Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 09120000-6, «Газове паливо» (номенклатурна позиція товару: 09123000-7 природний газ)
Очікувана вартість
2 462 000,00 UAH
UA-2020-11-04-009461-c 96e1c04bcd734b9ca83d1fa88b67121f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Романовська

+380678359855 r_y_v@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ОДЕСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ЗАЙНЯТОСТІ"
Код ЄДРПОУ: 33311890
Вебсайт: http://www.profcentre.odessa.ua
Місцезнаходження: 65076, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Іцхака Рабіна, буд. 18-А
Контактна особа: Юлія Романовська
+380678359855
r_y_v@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2020 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2020 09:00
Початок аукціону: 23 листопада 2020 13:18
Очікувана вартість: 2 462 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 310,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
291.35 тисяча кубічних метрів
ДК 021:2015 – 09120000-6, «Газове паливо» (номенклатурна позиція товару: 09123000-7 природний газ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65076, Україна, Одеська область, м. Одеса, Вул. Іцхака Рабіна, 18-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплату вартості газу Споживач здійснює не пізніше 10 числа місяця наступного за розрахунковим, на підставі актів приймання-передачі природного газу, які надаються Постачальником Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 листопада 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 16:40
ТД та Додатки 3, 4_нова редакція.docx
09 листопада 2020 16:40
Перелік змін ГАЗ.pdf
04 листопада 2020 15:43
Додатки 1,4,5(проект договору).docx
04 листопада 2020 15:43
Тендерна документація.pdf
04 листопада 2020 15:43
Оголошення.pdf
09 листопада 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 16:40
ТД та Додатки 3, 4_нова редакція.docx
09 листопада 2020 16:40
Перелік змін ГАЗ.pdf
04 листопада 2020 15:43
Додатки 1,4,5(проект договору).docx
04 листопада 2020 15:43
Тендерна документація.pdf
04 листопада 2020 15:43
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ISO
Дата подання: 04 листопада 2020 16:02
Дата відповіді: 05 листопада 2020 13:54
Шановний Замовник ! Так як документація не містить вимог, які би стримували демпінг цін і велика кількість учасників-махінаторів цим скористаються, то прошу вимагати від учасників сертифікат ISO 9001:2015, а також ISO 14001:2015, також ISO 45001:2018, ISO 50001:2018. Прошу чітко прописати в документації назви цих сертифікатів. Це дасть змогу надійним учасникам взяти участь в тендері і укласти договір з висококваліфікованим суб’єктом газового ринку і не допустити участі тендерних махінаторів. Прошу внести зміни в документацію. Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо Вам за ваше запитання. Але вважаємо, що дані сертифікати ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, ISO 50001:2018 - не є обов’язковими, та не можуть стримувати демпінг цін та корегувати кількість тендерних учасників-махінаторів. Однак відсутність таких документів не може бути наслідком відхилення Учасника.
Зважаючи на вищенаведене, Замовник не вважає за необхідне вносити зміни до тендерної документації щодо додаткових вимог до Учасників закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-04-009461-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:34933742
Дата подання: 09 листопада 2020 11:32
Постанова НКРЕКП №1611
Шановний Замовнику! Повідомляємо, що 1 вересня 2020 року набула чинності Постанова НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року. Вказаною Постановою внесено зміни до Кодексу газотранспортної системи України, щодо розміру величини коригування небалансів.
Відповідно, станом на сьогодні у випадку позитивного або негативного небалансу, допустиме відхилення розраховується щоденно та дорівнює +/- 3% від обсягу природного газу поданого та відібраного на точках входу/виходу з газотранспортної системи у відповідну газову добу.
У зв'язку з чим просимо внести відповідні правки в Проект договору, а саме наступну редакцію:
"Добовий обсяг відбору (споживання) газу Споживачем не повинен відрізнятись від підтвердженого обсягу газу більш ніж на ±3%"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 листопада 2020 16:49
Шановний Учаснику, положення постанови НКРЕКП «Про затвердження Змін до деяких постанов НКРЕКП» від 26.08.2020 № 1611 щодо внесення змін до Кодексу газотранспортної системи, затвердженого Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2493, зокрема у частині розміру допустимого відхилення небалансу, стосуються замовників послуг транспортування природного газу та операторів газорозподільної системи і не мають відношення до споживачів природного газу.
Зазначаємо, що в проекті договору дана норма дотримана, а саме п.2.3. проекту Договору про закупівлю на постачання природного газу (додаток 5 до ТД) містить цю вимогу.
Враховуючи вищевикладене, проект договору не потребує перегляду, оскільки він в повній мірі відповідає вимогам чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-11-04-009461-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:34933742
Дата подання: 09 листопада 2020 11:36
Формат документів ТД
Шановний замовнику, Переконливе прохання завантажити тендерну документацію в форматі Word.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 листопада 2020 17:20
Шановний Учаснику! Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено вимоги до формату інформації про закупівлю, яку замовник оприлюднює в електронній системі закупівель. Відповідно підстави для викладення інформації про закупівлю в іншому форматі відсутні, адже формат викладення ТД не впливає на можливість підготувати тендерну пропозицію потенційним учасникам торгів.
Додатково повідомляємо, що Додатки, які потребують заповнення зі сторони Учасника та проект договору долучені в форматі word до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-11-04-009461-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:36424636
Дата подання: 09 листопада 2020 12:52
Вимога
Просимо змінити словосполучення: «станом на день подання цінової пропозиції учасником» на «станом на місяць подання цінової пропозиції учасником» у зв’язку з тим, що замовлення та отримання відповідної довідки від уповноваженого органу потребує певного часу (від трьох днів), що ускладнює можливість подання тендерної пропозиції днем отримання такої довідки, а наявність саме такого словосполучення може призвести до неоднозначного трактування зі сторони учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 листопада 2020 16:50
Дякуємо. Внесено зміни до тендерної докуметації
Номер вимоги: UA-2020-11-04-009461-c.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:36424636
Дата подання: 09 листопада 2020 12:56
Вимога
Сертифікат
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 листопада 2020 16:51
Дякуємо. Внесено зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-11-04-009461-c.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:36424636
Дата подання: 09 листопада 2020 12:58
Вимога
Небаланси
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 листопада 2020 16:54
Шановний Учасник!
Відповідно до п. 1 глави 6 розділу XIV Кодексу газотранспортної системи замовники послуг транспортування відповідають за збалансованість своїх портфоліо балансування протягом періоду балансування для мінімізації потреб оператора газотранспортної системи у вчиненні дій із врегулювання небалансів, передбачених цим Кодексом. Періодом балансування є газова доба (D).
Вимоги розділу XIV Кодексу газотранспортної системи розповсюджуются тільки на відносини між Оператором ГТС та замовників послуг транспортування.
Кодексом газотранспортної системи встановлено, що замовником послуг транспортуваня є юридична особа або фізична особа - підприємець, яка на підставі договору транспортування, укладеного з оператором газотранспортної системи, замовляє одну чи декілька складових послуг транспортування природного газу (замовлення розподілу потужності, замовлення транспортування природного газу, послуга балансування).
Таким чином, враховуючи те, що між ДЕРЖАВНИМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ "ОДЕСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ЗАЙНЯТОСТІ" та Оператором ГТС відсутні договірні відносини, положення Кодексу газотранспортної системи в цій частині не розповсюджуються на Договір про закупівлю.
Проект Договору про закупівлю повністю відповідає вимогам, що визначені п. 5. розділу ІІ Постанови НКРЕКП "Про затвердження правил постачання природного газу та містить всі його істотні умови.

Документи подані скаржником

09 листопада 2020 12:56
ISO.docx

Документи подані скаржником

09 листопада 2020 12:58
Небаланси.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-04-009461-c.a6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 01 грудня 2020 15:21
скарга
на незаконні дії замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 грудня 2020 20:18
рішення від 03.12.2020 № 22416 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2020 20:18
рішення від 14.12.2020 № 23100.pdf
Дата публікації: 17 грудня 2020 22:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 14.12.2020 №23100-р/пк-пз, Замовник скасувує рішення про визначення ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» переможцем відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: код 09120000-6 «Газове паливо» (номенклатурна позиція товару: 09123000-7 природний газ).
Дата виконання рішення замовником: 18 грудня 2020 12:15

Документи подані скаржником

01 грудня 2020 14:39
скарга_Одеса.docx
01 грудня 2020 14:39
скарга.pdf

Документи подані замовником

07 грудня 2020 17:18
Пояснення на скаргу.pdf
07 грудня 2020 17:18
Пояснення_скарга АМК.doc
07 грудня 2020 17:18
Лист пояснення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 листопада 2020 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 1 512 106,50
UAH з ПДВ
1 512 106,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" 1 660 695,00
UAH з ПДВ
1 660 695,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ" 1 898 688,50
UAH з ПДВ
1 898 688,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 12:43
Електронний підпис
04 грудня 2020 12:43
Довідка п12 ч1 ст 17.pdf
04 грудня 2020 12:43
Довідка ч2 ст 17.pdf
04 грудня 2020 12:42
Довідка п3 ч 1 ст 17.pdf
04 грудня 2020 11:50
Електронний підпис
04 грудня 2020 11:50
Довідка п12 ч1 ст 17.pdf
04 грудня 2020 11:50
Довідка ч2 ст 17.pdf
04 грудня 2020 11:50
Довідка п3 ч 1 ст 17.pdf
04 грудня 2020 10:19
Електронний підпис
04 грудня 2020 10:19
МВС 03.12.2020.pdf
04 грудня 2020 10:19
Довідка п12 ч1 ст 17.pdf
01 грудня 2020 09:05
Електронний підпис
01 грудня 2020 09:05
Електронний підпис
01 грудня 2020 09:05
МВС.pdf
01 грудня 2020 09:05
ДФС на переможця.pdf
01 грудня 2020 09:05
Довідка.zip
01 грудня 2020 09:05
Довідка.pdf.p7s
01 грудня 2020 09:04
Довідка.pdf
01 грудня 2020 09:04
Довідка ч2 ст 17.pdf
01 грудня 2020 09:04
Довідка ТОВ.pdf.p7s
01 грудня 2020 09:04
Довідка ТОВ.pdf
01 грудня 2020 09:04
Довідка п3 ч 1 ст 17.pdf
01 грудня 2020 09:04
Довідка (1).zip
01 грудня 2020 09:04
Банкрут ЛТД.pdf
26 листопада 2020 11:32
Електронний підпис
26 листопада 2020 11:32
3 трудов+дипломи ЛТД.pdf
26 листопада 2020 11:32
2 Копії наказов ЛТД.pdf
26 листопада 2020 11:32
1 Довідка про працівників.pdf
19 листопада 2020 17:02
Електронний підпис
19 листопада 2020 17:02
6Протокол призначення.pdf
19 листопада 2020 17:02
62 Банк Гарант Договір.pdf
19 листопада 2020 17:02
61 Банк Гарант Довідка.pdf
19 листопада 2020 17:02
60 Банк Гарант Виписка.pdf
19 листопада 2020 17:02
59 21706 ТОВ СЕРВІС ГРУПП ЛТД p7s.zip
19 листопада 2020 17:02
51 Проект договору.pdf
19 листопада 2020 17:02
50 Тендерна пропозиція.pdf
19 листопада 2020 17:02
5.Наказ про призначення ЛТД.pdf
19 листопада 2020 17:02
5.1Сероус (зміна прізвища).pdf
19 листопада 2020 17:02
47 Технічні вимоги.pdf
19 листопада 2020 17:02
46 Довідка про сайт ЛТД.pdf
19 листопада 2020 17:02
39 Фін звіт III квартал 2020.pdf
19 листопада 2020 17:02
38 Копія фін звіту 2019 р..pdf
19 листопада 2020 17:02
36 протокол на одну закупку.pdf
19 листопада 2020 17:02
35 Протокол правочин.pdf
19 листопада 2020 17:02
33 Довідка щодо коду доступу.pdf
19 листопада 2020 17:02
31 Копія Договір зберігання.pdf
19 листопада 2020 17:02
3 Відомості ЄДРПОУ 07.09.20 ЛТД.pdf
19 листопада 2020 17:02
27Сертифікати ISO (20р)ЛТД.pdf
19 листопада 2020 17:02
26Лист РНБО щодо санкцій ЛТД.pdf
19 листопада 2020 17:02
25 Лист з СБУ.pdf
19 листопада 2020 17:02
2 Витяг ЄДР 02.11.pdf
19 листопада 2020 17:02
19 Походження газу ЛТД.pdf
19 листопада 2020 17:02
16 статті 17 Закону України.pdf
19 листопада 2020 17:02
11 довідка про ліцензію.pdf
19 листопада 2020 17:02
.1 Реєстр.pdf

Публічні документи

25 грудня 2020 16:58
Електронний підпис
25 грудня 2020 16:56
Постанова Ліцензія.pdf
25 грудня 2020 16:56
про уповноважену.pdf
25 грудня 2020 16:56
довідка про ліцензію.pdf
23 грудня 2020 11:54
Електронний підпис
23 грудня 2020 11:53
ст. 17.pdf
23 грудня 2020 11:53
довідка_п. 12 ч. 1 ст. 17.pdf
23 грудня 2020 11:53
довідка_ч.2 ст. 17.pdf
23 грудня 2020 11:53
Dovidka_20342405920340543143.pdf
23 грудня 2020 11:53
public_doc.p7s
23 грудня 2020 11:53
public_doc.pdf
19 листопада 2020 18:05
Електронний підпис
19 листопада 2020 18:02
66 Договір з банком альянс.pdf
19 листопада 2020 18:02
67 реєстр документів.pdf
19 листопада 2020 18:02
Витяг із Статут1.7z
19 листопада 2020 18:02
57 Довідка про веб-сайт.pdf
19 листопада 2020 18:02
50 СТАТУТ актуальний_.pdf
19 листопада 2020 18:02
47 нотар ліцензія.pdf
19 листопада 2020 18:01
45 ЦІНОВА ТПП.pdf
19 листопада 2020 18:01
35 Довідка_п. 12, ч. 1 ст. 17.pdf
19 листопада 2020 18:01
33 Лист-пояснення_п.5 ч. 1 ст. 17.pdf
19 листопада 2020 18:01
29 Інформація_ст.17_загальна.pdf
19 листопада 2020 18:01
21 договір Глорія.pdf
19 листопада 2020 18:01
18 дог.Коломия ВОМС.pdf
19 листопада 2020 18:01
22 накладні акти Глорія.pdf
19 листопада 2020 18:01
41 протокол на уповноважену.pdf
19 листопада 2020 18:01
39 Виписка з Протоколу.pdf
19 листопада 2020 18:01
12 Диплом КУбай В.В..pdf
19 листопада 2020 18:01
8 Диплом_Кугукова.pdf
19 листопада 2020 18:01
10 Свідоцтво про шлюб.pdf
19 листопада 2020 18:01
14 довіреність Кугукова.pdf
19 листопада 2020 18:01
7 накази на працівників.pdf
19 листопада 2020 18:01
6 Довідка про працівників.pdf
19 листопада 2020 18:01
Протокол Н1.7Z
19 листопада 2020 18:01
Банківська ліцензі1.7z
19 листопада 2020 18:01
Гарантія 15820-19-166.7z
19 листопада 2020 18:01
Наказ Фролова Ю.1.7Z
19 листопада 2020 18:01
65 довідка_альянс.pdf
19 листопада 2020 18:01
54 Довідка про учасника.pdf
19 листопада 2020 18:01
52 витяг ПДВ.pdf
19 листопада 2020 18:01
32 Специфікація.pdf
19 листопада 2020 18:01
34 Довідка_п. 6, ч. 1 ст. 17.pdf
19 листопада 2020 18:01
36 Довідка_п. 13, ч. 1 ст. 17.pdf
19 листопада 2020 18:01
42 паспорт і код директора.pdf
19 листопада 2020 18:01
27 баланс_30.09.2020.pdf
19 листопада 2020 18:01
30 Довідка_ст. 17_додаток 3.pdf
19 листопада 2020 18:01
24 БАЛАНС 2019р..pdf
19 листопада 2020 18:01
26 баланс_30.06.2020.pdf
19 листопада 2020 18:01
25 баланс_31.03.2020.pdf
19 листопада 2020 18:01
23 Лист Відгук Глорія.pdf
19 листопада 2020 18:01
20 відгук Коломия ВОМС.pdf
19 листопада 2020 18:00
37 Довідка_ч. 2 ст. 17.pdf
19 листопада 2020 18:00
16 довіреність Кубай.pdf
19 листопада 2020 18:00
1 тендерна пропозиція.pdf
19 листопада 2020 18:00
15 довіреність Жук.pdf
19 листопада 2020 18:00
11 диплом Жук Ігор.pdf

Публічні документи

17 листопада 2020 08:50
Електронний підпис
17 листопада 2020 08:49
30 Захист довкілля (довідка).pdf
17 листопада 2020 08:49
20 Лист-відгук від 21.01.2020 р..pdf
17 листопада 2020 08:49
19 Копія Договору 008852 - БТ (19).pdf
17 листопада 2020 08:49
16 Довіреність Ляшенко Н.К..jpeg
17 листопада 2020 08:49
14 Накази та док. про освіту.zip
17 листопада 2020 08:49
10 Довідка з ТПП.pdf
17 листопада 2020 08:49
08 Довідка щодо покриття.pdf
17 листопада 2020 08:49
05 Ліцензія банку.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"

ТОВ "ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"
#38772399
Рішення скасоване 1 512 106,50
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 12:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 листопада 2020 09:40
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"
#38772399
Відхилено 1 512 106,50
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 13:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"
#42827548
Переможець 1 660 695,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 13:47

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. За результатами розгляду інформації та/або документів, що підтверджують відповідність ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД » (далі - Учасник) процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та документів, наданих на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник повинен був зазначити період, щодо кожного працівника існування трудових відносин з учасником, що передбачено п.2.1. ДОДАТКУ 2 до ТД. Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка» №3700/56-Е від 16.11.2020 р., який не містить необхідних відомостей. У порушення п.2.1. ДОДАТКУ 2 до ТД Учасник на підтвердження інформації, зазначеної в вищевказаній Довідці, повинен надати в складі пропозиції на кожного працівника копії розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення (прийом) на посаду або копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка де зроблений останній запис) або копії діючого трудового договору або копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин цих працівників з учасником, копії документів про освіту. Дані документи в складі тендерної пропозиції Учасника відсутні. У порушення п.2.2. ДОДАТКУ 2 до ТД Учасником не надана Довідка з переліком уповноважених осіб, які мають право доступу до інформаційної платформи Оператора ГТС/ГРС від імені користувача платформи (постачальника). Для підтвердження інформації вказаної у Довідці Учасник надає копії довіреності на цих уповноважених осіб, згідно форми розміщеної на сайті Оператора ГТС/ГРС України. Перелік інформації або документів, які необхідно надати для усунення виявлених невідповідностей: 1) Довідку про працівників із зазначенням періоду, щодо кожного працівника існування трудових відносин з учасником. 2) Копії розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення (прийом) на посаду або копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка де зроблений останній запис) або копії діючого трудового договору або копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин цих працівників з учасником, копії документів про освіту; 3) Довідку з переліком уповноважених осіб, які мають право доступу до інформаційної платформи Оператора ГТС/ГРС від імені користувача платформи (постачальника). Для підтвердження інформації вказаної у Довідці Учасник надає копії довіреності на цих уповноважених осіб, згідно форми розміщеної на сайті Оператора ГТС/ГРС України. Згідно з вимогами ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо привести вищевказані документи та інформацію у відповідність

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399

№ рішення у справі

70/111-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399

№ рішення у справі

70/111-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

18 грудня 2020 13:39
Електронний підпис
18 грудня 2020 13:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 13:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"
#42827548
1 660 695,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 16:48
РІШЕННЯ.docx укладений
13 січня 2022 16:47
НАКАЗ.docx укладений
13 січня 2022 16:47
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2021 08:56
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
05 лютого 2021 08:56
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2021 08:54
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
05 лютого 2021 08:53
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2021 14:54
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
04 лютого 2021 14:53
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2021 14:51
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
04 лютого 2021 14:49
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:57
Договір 8696-21 від 29.12.20.pdf укладений
29 грудня 2020 10:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни в п.1.4. п. 1.5. розділу 1 Договору№ 8696/21 від 29.12.20 р., а саме: Річний плановий обсяг споживання природного газу становить: 273 590,60 куб.м.
Номер договору про закупівлю: 8696/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни в п.1.4. п. 1.5. розділу 1 Договору№ 8696/21 від 29.12.20 р., а саме: Річний плановий обсяг споживання природного газу становить: 258 675,23 куб.м.
Номер договору про закупівлю: 8696/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни в п.1.4. п. 1.5. розділу 1 Договору№ 8696/21 від 29.12.20 р., а саме: Річний плановий обсяг споживання природного газу становить: 240 680,43 куб.м.
Номер договору про закупівлю: 8696/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни в п.1.4. п. 1.5. розділу 1 Договору№ 8696/21 від 29.12.20 р., а саме: Річний плановий обсяг споживання природного газу становить: 219 320,52 куб.м.
Номер договору про закупівлю: 8696/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 715 590,28
UAH (в тому числі ПДВ 119 265,04 UAH)
Причини розірвання договору: Договір розірваний за рішенням Господарського суду Львівської області, справа № 914/2397/21