Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пробірка "Епендорф" для ПЛР (НК 024:2019: 46237 - Нестерильна пробірка)
Очікувана вартість
3 760,00 UAH
UA-2020-11-04-005615-b 568208d2208e42a697e810e67ea71135
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федорович Людмила Михайлівна

+380322587021 emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова"
Код ЄДРПОУ: 01996639
Місцезнаходження: 79059, Україна , Львівська обл., Львів, вул. І. Миколайчука, буд. 9
Контактна особа: Федорович Людмила Михайлівна
+380322587021
emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби


Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, (підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"). КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК - ПАЛАМАР МИКОЛА ІВАНОВИЧ. Україна, 79037, Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ ЧИГИРИНСЬКА, будинок 13, квартира 136.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 уп
Пробірка "Епендорф" для ПЛР на 2.0 мл (НК 024:2019: 46237 - Нестерильна пробірка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, м. Львів, Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару знідно умов Договору Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

04 листопада 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Паламар Микола Іванович
#3012619694
Переможець 3 760,00
UAH
04 листопада 2020 16:28

Документи

04 листопада 2020 16:27
Електронний підпис
04 листопада 2020 16:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 09:31
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 16:31
Договір 248 Covid.PDF укладений
04 листопада 2020 16:29

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 листопада 2020 12:06
3 760,00 UAH UA938201720344300001000020292
КНП КЛШМД м.Львова
UA573253650000002600301925097
ФОП Паламар Микола Iванович
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 760,00
UAH