Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Аудіометр імпедансний АТ235 або еквівалент)
Очікувана вартість
825 000,00 UAH
UA-2020-11-03-011608-c a31022f231684657a47f69e47fc53074
Відкриті торги    Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Подати пропозицію

Контакти

Оксана Бондаренко

+380631409265 tender.lor.inst@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ОТОЛАРИНГОЛОГІЇ ІМ. ПРОФ. О.С. КОЛОМІЙЧЕНКА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 02011870
Вебсайт: http://www.iol.com.ua/
Місцезнаходження: 03680, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. ЗООЛОГІЧНА, буд. 3
Контактна особа: Оксана Бондаренко
+380631409265
tender.lor.inst@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2020 22:20
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2020 14:00
Початок аукціону: 16 вересня 2021 13:13
Очікувана вартість: 825 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-11-02-011432-c, згідно технічних вимог і якісних характеристик (Медико-технічних вимог) предмета закупівлі «Аудіометр імпедансний АТ235 або еквівалент». Джерело фінансування: Державний бюджет України. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська або російська. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Аудіометр імпедансний АТ235 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03680, Україна, Київська область, Київ, вул. Зоологічна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 36717 — Аудіометр імпедансний

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2020 02:50
02 ПЕРЕЛІК ЗМІН_н.р.pdf
19 листопада 2020 12:46
02 ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
19 листопада 2020 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 22:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 12:46
тд_20_005_н.р.pdf
03 листопада 2020 22:20
тд_20_005.pdf
03 листопада 2020 22:20
тд_20_005_додаток_1_технічні вимоги.pdf
03 листопада 2020 22:20
тд_20_005_додаток_1-а_Гарантійний лист.pdf
03 листопада 2020 22:20
тд_20_005_додаток_2_перелiк_iнформацii.pdf
03 листопада 2020 22:20
тд_20_005_додаток_3_вимоги_до_переможця.pdf
03 листопада 2020 22:20
тд_20_005_додаток_5-б_опитувал_ник фіз_особи.pdf
03 листопада 2020 22:20
тд_20_005_додаток_5-в_опитувал_ник_екологiя_безпека_працi.pdf
03 листопада 2020 22:20
тд_20_005додаток_5-а_опитувал_ник_юридичноi_особи.pdf
03 листопада 2020 22:20
тд_20-005_додаток_4 проект_договору.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо Тендерної документації
Дата подання: 06 листопада 2020 16:06
Дата відповіді: 10 листопада 2020 18:52
Шановний Замовнику, просимо Вас прикріпити тендерну документацію та додатки до неї у форматі, доступному для копіювання інформації (наприклад, word тощо), для зручності роботи з тендерною документацією.
Відповідь: Шановний Учаснику!
Згідно статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 13 квітня 2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації» та Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 18 березня 2016 року №477 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» вимоги до формату розміщення документів до оголошення (в т.ч. тендерної документації) відсутні. Замовник викладає в міжплатформенному форматі електронних документів, що призначений для подання поліграфічної продукції в електронному вигляді Portable Document Format (PDF) – формат, який має можливість багатосторінкового документу в одному файлі, і який легко конвертується наприклад програмою Adobe Acrobat в Word (DOC, DOCX). Учасники для зручності можуть використовувати інші доступні безкоштовні Інтернет-ресурси для конвертації документів. Розміщення тендерної документації у форматі Microsoft Word може нести подальше некоректне відображення документів на іншому електронному пристрої. Замовник не гарантує збереження форматування, макета та інших властивостей документа, тому тендерна документація та Додатки розміщені у форматі PDF.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-03-011608-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Чернова Елона Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2357915788
Дата подання: 08 листопада 2020 15:51
Дискримінація в ТД
Оскарження дискримінаційних вимог тендерної документації (у вкладенні)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 листопада 2020 22:45
Вимога не є об'ективною

Документи подані скаржником

08 листопада 2020 15:51
Вимога на ТД.pdf

Документи

11 листопада 2020 22:45
Стосовно вимоги 1.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-03-011608-c.c2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ФОП СУХОРУКОВ С.В., Код ЄДРПОУ:3107507533
Дата подання: 01 грудня 2020 20:57
Скарга на порушення Закону
Скарга на порушення Закону при проведенні Процедури закупівлі, затягування Процедури закупівлі, введення в оману потенційних учасників закупівлі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 грудня 2020 15:02
рішення від 03.12.2020 №22413 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 грудня 2020 15:01
рішення від 14.12.2020 №23049.pdf
Дата публікації: 17 грудня 2020 20:47

Документи подані скаржником

01 грудня 2020 21:05
Квітанція

Документи подані замовником

08 грудня 2020 12:21
Протокол_20_005-в.pdf

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2020-12-04-000002 • 81570af4926446de9f1b0a1651c01f8f
Автор звернення: СУХОРУКОВ С.В.
Дата створення звернення: 2020-12-04 11:43
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
  • Порушення строків оприлюднення тендерної документації
порушення Закону при проведенні Процедури закупівлі, затягування Процедури закупівлі, введення в оману потенційних учасників закупівлі.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором