Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони майна Вінницької дирекції АТ «Укрпошта»
Property protection services of Vinnytsia Directorate of SC "Ukrposhta"
Очікувана вартість
1 024 920,00 UAH
UA-2020-11-03-011721-c 0c806e1273944ce68ee54db73272c347
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Свідерська

+380507002130 sviderska-tv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі вінницької дирекції
Код ЄДРПОУ: 20116650
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, вул. Соборна, 59
Контактна особа: Тетяна Свідерська
+380507002130
sviderska-tv@ukrposhta.ua
Додаткові контактні особи: Анатолій Чухно
+380508503019
chukhno-ab@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta" v osobi vinnytskoi dyrektsii
National ID: 20116650
Contact point: Tatiana Sviderska
+380507002130
sviderska-tv@ukrposhta.ua
Additional contacts: Анатолій Чухно
+380508503019
chukhno-ab@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 листопада 2020 23:22
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 12:00
Початок аукціону: 16 грудня 2020 12:34
Очікувана вартість: 1 024 920,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 124,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30747 UAH
Publication date: 03 листопада 2020 23:22
Enquiries until: 24 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 30 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 грудня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 1 024 920 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 125 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Scope of the procurement
Шановні учасники не подавайте у складі тендерних пропозицій документи, які можуть містити ціни на Послуги. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. ЄДРПОУ замовника: 21560045. Найменування закупівельника: АТ «Укрпошта» в особі Вінницької дирекції АТ «Укрпошта». ЄДРПОУ закупівельника: 20116650. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: згідно пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8760 людино-година
Послуги з охорони майна -ЦехОП м. Вінниця пл. Привокзальна,2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, пл. Привокзальна,2
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Property protection services - Shop of Vinnytsia Sq. Privokzalna, 2
CPV: 79713000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
8760 людино-година
Послуги з охорони майна - ЦПП м. Вінниця вул. Максимовича,35
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Максимовича,35
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Property protection services - CPP Vinnytsia st. Maksimovicha, 35
CPV: 79713000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
2233.2 людино-година
Послуги з охорони майна - Вінницька дирекція АТ «Укрпошта» м. Вінниця вул. Соборна,59
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 59
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Property protection services - Vinnytsia Directorate of JSC "Ukrposhta" Vinnytsia st. Soborna, 59
CPV: 79713000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
6566 людино-година
Послуги з охорони майна - ЦПЗ № 6 м. Тульчин вул. Леонтиновича,66
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, м. Тульчин, вул. Леонтиновича,66
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Property protection services - CPZ № 6 Tulchyn st. Leontinovich, 66
CPV: 79713000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється за фактично надані послуги охорони щомісячно протягом 10 банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту про приймання-передавання наданих послуг. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. ЄДРПОУ замовника: 21560045. Найменування закупівельника: АТ «Укрпошта» в особі Вінницької дирекції АТ «Укрпошта». ЄДРПОУ закупівельника: 20116650. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Умови надання тендерного забезпечення: Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 листопада 2020 23:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 23:22
ТД охорона Вінниця.docx
03 листопада 2020 23:22
ТД охорона Вінниця.docx.p7s

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-27-000008 ● 1f93699e787d49e2925a287798a89c09
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 серпня 2021 13:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
27.08.2021 №490
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олександр СЕМЕНЮК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 27.08.2021 №490
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2020-11-03-011721-c 03.11.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-30 12:33:27

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з охорони майна Вінницької дирекції АТ «Укрпошта» (ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-03-011721-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. З яких підстав при закупівлі даного предмета застосовано процедуру відкритих торгів та яким чином враховано вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 року №975 «Про затвердження категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» щодо охорони об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави?

Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-02 19:34:19

Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі

В порядку ч.5 ст.8 Закону України про публічні закупівлі, повідомляємо наступне:
1. 19.12.2020р. набрали чинності зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова 710), внесені постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020р. №1266. Отже, з 19.12.2020р. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. До 19.12.2020р. такого обов’язку у Замовників не було. Після 19.12.2020р. на виконання вимог Постанови 710 АТ "Укрпошта" організовано оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі кожної конкурентної закупівлі з використанням можливостей одного з електронних майданчиків, на сторінці власного веб-сайту https://www.ukrposhta.ua/ у розділі закупівлі, де доступна вся необхідна інформація.
Також надаємо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, які були використані для даної закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі діючих в Україні стандартів, нормативних актів, каталогів з урахуванням технологічних процесів АТ «Укрпошта», технічної сумісності з наявним обладнанням, машинами, механізмами, устаткуванням та забезпечення конкурентного середовища для учасників закупівель.
Визначені у Додатку 3 до тендерної документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на підставі діючого в АТ “Укрпошта” Положення про тендерний комітет та уповноважену особу шляхом оцінки не менше трьох пропозицій потенційних постачальників (у виключних випадках не менше двох пропозицій) щодо товарів/послуг, які відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому, її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій.
Для визначення суми очікуваної вартості закупівлі послуг Вінницькою дирекцією АТ «Укрпошта» проведено зустрічі з учасниками ринку та надіслані запити спеціалізованим компаніям про надання комерційних пропозицій щодо надання відповідних послуг в м. Вінниця та Вінницької області.
Отримані пропозиції потенційних учасників мають наступні цінові показники: потенційний учасник 1 - 46,00 грн. люд./год, загальна вартість 1210715,40 грн.; потенційний учасник 2 - 53,50 грн. люд./год, загальна вартість 1408114,65 грн.; потенційний учасник 3 - 40 грн. люд./год, загальна вартість 1052796 грн. Середня вартість закупівлі за ціною трьох комерційних пропозицій потенційних учасників становить 1223875,35 грн., але відповідно до виділеного фінансування склала 1 024 920 грн з ПДВ.
Очікувана вартість закупівлі передбачена фінансовим планом підприємства та річним планом закупівель на 2021 рік.
2. АТ «Укрпошта» є публічним акціонерним товариством, 100 відсотків акцій якого належать державі в особі Міністерства інфраструктури України.
Наказом Міністерства інфраструктури України від 16.02.2017 № 56 утворено публічне акціонерне товариство «Укрпошта» шляхом перетворення Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» та визначено ПАТ «Укрпошта» правонаступником УДППЗ «Укрпошта».
Відповідно до п.1.1. Статуту АТ «Укрпошта» в редакції, затвердженій наказом Міністерства інфраструктури від 14.12.2018 року №611 (далі – Статут) та чинний на момент проведення моніторингу процедури закупівлі, АТ «Укрпошта» утворене Міністерством інфраструктури України шляхом реорганізації (перетворення) Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта».
Згідно п.2.1. Статуту, метою діяльності Товариства є одержання прибутку від здійснення господарської діяльності.
Відповідно до п. 3.5 Статуту, товариство є юридичною особою приватного права, метою діяльності якого є одержання прибутку від здійснення господарської діяльності.
АТ «Укрпошта» може набувати майнових та особистих немайнових прав, обов’язків і здійснювати їх, вчиняти правочини відповідно до вимог законодавства та цього Статуту (п.3.5 Статуту).
АТ «Укрпошта» діє на принципах повної господарської самостійності та самоокупності, несе відповідальність за наслідки своєї господарської діяльності та виконання зобов’язань. Товариство має у власності майно, що обліковується на його балансі та внесене до його статутного капіталу або набуте ним на законних підставах, здійснює володіння, користування та розпорядження таким майном згідно з метою своєї діяльності з урахуванням вимог законодавства та цього Статуту. Товариство не відповідає за зобов’язаннями держави, а держава не відповідає за зобов’язаннями товариства. (п.3.7 Статуту).
Пунктом 5.1 Статуту визначено, що майно товариства складається з основних засобів, обігових коштів, а також інших активів, відображених у балансі Товариства.
Згідно п. 5.3 Статуту, Товариство володіє, користується та розпоряджається належним йому майном і вчиняє стосовно нього будь-які дії, що не суперечать законодавству та меті діяльності Товариства та цього Статуту. Товариство несе ризик випадкового знищення або пошкодження майна, що є його власністю.
Покриття всіх витрат Товариства здійснюється за рахунок надходжень від провадження господарської діяльності (п. 8.1 Статуту).
Разом з цим, відповідно до ч. 2 ст. 81 Цивільного кодексу України, юридичні особи, залежно від порядку їх створення, поділяються на юридичних осіб приватного права та юридичних осіб публічного права.
Юридична особа приватного права створюється на підставі установчих документів відповідно до ст. 87 цього Кодексу. Юридична особа приватного права може створюватися та діяти на підставі модельного статуту в порядку, визначеному законом.
Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування.
Правові форми участі держави у цивільних відносинах передбачені ст. 167 Цивільного кодексу України, відповідно до ч.2 якої: «Держава може створювати юридичні особи публічного права (державні підприємства, навчальні заклади тощо) у випадках та в порядку, встановлених Конституцією України та законом», а відповідно до ч. 3: «Держава може створювати юридичні особи приватного права (підприємницькі товариства тощо), брати участь в їх діяльності на загальних підставах, якщо інше не встановлено законом».
В свою чергу поняття підприємницьких товариств зазначено в ст. 84 Цивільного кодексу України, а саме: «Товариства, які здійснюють підприємницьку діяльність з метою одержання прибутку та наступного його розподілу між учасниками (підприємницькі товариства), можуть бути створені лише як господарські товариства (повне товариство, командитне товариство, товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю, акціонерне товариство) або виробничі кооперативи».
Тобто, акціонерні товариства – це різновид підприємницьких товариств, які можуть бути утворені державою лише у вигляді юридичної особи приватного права.
Згідно ч.2 ст. 80 Господарського кодексу України, акціонерним товариством є господарське товариство, яке має статутний капітал, поділений на визначену кількість акцій однакової номінальної вартості, і несе відповідальність за зобов'язаннями тільки майном товариства, а акціонери несуть ризик збитків, пов'язаних із діяльністю товариства, в межах вартості належних їм акцій, крім випадків, визначених законом.
Відповідно до ч.1 ст. 85 Господарського кодексу України, господарське товариство є власником: майна, переданого йому у власність засновниками і учасниками як внески; продукції, виробленої в результаті господарської діяльності товариства; доходів, одержаних від господарської діяльності товариства; іншого майна, набутого товариством на підставах, не заборонених законом.
Організаційно-правові форми державного унітарного підприємства та акціонерного товариства мають свої відмінності.
Таким чином, після завершення реорганізації, АТ «Укрпошта» не є державним підприємством, не фінансується з державного бюджету (джерелом фінансування АТ «Укрпошта» є власний капітал та кошти отримані від здійснення господарської діяльності), та є акціонерним товариством 100% акцій якого належать державі. При цьому, Держава набувши корпоративні права, має право брати участь в управлінні АТ «Укрпошта» та отримувати дивіденди від його діяльності.
Таким чином, в даний час АТ «Укрпошта» є суб'єктом господарювання, діяльність якого врегульовано відповідними нормативно – правовими актами, що регулюють господарську діяльність та господарські відносини, а взаємовідносини між АТ «Укрпошта» та Державою відбуваються лише в рамках реалізації Державою своїх корпоративних прав на управління АТ «Укрпошта».
АТ «Укрпошта» проведено процедуру відкритих торгів на постачання охоронних послуг «Послуги з охорони майна Вінницької дирекції АТ «Укрпошта», за результатами якої з переможцем процедури ТОВ «Альфа СБ» укладено договір.
Відповідно до визначення, наведеного у Законі України «Про публічні закупівлі», публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом, а замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону.
У розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (п.4 ч.1 ст.2, п.8 ч.2 ст.2) АТ «Укрпошта» є замовником.
Відповідно до п.2 ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», до замовників, визначених п. 4 ч.1 ст.2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень застосовується цей закон.
Таким чином, АТ «Укрпошта» є суб’єктом господарювання, який здійснює закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п.1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
На виконання вищезазначеної вимоги закону, АТ «Укрпошта» було оприлюднено річний план закупівель на офіційному порталі уповноваженого органу за кодом ДК 021-2015 (CPV) 79710000-4 - Охоронні послуги на суму 1024920 грн.
Статтею 13 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур:
- відкриті торги;
- торги з обмеженою участю;
- конкурентний діалог.
Відкриті торги відповідно до ч.1 ст. 20 Закону є основною процедурою закупівлі. Цю процедуру замовники застосовують, якщо вартість предмета закупівлі товару або послуги дорівнює або перевищує 200 тис. грн, а робіт – 1,5 млн грн. Для замовників, що здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, пороги складають від 1 млн грн для товарів та послуг і від 5 млн грн для робіт.
Враховуючи викладене, норми, зазначені у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», у даному випадку необхідно застосовувати тип процедури закупівлі – відкриті торги.
Пункт 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Для проведення відкритих торгів має бути подано не менше двох тендерних пропозицій.
АТ «Укрпошта» у повній мірі дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в розрізі проведення процедури відкритих торгів.
Пунктом 2 ст. 13 вказаного Закону передбачено, що як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі.
Умови застосування переговорної процедури закупівлі визначаються ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Відповідно до п.2 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток в тому числі у разі: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків:
- предмет закупівлі полягає у створенні або придбанні витвору мистецтва або художнього виконання;
- укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу;
- відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником;
- існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності;
- укладення договору з постачальником «останньої надії» на постачання електричної енергії або природного газу.
Зокрема за визначенням, наведеним у Законі України «Про захист економічної конкуренції», економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Згідно визначення, наведеного у академічному тлумачному словнику української мови, технічний - який стосується роботи машин і механізмів, пов'язаний з їх використанням, обслуговуванням, збереженням і т. ін., відповідно технічні причини слід розуміти як причини, що стосуються роботи машин і механізмів, пов’язані з їх використанням, обслуговуванням і збереженням.
Отже, на підставі вищезазначеного, відсутність конкуренції з технічних причин слід розуміти як неможливість змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, в зв’язку з відсутністю механізмів, які можуть забезпечити надання тих, чи інших послуг у одних суб’єктів господарювання на відміну від іншого.
Процедура проводилась з метою закупівлі охоронних послуг, які згідно державного класифікатора продукції та послуг 0016:2010 мають код 84.24.19 «Послуги щодо охорони громадського порядку та громадської безпеки, інші», а для цілей Закону України «Про публічні закупівлі», як за предмет договору взято надання послуг суб’єктів охоронної діяльності (Охоронні послуги) ДК 021:2015-79710000-4.
Згідно п.4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затвердженого ПКМУ від 18.11.2015 року №960, охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Отже, за наявності у суб’єкта господарювання відповідної ліцензії та виконання умов, встановлених вищевказаним положенням, суб’єкт господарювання може змагатися з іншими суб’єктами господарювання, які надають послуги в одній галузі з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, в даному випадку.
Отже, з викладеного можна зробити висновок, що охоронні послуги можуть бути надані НЕ виключно певним суб’єктом господарювання в зв’язку з чим випадку «відсутність конкуренції з технічних причин» не має місця.
АТ «Укрпошта» здійснює господарську діяльність виключно на підставі та в межах чинного законодавства України.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Обмеження кола потенційних учасників Процедури закупівлі виключно суб'єктами, які належать до поліції охорони Національної поліції України, та обмеження можливості прийняття участі у Процедурі закупівлі інших учасників, які не належать до поліції охорони Національної поліції України, але в змозі надати необхідні послуги не відповідає принципам добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням, наведеним у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи те, що відповідно до ч.2 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля повинна здійснюватися за принципом добросовісної конкуренції серед учасників, послуги з охорони об’єктів рухомого майна закуповувались у результаті проведення процедури відкритих торгів, яка сприяє прозорому та ефективному здійсненню закупівель, розвитку конкретного середовища у сфері закупівель відповідно до чинного законодавства, в результаті чого і було заключено договір з переможцем відкритих торгів, який мав переваги над іншими учасниками закупівлі, тоді як поліція охорони не подавала своїх тендерних пропозицій стосовно даної закупівлі.
Отже, АТ «Укрпошта» проведено процедуру закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про охоронну діяльність», об'єкт охорони - фізична особа та/або майно. Охорона майна - діяльність з організації та практичного здійснення заходів охорони, спрямованих на забезпечення недоторканності, цілісності визначених власником і належних йому будівель, споруд, територій, акваторій, транспортних засобів, валютних цінностей, цінних паперів та іншого рухомого і нерухомого майна, з метою запобігання та/або недопущення чи припинення протиправних дій щодо нього, для збереження його фізичного стану, припинення несанкціонованого власником доступу до нього та забезпечення здійснення власником цього майна всіх належних йому повноважень стосовно нього.
Як зазначено в ч.2 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», перелік окремих особливо важливих об'єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями, визначається в порядку, що встановлює Кабінет Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України №937 від 11.11.2015 року «Про затвердження переліку об’єктів державної та інших форм власності» визначено перелік об’єктів державної та інших форм власності, охорона нерухомого майна яких здійснюється виключно органами поліції охорони на договірних засадах, до якого включено Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта».
Наказом АТ «Укрпошта» від 14.02.2019 року №186 Додаток №20.2 затверджено проект договору про надання послуг з охорони.
Також, відповідно до п. 1.1 Договору №37-05-1093 від 31.12.2020 року про надання послуг охорони, укладеного між АТ «Укрпошта» та ТОВ «Альфа СБ», майно Замовника (Об’єкти замовника) – це майно та матеріальні цінності (крім нерухомого майна), територія, на якій розташоване зазначене майно Замовника, охорона яких здійснюється за цим Договором та які знаходяться у власності або користуванні Замовника, за адресою, зазначеною в Дислокації (Додаток 1 до Договору), та закріплені за Відокремленим підрозділом АТ «Укрпошта», зазначеному у Договорі.
Відповідно до п. 2.1 Договору, Виконавець, як суб’єкт охоронної діяльності, зобов’язується надати послуги охорони Майна Замовника шляхом здійснення заходів в межах, наданих Законом повноважень, на протиправні дії, пов’язані з посяганням на майно Замовника з використанням засобів надання послуг з охорони, передбачених цим Договором, а замовник зобов’язується прийняти та оплатити надані Послуги.
Законодавством передбачено, що охорона тільки нерухомого майна повинна здійснюватися виключно органами поліції охорони, а предмет Договору чітко виключає нерухоме майно, АТ «Укрпошта», уклавши договір з ТОВ «Альфа СБ», в даному випадку, не порушує вимоги чинного законодавства.
Отже, відносини між учасником торгів, у тому числі потенційним, і Замовником регулюється Законом «Про публічні закупівлі», який не містить будь-яких особливостей закупівлі послуг з охорони об'єктів державної власності та обмежень суб'єктного складу учасників тендеру закупівлі цих послуг.
П. 2 та 7 ст. 116 Конституції України передбачено, що Кабінет Міністрів України вживає заходів щодо забезпечення прав і свобод людини і громадянина; здійснює заходи щодо забезпечення обороноздатності і національної безпеки України, громадського порядку, боротьби зі злочинністю, що також регламентовано статтями 2, 20 Закону України «Про Кабінет Міністрів України».
Відповідно до положень ч. 1 ст. 117 Конституції України та ст. 52 Закону України «Про Кабінет Міністрів України», Кабінет Міністрів України в межах своїх повноважень видає постанови і розпорядження, які є обов'язковими до виконання.
Ст.1 Закону України «Про управління об'єктами державної власності» визначено, що управління об'єктами державної власності здійснюється Кабінетом Міністрів України та уповноваженими ним органами, іншими суб'єктами повноважень щодо реалізації прав держави як власника таких об'єктів, пов'язаних з володінням, користуванням і розпоряджанням ними, у межах, визначених законодавством України, з метою задоволення державних та суспільних потреб.
Постановою КМУ № 937 від 11.11.2015 «Питання забезпечення охорони об'єктів державної та інших форм власності» затверджено перелік об'єктів державної та інших форм власності, охорона нерухомого майна (незалежно від цільового призначення) яких здійснюється виключно органами поліції охорони на договірних засадах.
Дія вказаної постанови КМУ направлена на необхідність забезпечення державної політики національної безпеки України в частині забезпечення охорони об'єктів стратегічного значення для економіки і безпеки держави, але ніяк не регламентує порядок здійснення господарської діяльності між суб'єктами такої діяльності та суб'єктами владних повноважень.
Так, Постанова КМУ №83 від 04.03.2015 року «Про затвердження переліку об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави» затверджено Перелік об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави.
Постановою КМУ №975 від 21.11.2018 року визначено Категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах, відповідно до п.1 яких, об’єкти, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах.
Пунктом 2 вищевказаної постанови установлено, що у разі відповідності категоріям, затвердженим цією постановою, такі об’єкти охороняються органами поліції охорони на договірних засадах.
Так, п.3 цієї ж постанови також зобов’язано Міністерство внутрішніх справ: затвердити Порядок забезпечення охорони об’єктів органами поліції охорони на договірних засадах; разом із Міністерством економічного розвитку і торгівлі затвердити Методику формування ціни на послуги, які надаються органами поліції охорони.
Станом на дату написання відповіді, Міністерством внутрішніх справ України оприлюднено Повідомлення про повторне оприлюднення проєкту наказу МВС України «Про затвердження Порядку забезпечення охорони об’єктів органами поліції охорони на договірних засадах» з доопрацьованим аналізом регуляторного впливу від 01.02.2021 року.
Умовами реалізації вимог Постанови КМУ № 975 від 21.11.2018 року є: затвердження Міністерством внутрішніх справ Порядку забезпечення охорони об’єктів органами поліції охорони на договірних засадах, та спільно з Міністерством економічного розвитку і торгівлі – затвердження Методики формування ціни на послуги, які надаються органами поліції охорони. Зазначені акти до цього часу не прийняті.
Відповідно до ч.2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із ч.3 ст. 180 Господарського кодексу України «при укладені господарського договору сторони у будь-якому разі зобов’язані погодити предмет, ціну та строк договору».
За умов невиконання вимоги постанови Кабінету Міністрів України у частині затвердження у визначеному ним порядку «Методики формування ціни на послуги, які надаються органами поліції охорони» будь-яка цінова пропозиція з боку органу Поліції охорони є безпідставною, а відтак – нівелює юридичну чинність таких договорів.
АТ «Укрпошта» провадить господарську діяльність виключно в межах та на підставі чинного законодавства України».
Враховуючи вищезазначене, договір охорони об’єктів АТ «Укрпошта» органами поліції охорони може бути укладено лише в порядку, визначеному чинним законодавством України.
Виходячи із аналізу фактичних обставин справи та норм чинного законодавства вбачається конкуренція норм Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ № 937, якими з однієї сторони визначено вичерпний перелік об'єктів державної та інших форм власності, охорона нерухомого майна яких здійснюється виключно органами поліції охорони на договірних засадах, а з іншої сторони передбачено процедуру призначення конкурсних торгів щодо визначення підприємств, які повинні здійснювати їх охорону.
Але, враховуючи те, що Закон України є актом, який має вищу юридичну силу в порівнянні з Постановою та те, що на момент оголошення процедури відкритих торгів відсутній порядок укладання договору охорони з поліцією охорони, та методика формування ціни на послуги охорони, що передбачені тією ж постановою, до виконання відповідними органами умови Постанови КМУ №975 від 21.11.2018 року, з правової точки зору, укладення договору охорони об’єктів АТ «Укрпошта» не представляється можливим.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-02 17:12:50

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з охорони майна Вінницької дирекції АТ «Укрпошта» (ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-03-011721-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Яким чином учасником процедури закупівлі ТОВ «АЛЬФА СБ» виконані вимоги пункту 6 розділу VI тендерної документації щодо надання в паперовому або в електронному вигляді забезпечення виконання договору – оригіналу банківської гарантії за формою, передбаченою додатком 9 тендерної документації?
2. З яких підстав, ціна в договорі від 31 грудня 2020 року №37-05-1093, укладеному між ТОВ «АЛЬФА СБ» зазначена в сумі 790889,86 грн, тоді як остаточна ціна його тендерної пропозиції становила 790890,00 грн?

Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-07 17:17:18

Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі

1. Учасником процедури закупівлі ТОВ «АЛЬФА СБ» виконані вимоги пункту 6 розділу VI тендерної документації та надано в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригіналу банківської гарантії за №25055/20-ГВ підписану у Дніпровському регіональному відділенні АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» у м. Дніпро «24» грудня 2020 року, у сумі, що відповідає 5 % (п’яти відсоткам) вартості Договору, а саме UAH 39 544,49 грн. (Тридцять дев’ять тисяч п’ятсот сорок чотири гривні 49 копійок).
2. У відповідності до пункту 32 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція - це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до частини 6 статті 33 Закону № 922 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця процедури закупівлі. В свою чергу, згідно з пунктом 4 статті 41 закону «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі». Отже, замовник та переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі можуть укласти договір про закупівлю на суму, що є меншою ніж ціна тендерної пропозиції/пропозиції за результатами аукціону, без зменшення обсягів закупівлі у випадках визначених частиною четвертою статті 41 Закону. Умови договору про закупівлю №37-05-1093 від 31.12.2020 року про надання послуг охорони, укладеного між АТ «Укрпошта» та ТОВ «Альфа СБ» не відрізняються від змісту тендерної пропозиції на закупівлю, в тому числі в частині ціни за одиницю послуг, що підтверджується пропозицією ТОВ «Альфа СБ», яку надано в складі тендерної пропозиції учасника (завантаженої в систему згідно Додатку №7 Тендерної документації, назва файлу Пропозиція.pdf) та у складі договору як його невід’ємний додаток та згідно вимог замовника, визначених в пункті 2 Додатку №7 Тендерної документації: «Переможець може надати цінову пропозицію, що перерахована в бік зменшення від ціни пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) без зменшення обсягів закупівлі». Враховуючи вищезазначене, Замовник, повідомляє що, договір про закупівлю охоронних послуг було укладено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 24 вересня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 грудня 2020
UA-2020-11-03-011721-c0c806e1273944ce68ee54db73272c347
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі вінницької дирекції
Код ЄДРПОУ: 20116650
Місцезнаходження: 21050, Україна, Вінницька область обл., Вінниця, вул. Соборна, 59
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Комплексне Гарантування Безпеки Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 грудня 2020 19:15
ТОВ "АЛЬФА СБ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОМСЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції встановлено невідповідність: надані позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначені у довідці, у довільній формі, зміст яких підтверджує якісне виконання договору(ів), без значення номеру та/або дати укладення договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додатки 1, 4 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Щонайменше один позитивний лист відгук від контрагента (ів), зазначених у довідці про виконання аналогічного(их) договору(ів), зміст якого(их) підтверджує належне виконання зобов’язань за договором(ами) та відсутність претензій, із зазначенням номеру та дати укладання такого(их) договору(ів). ** Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, що стосується предмету закупівлі.

Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 09:18
Електронний підпис
08 грудня 2020 09:18
Електронний підпис
01 грудня 2020 14:32
Електронний підпис
01 грудня 2020 14:32
Електронний підпис
01 грудня 2020 14:31
Субпідрядник.pdf
01 грудня 2020 14:31
Статут.PDF
01 грудня 2020 14:31
Лист Відгук Укрпошта.pdf
01 грудня 2020 14:31
Договір університет _3.PDF
01 грудня 2020 14:31
Договір університет _2.PDF
01 грудня 2020 14:31
Договір укрпошта.pdf
01 грудня 2020 14:31
Довідка про обєднання.pdf
01 грудня 2020 14:31
Витяг КГБ.pdf
01 грудня 2020 14:31
Банківська Гарантія.zip

Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 16:12
Електронний підпис
23 грудня 2020 16:09
Пропозиція.pdf
23 грудня 2020 16:09
ДПС Вінниця.pdf
22 грудня 2020 17:44
Електронний підпис
22 грудня 2020 17:42
Цінова пропозиція.pdf
22 грудня 2020 16:44
Електронний підпис
22 грудня 2020 16:42
Ст. 17 ч. 2.pdf
22 грудня 2020 16:42
Ст. 17 п. 12.pdf
22 грудня 2020 16:42
МВС Директор.pdf
22 грудня 2020 16:42
Довідка НАЗК Волкова.zip
22 грудня 2020 16:42
Довідка НАЗК Альфа.zip
22 грудня 2020 16:42
Довідка ДПІ.pdf
22 грудня 2020 16:42
Витяг Альфа 18.12..pdf
22 грудня 2020 16:42
9. Лицензія.pdf
22 грудня 2020 16:42
8. Витяг ПДВ.jpg.pdf
22 грудня 2020 16:42
7. Баланс 2019.pdf
22 грудня 2020 16:42
6. Опис реєстратора.pdf
22 грудня 2020 16:42
4. Статут.pdf
22 грудня 2020 16:42
3. Рішення №10-к.pdf
22 грудня 2020 16:42
2. Наказ Волкова.pdf
22 грудня 2020 16:42
1. РІШЕННЯ №8К.pdf
02 грудня 2020 18:46
Електронний підпис
02 грудня 2020 18:46
Електронний підпис
02 грудня 2020 18:45
12. Ліцензія.pdf
02 грудня 2020 18:45
11. Сертифікат.pdf
02 грудня 2020 18:45
9.2. Наказ Волкова.pdf
02 грудня 2020 18:45
9.1. РІШЕННЯ №8К.pdf
02 грудня 2020 18:45
9. Уповноважена особа.pdf
02 грудня 2020 18:45
8. Досвід.pdf
02 грудня 2020 18:45
7. Щодо забезпечення.pdf
02 грудня 2020 18:45
6. Погодження договір.pdf
02 грудня 2020 18:45
5. Додаток 3.pdf
02 грудня 2020 18:45
4. Субпідряд.pdf
02 грудня 2020 18:45
3. Гарантія ст. 17.pdf
02 грудня 2020 18:45
1. Не э об'єднанням.pdf

Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 14:01
Електронний підпис
03 грудня 2020 13:59
ст 17.pdf
03 грудня 2020 13:59
Оріфлейм подяка ТД 2020.pdf
03 грудня 2020 13:59
довідка - підрядники.pdf
03 грудня 2020 13:59
технічна специфікація.pdf
03 грудня 2020 13:59
Рішення про створення.pdf
03 грудня 2020 13:59
довідка щодо ліцензії.pdf
03 грудня 2020 13:59
ЄДРПОУ.pdf
03 грудня 2020 13:59
Виписка_1_.pdf
03 грудня 2020 13:59
Статут_1_.pdf
03 грудня 2020 13:59
Опис_1_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Комплексне Гарантування Безпеки

ТОВ "АЛЬФА СБ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОМСЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2020 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА СБ" 893 520,00
UAH з ПДВ
790 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Комплексне Гарантування Безпеки 902 748,56
UAH з ПДВ
790 891,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 16:12
Електронний підпис
23 грудня 2020 16:09
Пропозиція.pdf
23 грудня 2020 16:09
ДПС Вінниця.pdf
22 грудня 2020 17:44
Електронний підпис
22 грудня 2020 17:42
Цінова пропозиція.pdf
22 грудня 2020 16:44
Електронний підпис
22 грудня 2020 16:42
Ст. 17 ч. 2.pdf
22 грудня 2020 16:42
Ст. 17 п. 12.pdf
22 грудня 2020 16:42
МВС Директор.pdf
22 грудня 2020 16:42
Довідка НАЗК Волкова.zip
22 грудня 2020 16:42
Довідка НАЗК Альфа.zip
22 грудня 2020 16:42
Довідка ДПІ.pdf
22 грудня 2020 16:42
Витяг Альфа 18.12..pdf
22 грудня 2020 16:42
9. Лицензія.pdf
22 грудня 2020 16:42
8. Витяг ПДВ.jpg.pdf
22 грудня 2020 16:42
7. Баланс 2019.pdf
22 грудня 2020 16:42
6. Опис реєстратора.pdf
22 грудня 2020 16:42
4. Статут.pdf
22 грудня 2020 16:42
3. Рішення №10-к.pdf
22 грудня 2020 16:42
2. Наказ Волкова.pdf
22 грудня 2020 16:42
1. РІШЕННЯ №8К.pdf
02 грудня 2020 18:46
Електронний підпис
02 грудня 2020 18:46
Електронний підпис
02 грудня 2020 18:45
12. Ліцензія.pdf
02 грудня 2020 18:45
11. Сертифікат.pdf
02 грудня 2020 18:45
9.2. Наказ Волкова.pdf
02 грудня 2020 18:45
9.1. РІШЕННЯ №8К.pdf
02 грудня 2020 18:45
9. Уповноважена особа.pdf
02 грудня 2020 18:45
8. Досвід.pdf
02 грудня 2020 18:45
7. Щодо забезпечення.pdf
02 грудня 2020 18:45
6. Погодження договір.pdf
02 грудня 2020 18:45
5. Додаток 3.pdf
02 грудня 2020 18:45
4. Субпідряд.pdf
02 грудня 2020 18:45
3. Гарантія ст. 17.pdf
02 грудня 2020 18:45
1. Не э об'єднанням.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 09:18
Електронний підпис
08 грудня 2020 09:18
Електронний підпис
01 грудня 2020 14:32
Електронний підпис
01 грудня 2020 14:32
Електронний підпис
01 грудня 2020 14:31
Субпідрядник.pdf
01 грудня 2020 14:31
Статут.PDF
01 грудня 2020 14:31
Лист Відгук Укрпошта.pdf
01 грудня 2020 14:31
Договір університет _3.PDF
01 грудня 2020 14:31
Договір університет _2.PDF
01 грудня 2020 14:31
Договір укрпошта.pdf
01 грудня 2020 14:31
Довідка про обєднання.pdf
01 грудня 2020 14:31
Витяг КГБ.pdf
01 грудня 2020 14:31
Банківська Гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬФА СБ"

ТОВ Комплексне Гарантування Безпеки

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА СБ"
#37989206
790 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 15:35
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:05
37-05-1093.pdf укладений
31 грудня 2020 15:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 787 340,96
UAH (в тому числі ПДВ 131 223,49 UAH)