Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ |
Код ЄДРПОУ: | 02125243 |
Місцезнаходження: | 69600, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Жуковського,66 |
Контактна особа: |
Гоздек Світлана Анатоліївна +380612287523 tender_znu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2020 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2020 11:37 |
Очікувана вартість: | 19 747 818,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 98 739,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 98739.09 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). | Аванс | 45 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 65 |
Iнша подія | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2020 13:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2020 13:26 |
ТД зі змінами.doc | |
17 листопада 2020 13:26 |
Зміни до ТД.doc | |
10 листопада 2020 10:59 |
Додаток 3 зі змінами.doc | |
10 листопада 2020 10:59 |
ЗМІНИ.doc | |
03 листопада 2020 16:24 |
Додаток 9.doc | |
03 листопада 2020 16:24 |
Додаток 8.doc | |
03 листопада 2020 16:24 |
Додаток 7.doc | |
03 листопада 2020 16:24 |
Додаток 6.doc | |
03 листопада 2020 16:24 |
Додаток 5.doc | |
03 листопада 2020 16:24 |
Додаток 4.doc | |
03 листопада 2020 16:24 |
Додаток 2.doc | |
03 листопада 2020 16:24 |
Додаток 1.doc |
17 листопада 2020 13:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 листопада 2020 13:26 |
ТД зі змінами.doc
|
||||||
17 листопада 2020 13:26 |
Зміни до ТД.doc
|
||||||
10 листопада 2020 10:59 |
Додаток 3 зі змінами.doc
|
||||||
10 листопада 2020 10:59 |
ЗМІНИ.doc
|
||||||
03 листопада 2020 16:24 |
Додаток 9.doc
|
||||||
03 листопада 2020 16:24 |
Додаток 8.doc
|
||||||
03 листопада 2020 16:24 |
Додаток 7.doc
|
||||||
03 листопада 2020 16:24 |
Додаток 6.doc
|
||||||
03 листопада 2020 16:24 |
Додаток 5.doc
|
||||||
03 листопада 2020 16:24 |
Додаток 4.doc
|
||||||
03 листопада 2020 16:24 |
Додаток 2.doc
|
||||||
03 листопада 2020 16:24 |
Додаток 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Закупівля оголошена в рамках реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"),ратифікованої Законом № 346-VII від 22.04.2015р., з урахуванням вимог Постанови КМУ від 08 травня 2019 р. № 378 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою «Реалізація Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та Посібника із закупівель для проектів, що фінансуються Європейським Інвестиційним Банком. Максимальна сума забезпечення-це вимоги Європейського Інвестиційного Банку.
Вимоги про усунення порушення
Також, виявлено, що ТОВ «СК СТРОЙІНВЕСТ» та ТОВ «СК ДР БУД» пов’язані між собою, а саме в кошторисному файлі ims ТОВ «СК ДР БУД» вказано реквізити ЄДРПОУ та назву ТОВ «СК СТРОЙІНВЕСТБУД», що вказує те, що дані товариства взаємопов’язані між собою та створюють анти конкуренті узгоджені дії.
Крім того, ТОВ «СК СТРОЙІНВЕСТ» не дотримано вимог 6.2.1.3 ДСТУ – Н Б Д.1.1.2 -2:2013, а саме вартість будівельної техніки, яка відповідно до довідки про наявність обладнання та матеріально технічної бази є орендованою, але врахована у договірній ціні, як власна, трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговувані цієї техніки, враховані при обчислені загальновиробничих , адміністративних витрат та прибутку.
Вимагаємо скасувати протокол про визнання переможцем ТОВ «СК СТРОЙІНВЕСТ» у зв’язку:
- ненаданням дозвільних документів (ліцензій, дозволів) на роботи що підлягають ліцензуванню або отримання дозволів;
- в кошторисній документації техніка визначена як власна, але ТОВ «СК СТРОЙІНВЕСТ» надана довідка, що техніка орендується.
- ТОВ «СК СТРОЙІНВЕСТ» є пов’язаною особою з ТОВ «СК ДР БУД», що створили антиконкурентні узгоджені дії.
1. При перевірці ліцензій та дозвільних документів на роботи ТОВ «СК Стройінвест» згідно локальних кошторисів 2-1-2 «Тепломеханічні рішення» та 2-1-3 «На Блискозахист» по об’єкту «Капітальний ремонт фасаду будівлі гуртожитку №3 по вул. Залізничній, 22 в м. Запоріжжі з утепленням зовнішніх стін та покрівлі, заміна вікон та вхідних груп, встановлення автоматичного вузла керування на системі опалення» ми керувалися тим, що в цієї організації є дійсна ліцензія з повним переліком робіт, які підлягають ліцензуванню. Для робіт за кошторисами 2-1-2 та 2-1-3 це роботи за кодами:
1.13.02 – виконання пусконалагоджувальних робіт автоматизованих систем управління;
1.13.07 – теплоенергетичного устаткування;
2.01.02 – монтаж внутрішніх інженерних мереж систем опалення;
2.01.05 – технологічних трубопроводів;
2.01.07 – засобів автоматизації і контролю вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації;
2.02.06 – монтаж зовнішніх і інженерних мереж систем зв’язку сигналізації;
2.03.00 – монтаж інженерних споруд.
2. ТОВ «СК Стройінвест» у складі тендерної пропозиції у довідці про матеріально-технічне забезпечення вказала яка техніка є власною, а яка орендованою. Як і було прописано в вимогах до тендерної документації. Щодо врахуванні орендованої техніки в кошторисній документації, то на стадії тендера це не потребує. Оскільки це вказується підрядником при складанні акта-сдачі робіт КБ -2в.
3. Відповідно до п.20 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«пов’язана особа - особа, яка для цілей цього Закону відповідає будь-якій із таких ознак:
юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі;
фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі;
службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також члени сім’ї такої службової (посадової) особи;
фізична особа - уповноважена особа замовника, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі. Такий вплив може здійснюватися безпосередньо або через інших фізичних чи юридичних осіб, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма їхніми активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу або результати голосування, а також можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Для фізичної особи загальна сума володіння часткою у статутному капіталі учасника процедури закупівлі визначається залежно від обсягу корпоративних прав, що сукупно належать такій фізичній особі, членам її сім’ї та юридичним особам, які контролюються такою фізичною особою або членами її сім’ї.
Для цілей цього Закону членами сім’ї вважаються подружжя, діти, батьки, рідні брати і сестри, дідусі, бабусі, онуки, усиновлювачі, усиновлені, а також інші особи, за умови їх постійного проживання разом із пов’язаною особою і ведення з нею спільного господарства».
За наявними у замовника документами, не вбачаються підстави, встановлені Законом, для визнання учасників пов’язаними особами.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-31-000011 ● 668c81844a1e4ee19114b542f750b93f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 грудня 2020 11:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.12.2020 № 377
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2020-11-03-009722-c 03.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-06 10:38:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду будівлі гуртожитку №3 по вул. Залізничній,22 в м. Запоріжжі з утепленням зовнішніх стін та покрівлі, заміна вікон та вхідних груп, встановлення автоматичного вузла керування на системі опалення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-03-009722-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-12 16:07:11
Капітальний ремонт фасаду будівлі гуртожитку №3 по вул. Залізничній,22 в м. Запоріжжі з утепленням зовнішніх стін та покрівлі, заміна вікон та вхідних груп, встановлення автоматичного вузла керування на системі опалення (Закупівля №7986021)
У відповідь на Ваш запит пояснюємо наступне.
Очікувану вартість предмету закупівлі визначено на підставі Експертного звіту № 18959 від 21.12.2018, який був розміщений замовником на сторінках 19-20 Додатку 3 до тендерної документації.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі здійснювалось на підставі проектної документації.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-01-22 14:08:22
Запит за роз'ясненнями щодо висновку за предметом закупівлі:Капітальний ремонт фасаду будівлі гуртожитку №3 по вул. Залізничній,22 в м. Запоріжжі з утепленням зовнішніх стін та покрівлі, заміна вікон та вхідних груп, встановлення автоматичного вузла керування на системі опалення
Національний стандарт «Правил визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (далі Стандарт) встановлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі - будівництво). А також містить зразки документів які оформляються на усіх етапах будівництва.
Пунктом 6.3.1 Стандарту встановлено, що «Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку С», в якій підписи керівників замовника та підрядної організації зазначені одразу після закінчення таблиці, що не передбачає наявності іншої інформації в додатку, у тому числі розрахунків.
Додаток №1 до Договору про закупівлю робіт від 23.12.2020 № ZP_ST_02 (далі – Договір) складений у повній відповідності до форми, затвердженої Стандартом.
В стовпці «Обґрунтування» таблиці Додатку № 1 до Договору зазначені дані з розрахунків №№1-14. Самі розрахунки не є елементами Додатку № 1 та окремими додатками до Договору
Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
«10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення».
Таким чино, Замовником оприлюднені разом з Договором всі додатки до нього, у зв’язку з чим відсутнє порушення п. 10 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Враховуючи викладене, просимо надати роз’яснення щодо процедури виконання вимоги висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-03-09722-c, а саме – оприлюднення розрахунків №№ 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, які не є елементами Додатку № 1 та додатками до Договору про закупівлю робіт від 23.12.2020 № ZP_ST_02.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-03-09722-c за предметом закупівлі:Капітальний ремонт фасаду будівлі гуртожитку №3 по вул. Залізничній,22 в м. Запоріжжі з утепленням зовнішніх стін та покрівлі, заміна вікон та вхідних груп, встановлення автоматичного вузла керування на системі опалення повідомляємо наступне. Національний стандарт «Правил визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (далі Стандарт) встановлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі - будівництво). А також містить зразки документів які оформляються на усіх етапах будівництва. Пунктом 6.3.1 Стандарту встановлено, що «Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку С», в якій підписи керівників замовника та підрядної організації зазначені одразу після закінчення таблиці, що не передбачає наявності іншої інформації в додатку, у тому числі розрахунків. Додаток №1 до Договору про закупівлю робіт від 23.12.2020 № ZP_ST_02 (далі – Договір) складений у повній відповідності до форми, затвердженої Стандартом. В стовпці «Обґрунтування» таблиці Додатку № 1 до Договору зазначені лише дані з розрахунків №№1-14. Самі розрахунки не є елементами Додатку № 1 та окремими додатками до Договору. Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: «10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення». Таким чином, Замовником оприлюднені разом з Договором всі додатки до нього, у зв’язку з чим відсутнє порушення п. 10 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі»
2021-01-26 16:46:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2020 12:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ |
19 299 995,36
UAH з ПДВ
|
19 299 995,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ" |
19 643 662,14
UAH з ПДВ
|
19 643 662,14
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СК ДП БУД |
19 747 780,67
UAH з ПДВ
|
19 747 780,67
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПЕЦ БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
19 747 818,00
UAH з ПДВ
|
19 747 818,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ #39086059 |
Переможець |
19 299 995,36
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2020 16:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 11:36
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 11:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2022 15:36
|
Протокол.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2022 15:35
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2022 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2022 14:17
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2022 14:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2021 11:47
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2021 11:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 19:52
|
Додаткова угода (1).pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 19:51
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 18:36
|
Договір.pdf | укладений |
23 грудня 2020 18:35
|
Протокол.pdf | укладений |
23 грудня 2020 18:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з продовженням строку дії програми «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» до 30 жовтня 2021 року необхідно укласти додаткову угоду до договору підряду № ZP_ST_03 від 22 грудня 2020р. та продовжити строк дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | ZP_ST_02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з продовженням строку дії програми «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» необхідно укласти додаткову угоду до договору підряду № ZP_ST_02 від 23 грудня 2020р. та продовжити строк дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | ZP_ST_02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з продовженням строку дії програми «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» необхідно укласти додаткову угоду до договору підряду № ZP_ST_02 від 23 грудня 2020р. та продовжити строк дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | ZP_ST_02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з продовженням строку дії програми «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» необхідно укласти додаткову угоду до договору підряду № ZP_ST_02 від 23 грудня 2020р. та продовжити строк дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | ZP_ST_02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з продовженням строку дії програми «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» необхідно укласти додаткову угоду до договору підряду № ZP_ST_02 від 23 грудня 2020р. та продовжити строк дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | ZP_ST_02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |