Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із здійснення реєстрації підписувача в Автоматизованій системі кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, код CPV- 72310000-1 - Послуги з обробки даних
Очікувана вартість
1 200,00 UAH
UA-2020-11-03-007777-c 7fb135074988499a82e4733af20c19e6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Мельниченко

+380955787725 oleshki_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Олешківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37929985
Місцезнаходження: 75100, Україна , Херсонська обл., м.Олешки, вул. Гвардійська, 30
Контактна особа: Олена Мельниченко
+380955787725
oleshki_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Відповідно до специфікації. Реєстрація підписувача в Автоматизованій системі кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, з метою отримання ним кваліфікованих електронних довірчих послуг та обслуговуванням даних підписувана Надавачем протягом двох років
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Послуги із здійснення реєстрації підписувача в Автоматизованій системі кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Україна, Херсонська область, місто Олешки, вул. Гвардійська, 30, Виконавчий комітет Олешківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Послуг за даним Договором здійснюється шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця, протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Акта наданих послуг (надалі - Акт). У разі затримки/відсутності бюджетного фінансування, розрахунки за надані протягом строку дії цього Договору Послуги здійснюються не пізніше 15-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування для оплати наданих послуг. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

03 листопада 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ"
#39787008
Переможець 1 200,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 15:07

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 15:10
Договір послуги ДП НІС.pdf укладений
03 листопада 2020 15:09