Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція відділення екстреної медичної допомоги КНП “Криворізька міська лікарня № 17” Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Каткова, 2 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
15 917 216,40 UAH
UA-2020-11-03-009077-c 11742c5b57594271993716a1044a2452
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кузнецова

+380563730123
+380563730108
tender.dks20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Юлія Кузнецова
+380563730123,+380563730108
tender.dks20@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2020 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2020 12:00
Початок аукціону: 20 листопада 2020 14:07
Очікувана вартість: 15 917 216,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 79 586,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 75000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською/російською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція відділення екстреної медичної допомоги КНП “Криворізька міська лікарня № 17” Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Каткова, 2 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50102, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Каткова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами) та відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2020 року, затвердженого наказом від 21.01.2020р. №23-ОД. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 листопада 2020 15:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 15:56
Форма пропозиції Додаток 5.doc
03 листопада 2020 15:56
Тендерна документація.doc
03 листопада 2020 15:56
стаття 17 Додаток 2.doc
03 листопада 2020 15:56
стаття 16 Додаток 1.doc
03 листопада 2020 15:56
Проект договору Додаток 6.doc
03 листопада 2020 15:56
Інші документи Додаток 3.doc
03 листопада 2020 15:56
Документи для переможця Додаток 4.doc
03 листопада 2020 15:56
Додаток 7 Технічна специфікація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Копії аналогічних договорів
Дата подання: 05 листопада 2020 10:11
Дата відповіді: 05 листопада 2020 16:34
Шановний замовник, чи потрібно завіряти копії документів (копії аналогічних договорів, актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В), копії довідок (форма КБ-3), статут, копії ліцензії, дозволів, договорів оренди тощо)? В разі необхідності завірення документів, просимо роз’яснити, якщо копії договорів завірені наступним написом: «Згідно з оригіналом», підпис, посада, ПІБ уповноваженої особи та печаткою, дата засвідчення 23.04.2020р. ; 08.05.2020р. та 01.07.2020р. такі документи є чинні?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що Замовником прийнято рішення щодо відміни процедури закупівлі згідно ч.1 ст.32 Закону України "Про публічні закупівлі"
Договірна ціна
Дата подання: 05 листопада 2020 10:13
Дата відповіді: 05 листопада 2020 16:34
Просимо роз’яснити в якому вигляді необхідно надати договірну ціну з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, відомостями матеріалів та обладнання які включають види та обсяги робіт (скановані документи у форматі pdf чи сформовані в програмі Microsoft Excel) ?
Відповідь: Повідомляємо, що Замовником прийнято рішення щодо відміни процедури закупівлі згідно ч.1 ст.32 Закону України "Про публічні закупівлі"

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 05 листопада 2020 16:38
Кінець періоду оскарження: 16 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 16 листопада 2020 00:01
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: через помилку під час публікації закупівлі
Документи:
05 листопада 2020 16:38
Електронний підпис
05 листопада 2020 16:36
скасув..pdf