Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Господарчі товари (лист оцинкований (0,3*1000*2000 мм)
Очікувана вартість
948,60 UAH
UA-2020-11-04-008163-c ff457f013cc6497e8b3fa362378357dc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інесса Олександрівна Шевченко

+380667058273 obds@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради "Обласний багатопрофільний дитячий санаторій"
Код ЄДРПОУ: 31766188
Місцезнаходження: 61009, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Гагарина, буд. 266
Контактна особа: Інесса Олександрівна Шевченко
+380667058273
obds@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Якість товару, що постачається по цьому Договору відповідає вимогам державних стандартів та технічних умов і підтверджується сертифікатом відповідності (гігієни гігієнічним висновком чи інше) або маркуванням, у випадку, якщо товар підлягає сертифікації чи маркуванню.
Якість товару, що постачається, гарантується виробником.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Господарчі товари (лист оцинкований (0,3*1000*2000 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61009, Україна, Харківська область, м.Харків, проспект Гагаріна, буд.266
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за цим Договором передбачає розрахунок Покупця з Постачальником протягом трьох календарних днів з моменту поставки товарів. Оплата проводиться в гривнях шляхом перерахунку грошових коштів на рахунок Постачальника . Пiсляоплата 3 Календарні 100

Тендерна документація

04 листопада 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВА ЛІНІЯ"
#30728887
Переможець 948,60
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 14:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 15:01

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Господарчі товари (лист оцинкований (0,3*1000*2000 мм) 5 штуки 189,72
UAH з ПДВ