Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
maintenance of local motor roads
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1 |
Контактна особа: |
Терещенко Ігор Валентинович +380564930920 ugkxtender2013@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Improvement and Housing Policy of Executive Committee of the Kryvyi Rih City Council |
National ID: | 03364234 |
Contact point: |
Tereshchenko Igor +380564930920 ugkxtender2013@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2020 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 16 грудня 2020 13:23 |
Очікувана вартість: | 100 316 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 501 584,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 04 листопада 2020 16:36 |
Enquiries until: | 27 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 грудня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 100 316 800 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 501 584 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Категорія замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція - українська | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2020 16:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2020 16:45 |
Лист ЗдТД.docx | |
27 листопада 2020 16:45 |
Додаток 2 Нова редакція.docx | |
27 листопада 2020 16:45 |
Додаток 1 Нова редакція.docx | |
27 листопада 2020 16:45 |
ТД Нова редакція.doc | |
04 листопада 2020 16:36 |
Додаток 2.docx | |
04 листопада 2020 16:36 |
Додаток 1.docx | |
04 листопада 2020 16:36 |
ТД.doc |
27 листопада 2020 16:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 листопада 2020 16:45 |
Лист ЗдТД.docx
|
|||
27 листопада 2020 16:45 |
Додаток 2 Нова редакція.docx
|
|||
27 листопада 2020 16:45 |
Додаток 1 Нова редакція.docx
|
|||
27 листопада 2020 16:45 |
ТД Нова редакція.doc
|
|||
04 листопада 2020 16:36 |
Додаток 2.docx
|
|||
04 листопада 2020 16:36 |
Додаток 1.docx
|
|||
04 листопада 2020 16:36 |
ТД.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-14-000088 ● 99a062ca9a8b462ba19bad570080aa79
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2021 08:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.05.2021 № 320
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.05.2021 № 320.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-11-04-002747-a, 04.11.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Державної аудиторської служби України від 07.05.2021 №003100-18/5639-2021.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-24 17:01:46
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-11-04-002747-a, яка проводилася Департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради ї (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що за результатами проведених торгів Замовником укладено з ТОВ «Весташляхбуд» договір від 29.12.2020 №1-Т, що оприлюднено в електронній системі закупівель.
Проведеним аналізом наявної у вільному доступі публічної інформації встановлено, що Замовником опубліковано повідомлення про внесення змін до договору та додаткові угоди №2 від 16.02.2021, №3 від 12.03.2021 та №4 від 09.04.2021.
Разом з тим, частиною першою статті 10 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції) встановлено імперативну норму, згідно з якою замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін;
Водночас, відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації щодо закупівлі UA-2020-11-04-002747-a, додаткову угоду № 1 до договору від 29.12.2020 №1-Т не опубліковано.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань (з долученням відповідних документів):
1. Чи укладалась додаткова угода № 1 до договору від 29.12.2020 №1-Т?
2. У разі укладання вищезазначеної угоди – пояснити причини та підстави не оприлюднення повідомлень про внесення змін до вказаного договору?
3. Надати до моніторингу скан-копію додаткової угоди № 1 до договору від 29.12.2020 №1-Т
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно обов’язково долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-27 11:20:56
Пояснення на запит
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне. Додаткова угода № 1 до договору від 29.12.2020 №1-Т укладалась у зв’язку зі зміною реквізитів Замовника. Пунктом 11 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019№ 114-ІХ) (далі-Закон) передбачено оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Оскільки зміна реквізитів не підпадає під випадки, визначені частиною п’ятою статті 41 Закону, то такі зміни не підпадають під оприлюднення, згідно пункту 11 частини 1 статті 10 Закону.
Додаємо до моніторингу скан-копію додаткової угоди № 1 до договору від 29.12.2020 № 1-Т.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ознайомившись з висновком про результати моніторингу закупівлі 90610000-6 послуги з прибирання та підмітання вулиць (утримання автошляхів міста) № UA-2020-11-04-002747-a, департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради не може погодитись з висновком моніторингу та надає аргументовані заперечення до нього. Тендерна документація Замовника складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-ІХ) (далі-Закон). Відповідно до п. 2 ч. 2 Статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. В цій же статті зазначено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до вимог ч. 6 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. За нормою ч.5 статті 17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Тобто, Замовник не може встановлювати вимогу щодо підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону, так як така інформація є публічною і оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах. На виконання вищезазначених вимог законодавства в пункті 5 розділу 3 тендерної документації Замовником зазначено вимоги, викладені в Додатку 3 тендерної документації, встановлені статтею 17 Закону, а саме: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, встановлені для переможця в Додатку 3 до цієї тендерної документації, у вигляді, сканованого (их) електронного (их) файлів в кольоровому режимі у форматі *.pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації переможець має підтвердити відсутність підстав, визначеними пунктами 5,6,12,13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а підтвердження щодо відсутності підстав, визначених пунктами 2,3,8 частини першої статті 17 Закону не вимагається та перевіряється Замовником самостійно. Звертаємо увагу, що згідно висновку Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі 90610000-6 послуги з прибирання та підмітання вулиць (утримання автошляхів міста) № UA-2020-11-04-002747-a від 01.06.2021 року за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено. Тобто, тендерна документація та зазначені в ній вимоги, зокрема і вимоги, викладені у Додатку 3, а саме: надання переможцем процедури закупівлі документів на підтвердження відсутності підстав, визначеними пунктами 5,6,12,13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, складено у відповідності до Закону. Зазначаємо, що перелік підстав для відхилення визначений статтею 31 «Відхилення тендерних пропозицій» Закону та є вичерпним, а не статтею 33 «Рішення про намір укласти договір про закупівлю». Так, відповідно до абз. 2 пункту 3 частини 1 Статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Ураховуючи, що Переможець процедури закупівлі ТОВ «Весташляхбуд» у визначений Законом термін та у визначений тендерною документацією та вимогами Закону спосіб підтвердив відсутність підстав, визначеними пунктами 6,12,13 частини 1 статті 17 Закону, а підтвердження щодо відсутності підстав, визначених пунктами 2,3,8 частини першої статті 17 Закону Замовник перевірив самостійно, у Замовника відсутні підстави для відхилення переможця закупівлі. Також, звертаємо Вашу увагу, що Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (наразі Міністерство економіки України), уповноваженим органом, що забезпечує та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель та надає розˊяснення з питань публічних закупівель надано офіційне роз’яснення від 03.06.2020 №3304-04/34835-06 «Щодо застосування статті 17 Закону», в якому викладено наступне: «…Отже, оскільки Законом заборонено вимагати публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, документальне підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від переможця процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель». Ураховуючи, що процедура закупівлі була проведена Замовником з дотримання вимог Закону, просимо переглянути рішення щодо наявності порушення законодавства у сфері закупівель.
2021-06-03 16:14:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Дніпропетровським окружним адміністративним судом відкрито провадження в адміністративній справі №160/9502/21 від 05 липня 2021 року. |
Дата публікації: | 12 липня 2021 |
Документи:
12 липня 2021 08:30
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна, Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ЛА СТРАДА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" #31933268 |
Переможець |
99 714 120,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2020 16:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 08:30
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 16:31
|
ДУ 7 до Д 1-Т від 29.12.2020 р..PDF | зміни до договору |
11 січня 2022 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 12:35
|
ДУ 6 до дог 1-Т від 29.12.2020.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 12:34
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 10:11
|
ДУ 5 до Д 1-Т.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:08
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2021 14:36
|
Дод.угода _4 до Дог. 1-Т.PDF | зміни до договору |
09 квітня 2021 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2021 15:30
|
Дод. угода _3до Дог.1-Т.PDF | зміни до договору |
12 березня 2021 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2021 12:03
|
ДУ 2 до Д 1-Т.PDF | зміни до договору |
16 лютого 2021 12:00
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 15:44
|
1-Т.pdf | укладений |
29 грудня 2020 15:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 1-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 1-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 1-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі; Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 1-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 1-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі; Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 1-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |