Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги з охорони громадського порядку та безпеки на об’єкті Замовника за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36
services for the protection of public order and safety at the Customer's premises at the following address: Kyiv, st. Khreshchatyk, 36
services for the protection of public order and safety at the Customer's premises at the following address: Kyiv, st. Khreshchatyk, 36
Очікувана вартість
12 950 000,00 UAH
UA-2020-11-04-003833-b ● 80e925d3767a49858f62c18e8adb4256
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Київська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 22883141 |
Місцезнаходження: | 01044, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01044 |
Контактна особа: |
Андрій Дергалюк 0442027049 kmr_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Kyiv City Council (Secretariat) |
National ID: | 22883141 |
Contact point: |
Derhalyuk Andriy 0442027049 kmr_tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2020 14:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2021 15:57 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2021 15:57 |
Очікувана вартість: | 12 950 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 129 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 04 листопада 2020 14:12 |
Enquiries until: | 25 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 01 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 грудня 2020 00:00 |
Planned auction date: | 24 лютого 2021 15:57 |
Information
Estimated total value: | 12 950 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 129 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з охорони громадського порядку та безпеки на об’єкті Замовника за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
services for the protection of public order and safety at the Customer's premises at the following address: Kyiv, st. Khreshchatyk, 36
CPV: 75240000-0
Період постачання:
з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг за Договором здійснюється Замовником щомісячно відповідно до встановлених тарифів та фактичної кількості наданих Послуг, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця до 5 числа місяця, наступного за звітній період, в якому надавалися Послуги, на підставі оформленого Виконавцем рахунку та підписаного Акту приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2020 14:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2020 14:19 |
ТД_04.11..docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 06 листопада 2020 16:34
Дата відповіді: 09 листопада 2020 13:33
Шановний Замовнику, в Додатку 4 до тендерної документації передбачено, що в дні проведення пленарних засідань Київської міської ради, за вимогою замовника, на території об’єкта забезпечити розміщення додаткової групи підсилення в кількості не менше 50 осіб (оплата здійснюватиметься з моменту прибуття особового складу на об’єкт охорони), проте, відповідно до режиму охорони об’єкту замовника, який зазначено в цьому ж додатку, вказано, що охорона пленарних засідань Київської міської ради здійснюється силами 10 охоронців 6 разів на місяць. То яка кількість охоронців має бути задіяна?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розміщення додаткової групи підсилення в кількості 50 осіб в дні проведення пленарних засідань відбувається тільки за вимогою Замовника. У разі відсутності такої вимоги, кількість охоронців під час проведення пленарних засідань складає 10 осіб, не враховуючи 19 осіб розміщених на території адміністративного комплексу Київської міської ради.
Обладнання для реагування
Дата подання: 06 листопада 2020 16:37
Дата відповіді: 09 листопада 2020 13:34
Роз'ясніть, будь-ласка, стосовно обладнання для реагування групою швидкого реагування...Усе необхідне вже встановлене на об'єкті замовника і учаснику необхідно лише здійснити перепідключення на власний ПЦС чи також потрібно надати обладнання в оренду?
Відповідь: На об'єкті Замовника відсутнє зазначене обладнання, тому учасник встановлює власне обладнання на час дії договору.
Вогнепальна зброя
Дата подання: 09 листопада 2020 10:41
Дата відповіді: 09 листопада 2020 13:34
Шановний Замовнику, чому документацією передбачається підтвердження учасниками наявності вогнепальної зброї лише у разі наявності, а в проекті договору зазначено, що "Екіпіровка особового складу під час надання послуг здійснюється за рахунок Виконавця та складається з форменого одягу, спеціальних засобів індивідуального захисту, активної оборони, вогнепальної зброї та засобів зв'язку"? Вкажіть в проекті договору, що екіпіровка складається в т.ч. з вогнепальної зброї (за наявності), адже суб'єкти охоронної діяльності не мають права придбавати, а тим паче застосовувати вогнепальну зброю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Наявність вогнепальної зброї (за наявності) є одним з визначальних критеріїв, а договір який приведено в тендерній документації - це тільки проєкт, який може змінюватися до підписання сторонами.
наявність працівників
Дата подання: 18 листопада 2020 19:46
Дата відповіді: 19 листопада 2020 09:21
Замовником в Додатку 1 п.2 до тендерної документації вказано, що учасник має надати «Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації які будуть залучатися до надання послуг Замовнику та які мають необхідні знання та досвід, скріплена печаткою, із зазначенням посади і дати підпису (зазначити ПІБ, спеціальність, досвід роботи на підприємстві Учасника). З метою підтвердження зазначеної інформації Учасник обов’язково надає копії першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії трудових договорів (контрактів, угод, тощо). У разі, якщо відповідно до нормативно-правових актів встановлено обмеження щодо розголошення зазначених даних, надає довідку в довільній формі із вказанням підстав такого обмеження.»
Яку саме кількість працівників відповідної кваліфікації на підтвердження відповідності (які будуть залучатися до надання послуг Замовнику та які мають необхідні знання та досвід) учаснику необхідно зазначити у довідці довільної форми ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня ! Учаснику необхідно зазначити ту кількість працівників, які будуть залучатися до надання послуг Замовнику, відповідно Додатку 4 тендерної документації.
скільки працівників
Дата подання: 18 листопада 2020 20:22
Дата відповіді: 19 листопада 2020 09:23
Замовником в Додатку 1 п.2 до тендерної документації вказано, що учасник має надати «Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації які будуть залучатися до надання послуг Замовнику та які мають необхідні знання та досвід, скріплена печаткою, із зазначенням посади і дати підпису (зазначити ПІБ, спеціальність, досвід роботи на підприємстві Учасника). З метою підтвердження зазначеної інформації Учасник обов’язково надає копії першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії трудових договорів (контрактів, угод, тощо). У разі, якщо відповідно до нормативно-правових актів встановлено обмеження щодо розголошення зазначених даних, надає довідку в довільній формі із вказанням підстав такого обмеження.»
Яку саме учаснику необхідно надати кількість копій трудових книжок або копії трудових договорів (контрактів, угод, тощо) на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації (які будуть залучатися до надання послуг Замовнику та які мають необхідні знання та досвід) ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня ! Учаснику необхідно надати копії першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії трудових договорів (контрактів, угод, тощо) на всіх без виключення працівників, які будуть залучатися до надання послуг Замовнику, відповідно Додатку 4 тендерної документації.
працівники.
Дата подання: 19 листопада 2020 17:07
Дата відповіді: 23 листопада 2020 13:51
Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації Замовник вказує загальні вимоги, а саме: «наявність не менш ніж однієї мобільної групи швидкого реагування в кількості не менше 5-ти охоронців..», «в дні проведення пленарних засідань Київської міської ради, за вимогою замовника, на території об’єкта забезпечити розміщення додаткової групи підсилення в кількості не менше 50 осіб…», охорона адміністративної будівлі 20 чоловік, охорона пленарних засідань 10 чоловік, Група швидкого реагування 5 чоловік.
Чи має Учасник надавати на всіх 85 чоловік чи тільки на працівників, які здійснюють охорону адміністративної Будівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня ! Учаснику необхідно надати копії першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії трудових договорів (контрактів, угод, тощо) НА ВСІ БЕЗ ВИКЛЮЧЕННЯ ПРАЦІВНИКІВ УЧАСНИКА, які будуть залучатися до надання послуг, як на постійній основі так і за окремими заявками Замовника, відповідно Додатку 4 тендерної документації.
кількість працівників
Дата подання: 19 листопада 2020 17:09
Дата відповіді: 23 листопада 2020 13:52
Замовник в Додатку 3 до тендерної документації вимагає від учасника детальний розрахунок відповідно до технічного завдання , кількість охоронників вказана 35 чоловік. Учасник на підтвердження кваліфікаційних критеріїв про наявність працівників відповідної кваліфікації має вказати в довідці та надати копій трудових книжок або копії трудових договорів (контрактів, угод, тощо) на таку кількість працівників (а саме 35 чоловік), що буде надавати фактично послуги охорони?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня ! Учаснику необхідно надати довідку у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, копії першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії трудових договорів (контрактів, угод, тощо) НА ВСІ БЕЗ ВИКЛЮЧЕННЯ ПРАЦІВНИКІВ УЧАСНИКА, які будуть залучатися до надання послуг, як на постійній основі так і за окремими заявками Замовника, відповідно Додатку 4 тендерної документації.
щодо кількості постів
Дата подання: 20 листопада 2020 15:05
Дата відповіді: 23 листопада 2020 13:52
Шановний Замовнику! Згідно тендерної документації вимагається наявність в учасника цифрових станцій радіозв’язку між постами охорони з рівнем захисту не менш ніж AЕS 256. Разом з цим у проекті договору сказано, що обсяги надання Послуг (кількість постів, місць несення служби та час надання послуг) визначаються за згодою Сторін, виходячи з принципу надійності. Врховуючи вищевикладенне просимо повідомити, скільки необхідно цифрових станцій радіозв’язку та кількість постів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Кількість радіостанцій не залежить від кількості постів. Загальна чисельність радіостанцій повинна дорівнювати кількості охоронців, які заступають на чергування.
радіостанції
Дата подання: 23 листопада 2020 18:01
Дата відповіді: 24 листопада 2020 13:41
Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації загальна кількості охоронців, які заступають на чергування одночасно - 20 людей.
Учасник має надати радіостанції саме на фактичну кількість працівників які заступають на чергування (тобто 20 чоловік) охорона адміністративної будівлі та прилеглої території, або додатково на 10 охоронників пленарних засідань Київської міської ради та 5 охоронників групи швидкого реагування, тобто на 35 осіб?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Радіостанціями повинні бути забезпечені не тільки охоронці які заступають на чергування, але й ті, що заступають під час проведення пленарних засідань Київської міської ради та усі охоронці групи швидкого реагування - загалом 35.
Кількість документів на радіостанції повинна відповідати кількості охоронців, а саме - 35.
Кількість документів на радіостанції повинна відповідати кількості охоронців, а саме - 35.
радіостанції
Дата подання: 23 листопада 2020 18:13
Дата відповіді: 24 листопада 2020 13:41
Згідно технічних вимог до тендерної документації учасник має підтвердити наявність в учасника цифрових станцій радіозв’язку між постами охорони з рівнем захисту не менш ніж AЕS 256. Замовник надав відповідь запитання що «Кількість радіостанцій не залежить від кількості постів. Загальна чисельність радіостанцій повинна дорівнювати кількості охоронців, які заступають на чергування.». А загальна кількість охоронників які заступають на чергування це 20 чоловік. Чи буде відповідати учасник вимогам технічного завдання, якщо надасть документи саме на 20 радіостанцій?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Радіостанціями повинні бути забезпечені не тільки охоронці які заступають на чергування, але й ті, що заступають під час проведення пленарних засідань Київської міської ради та усі охоронці групи швидкого реагування - загалом 35.
Кількість документів на радіостанції повинна відповідати кількості охоронців, а саме - 35.
Кількість документів на радіостанції повинна відповідати кількості охоронців, а саме - 35.
неконкретність замовника у вимогах до працвників
Дата подання: 24 листопада 2020 15:50
Дата відповіді: 24 листопада 2020 16:35
Учасник на підтвердження кваліфікаційних критеріїв тендерної документації має надати «Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації які будуть залучатися до надання послуг Замовнику та які мають необхідні знання та досвід, скріплена печаткою, із зазначенням посади і дати підпису (зазначити ПІБ, спеціальність, досвід роботи на підприємстві Учасника). З метою підтвердження зазначеної інформації Учасник обов’язково надає копії першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії трудових договорів (контрактів, угод, тощо).», Замовник надав відповідь що учасник має підтвердити вищевказані вимоги на всі без виключення працівників учасника які будуть залучатись до надання послуг, проте в детальному розрахунку (Додаток 3 до тендерної документації) відповідно до того ж самого ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ, на який посилається у відповідях Замовник, вказується тільки 35 чоловік охорони. Навіщо ж Замовник вимагає від учасника підтвердити всіх 85 чоловік охорони, якщо розрахунок та фактичне надання охорони буде надано саме 35 працівниками охорони.
Чи буде вважатись учасник таким що відповідає кваліфікаційним критеріям, якщо надасть копії першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії трудових договорів (контрактів, угод, тощо), на працівників яких учасник буде залучати до надання послуг з охорони відповідно розрахунку (Додатку 3) а саме на 35 працівників?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На ваше питання було надано вичерпну відповідь 23-11-2020 13:51:59; 23-11-2020 13:52:32.
Ще раз повторюємо, Учаснику необхідно надати копії першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії трудових договорів (контрактів, угод, тощо) НА ВСІХ БЕЗ ВИКЛЮЧЕННЯ ПРАЦІВНИКІВ УЧАСНИКА, які будуть залучатися до надання послуг, ЯК НА ПОСТІЙНІЙ ОСНОВІ так і за ОКРЕМИМИ ЗАЯВКАМИ ЗАМОВНИКА (в дні проведення пленарних засідань Київської міської ради забезпечення розміщення додаткової групи підсилення в кількості не менше 50 осіб).
Ще раз повторюємо, Учаснику необхідно надати копії першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії трудових договорів (контрактів, угод, тощо) НА ВСІХ БЕЗ ВИКЛЮЧЕННЯ ПРАЦІВНИКІВ УЧАСНИКА, які будуть залучатися до надання послуг, ЯК НА ПОСТІЙНІЙ ОСНОВІ так і за ОКРЕМИМИ ЗАЯВКАМИ ЗАМОВНИКА (в дні проведення пленарних засідань Київської міської ради забезпечення розміщення додаткової групи підсилення в кількості не менше 50 осіб).
невідповідність кількості підтверджуючих працівників щодо тендерної пропозиції
Дата подання: 24 листопада 2020 16:47
Дата відповіді: 26 листопада 2020 16:01
В додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагає детальний розрахунок в якому посилається на Технічне завдання (викладене в Додатку 4 до тендерної документації) Замовника на 35 працівників охорони, а у відповідях на офіційному порталі Prozorro він посилаюсь на цей самий Додаток 4 Технічне завдання, але підтвердити працівників учасник має не 35 як у розрахунку , а все на всі 85 працівників, включаючи 50 чоловік які насправді будуть залучені до надання послуг лише за вимогою Замовника. Тобто Замовник штучно вимагає підтвердити додатково 50 чоловік не враховуючи їх навіть у детальний розрахунок.
Чи буде учасник вважатись таким що відповідає кваліфікаційним критеріям, якщо надасть підтверджуючі документи на працівників на яких він і надає детальний розрахунок відповідно до вимог тендерної документації, а саме 35 чоловік охорони які і будуть фактично розміщуватись на об’єктах замовника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На ваше питання було надано вичерпну відповідь 23-11-2020 13:51:59; 23-11-2020 13:52:32; 24-11-2020 16:35:10.
вимагання документів на працівгників з недотриманням тендерної документації
Дата подання: 24 листопада 2020 16:50
Дата відповіді: 26 листопада 2020 16:01
На відповідь про кількість працівників охорони , які має підтвердити учасник довідкою та надати копії першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії трудових договорів (контрактів, угод, тощо), Замовник надає відповідь что до підтвердження учасником кількості працівників 85 чоловік, посилаючить на додаток 4 до тендерної документації. У додатку 4 до тендерної документації в РЕЖИМІ охорони об’єкту замовника вказано 35 чоловік охорони, саме така кількість на яку учасник і надає ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (додаток 3).
Чи буде учасник відповідати кваліфікаційним критеріям щодо наявності працівників якщо надасть документи на працівників охорони (35 чоловік), саме на таку кількість яка і визначається замовник в Додатку 3 та Додатку 4 до тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На ваше питання було надано вичерпну відповідь 23-11-2020 13:51:59; 23-11-2020 13:52:32; 24-11-2020 16:35:10.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-11-04-003833-b.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "КРАМАЛІ", Код ЄДРПОУ:43227946
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-11-04-003833-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА", Код ЄДРПОУ:42089374
Дата подання: 03 січня 2021 13:58
Дата подання: 03 січня 2021 13:58
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 січня 2021 11:40
Рішення від 04.01.2021 № 65 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 06 січня 2021 11:40
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.01.2021 № 835.pdf
Дата публікації: 19 січня 2021 17:28
Рішення від 18.01.2021 № 835.pdf
Дата публікації: 21 січня 2021 21:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення № 835-р/пк-пз від 18.01.2021 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з
розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата виконання рішення замовником: 22 січня 2021 15:35
Номер скарги: UA-2020-11-04-003833-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА", Код ЄДРПОУ:42089374
Дата подання: 27 січня 2021 18:45
Дата подання: 27 січня 2021 18:45
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 січня 2021 19:29
рішення від 29.01.2021 № 1575 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 січня 2021 19:28
інформація про резулятивну частину рішення від 10.02.2021 № 2421.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2021 16:28
рішення від 10.02.2021 № 2421.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2021 19:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2421-р/пк-пз від 10.02.2021
Дата виконання рішення замовником: 16 лютого 2021 09:13
Номер скарги: UA-2020-11-04-003833-b.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА", Код ЄДРПОУ:42089374
Дата подання: 22 березня 2021 18:46
Дата подання: 22 березня 2021 18:46
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 березня 2021 11:40
рішення від 24.03.2021 № 5851 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 березня 2021 11:40
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.04.2021 № 6765.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2021 16:34
рішення від 02.04.2021 № 6765.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2021 13:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.04.2021 № 6692-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 09 квітня 2021 10:49
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-03-26-000013 • 22f91e417d094e1e87c4d0e83259e7f6
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-03-26
•
16:07
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
ГО «ЧЕСНІ ЗАКУПІВЛІ», яка слідкую за додержанням законодавства у сфері публічних закупівель та цільовим використанням коштів державних виявила порушення під час проведення закупівель Київською міською радаю (Код ЄДРПОУ: 22883141).
04.11.2020 Київською міською радою оприлюднено оголошення UA-2020-11-04-003833-b про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю послуги з охорони громадського порядку та безпеки на об’єкті Замовника за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36 Код ДК 021:2015 - 75240000-0 «Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку».
Під час вищевказаною закупівлі, Київська міська рада декілька разів прийняла неправомірні рішення, щодо відхилення учасників процедури закупівлі. Даний факт підтверджується рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення № № 835-р/пк-пз від 18.01.2021 та №2421-р/пк-пз від 10.02.2021).
Також, під час розгляду однієї зі скарг Учасника закупівлі, 29.01.2021 Київською міською радою було оприлюднено оголошення UA-2021-01-29-009912-b про проведення торгів на закупівлю охоронних послуг на об’єкті Замовника за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36 ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги».
Дослідивши тендерні документації двох тендерів стало зрозуміло, що закупівлі є повністю ідентичні. Єдиною різницею є різні коди ДК.
У зв’язку з вищевикладним вимагаємо провести перевірку вищевказаних закупівель на факт порушення законодавства віднесених до Вашої Компетенції.
Інформацію про початок та закінчення перевірки прошу повідомити листом за адресою:02000, місто Київ, ВУЛИЦЯ ІСКРІВСЬКА, будинок 20, квартира 24.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 16 лютого 2021
Найменування: | Київська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 22883141 |
Місцезнаходження: | 01044, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01044 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3030 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "КРАМАЛІ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3078 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "Холдинг "Група компаній "Атлант-ГШР" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "Холдинг "Група компаній "Атлант-ГШР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА" #42089374 |
Рішення скасоване |
8 918 649,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2021 10:48
|
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3030 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ #23313859 |
Рішення скасоване |
8 918 650,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2021 10:48
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА" #42089374 |
Відхилено |
8 918 649,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2021 11:19
|
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3030 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ #23313859 |
Відхилено |
8 918 650,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2021 11:20
|
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3078 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ #25574423 |
Відхилено |
12 557 263,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2021 11:21
|
Інформація про відміну
Дата відміни
09 квітня 2021 11:21
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі