Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060403 Соловіївка – Дивин на ділянці км 3+650 – км 4+570, Житомирської області»
(ДК 021:2015 (CPV) – 45233142-6 – Ремонт доріг)
Очікувана вартість
3 085 036,80 UAH
UA-2020-11-04-011315-c ● 78aa8db6d03e455fa6a85e0d2f47be77
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Сергій Борисович Сорокін +380412474388 39932654oda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2020 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2020 12:57 |
Очікувана вартість: | 3 085 036,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 426,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15425 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12.
Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону.
Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060403 Соловіївка – Дивин на ділянці км 3+650 – км 4+570, Житомирської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12633, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення С060403 Соловіївка – Дивин, ділянка км 3+650 – км 4+570
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 березня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. | Аванс | 7 | Робочі | 50 |
Надання послуг | Поточні та остаточний розрахунки за надані послуги Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання наданих послуг готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2020 20:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2020 20:02 |
ТД Соловіївка - Дивин (1) (1).docx | |
17 листопада 2020 20:02 |
Перелік змін 3.pdf | |
17 листопада 2020 20:02 |
Додаток 7 Проект договору.rar | |
13 листопада 2020 17:35 |
перелік змін від 13.11.2020 Соловіївка-Дивин.pdf | |
10 листопада 2020 15:43 |
Перелік змін.pdf | |
04 листопада 2020 17:02 |
Додаток 2 Технічне завдання Соловіївка-Дивин.pdf |
17 листопада 2020 20:03 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
17 листопада 2020 20:02 |
ТД Соловіївка - Дивин (1) (1).docx
|
|||||||||
17 листопада 2020 20:02 |
Перелік змін 3.pdf
|
|||||||||
17 листопада 2020 20:02 |
Додаток 7 Проект договору.rar
|
|||||||||
13 листопада 2020 17:35 |
перелік змін від 13.11.2020 Соловіївка-Дивин.pdf
|
|||||||||
10 листопада 2020 15:43 |
Перелік змін.pdf
|
|||||||||
04 листопада 2020 17:02 |
Додаток 2 Технічне завдання Соловіївка-Дивин.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-04-011315-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:35800585
Дата подання: 30 листопада 2020 11:00
Вимога на дії Замовника
Вимога на дії Замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2020 20:38
Шановний Учасник! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Згідно зі ст. 16 Закону, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Таким чином, Закон встановлює вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Як вбачається з умов Тендерної документації, у Додатку 6, окрім вимог, що стосуються підтвердження кваліфікації Учасників відповідно до ст. 16 Закону, містяться також і вимоги щодо надання ряду інших документів, які Учасникам необхідно подати у складі власної тендерної пропозиції. Оскільки дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря не відноситься до переліку кваліфікаційних критеріїв, які встановлені для Учасників, Замовник не може розміщувати в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, що стосується подання згаданого дозволу, оскільки це буде суперечити ч. 16 ст. 29 Закону.
Окрім того, ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» у складі тендерної пропозиції було надано Лист-пояснення № СД-19/1 від 18 листопада 2020 року, зі змісту якого вбачається, що Учасник планує залучити до надання послуг за предметом закупівлі асфальтозмішувальну установку, яка, на думку Учасника, не є стаціонарним джерелом забруднення, а тому отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря при експлуатації даного типу обладнання є недоцільним, що свідчить про відсутність необхідного дозволу.
Підсумовуючи вищезазначене, пропозицію Учасника ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» було відхилено відповідно до умов Тендерної документації та вимог Закону.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Згідно зі ст. 16 Закону, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Таким чином, Закон встановлює вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Як вбачається з умов Тендерної документації, у Додатку 6, окрім вимог, що стосуються підтвердження кваліфікації Учасників відповідно до ст. 16 Закону, містяться також і вимоги щодо надання ряду інших документів, які Учасникам необхідно подати у складі власної тендерної пропозиції. Оскільки дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря не відноситься до переліку кваліфікаційних критеріїв, які встановлені для Учасників, Замовник не може розміщувати в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, що стосується подання згаданого дозволу, оскільки це буде суперечити ч. 16 ст. 29 Закону.
Окрім того, ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» у складі тендерної пропозиції було надано Лист-пояснення № СД-19/1 від 18 листопада 2020 року, зі змісту якого вбачається, що Учасник планує залучити до надання послуг за предметом закупівлі асфальтозмішувальну установку, яка, на думку Учасника, не є стаціонарним джерелом забруднення, а тому отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря при експлуатації даного типу обладнання є недоцільним, що свідчить про відсутність необхідного дозволу.
Підсумовуючи вищезазначене, пропозицію Учасника ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» було відхилено відповідно до умов Тендерної документації та вимог Закону.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-11-04-011315-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:35800585
Дата подання: 07 грудня 2020 11:19
Дата подання: 07 грудня 2020 11:19
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 грудня 2020 18:53
рішення від 09.12.2020 № 22754 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2020 18:52
інформація про резулятивну частину рішення від 18.12.2020 №23485.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2020 16:09
рішення від 18.12.2020 №23485.pdf
Дата публікації: 23 грудня 2020 22:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: Погоджуємося з рішенням АМКУ.
Дата виконання рішення замовником: 12 січня 2021 16:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2020 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" |
2 714 932,34
UAH з ПДВ
|
2 714 932,34
UAH з ПДВ
|
Документи |
Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит" |
2 949 900,00
UAH з ПДВ
|
2 949 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
2 988 381,00
UAH з ПДВ
|
2 988 381,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ" |
3 054 186,43
UAH з ПДВ
|
3 054 186,43
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" #35800585 |
Очікує рішення |
2 714 932,34
UAH з ПДВ
|
12 січня 2021 16:49
|
|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" #35800585 |
Рішення скасоване |
2 714 932,34
UAH з ПДВ
|
12 січня 2021 16:49
|
|
Дочірнє підприємство "Фаворит ОПТ" акціонерного товариства закритого типу "Фаворит" #20419787 |
Рішення скасоване |
2 949 900,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2021 16:49
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Рішення скасоване |
2 988 381,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2021 16:49
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 12 січня 2021 17:08 |
Кінець періоду оскарження: | 23 січня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 23 січня 2021 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Закупівля відміняється у зв'язку з відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
12 січня 2021 17:08
|
Електронний підпис |
12 січня 2021 17:06
|
809.pdf |