Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утримання автошляхів міста
maintenance of local motor roads
Очікувана вартість
100 316 800,00 UAH
UA-2020-11-04-002747-a e0649d71873f4c5ea67998e2345ce9be
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Терещенко Ігор Валентинович

+380564930920 ugkxtender2013@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03364234
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1
Контактна особа: Терещенко Ігор Валентинович
+380564930920
ugkxtender2013@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Improvement and Housing Policy of Executive Committee of the Kryvyi Rih City Council
National ID: 03364234
Contact point: Tereshchenko Igor
+380564930920
ugkxtender2013@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 листопада 2020 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 09:00
Початок аукціону: 16 грудня 2020 13:23
Очікувана вартість: 100 316 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 501 584,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 04 листопада 2020 16:36
Enquiries until: 27 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 03 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 грудня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 100 316 800 UAH including VAT
Minimal lowering step: 501 584 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
90610000-6 послуги з прибирання та підмітання вулиць (утримання автошляхів міста)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, м. Кривий Ріг
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

90610000-6 Street-cleaning and sweeping services (maintenance of local motor roads)
CPV: 90610000-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Категорія замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція - українська Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 16:45
Лист ЗдТД.docx
27 листопада 2020 16:45
Додаток 2 Нова редакція.docx
27 листопада 2020 16:45
Додаток 1 Нова редакція.docx
27 листопада 2020 16:45
ТД Нова редакція.doc
04 листопада 2020 16:36
Додаток 2.docx
04 листопада 2020 16:36
Додаток 1.docx
04 листопада 2020 16:36
ТД.doc
27 листопада 2020 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 16:45
Лист ЗдТД.docx
27 листопада 2020 16:45
Додаток 2 Нова редакція.docx
27 листопада 2020 16:45
Додаток 1 Нова редакція.docx
27 листопада 2020 16:45
ТД Нова редакція.doc
04 листопада 2020 16:36
Додаток 2.docx
04 листопада 2020 16:36
Додаток 1.docx
04 листопада 2020 16:36
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-14-000088 ● 99a062ca9a8b462ba19bad570080aa79
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 травня 2021 08:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

14.05.2021 № 320

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.05.2021 № 320.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-11-04-002747-a, 04.11.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Державної аудиторської служби України від 07.05.2021 №003100-18/5639-2021.

Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-24 17:01:46

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-11-04-002747-a, яка проводилася Департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради ї (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що за результатами проведених торгів Замовником укладено з ТОВ «Весташляхбуд» договір від 29.12.2020 №1-Т, що оприлюднено в електронній системі закупівель.
Проведеним аналізом наявної у вільному доступі публічної інформації встановлено, що Замовником опубліковано повідомлення про внесення змін до договору та додаткові угоди №2 від 16.02.2021, №3 від 12.03.2021 та №4 від 09.04.2021.
Разом з тим, частиною першою статті 10 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції) встановлено імперативну норму, згідно з якою замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін;
Водночас, відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації щодо закупівлі UA-2020-11-04-002747-a, додаткову угоду № 1 до договору від 29.12.2020 №1-Т не опубліковано.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань (з долученням відповідних документів):
1. Чи укладалась додаткова угода № 1 до договору від 29.12.2020 №1-Т?
2. У разі укладання вищезазначеної угоди – пояснити причини та підстави не оприлюднення повідомлень про внесення змін до вказаного договору?
3. Надати до моніторингу скан-копію додаткової угоди № 1 до договору від 29.12.2020 №1-Т
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно обов’язково долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-27 11:20:56

Пояснення на запит

У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне. Додаткова угода № 1 до договору від 29.12.2020 №1-Т укладалась у зв’язку зі зміною реквізитів Замовника. Пунктом 11 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019№ 114-ІХ) (далі-Закон) передбачено оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Оскільки зміна реквізитів не підпадає під випадки, визначені частиною п’ятою статті 41 Закону, то такі зміни не підпадають під оприлюднення, згідно пункту 11 частини 1 статті 10 Закону.
Додаємо до моніторингу скан-копію додаткової угоди № 1 до договору від 29.12.2020 № 1-Т.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Ознайомившись з висновком про результати моніторингу закупівлі 90610000-6 послуги з прибирання та підмітання вулиць (утримання автошляхів міста) № UA-2020-11-04-002747-a, департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради не може погодитись з висновком моніторингу та надає аргументовані заперечення до нього. Тендерна документація Замовника складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-ІХ) (далі-Закон). Відповідно до п. 2 ч. 2 Статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. В цій же статті зазначено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до вимог ч. 6 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. За нормою ч.5 статті 17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Тобто, Замовник не може встановлювати вимогу щодо підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону, так як така інформація є публічною і оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах. На виконання вищезазначених вимог законодавства в пункті 5 розділу 3 тендерної документації Замовником зазначено вимоги, викладені в Додатку 3 тендерної документації, встановлені статтею 17 Закону, а саме: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, встановлені для переможця в Додатку 3 до цієї тендерної документації, у вигляді, сканованого (их) електронного (их) файлів в кольоровому режимі у форматі *.pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації переможець має підтвердити відсутність підстав, визначеними пунктами 5,6,12,13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а підтвердження щодо відсутності підстав, визначених пунктами 2,3,8 частини першої статті 17 Закону не вимагається та перевіряється Замовником самостійно. Звертаємо увагу, що згідно висновку Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі 90610000-6 послуги з прибирання та підмітання вулиць (утримання автошляхів міста) № UA-2020-11-04-002747-a від 01.06.2021 року за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено. Тобто, тендерна документація та зазначені в ній вимоги, зокрема і вимоги, викладені у Додатку 3, а саме: надання переможцем процедури закупівлі документів на підтвердження відсутності підстав, визначеними пунктами 5,6,12,13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, складено у відповідності до Закону. Зазначаємо, що перелік підстав для відхилення визначений статтею 31 «Відхилення тендерних пропозицій» Закону та є вичерпним, а не статтею 33 «Рішення про намір укласти договір про закупівлю». Так, відповідно до абз. 2 пункту 3 частини 1 Статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Ураховуючи, що Переможець процедури закупівлі ТОВ «Весташляхбуд» у визначений Законом термін та у визначений тендерною документацією та вимогами Закону спосіб підтвердив відсутність підстав, визначеними пунктами 6,12,13 частини 1 статті 17 Закону, а підтвердження щодо відсутності підстав, визначених пунктами 2,3,8 частини першої статті 17 Закону Замовник перевірив самостійно, у Замовника відсутні підстави для відхилення переможця закупівлі. Також, звертаємо Вашу увагу, що Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (наразі Міністерство економіки України), уповноваженим органом, що забезпечує та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель та надає розˊяснення з питань публічних закупівель надано офіційне роз’яснення від 03.06.2020 №3304-04/34835-06 «Щодо застосування статті 17 Закону», в якому викладено наступне: «…Отже, оскільки Законом заборонено вимагати публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, документальне підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від переможця процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель». Ураховуючи, що процедура закупівлі була проведена Замовником з дотримання вимог Закону, просимо переглянути рішення щодо наявності порушення законодавства у сфері закупівель.

2021-06-03 16:14:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 16 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Дніпропетровським окружним адміністративним судом відкрито провадження в адміністративній справі №160/9502/21 від 05 липня 2021 року.
Дата публікації: 12 липня 2021

Документи:

12 липня 2021 08:30
Електронний підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 грудня 2020
UA-2020-11-04-002747-ae0649d71873f4c5ea67998e2345ce9be
Найменування: Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03364234
Місцезнаходження: 50101, Україна, Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЛА СТРАДА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 17:00
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:00
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:53
2.Довідки.pdf
02 грудня 2020 16:53
1.Документи.pdf
02 грудня 2020 16:53
4.розрахунки.pdf
02 грудня 2020 16:53
3.Проект договору.pdf

Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 13:56
Електронний підпис
18 грудня 2020 13:54
Договірна ціна.pdf
18 грудня 2020 13:54
Довідки.pdf
18 грудня 2020 13:54
Dovidka_20323413480920798572.pdf.p7s
18 грудня 2020 13:54
Dovidka_20323413480920798572.pdf
03 грудня 2020 15:27
Електронний підпис
03 грудня 2020 15:27
Електронний підпис
03 грудня 2020 15:26
Договірна ціна.pdf
03 грудня 2020 15:26
Прокет договору.pdf
03 грудня 2020 15:26
Копія Статуту.pdf
03 грудня 2020 15:26
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛА СТРАДА"

ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2020 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" 100 215 952,80
UAH з ПДВ
99 714 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛА СТРАДА" 100 240 441,42
UAH з ПДВ
99 738 857,41
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 13:56
Електронний підпис
18 грудня 2020 13:54
Договірна ціна.pdf
18 грудня 2020 13:54
Довідки.pdf
18 грудня 2020 13:54
Dovidka_20323413480920798572.pdf.p7s
18 грудня 2020 13:54
Dovidka_20323413480920798572.pdf
03 грудня 2020 15:27
Електронний підпис
03 грудня 2020 15:27
Електронний підпис
03 грудня 2020 15:26
Договірна ціна.pdf
03 грудня 2020 15:26
Прокет договору.pdf
03 грудня 2020 15:26
Копія Статуту.pdf
03 грудня 2020 15:26
Довідки.pdf

Публічні документи

02 грудня 2020 17:00
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:00
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:53
2.Довідки.pdf
02 грудня 2020 16:53
1.Документи.pdf
02 грудня 2020 16:53
4.розрахунки.pdf
02 грудня 2020 16:53
3.Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД"

ТОВ "ЛА СТРАДА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД"
#31933268
Переможець 99 714 120,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 16:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2020 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД"
#31933268
99 714 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 08:30
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 16:31
ДУ 7 до Д 1-Т від 29.12.2020 р..PDF зміни до договору
11 січня 2022 16:30
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 12:35
ДУ 6 до дог 1-Т від 29.12.2020.pdf зміни до договору
04 січня 2022 12:34
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 10:11
ДУ 5 до Д 1-Т.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 10:08
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 14:36
Дод.угода _4 до Дог. 1-Т.PDF зміни до договору
09 квітня 2021 14:35
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 15:30
Дод. угода _3до Дог.1-Т.PDF зміни до договору
12 березня 2021 15:19
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 12:03
ДУ 2 до Д 1-Т.PDF зміни до договору
16 лютого 2021 12:00
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 15:44
1-Т.pdf укладений
29 грудня 2020 15:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 1-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 1-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 1-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі; Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 1-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 1-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі; Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 1-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2020 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 84 588 997,20
UAH (в тому числі ПДВ 14 098 166,20 UAH)