
Перелік змін 3.pdf
17 листопада 2020 20:02
Додаток 7 Проект договору.rar
13 листопада 2020 17:35
Додаток 7 Проект договору.rar
04 листопада 2020 17:02
Додаток 7 Проект договору.rar
13 листопада 2020 17:35
перелік змін від 13.11.2020 Соловіївка-Дивин.pdf
10 листопада 2020 15:43
Перелік змін.pdf
04 листопада 2020 17:02
Додаток 2 Технічне завдання Соловіївка-Дивин.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-04-011315-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:35800585
Дата подання: 30 листопада 2020 11:00
Вимога на дії Замовника
Вимога на дії Замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2020 20:38
Шановний Учасник! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Згідно зі ст. 16 Закону, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Таким чином, Закон встановлює вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Як вбачається з умов Тендерної документації, у Додатку 6, окрім вимог, що стосуються підтвердження кваліфікації Учасників відповідно до ст. 16 Закону, містяться також і вимоги щодо надання ряду інших документів, які Учасникам необхідно подати у складі власної тендерної пропозиції. Оскільки дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря не відноситься до переліку кваліфікаційних критеріїв, які встановлені для Учасників, Замовник не може розміщувати в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, що стосується подання згаданого дозволу, оскільки це буде суперечити ч. 16 ст. 29 Закону.
Окрім того, ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» у складі тендерної пропозиції було надано Лист-пояснення № СД-19/1 від 18 листопада 2020 року, зі змісту якого вбачається, що Учасник планує залучити до надання послуг за предметом закупівлі асфальтозмішувальну установку, яка, на думку Учасника, не є стаціонарним джерелом забруднення, а тому отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря при експлуатації даного типу обладнання є недоцільним, що свідчить про відсутність необхідного дозволу.
Підсумовуючи вищезазначене, пропозицію Учасника ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» було відхилено відповідно до умов Тендерної документації та вимог Закону.

Документи подані скаржником

30 листопада 2020 11:00
Дозвіл на викиди.pdf
30 листопада 2020 11:00
ВИМОГА Соловіївка-Дивин.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-04-011315-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:35800585
Дата подання: 07 грудня 2020 11:19
Скарга на дії Замовника
Скарга на дії Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 грудня 2020 18:53
рішення від 09.12.2020 № 22754 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2020 18:52
рішення від 18.12.2020 №23485.pdf
Дата публікації: 23 грудня 2020 22:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: Погоджуємося з рішенням АМКУ.
Дата виконання рішення замовником: 12 січня 2021 16:56

Документи подані скаржником

07 грудня 2020 09:25
Дозвіл на викиди.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2020 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" 2 714 932,34
UAH з ПДВ
2 714 932,34
UAH з ПДВ
Документи
Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит" 2 949 900,00
UAH з ПДВ
2 949 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 2 988 381,00
UAH з ПДВ
2 988 381,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ" 3 054 186,43
UAH з ПДВ
3 054 186,43
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2020 17:52
Електронний підпис
24 листопада 2020 17:51
Радабанк.pdf
24 листопада 2020 17:51
гарантія 137 UA-2020-11-04-011315-c.zip
24 листопада 2020 17:04
Електронний підпис
24 листопада 2020 17:04
Документи.rar
24 листопада 2020 16:34
Електронний підпис
24 листопада 2020 16:34
Трудові.rar
24 листопада 2020 16:34
Техніка.rar
24 листопада 2020 16:34
Тендерна пропозиція.pdf
24 листопада 2020 16:34
Працівники.rar
24 листопада 2020 16:34
повноваження та установчі.rar
24 листопада 2020 16:34
Лабораторія.rar
24 листопада 2020 16:34
кошторис Дивин ч1.pdf
24 листопада 2020 16:34
кошторис Дивин ч 3.pdf
24 листопада 2020 16:34
кошторис Дивин ч 2.pdf
24 листопада 2020 16:34
Календарний графік.pdf
24 листопада 2020 16:34
Документи.rar
24 листопада 2020 16:34
Договір_масенерджи.pdf
24 листопада 2020 16:34
Договір Масенерджі копія.pdf
24 листопада 2020 16:34
Договір земельної ділянки.PDF
24 листопада 2020 16:34
аналогічні.rar
24 листопада 2020 16:34
АБЗ.rar
24 листопада 2020 16:34
141.imd

Публічні документи

24 листопада 2020 23:50
Електронний підпис
24 листопада 2020 23:44
33. Фінансова спроможность.rar
24 листопада 2020 23:44
Антикорупційна программа.pdf
24 листопада 2020 23:43
Довідки Урарту.pdf
24 листопада 2020 23:43
Дозвільні документи.pdf
24 листопада 2020 23:43
51. Копія договору МТБ.pdf
24 листопада 2020 23:43
28. Сертифікат ISO.PDF
24 листопада 2020 23:43
157.imd
24 листопада 2020 23:43
Фінансова звітність.pdf
24 листопада 2020 23:43
Банківське забезпечення.rar
24 листопада 2020 23:43
Тендерна пропозиція.pdf
24 листопада 2020 23:43
Календарний графік.pdf
24 листопада 2020 23:43
63. Досвід виконанна робіт.rar
24 листопада 2020 23:43
9.Довідка щодо ліцензії.pdf
24 листопада 2020 23:43
65. Лист- підтвердження.pdf
24 листопада 2020 23:43
8. Копія ліцензії.pdf
24 листопада 2020 23:43
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

07 грудня 2020 14:07
Електронний підпис
07 грудня 2020 14:06
стаття 17 для Переможця.pdf
07 грудня 2020 14:06
public_doc (6).pdf
07 грудня 2020 14:06
public_doc (1).p7s
24 листопада 2020 18:47
Електронний підпис
24 листопада 2020 18:46
45.Витяг з ЄДР від 10.11.2020р..pdf
24 листопада 2020 18:46
40.1.Виписка з банку.pdf
24 листопада 2020 18:46
36.Вiдомостi_про_учасника.pdf
24 листопада 2020 18:46
31.ДЦ в АВК.7z
24 листопада 2020 18:46
30.Календарний графік.pdf
24 листопада 2020 18:46
29.Технічне завдання.pdf
24 листопада 2020 18:46
27.ДЦ_Соловіївка - Дивин.pdf
24 листопада 2020 18:46
26.Гарантійний лист про ОП.pdf
24 листопада 2020 18:46
23.Фін.звітність.zip
24 листопада 2020 18:46
22.Лист-відгук.pdf
24 листопада 2020 18:46
19.Оригінал дипломів.pdf
24 листопада 2020 18:46
17.Довідка про працівників.pdf
24 листопада 2020 18:46
11.Картка ОЗ-6_КДМ-2067.pdf
24 листопада 2020 18:46
10.Копія дозволу на викиди.pdf
24 листопада 2020 18:46
8.Інформація про АБЗ.pdf
24 листопада 2020 18:46
4.Розрахунок 1 маш-год.pdf
24 листопада 2020 18:46
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 листопада 2020 20:43
Електронний підпис
24 листопада 2020 20:42
3Забезпечення.zip
24 листопада 2020 20:42
2ТехЧастина.zip
24 листопада 2020 20:42
1Пропозиція с060403 Солов.zip
24 листопада 2020 20:42
5Кваліфікація.zip.002
24 листопада 2020 20:42
4Інші документи.zip
24 листопада 2020 20:42
5Кваліфікація.zip.001

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"

Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"
#35800585
Очікує рішення 2 714 932,34
UAH з ПДВ
12 січня 2021 16:49
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"
#35800585
Рішення скасоване 2 714 932,34
UAH з ПДВ
12 січня 2021 16:49
Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит"
#20419787
Рішення скасоване 2 949 900,00
UAH з ПДВ
12 січня 2021 16:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Рішення скасоване 2 988 381,00
UAH з ПДВ
12 січня 2021 16:49

Документи

Документи

27 листопада 2020 18:14
Електронний підпис
27 листопада 2020 18:14
739.pdf
25 листопада 2020 13:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит" #20419787

№ рішення у справі

60/21-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

01 грудня 2020 17:44
Електронний підпис
01 грудня 2020 17:44
748.pdf
27 листопада 2020 18:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 12 січня 2021 17:08
Кінець періоду оскарження: 23 січня 2021 00:00
Дата відміни: 23 січня 2021 00:00
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Закупівля відміняється у зв'язку з відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Документи:
12 січня 2021 17:08
Електронний підпис
12 січня 2021 17:06
809.pdf