Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги Київ-Харків-Довжанський на ділянці км 463+400 – км 472+218 у Харківській області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Major road repair Kyiv-Kharkiv-Dovzhanskiy at the section km 463+400 - km 472+218 in Kharkiv Region ( 4523000-8 Construction of the pipelines, communication and power lines, highways, roads, airfields and railway; Road leveling.
Очікувана вартість
565 162 300,00 UAH
UA-2020-11-03-008342-c 1fb4506e90c148eabc25d48bad1fb9f2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухар Роман Миколайович

0573367555 ADMIN-SAD@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Контактна особа: Кухар Роман Миколайович
0573367555
ADMIN-SAD@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Highway services in Kharkiv region
National ID: 30885376
Contact point: Kukhar Roman
0573367555
ADMIN-SAD@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 листопада 2020 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2020 09:00
Початок аукціону: 01 лютого 2021 14:34
Очікувана вартість: 565 162 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 900 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2800000 UAH
Publication date: 03 листопада 2020 15:30
Enquiries until: 14 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 20 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 грудня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 565 162 300 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 900 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,51 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8.82 км
Капітальний ремонт автомобільної дороги Київ-Харків-Довжанський на ділянці км 463+400 – км 472+218 у Харківській області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Major road repair Kyiv-Kharkiv-Dovzhanskiy at the section km 463+400 - km 472+218 in Kharkiv Region ( 4523000-8 Construction of the pipelines, communication and power lines, highways, roads, airfields and railway; Road leveling.
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Пункт 4.4 Договору - Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" у розмірі до ___ відсотків бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше 12 (дванадцяти) місяців на закупівлю матеріалів і виробів, необхідних для виконання робіт протягом 7 (семи) банківських днів з дня отримання заявки відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору. Використаний аванс погашається на підставі "Актів приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ - 2в), підписаного уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції. Попередня оплата за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Генідряднику, на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім'я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Генідрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором про закупівлю з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. 8.Мова - Усі документи, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою або іншими мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові (крім української мови та російської мови) Учасник надає переклад цього документу на українську мову. 9.Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт Пункт 4.9 Договору - Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються після виконання і приймання всіх передбачених Договором Робіт та реєстрації декларації про готовність Об’єкта до експлуатації або видачі сертифікату. Кінцеві розрахунки здійснюються в строки, встановлені нормами чинного законодавства України на момент здійснення кінцевих розрахунків. Пункт 4.2 Договору - Бюджетні зобов’язання за Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата робіт проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно ф.№ КБ-2в та ф.№ КБ-3. Розрахунок за Договором здійснюється протягом 7-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на спеціальний реєстраційний рахунок Замовника, відкритий в територіальному управлінні Казначейства. Пiсляоплата 7 Банківські 65
Виконання робіт Пункт 4.9 Договору - Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються після виконання і приймання всіх передбачених Договором Робіт та реєстрації декларації про готовність Об’єкта до експлуатації або видачі сертифікату. Кінцеві розрахунки здійснюються в строки, встановлені нормами чинного законодавства України на момент здійснення кінцевих розрахунків. Пункт 4.2 Договору - Бюджетні зобов’язання за Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата робіт проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно ф.№ КБ-2в та ф.№ КБ-3. Розрахунок за Договором здійснюється протягом 7-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на спеціальний реєстраційний рахунок Замовника, відкритий в територіальному управлінні Казначейства. Пiсляоплата 7 Банківські 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2020 20:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2020 20:25
Зміни до ТД-2.PDF
10 грудня 2020 20:25
Тендерна документація зі змінами-2.pdf
03 грудня 2020 17:58
Тендерна документація зі змінами.PDF
03 грудня 2020 17:58
Зміни до ТД.PDF
03 листопада 2020 15:27
Тендерна документація.PDF
03 листопада 2020 15:27
Проект договору.docx
10 грудня 2020 20:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2020 18:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 15:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2020 20:25
Зміни до ТД-2.PDF
10 грудня 2020 20:25
Тендерна документація зі змінами-2.pdf
03 грудня 2020 17:58
Тендерна документація зі змінами.PDF
03 грудня 2020 17:58
Зміни до ТД.PDF
03 листопада 2020 15:27
Тендерна документація.PDF
03 листопада 2020 15:27
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-03-008342-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 05 листопада 2020 21:19
Досвід виконання аналогічного договору
Стосовно наявності документально підтверженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
У Додатку 2 п.3 Тендерної документації Замовник вказав про те, що:
«Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції та капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, з урахуванням досвіду в якості Генерального підрядника, які підтверджують виконання основних видів робіт відповідно до Переліку основних видів.
Іноземна компанія нерезидент має намір взяти участь у оголошеній закупівлі та має значний досвід із будівництва, реконструкції та капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за схемою «проектуй та будуй». Відповідно будівництво дороги проводилось після проектування та значно пізніше ніж саме укладання Договору, при цьому вартість та обсяги робіт виконаного одного договору в 5-10 разів більше, ніж в цій конкурсній закупівлі. Враховуючи вищенаведене, строк реалізації, а відповідно строк контракту, зазвичай становить 6-7 років.
Вважаємо вимоги щодо 5-річного терміну саме укладення аналогічного договору є нелогічними та дискримінаційними, оскільки ставлять у нерівне становище учасників, які вже реалізовали (завершили великі проекти за схемою «проектуй та будуй» 1-2 роки тому) та завершують в даний час великі проекти за схемою «проектуй та будуй» та учасників, які виконали або виконують незначні проекти терміном виконання, та відповідно строком контракту, 1-2 роки. Тобто за останні 5 років об’еми виконаних робіт в нас в рази більший, ніж того потребує тендерна закупівля, що підтверджується відповідними документами, але із-за дискримінаційної вимоги щодо 5-річного терміну укладення аналогічного договору ми не можемо прийняти участь у тендері.
Відповідно до пп.4) п.1 Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»:

«1.Закупівлі здійснюються за принципами:

……
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них»

Відповідно до п.4 Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищенаведене просимо усунути дискримінаційну умову щодо 5-и річного строку укладання аналогічного договору та просимо внести зміну у тендерну документацію вказавши не час «укладання» аналогічного договору, а час «виконання аналогічних робіт за передметом закупівлі » для аналогічного договору протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Або
Викласти п.3 Додатку 2 Тендерної документації в наступній редакції:
«Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції та капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, укладений протягом останніх 7-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, з урахуванням досвіду в якості Генерального підрядника, які підтверджують виконання основних видів робіт відповідно до Переліку основних видів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 листопада 2020 18:29
Зазначена в тендерній документації вимога щодо аналогічного договору, а саме строку давності його укладання, затверджена Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Наказом № 1572 від 17.08.2020р. "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства. Тому Замовник не може задовольнити Вашу вимогу.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 січня 2021
UA-2020-11-03-008342-c1fb4506e90c148eabc25d48bad1fb9f2
Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ ПБС Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 січня 2021 17:37
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 січня 2021 17:39
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 січня 2021 17:40
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 січня 2021 17:41

Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 18:53
Електронний підпис
23 грудня 2020 18:51
Транспортна схема.pdf
23 грудня 2020 18:51
Договір оренди АБЗ.pdf
23 грудня 2020 18:51
Nakaz.zip
23 грудня 2020 18:51
Dovirenist_Nazarenko.zip
23 грудня 2020 18:51
Bank_licenzia.zip
23 грудня 2020 18:51
200607_19_27_99_160 000.ZIP
23 грудня 2020 18:51
Витяг з ЄДР (копія).pdf
23 грудня 2020 18:51
Ліцензія ПБС.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ШБУ-77" в процедурі відкритих торгів № UA-2020-11-03-008342-c виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1.1. Перелік виявлених невідповідностей – Не надано інформації та підтверджуючих документів на автогідропідіймач, який входить до Мінімального переліку необхідної техніки. 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.1.1 Додатку № 2 тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Надати інформації та підтверджуючі документи на автогідропідіймач, відповідно до вимог п. 1.1 Додатку № 2 тендерної документації. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей – Не надано документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг по наступним основним видам робіт: - влаштування вирівнюючого та/або середнього шару покриття із асфальтобетонної суміші асфальтоукладальником в м2; - улаштування деформаційних швів (на мостових спорудах, гофротонелях, шляхопроводах тощо); - встановлення бортових каменів; - встановлення бар'єрного огородження. 2.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.3 Додатку № 2 тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг по наступним основним видам робіт: - влаштування вирівнюючого та/або середнього шару покриття із асфальтобетонної суміші асфальтоукладальником в м2; - улаштування деформаційних швів (на мостових спорудах, гофротонелях, шляхопроводах тощо); - встановлення бортових каменів; - встановлення бар'єрного огородження.

Документи

Публічні документи

22 січня 2021 17:33
Договір _20.zip
22 січня 2021 17:33
Договір 33.zip
22 січня 2021 17:26
Договір 31.zip
22 січня 2021 17:26
Відгуки.zip
22 січня 2021 17:26
Автогідропідіймач.zip
23 грудня 2020 21:57
Електронний підпис
23 грудня 2020 21:53
Xerox Scan_25112020192147.PDF
23 грудня 2020 21:53
54 Транспортна схема.PDF
23 грудня 2020 21:53
51. Гарантійний лист.pdf
23 грудня 2020 21:53
50. Копія договору.PDF
23 грудня 2020 21:53
47. КБ-2В та КБ-3 ч2.zip
23 грудня 2020 21:53
47. КБ-2В та КБ-3 ч1.zip
23 грудня 2020 21:53
47. КБ-2В та КБ-3 дог 24 ч2..zip
23 грудня 2020 21:53
47. КБ-2В та КБ-3 дог 24 ч1.zip
23 грудня 2020 21:53
47. КБ-2В та КБ-3 дог 12 ч2.zip
23 грудня 2020 21:53
47. КБ-2В та КБ-3 дог 12 ч1.zip
23 грудня 2020 21:53
47 КБ3_ КБ2в ч2 (дог 1).pdf
23 грудня 2020 21:53
47 КБ3_ КБ2в ч1 (дог1).PDF
23 грудня 2020 21:53
47 КБ-3_ КБ2В дог 96 .PDF
23 грудня 2020 21:53
47 КБ3_ КБ2в до дог _94.pdf
23 грудня 2020 21:53
47 КБ2в і КБ3 ч.2 (дог.26).pdf
23 грудня 2020 21:53
47 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.40).PDF
23 грудня 2020 21:53
47 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.39).PDF
23 грудня 2020 21:53
47 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
23 грудня 2020 21:53
46 Копія договору _1 з ДУ.pdf
23 грудня 2020 21:53
46 Копія дог._26 з ДУ.pdf
23 грудня 2020 21:53
44 Листи пояснення.zip
23 грудня 2020 21:53
38. Гарантійний лист .PDF
23 грудня 2020 21:53
34.PDF
23 грудня 2020 21:53
33.PDF
23 грудня 2020 21:53
26.PDF
23 грудня 2020 21:53
22. Інформаційні листи.PDF
23 грудня 2020 21:53
16 Копія балансу 2019 рік.PDF
23 грудня 2020 21:53
15 Оригінал ліцензії.pdf
23 грудня 2020 21:53
14. Гарантійний лист .PDF
23 грудня 2020 21:53
13 ISO 9001 (копія).pdf
23 грудня 2020 21:53
7. Доручення.PDF
23 грудня 2020 21:53
6. Копія Статуту.PDF
23 грудня 2020 21:53
5. Виписки з протоколу .PDF
23 грудня 2020 21:53
_Гарантія 2 800 000 (008342-c).zip

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" в процедурі відкритих торгів № UA-2020-11-03-008342-c виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не надав підтверджуючі документи на перевантажувач, які зазначені у Довідці від 23.12.2020р № 6665-Т. 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.1.1. Додатку 2 тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Надати документи зазначені у Довідці від 23.12.2020р № 6665-Т. 2.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав документи на працівників з/п №74, 75 відповідно до Інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 23.12.2020р. № 6643-Т, що не підтверджує правовідносини з Учасником на момент подачі тендерної пропозиції. Учасник надав документи на працівників з/п №46-73, 76-84 відповідно до Інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 23.12.2020р. № 6643-Т що не підтверджують правовідносини з Учасником на момент розгляду документів тендерної пропозиції Учасника. 2.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.2. Додатку 2 тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Надати документи, що підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Таблиці № 7, що будуть задіяні під час виконання договору. 3.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не надав документи на працівників з/п №3, 4 відповідно до Інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 23.12.2020р. № 6643-Т, які підтверджують для інженерно- технічних працівників обов'язкову наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов'язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. 3.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.2. Додатку 2 тендерної документації. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Надати документи на працівників з/п №3, 4 відповідно до Інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 23.12.2020р. № 6643-Т, які підтверджують для інженерно- технічних працівників обов'язкову наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов'язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. 4.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не надав підтверджуючі документи, щодо поставки суміші асфальтобетонної гарячої і теплої (асфальтобетон щільний) (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип А, марка 2, відповідно до ч.ч. № 303 Відомості ресурсів Технічного завдання. 4.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.1.3 Додатку 2 тендерної документації. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – надати підтверджуючі документи, щодо поставки суміші асфальтобетонної гарячої і теплої (асфальтобетон щільний) (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип А, марка 2, відповідно до ч.ч. № 303 Відомості ресурсів Технічного завдання. Привести у відповідність інформацію надану в Інформації про наявність асфальтного заводу. 5.1.Перелік виявлених невідповідностей: Вартість виконання договору та надані підтверджуючі документи до Договору від 15.11.2016р. № 68К що зазначені Учасником в Інформації про виконання аналогічного договору від 23.12.2020р. № 6663-Т не відповідає сумі виконання договору, проценту виконання договору від загальної ціни договору та категорії автомобільної дороги відповідно до наданого Позитивного відгуки Служби автомобільних доріг в Одеській області від 08.12.2020р. № 02-5100/13. 5.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.3. Додатку 2 тендерної документації. 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – привести у відповідність інформацію по Договору від 15.11.2016р. № 68К. 6.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не надав документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального кориcтування державного значення (міжнародні, національні, регіональні чи територіальні) I, II, III категорії одним договором або сумарно в обсязі 100% від об’ємів основних видів робіт. Відповідно Переліку основних видів робіт, а саме п/п № 8 Улаштування деформаційних швів (на мостових спорудах, гофротонелях, шляхопроводах тощо), п/п № 10 Установлення зварних поручнів на мостах і шляхопроводах (перильне огородження). 6.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.3 Додатку 2 тендерної документації. 6.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – надати підтверджуючі документи, виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального кориcтування державного значення (міжнародні, національні, регіональні чи територіальні) I, II, III категорії одним договором або сумарно в обсязі 100% від об’ємів основних видів робіт. Відповідно Переліку основних видів робіт, а саме п/п № 8 Улаштування деформаційних швів (на мостових спорудах, гофротонелях, шляхопроводах тощо), п/п № 10 Установлення зварних поручнів на мостах і шляхопроводах (перильне огородження). Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 3 "Інша інформація" та "Відхилення тендерних пропозицій" розділу "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» .

Документи

Публічні документи

22 січня 2021 17:23
Електронний підпис
22 січня 2021 17:20
Лист щодо освіти.PDF
22 січня 2021 17:12
Транспортна схема.PDF
22 січня 2021 17:12
Довідка про АБЗ.PDF
22 січня 2021 17:12
Лист-пояснення.PDF
22 січня 2021 17:12
Лист Спецавтоінвест.pdf
22 січня 2021 17:12
КБ 68К ч.4.pdf
22 січня 2021 17:12
КБ 68К ч.3.PDF
22 січня 2021 17:12
КБ 68К ч.2.pdf
22 січня 2021 17:12
КБ 68К ч.1.pdf
22 січня 2021 17:12
Дог.№ 68К.pdf
22 січня 2021 17:11
22-12П.pdf
23 грудня 2020 23:01
Електронний підпис
23 грудня 2020 22:58
S0100113_Ф1._Баланс626058.pdf
23 грудня 2020 22:58
ЦПУ.PDF
23 грудня 2020 22:58
Форма 4-ОПП.pdf
23 грудня 2020 22:58
Статут.PDF
23 грудня 2020 22:58
Скан витягу ПДВ.pdf
23 грудня 2020 22:58
Сертифікат ISO 9001.PDF
23 грудня 2020 22:57
Сертифікат ISO 14001.PDF
23 грудня 2020 22:57
Ліцензія.pdf
23 грудня 2020 22:57
Лист від ТОВ АТЛ.pdf
23 грудня 2020 22:57
Лапшин Наказ та Диплом.PDF
23 грудня 2020 22:57
Копії тех.паспортів.PDF
23 грудня 2020 22:57
Копії наказів ТОВ РДС 4.PDF
23 грудня 2020 22:57
Копії наказів ТОВ РДС 3.pdf
23 грудня 2020 22:57
Копії наказів ТОВ РДС 2.PDF
23 грудня 2020 22:57
Копії наказів ТОВ РДС 1.pdf
23 грудня 2020 22:56
Код доступу та опис.pdf
23 грудня 2020 22:56
КДМ-206.PDF
23 грудня 2020 22:56
ІСО2.pdf
23 грудня 2020 22:56
ІСО1.pdf
23 грудня 2020 22:56
ІСО.pdf
23 грудня 2020 22:56
ІСО ще.pdf
23 грудня 2020 22:56
Документи на АБЗ.pdf
23 грудня 2020 22:56
Договір ТрансЛайнГруп.pdf
23 грудня 2020 22:56
Договір оренди Сварог.pdf
23 грудня 2020 22:56
Договір Лабораторія.pdf
23 грудня 2020 22:56
Довідка про код.PDF
23 грудня 2020 22:56
Довідка про довкілля.PDF
23 грудня 2020 22:56
Довідка про витрати.PDF
23 грудня 2020 22:55
Довідка за ст.17.PDF
23 грудня 2020 22:55
Довідка з банку (3).pdf
23 грудня 2020 22:55
Довідка з банку (2).pdf
23 грудня 2020 22:55
Довідка з банку (1).pdf
23 грудня 2020 22:55
Відгук від САД Черкаси.pdf
23 грудня 2020 22:55
Відгук від САД Полтава.pdf
23 грудня 2020 22:55
Відгук від САД Одеса.PDF
23 грудня 2020 22:55
Відгук від САД Луганск.PDF
23 грудня 2020 22:55
Відгук від САД Вінниця.pdf
23 грудня 2020 22:55
виписка.pdf
23 грудня 2020 22:55
Баланс.PDF
23 грудня 2020 22:55
Транспортна схема.PDF
23 грудня 2020 22:55
Проект договору.PDF
23 грудня 2020 22:55
Довідка про АБЗ.PDF
23 грудня 2020 22:55
Гарантійний лист.PDF
23 грудня 2020 22:55
гар 1202.rar
23 грудня 2020 22:55
КБ №6 дог 108-17.PDF
23 грудня 2020 22:55
КБ №5 дог 108-17.PDF
23 грудня 2020 22:55
КБ №4 дог 108-17.PDF
23 грудня 2020 22:55
КБ №3 дог 108-17.PDF
23 грудня 2020 22:55
КБ №2 дог 108-17.PDF
23 грудня 2020 22:55
КБ №1 дог 108-17.PDF
23 грудня 2020 22:55
КБ № 100-12-17 ч.4.pdf
23 грудня 2020 22:55
КБ № 100-12-17 ч.3.pdf
23 грудня 2020 22:55
КБ № 100-12-17 ч.2.PDF
23 грудня 2020 22:55
КБ № 100-12-17 ч.1.pdf
23 грудня 2020 22:55
КБ дог 35-Б.PDF
23 грудня 2020 22:55
КБ 9 дог №18-18П.PDF
23 грудня 2020 22:54
КБ 9 дог 20-18П.PDF
23 грудня 2020 22:54
КБ 80П.PDF
23 грудня 2020 22:54
КБ 8 дог №18-18П.PDF
23 грудня 2020 22:54
КБ 8 дог 20-18П.PDF
23 грудня 2020 22:54
КБ 8 дог 19-18П.PDF
23 грудня 2020 22:54
КБ 76П (повний).PDF
23 грудня 2020 22:54
КБ 7 дог №18-18П.PDF
23 грудня 2020 22:54
КБ 7 дог 20-18П.PDF
23 грудня 2020 22:54
КБ 7 дог 19-18П.PDF
23 грудня 2020 22:54
КБ 68К ч.3.PDF
23 грудня 2020 22:54
КБ 68К ч.2.pdf
23 грудня 2020 22:54
КБ 68К ч.1.pdf
23 грудня 2020 22:54
КБ 6 дог №18-18П.PDF
23 грудня 2020 22:54
КБ 6 дог 20-18П.PDF
23 грудня 2020 22:54
КБ 6 дог 19-18П.PDF
23 грудня 2020 22:54
КБ 55-Б ч.9.PDF
23 грудня 2020 22:54
КБ 55-Б ч.8.PDF
23 грудня 2020 22:54
КБ 55-Б ч.7.PDF
23 грудня 2020 22:54
КБ 55-Б ч.6.PDF
23 грудня 2020 22:54
КБ 55-Б ч.5.PDF
23 грудня 2020 22:54
КБ 55-Б ч.4.PDF
23 грудня 2020 22:54
КБ 55-Б ч.3.PDF
23 грудня 2020 22:54
КБ 55-Б ч.2.PDF
23 грудня 2020 22:54
КБ 55-Б ч.11.PDF
23 грудня 2020 22:54
КБ 55-Б ч.10.PDF
23 грудня 2020 22:54
КБ 55-Б ч.1.pdf
23 грудня 2020 22:54
КБ 5 дог №18-18П.PDF
23 грудня 2020 22:54
КБ 5 дог 20-18П.PDF
23 грудня 2020 22:54
КБ 5 дог 19-18П.PDF
23 грудня 2020 22:54
КБ 42Б ч.4.PDF
23 грудня 2020 22:54
КБ 42Б ч.3.PDF
23 грудня 2020 22:54
КБ 42Б ч.2.pdf
23 грудня 2020 22:54
КБ 42Б ч.2-1.PDF
23 грудня 2020 22:54
КБ 42Б ч.1.pdf
23 грудня 2020 22:54
КБ 4-2020 ч.9.pdf
23 грудня 2020 22:54
КБ 4-2020 ч.8.pdf
23 грудня 2020 22:54
КБ 4-2020 ч.7.pdf
23 грудня 2020 22:54
КБ 4-2020 ч.6.pdf
23 грудня 2020 22:54
КБ 4-2020 ч.5.pdf
23 грудня 2020 22:54
КБ 4-2020 ч.4.pdf
23 грудня 2020 22:54
КБ 4-2020 ч.3.pdf
23 грудня 2020 22:53
КБ 4-2020 ч.2.pdf
23 грудня 2020 22:53
КБ 4-2020 ч.11.pdf
23 грудня 2020 22:53
КБ 4-2020 ч.10.pdf
23 грудня 2020 22:53
КБ 4-2020 ч.1.pdf
23 грудня 2020 22:53
КБ 4 дог №18-18П.PDF
23 грудня 2020 22:53
КБ 4 дог 20-18П.PDF
23 грудня 2020 22:53
КБ 4 дог 19-18П.PDF
23 грудня 2020 22:53
КБ 3 дог №18-18П.PDF
23 грудня 2020 22:53
КБ 3 дог 20-18П.PDF
23 грудня 2020 22:53
КБ 3 дог 19-18П.PDF
23 грудня 2020 22:53
КБ 2 дог №18-18П.PDF
23 грудня 2020 22:53
КБ 2 дог 20-18П.PDF
23 грудня 2020 22:53
КБ 2 дог 19-18П.PDF
23 грудня 2020 22:53
КБ 160.1-03 ч.6.pdf
23 грудня 2020 22:53
КБ 160.1-03 ч.5.pdf
23 грудня 2020 22:53
КБ 160.1-03 ч.4.PDF
23 грудня 2020 22:53
КБ 160.1-03 ч.3.PDF
23 грудня 2020 22:53
КБ 160.1-03 ч.2.PDF
23 грудня 2020 22:53
КБ 160.1-03 ч.1.PDF
23 грудня 2020 22:53
КБ 121.19 ч.7.pdf
23 грудня 2020 22:53
КБ 121.19 ч.6.pdf
23 грудня 2020 22:53
КБ 121.19 ч.5.pdf
23 грудня 2020 22:53
КБ 121.19 ч.4.pdf
23 грудня 2020 22:53
КБ 121.19 ч.3.pdf
23 грудня 2020 22:53
КБ 121.19 ч.2.pdf
23 грудня 2020 22:53
КБ 121.19 ч.1.PDF
23 грудня 2020 22:53
КБ 12 дог №18-18П.PDF
23 грудня 2020 22:53
КБ 11 дог №18-18П.PDF
23 грудня 2020 22:53
КБ 101.19 ч.4.pdf
23 грудня 2020 22:53
КБ 101.19 ч.3.pdf
23 грудня 2020 22:53
КБ 101.19 ч.2.pdf
23 грудня 2020 22:53
КБ 101.19 ч.1.pdf
23 грудня 2020 22:53
КБ 10 дог №18-18П.PDF
23 грудня 2020 22:53
КБ 10 дог 20-18П.PDF
23 грудня 2020 22:53
КБ 1 дог №18-18П.PDF
23 грудня 2020 22:53
КБ 1 дог 20-18П.PDF
23 грудня 2020 22:53
КБ 1 дог 19-18П.PDF
23 грудня 2020 22:53
Договір №55-Б ч.3.pdf
23 грудня 2020 22:53
Договір №55-Б ч.2.PDF
23 грудня 2020 22:53
Договір №55-Б ч.1.pdf
23 грудня 2020 22:53
Договір №20-18П.pdf
23 грудня 2020 22:53
Договір №19-18П.pdf
23 грудня 2020 22:53
Договір №18-18П.pdf
23 грудня 2020 22:53
Договір №160.1-03.pdf
23 грудня 2020 22:53
Договір №121-19.pdf
23 грудня 2020 22:53
Договір №108-17.pdf
23 грудня 2020 22:52
Договір №101-19.pdf
23 грудня 2020 22:52
Договір №100-12-17.pdf
23 грудня 2020 22:52
Договір 35-Б.PDF
23 грудня 2020 22:52
Дог.№42Б.pdf
23 грудня 2020 22:52
Дог.№4-2020 ч.3.PDF
23 грудня 2020 22:52
Дог.№4-2020 ч.2.PDF
23 грудня 2020 22:52
Дог.№4-2020 ч.1.PDF
23 грудня 2020 22:52
Дог.№ 68К.pdf
23 грудня 2020 22:52
Дог. №80П.PDF
23 грудня 2020 22:52
Дог. №76П.PDF
23 грудня 2020 22:20
Ліцензія.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ" в процедурі відкритих торгів № UA-2020-11-03-008342-c виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1.1.Перелік виявлених невідповідностей: Не надано копії актів приймання-передачі виконаних робіт, що підтверджують інформацію щодо суми виконання договору № 168-10/16 від 24.107.2016р., зазначену в Інформації про виконання аналогічного(них) договору(рів) №1223/2.3.-М-03/463/472 від 23.12.2020р. 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.3 Додатку 2 тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – надати копії актів приймання-передачі виконаних робіт по договору № 168-10/16 від 24.107.2016р., на суму 122 866 171,97 грн. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 3 "Інша інформація" та "Відхилення тендерних пропозицій" розділу "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» .

Документи

Публічні документи

18 лютого 2021 19:44
Електронний підпис
18 лютого 2021 19:43
Розрахунок ДЦ.pdf
04 лютого 2021 14:02
Електронний підпис
04 лютого 2021 13:40
Довідки по ст. 17 Закону.pdf
04 лютого 2021 13:40
public_doc.pdf
04 лютого 2021 13:40
public_doc.p7s
22 січня 2021 09:57
Електронний підпис
22 січня 2021 09:48
2.3.4. № 168-10-16 від 24.10.2016.pdf
24 грудня 2020 08:56
Електронний підпис
24 грудня 2020 08:56
Електронний підпис
24 грудня 2020 08:54
7. Лист-пояснення.pdf
24 грудня 2020 00:59
Електронний підпис
24 грудня 2020 00:59
Електронний підпис
24 грудня 2020 00:58
4. Банківська гарантія.rar
24 грудня 2020 00:58
1. Гарантійний лист.pdf
24 грудня 2020 00:58
2.4.Фінансова звітність.rar
24 грудня 2020 00:58
2.2.13.2. Водії.pdf
24 грудня 2020 00:58
2.2.13.1. Водії.pdf
24 грудня 2020 00:58
2.2.12. Машиністи крана.pdf
24 грудня 2020 00:58
2.2.11. Машиністи ДТМ.pdf
24 грудня 2020 00:58
2.2.10.2. Машиністи котка.pdf
24 грудня 2020 00:58
2.2.10.1. Машиністи котка.pdf
24 грудня 2020 00:58
2.2.4. Машиністи фрези.pdf
24 грудня 2020 00:58
2.2.3. ІТР.pdf
24 грудня 2020 00:58
2.3.3. № 43-05-18 від 30.05.2018.PDF
24 грудня 2020 00:58
2.3.4. № 168-10-16 від 24.10.2016.pdf
24 грудня 2020 00:58
2.3.2. № 39-04-19 від 22.04.2019.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ") в процедурі відкритих торгів № UA-2020-11-03-008342-c виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1.1.Перелік виявлених невідповідностей: відсутнє підтвердження Інформації про перелік матеріально-технічної бази від 01.12.2020р. №2336/5: надано договір оренди нерухомого майна № 32851616/3/20/1 від 29.02.2020р., який містить Акт здачі-приймання приміщення з оренди (Додаток №3 до Договору), скріплений підписами та печатками сторін, що свідчить про відсутність зазначеного приміщення у користуванні Учасника. 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – підпункт 1.2 пункту 1 Додатку 2 тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – надати документи на підтвердження інформації, зазначеній у Довідці. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей - не надано копії актів приймання-передачі виконаних робіт, що підтверджують інформацію щодо суми виконання договору № 69-07/18 від 24.07.2018., зазначену в Інформації про виконання аналогічного(них) договору(рів) №2467 від 23.12.2020р. 2.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.3 Додатку 2 тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – надати копії актів приймання-передачі виконаних робіт по договору № 69-07/18 від 24.07.2018 року на суму 209 216 026,59 грн. (100 % виконання). 3.1. Перелік виявлених невідповідностей - не надано в повному обсязі копію договору №2-2020 від 06.04.2020р. з усіма додатками та невідємними частинами (далі – Договір) на підтвердження інформації, зазначеної в Інформації про виконання аналогічного(них) договору(рів) №2467 від 23.12.2020р., (далі-Довідка) а саме: не надано додаткову угоди № 5 від 16.12.2020, згідно з якою (відповідно до даних, зазначених у Довідці) зменшилась ціна Договору до 446 303 445,11 грн. 3.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.3 Додатку 2 тендерної документації. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – на підтвердження інформації щодо виконання аналогічного договору, зазначену в Інформації про виконання аналогічного(них) договору(рів) №2467 від 23.12.2020р. надати копію аналогічного договору з усіма додатками та невідємними частинами до договору № 2-2020 від 06.04.2020 року. 4.1. Перелік виявлених невідповідностей – у наданому Учасником відгуці Служби автомобільних доріг у Луганській області від 16.12.20 № 1-2226 (далі – Відгук), щодо виконання договору №2-2020 від 06.04.2020р. (далі -Договір) зазначена інформація, яка не відповідає наданій Учасником Інформації про виконання аналогічного(них) договору(рів) №2467 від 23.12.2020р., (далі-Довідка), в частині ціни договору та відсотку виконання Договору. 4.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.3 Додатку 2 тендерної документації. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – на підтвердження інформації щодо виконання аналогічного договору, зазначену в Інформації про виконання аналогічного(них) договору(рів) №2467 від 23.12.2020р., надати копію позитивного відгуку Служби автомобільних доріг у Луганській області, щодо виконання договору № 2-2020 від 06.04.2020 року, який за змістом має відповідати наданій Учасником Інформації про виконання аналогічного(них) договору(рів) №2467 від 23.12.2020р. 5.1. Перелік виявлених невідповідностей – на підтвердження наданої Учасником Інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 01.12.2020р. № 23335/1 (далі- Довідка) була надана копія наказу(розпорядження) про переведення на іншу роботу від 01.02.2017. Зазначений документ не підтверджує досвід роботи на цій посаді (в роках) головного інженера Добоні Олександра Михайловича протягом 10 років, що не відповідає інформації, зазначеній в довідці. 5.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.2 Додатку 2 тендерної документації. 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – привести у відповідність Інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 01.12.2020р. № 23335/1, відповідно до наданих на підтвердження цієї інформації документів. 6.1. Перелік виявлених невідповідностей - зміст наданої Учасником Інформації про наявність асфальтобетонного(них) заводу(дів) від 01.12.2020р. №2336/6 (далі- Довідка) не відповідає документально підтвердженим даним виробника асфальтобетонного заводу щодо виду асфальтобетону та/або ЩМАС (по типах та марках), а саме: Гарантійному листу Представництва «Онур Тааххут Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Шікереті» від 02.12.2020р. №196/3 та Календарному плану поставки асфальтобетонних сумішей на виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги Київ–Харків–Довжанський на ділянці км 463+400 – км 472+218 у Харківській області, який є Додатком від 02.12.2020 до Договору поставки № 03/02-20 від 03.02.2020р. 6.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності -відповідно до підпункту 1.3. пункту 1 Додатку 2 тендерної документації. 6.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – привести у відповідність Інформації про наявність асфальтобетонного(них) заводу(дів) від 01.12.2020р. №2336/6 відповідно до наданих на підтвердження цієї інформації документів: Гарантійного листа Представництва «Онур Тааххут Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Шікереті» від 02.12.2020р. №196/3 та Календарного плану поставки асфальтобетонних сумішей на виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги Київ–Харків–Довжанський на ділянці км 463+400 – км 472+218 у Харківській області, який є Додатком від 02.12.2020 до Договору поставки № 03/02-20 від 03.02.2020р. 7.1. Перелік виявлених невідповідностей – Лист-відгук Служби автомобільних доріг у Львівській області від 25.08.2020 № 01Н-4163/09-05 (далі -Відгук), який наданий Учасником на підтвердження належного виконання аналогічного договору, містить дату видачі раніше дати оголошення закупівлі: 25.08.2020, що не відповідає умовам тендерної документації. 7.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п.3 Додатку 2 тендерної документації. 7.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – на підтвердження інформації щодо виконання аналогічного договору, зазначену в п.5. Інформації про виконання аналогічного(них) договору(рів) №2467 від 23.12.2020р. надати копію позитивного відгуку Замовника за наданим аналогічним договором, який свідчить про належне виконання договору та відсутність з боку Замовника претензій та судових позовів. Зазначений відгук має бути виданим Замовником не раніше дати оголошення закупівлі. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 3 "Інша інформація" та "Відхилення тендерних пропозицій" розділу "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»

Документи

Публічні документи

22 січня 2021 17:28
Електронний підпис
22 січня 2021 17:28
Електронний підпис
22 січня 2021 17:22
2.2.2 Договір 69-07_18 ч.2.pdf
22 січня 2021 17:21
6. Інформація про АБЗ.pdf
22 січня 2021 17:21
2.2.1 Договір 69-07_18 ч.1.pdf
22 січня 2021 17:21
3 Договір № 2-2020.pdf
22 січня 2021 17:21
3.1 Договір Акти №1-11.pdf
24 грудня 2020 08:43
Електронний підпис
24 грудня 2020 08:43
Електронний підпис
24 грудня 2020 08:41
Електронний підпис
24 грудня 2020 08:40
11 Протокол.pdf
24 грудня 2020 08:38
17. Фін. звітність.pdf
24 грудня 2020 08:38
9.6.3 Договір 133_51-06_18_ch2.pdf
24 грудня 2020 08:38
9.6.2 Договір 133_51-06_18_ch1.pdf
24 грудня 2020 08:38
12 Сертифікат ISO.pdf
24 грудня 2020 08:38
11 Додаток 6.pdf
24 грудня 2020 08:37
9.5.3 Договір 150_41-05_18_ch3.pdf
24 грудня 2020 08:37
9.5.2 Договір 150_41-05_18_ch2.pdf
24 грудня 2020 08:37
9.5.1 Договір 150_41-05_18_ch1.pdf
24 грудня 2020 08:37
9.3.2 Договір 179-11_16_ч2.pdf
24 грудня 2020 08:37
9.4.1 Договір 47-10.pdf
24 грудня 2020 08:37
9.3.1 Договір 179-11_16_ч1.pdf
24 грудня 2020 08:37
9.2.2 Договір 69-07_18 ч.2.pdf
24 грудня 2020 08:37
9.2.1 Договір 69-07_18 ч.1.pdf
24 грудня 2020 08:37
9.1.1 Договір № 2-2020.pdf
24 грудня 2020 08:37
9.1.2 Договір Акти №1-11.pdf
24 грудня 2020 08:37
7.2 Машиністи.pdf
24 грудня 2020 08:37
7.3. Дорожні робітники.pdf
24 грудня 2020 08:37
6 Довідка лабораторія.pdf
24 грудня 2020 08:37
5. Довідка про АБЗ.pdf
24 грудня 2020 08:36
5.1 Атестат виробництва.pdf
24 грудня 2020 08:36
3 Інформація техніка.pdf
24 грудня 2020 08:36
21909 ОНУР К.І. p7s.zip
24 грудня 2020 08:36
Виписка 2 800 000,00 грн.pdf
24 грудня 2020 08:36
18 Технічна.pdf
24 грудня 2020 08:35
9.5.4 Відгук.pdf
24 грудня 2020 08:35
2.1 Договір Вікітрейд.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 490 300 000,00
UAH з ПДВ
487 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 520 000 000,00
UAH з ПДВ
489 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2021 19:44
Електронний підпис
18 лютого 2021 19:43
Розрахунок ДЦ.pdf
04 лютого 2021 14:02
Електронний підпис
04 лютого 2021 13:40
Довідки по ст. 17 Закону.pdf
04 лютого 2021 13:40
public_doc.pdf
04 лютого 2021 13:40
public_doc.p7s
22 січня 2021 09:57
Електронний підпис
22 січня 2021 09:48
2.3.4. № 168-10-16 від 24.10.2016.pdf
24 грудня 2020 08:56
Електронний підпис
24 грудня 2020 08:56
Електронний підпис
24 грудня 2020 08:54
7. Лист-пояснення.pdf
24 грудня 2020 00:59
Електронний підпис
24 грудня 2020 00:59
Електронний підпис
24 грудня 2020 00:58
4. Банківська гарантія.rar
24 грудня 2020 00:58
1. Гарантійний лист.pdf
24 грудня 2020 00:58
2.4.Фінансова звітність.rar
24 грудня 2020 00:58
2.2.13.2. Водії.pdf
24 грудня 2020 00:58
2.2.13.1. Водії.pdf
24 грудня 2020 00:58
2.2.12. Машиністи крана.pdf
24 грудня 2020 00:58
2.2.11. Машиністи ДТМ.pdf
24 грудня 2020 00:58
2.2.10.2. Машиністи котка.pdf
24 грудня 2020 00:58
2.2.10.1. Машиністи котка.pdf
24 грудня 2020 00:58
2.2.4. Машиністи фрези.pdf
24 грудня 2020 00:58
2.2.3. ІТР.pdf
24 грудня 2020 00:58
2.3.3. № 43-05-18 від 30.05.2018.PDF
24 грудня 2020 00:58
2.3.4. № 168-10-16 від 24.10.2016.pdf
24 грудня 2020 00:58
2.3.2. № 39-04-19 від 22.04.2019.pdf

Публічні документи

22 січня 2021 17:28
Електронний підпис
22 січня 2021 17:28
Електронний підпис
22 січня 2021 17:22
2.2.2 Договір 69-07_18 ч.2.pdf
22 січня 2021 17:21
6. Інформація про АБЗ.pdf
22 січня 2021 17:21
2.2.1 Договір 69-07_18 ч.1.pdf
22 січня 2021 17:21
3 Договір № 2-2020.pdf
22 січня 2021 17:21
3.1 Договір Акти №1-11.pdf
24 грудня 2020 08:43
Електронний підпис
24 грудня 2020 08:43
Електронний підпис
24 грудня 2020 08:41
Електронний підпис
24 грудня 2020 08:40
11 Протокол.pdf
24 грудня 2020 08:38
17. Фін. звітність.pdf
24 грудня 2020 08:38
9.6.3 Договір 133_51-06_18_ch2.pdf
24 грудня 2020 08:38
9.6.2 Договір 133_51-06_18_ch1.pdf
24 грудня 2020 08:38
12 Сертифікат ISO.pdf
24 грудня 2020 08:38
11 Додаток 6.pdf
24 грудня 2020 08:37
9.5.3 Договір 150_41-05_18_ch3.pdf
24 грудня 2020 08:37
9.5.2 Договір 150_41-05_18_ch2.pdf
24 грудня 2020 08:37
9.5.1 Договір 150_41-05_18_ch1.pdf
24 грудня 2020 08:37
9.3.2 Договір 179-11_16_ч2.pdf
24 грудня 2020 08:37
9.4.1 Договір 47-10.pdf
24 грудня 2020 08:37
9.3.1 Договір 179-11_16_ч1.pdf
24 грудня 2020 08:37
9.2.2 Договір 69-07_18 ч.2.pdf
24 грудня 2020 08:37
9.2.1 Договір 69-07_18 ч.1.pdf
24 грудня 2020 08:37
9.1.1 Договір № 2-2020.pdf
24 грудня 2020 08:37
9.1.2 Договір Акти №1-11.pdf
24 грудня 2020 08:37
7.2 Машиністи.pdf
24 грудня 2020 08:37
7.3. Дорожні робітники.pdf
24 грудня 2020 08:37
6 Довідка лабораторія.pdf
24 грудня 2020 08:37
5. Довідка про АБЗ.pdf
24 грудня 2020 08:36
5.1 Атестат виробництва.pdf
24 грудня 2020 08:36
3 Інформація техніка.pdf
24 грудня 2020 08:36
21909 ОНУР К.І. p7s.zip
24 грудня 2020 08:36
Виписка 2 800 000,00 грн.pdf
24 грудня 2020 08:36
18 Технічна.pdf
24 грудня 2020 08:35
9.5.4 Відгук.pdf
24 грудня 2020 08:35
2.1 Договір Вікітрейд.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 487 400 000,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2021 16:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2021 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
487 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 15:45
Т25-КХД463кр-21 ДУ 5.PDF зміни до договору
28 грудня 2023 15:45
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 12:56
Т25-КХД463кр-21 ДУ 4.PDF зміни до договору
26 грудня 2022 12:56
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2022 14:18
Додаткова угода 3 Т25-КХД463кр-21.PDF зміни до договору
28 квітня 2022 14:17
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 14:32
Т25-КХД463кр-21.PDF укладений
22 лютого 2021 14:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із настанням обставин непереборної сили, що засвідчується листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022р. № 2024/02.0-7.1 та керуючись п.3 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Т25-КХД463кр/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника відповідно п.13.2 Договору та керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Т25-КХД463кр/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника відповідно п.13.2 Договору та керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Т25-КХД463кр/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML