Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Розробка проекту реконструкції світлосигнальної системи аеродрому «Ужгород» і системи її електропостачання відповідно до вимог міжнародних Стандартів і Рекомендованої практики ІСАО» (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
1 492 000,00 UAH
UA-2020-11-03-007205-c ● f88ca992eaac49c39e25e165f2063883
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ЗАКАРПАТСЬКЕ ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ УЖГОРОД"" |
Код ЄДРПОУ: | 31315735 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., м.Ужгород, вул. СОБРАНЕЦЬКА, 145 |
Контактна особа: |
Максим Черкіс +380672159259 mc@udj.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2020 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 12 листопада 2020 11:11 |
Очікувана вартість: | 1 492 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 460,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7450 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першоїст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська;
Критерій оцінки - 100% ціна
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська;
Критерій оцінки - 100% ціна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Розробка проекту реконструкції світлосигнальної системи аеродрому «Ужгород» і системи її електропостачання відповідно до вимог міжнародних Стандартів і Рекомендованої практики ІСАО» (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88017, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул. Собранецька, 145
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розробка ПКД стадії "Проект" | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 80 |
Виконання робіт | Позитивний експертний звіт щодо виготовленої проектної документації, виданий експертною організацією незалежно від форми власності, що відповідає визначеним Мінрегіоном критеріям. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2020 14:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2020 14:44 |
Оголошення ПКД (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-03-007205-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006, Код ЄДРПОУ:38279107
Дата подання: 17 листопада 2020 16:45
Скарга
Скарга
Скасована
Дата: 17 листопада 2020 16:47
Причина: Помилково
Номер вимоги: UA-2020-11-03-007205-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006, Код ЄДРПОУ:38279107
Дата подання: 18 листопада 2020 14:55
СКАРГА на рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ «АВІА КОНСАЛТ» за закупівлею UA-2020-11-03-007205-c
Замовник: КП «ЗАКАРПАТСЬКЕ ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ УЖГОРОД»«
Код ЄДРПОУ: 31315735
Місцезнаходження Замовника:
88000, Україна, Закарпатська обл.,
м. Ужгород, вул. СОБРАНЕЦЬКА, 145
Контактна особа Замовника:
Максим Черкіс
+380672159259; mc@udj.aero
Суб’єкт оскарження (Скаржник): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006»
код ЄДРПОУ: 38279107
Місцезнаходження: 61057, м. Харків,
вул. Пушкінська, буд. 33
+38 (057) 75-75-143; eko@energosintez.com
Інформація про закупівлю: Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-03-007205-c
ID: f88ca992eaac49c39e25e165f2063883
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника:
«17» листопада 2020 року
.
СКАРГА
на рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ «АВІА КОНСАЛТ»
за закупівлею UA-2020-11-03-007205-c
03.11.2020 року Замовником торгів - КП «ЗАКАРПАТСЬКЕ ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ УЖГОРОД» (далі за текстом-Замовник), код ЄДРПОУ: 31315735, було оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі за предметом: «Розробка проекту реконструкції світлосигнальної системи аеродрому «Ужгород» і системи її електропостачання відповідно до вимог міжнародних Стандартів і Рекомендованої практики ІСАО» (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування), ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування, номер UA-2020-11-03-007205-c.
Згідно даних www.prozorro.gov.ua аукціон було проведено 12.11.2020р., учасниками якого стали наступні юридичні особи:
1. ТОВ «АВІА КОНСАЛТ», код ЄДРПОУ 40250202
2. ТОВ «ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006», код ЄДРПОУ 38279107
3. ТОВ «ТЕНО ТРАНС», код ЄДРПОУ 43175694
Протоколом №3 від 13 листопада 2020р. було визнано переможцем ТОВ «АВІА КОНСАЛТ» та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Скаржник не може погодитися з рішенням, яке оформлено протоколом №3 від 13 листопада 2020р. та вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси ТОВ «ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006», норми Закону України «Про публічні закупівлі», містобудівного законодавства та національних стандартів України.
Замовник, при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «АВІА КОНСАЛТ», допустив суттєву помилку, що призвела до визначення його переможця закупівлі, внаслідок чого, пропозиція ТОВ «ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006» не була розглянута тендерним комітетом.
Вважаємо рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ «АВІА КОНСАЛТ», порушенням основних принципів публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, виходячи з наступного:
Замовником було допущено суттєві помилки при визначенні відповідності ТОВ «АВІА КОНСАЛТ» кваліфікаційним критеріям.
По-перше, у Додатку 3, таблиця 1, пунктом 2.4 встановлене наступне:
«Кваліфікаційна вимога/ Документи, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним вимогам:
2.4. Учасник має підтвердити наявність на підприємстві щонайменше одного інженера-проектувальника та прикласти копію виданого відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості).
Замовником не враховано обов’язкове визначення класу наслідків (відповідальності) об’єкту проектування за ознакою припинення функціонування об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури. Згідно ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013, Додаток Г, п.Г.7: «Злітно-посадкові майданчики, що придатні та використовуються для зльоту та стоянки легких повітряних суден максимальною злітною масою не більше 5700 кілограмів відповідно до Повітряного кодексу слід відносити до об’єктів регіонального значення, а злітно-посадкові смуги, що придатні та використовуються для зльоту та стоянки повітряних суден максимальною злітною масою понад 5700 кілограмів – до загальнодержавного значення». Система світлосигнального обладнання є невід’ємною складовою інженерного обладнання злітно-посадкової смуги, що придатна та використовується для зльоту та стоянки повітряних суден максимальною злітною масою понад 5700 кілограмів, за даною ознакою система та її проектування відноситься до загальнодержавного рівня та класу наслідків (відповідальності) СС3. Аналогічні проекти реконструкції світлосигнальної системи аеродромів МА «Запоріжжя», МА «Херсон», МА «Миколаїв» мають клас наслідків (відповідальності) СС3.
ТОВ «АВІА КОНСАЛТ» надано копію кваліфікаційного сертифікату №014742 інженера-проектувальника на ім’я Кучерук О.А. де вказано наступне: «Роботи (послуги) пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки).
ТОВ «АВІА КОНСАЛТ», як компанія-проектувальник, не могла не знати вимог ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 щодо визначення класу наслідків (відповідальності) об’єкту проектування. Надання у складі тендерної пропозиції кваліфікаційного сертифікату що підтверджує кваліфікацію для виконання робіт щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки) свідчить про свідоме подання документів, що не відповідають вимогам ДСТУ, в іншому випадку це може розцінюватися як низька кваліфікація учасника або відсутність досвіду виконання аналогічних проектів.
В будь-якому випадку надання документів, що підтверджують відсутність кваліфікації для виконання робіт щодо об’єктів будівництва відповідного класу наслідків (відповідальності) згідно вимог ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 – є суттєвим недоліком, що впливає на зміст тендерної пропозиції зазначеного учасника.
У відповідності до вимог ст.. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
Таким чином, Замовник допустив неприпустиму помилку досконало не перевіривши інформацію, яку надало ТОВ «АВІА КОНСАЛТ» для підтвердження кваліфікаційних критеріїв. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ТОВ «АВІА КОНСАЛТ» не відповідає вимогам, встановленим нормативними актами до предмету закупівлі (в частині визначення класу наслідків (відповідальності) та повинна була бути відхилена з наведених віще підстав.
По-друге: в Тендерній документації у Додатку 3, таблиця 1, пунктом 2.3 встановлено наступне:
«2.3. Учасник має надати скановані копії дипломів всіх працівників, що вказані в довідці.»
ТОВ «АВІА КОНСАЛТ» надано копію диплома № 173110 (завірену підписом уповноваженої особи та печаткою підприємства) на ім’я Карпенко Ю.О., де зазначається, що Карпенко Ю.О. закінчив у 1986 році «Московский автомобильно-дорожный институт» та отримав кваліфікацію інженера-будівельника. Даний документ має ознаки підробки. За підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно зі ст. 358 Кримінального кодексу України. Відповідні докази та заява на реєстрацію кримінального провадження буде подано нашою організацією найближчим часом.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ «АВІА КОНСАЛТ», що Замовником було визнав переможцем, не відповідає вимогам до предмета закупівлі та містить документи, що мають ознаки підроблення.
Прийняття рішення Замовником про визначення переможцем учасника ТОВ «АВІА КОНСАЛТ» порушило законні права та інтереси ТОВ «Енергосинтез-2006», адже з боку тендерного комітету було здійснено упереджену оцінку тендерної пропозиції ТОВ «АВІА КОНСАЛТ» та проігноровано невідповідність тендерної пропозиції переможця як вимогам тендерної документації Замовника, так і діючому законодавству та технічним нормам України, в наслідок чого пропозиція ТОВ «Енергосинтез-2006» не розглядалася.
Вважаємо, для дотримання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» від 15.08.2020р. №922-VIII, рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ «АВІА КОНСАЛТ» у допороговій закупівлі робіт за предметом: «Розробка проекту реконструкції світлосигнальної системи аеродрому «Ужгород» і системи її електропостачання відповідно до вимог міжнародних Стандартів і Рекомендованої практики ІСАО» (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування), номер UA-2020-11-03-007205-c повинно бути скасоване, адже це забезпечить ефективне та прозоре здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель.
Відповідно до вимог п. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Враховуючи викладене, керуючись вимогами ст..ст.14, 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, оформлене протоколом №3 від 13 листопада 2020р. про визнання ТОВ «АВІА КОНСАЛТ» переможцем спрощеної закупівлі за предметом закупівлі: «Розробка проекту реконструкції світлосигнальної системи аеродрому «Ужгород» і системи її електропостачання відповідно до вимог міжнародних Стандартів і Рекомендованої практики ІСАО» (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування), номер UA-2020-11-03-007205-с.
Директор ТОВ «ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006» Дерев'янко Д.В.
Розгорнути
Згорнути
Код ЄДРПОУ: 31315735
Місцезнаходження Замовника:
88000, Україна, Закарпатська обл.,
м. Ужгород, вул. СОБРАНЕЦЬКА, 145
Контактна особа Замовника:
Максим Черкіс
+380672159259; mc@udj.aero
Суб’єкт оскарження (Скаржник): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006»
код ЄДРПОУ: 38279107
Місцезнаходження: 61057, м. Харків,
вул. Пушкінська, буд. 33
+38 (057) 75-75-143; eko@energosintez.com
Інформація про закупівлю: Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-03-007205-c
ID: f88ca992eaac49c39e25e165f2063883
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника:
«17» листопада 2020 року
.
СКАРГА
на рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ «АВІА КОНСАЛТ»
за закупівлею UA-2020-11-03-007205-c
03.11.2020 року Замовником торгів - КП «ЗАКАРПАТСЬКЕ ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ УЖГОРОД» (далі за текстом-Замовник), код ЄДРПОУ: 31315735, було оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі за предметом: «Розробка проекту реконструкції світлосигнальної системи аеродрому «Ужгород» і системи її електропостачання відповідно до вимог міжнародних Стандартів і Рекомендованої практики ІСАО» (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування), ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування, номер UA-2020-11-03-007205-c.
Згідно даних www.prozorro.gov.ua аукціон було проведено 12.11.2020р., учасниками якого стали наступні юридичні особи:
1. ТОВ «АВІА КОНСАЛТ», код ЄДРПОУ 40250202
2. ТОВ «ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006», код ЄДРПОУ 38279107
3. ТОВ «ТЕНО ТРАНС», код ЄДРПОУ 43175694
Протоколом №3 від 13 листопада 2020р. було визнано переможцем ТОВ «АВІА КОНСАЛТ» та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Скаржник не може погодитися з рішенням, яке оформлено протоколом №3 від 13 листопада 2020р. та вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси ТОВ «ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006», норми Закону України «Про публічні закупівлі», містобудівного законодавства та національних стандартів України.
Замовник, при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «АВІА КОНСАЛТ», допустив суттєву помилку, що призвела до визначення його переможця закупівлі, внаслідок чого, пропозиція ТОВ «ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006» не була розглянута тендерним комітетом.
Вважаємо рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ «АВІА КОНСАЛТ», порушенням основних принципів публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, виходячи з наступного:
Замовником було допущено суттєві помилки при визначенні відповідності ТОВ «АВІА КОНСАЛТ» кваліфікаційним критеріям.
По-перше, у Додатку 3, таблиця 1, пунктом 2.4 встановлене наступне:
«Кваліфікаційна вимога/ Документи, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним вимогам:
2.4. Учасник має підтвердити наявність на підприємстві щонайменше одного інженера-проектувальника та прикласти копію виданого відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості).
Замовником не враховано обов’язкове визначення класу наслідків (відповідальності) об’єкту проектування за ознакою припинення функціонування об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури. Згідно ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013, Додаток Г, п.Г.7: «Злітно-посадкові майданчики, що придатні та використовуються для зльоту та стоянки легких повітряних суден максимальною злітною масою не більше 5700 кілограмів відповідно до Повітряного кодексу слід відносити до об’єктів регіонального значення, а злітно-посадкові смуги, що придатні та використовуються для зльоту та стоянки повітряних суден максимальною злітною масою понад 5700 кілограмів – до загальнодержавного значення». Система світлосигнального обладнання є невід’ємною складовою інженерного обладнання злітно-посадкової смуги, що придатна та використовується для зльоту та стоянки повітряних суден максимальною злітною масою понад 5700 кілограмів, за даною ознакою система та її проектування відноситься до загальнодержавного рівня та класу наслідків (відповідальності) СС3. Аналогічні проекти реконструкції світлосигнальної системи аеродромів МА «Запоріжжя», МА «Херсон», МА «Миколаїв» мають клас наслідків (відповідальності) СС3.
ТОВ «АВІА КОНСАЛТ» надано копію кваліфікаційного сертифікату №014742 інженера-проектувальника на ім’я Кучерук О.А. де вказано наступне: «Роботи (послуги) пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки).
ТОВ «АВІА КОНСАЛТ», як компанія-проектувальник, не могла не знати вимог ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 щодо визначення класу наслідків (відповідальності) об’єкту проектування. Надання у складі тендерної пропозиції кваліфікаційного сертифікату що підтверджує кваліфікацію для виконання робіт щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки) свідчить про свідоме подання документів, що не відповідають вимогам ДСТУ, в іншому випадку це може розцінюватися як низька кваліфікація учасника або відсутність досвіду виконання аналогічних проектів.
В будь-якому випадку надання документів, що підтверджують відсутність кваліфікації для виконання робіт щодо об’єктів будівництва відповідного класу наслідків (відповідальності) згідно вимог ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 – є суттєвим недоліком, що впливає на зміст тендерної пропозиції зазначеного учасника.
У відповідності до вимог ст.. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
Таким чином, Замовник допустив неприпустиму помилку досконало не перевіривши інформацію, яку надало ТОВ «АВІА КОНСАЛТ» для підтвердження кваліфікаційних критеріїв. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ТОВ «АВІА КОНСАЛТ» не відповідає вимогам, встановленим нормативними актами до предмету закупівлі (в частині визначення класу наслідків (відповідальності) та повинна була бути відхилена з наведених віще підстав.
По-друге: в Тендерній документації у Додатку 3, таблиця 1, пунктом 2.3 встановлено наступне:
«2.3. Учасник має надати скановані копії дипломів всіх працівників, що вказані в довідці.»
ТОВ «АВІА КОНСАЛТ» надано копію диплома № 173110 (завірену підписом уповноваженої особи та печаткою підприємства) на ім’я Карпенко Ю.О., де зазначається, що Карпенко Ю.О. закінчив у 1986 році «Московский автомобильно-дорожный институт» та отримав кваліфікацію інженера-будівельника. Даний документ має ознаки підробки. За підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно зі ст. 358 Кримінального кодексу України. Відповідні докази та заява на реєстрацію кримінального провадження буде подано нашою організацією найближчим часом.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ «АВІА КОНСАЛТ», що Замовником було визнав переможцем, не відповідає вимогам до предмета закупівлі та містить документи, що мають ознаки підроблення.
Прийняття рішення Замовником про визначення переможцем учасника ТОВ «АВІА КОНСАЛТ» порушило законні права та інтереси ТОВ «Енергосинтез-2006», адже з боку тендерного комітету було здійснено упереджену оцінку тендерної пропозиції ТОВ «АВІА КОНСАЛТ» та проігноровано невідповідність тендерної пропозиції переможця як вимогам тендерної документації Замовника, так і діючому законодавству та технічним нормам України, в наслідок чого пропозиція ТОВ «Енергосинтез-2006» не розглядалася.
Вважаємо, для дотримання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» від 15.08.2020р. №922-VIII, рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ «АВІА КОНСАЛТ» у допороговій закупівлі робіт за предметом: «Розробка проекту реконструкції світлосигнальної системи аеродрому «Ужгород» і системи її електропостачання відповідно до вимог міжнародних Стандартів і Рекомендованої практики ІСАО» (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування), номер UA-2020-11-03-007205-c повинно бути скасоване, адже це забезпечить ефективне та прозоре здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель.
Відповідно до вимог п. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Враховуючи викладене, керуючись вимогами ст..ст.14, 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, оформлене протоколом №3 від 13 листопада 2020р. про визнання ТОВ «АВІА КОНСАЛТ» переможцем спрощеної закупівлі за предметом закупівлі: «Розробка проекту реконструкції світлосигнальної системи аеродрому «Ужгород» і системи її електропостачання відповідно до вимог міжнародних Стандартів і Рекомендованої практики ІСАО» (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування), номер UA-2020-11-03-007205-с.
Директор ТОВ «ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006» Дерев'янко Д.В.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2020 17:25
Шановний Скаржнику!
Інформуємо Вас, що порядок проведення спрощених закупівель визначається ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Згідно Закону пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі – оголошення), в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Закон також визначає, що пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. А отже, учасник подає інформацію та документи у складі своєї пропозиції що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
У технічному завданні на виконання роботи, що додається Замовником у Додатку 1 до оголошення (далі - Технічне завдання) зазначається, що визначення класу (наслідків) відповідальності буде відбуватися під час проектування відповідно до норм ДСТУ 8855:2019.
Замовником було визначено наступну вимогу: «Учасник має підтвердити наявність на підприємстві щонайменше одного інженера-проектувальника та прикласти копію виданого відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості)» на що ТОВ «АВІА КОНСАЛТ» було надано Кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості).
ТОВ «АВІА КОНСАЛТ» надано копію диплома № 173110 (завірену підписом уповноваженої особи та печаткою підприємства) на ім’я Карпенко Ю.О., де зазначається, що Карпенко Ю.О. закінчив у 1986 році «Московский автомобильно-дорожный институт» та отримав кваліфікацію інженера-будівельника. Замовником не виявлено у наданому документі жодних ознак підробки.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що ТОВ «АВІА КОНСАЛТ» в повній мірі було підтверджено відповідність вимогам, визначеним замовником.
Згідно Закону, переможцем спрощеної закупівлі визнається учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною. Пропозиція ТОВ «АВІА КОНСАЛТ» всім вказаним умовам, підстави для відхилення відсутні.
Враховуючи зазначене, Замовник не бачить підстав для скасування рішення уповноваженої особи Замовника, оформлене протоколом №3 від 13 листопада 2020р. про визнання ТОВ «АВІА КОНСАЛТ» переможцем спрощеної закупівлі за предметом закупівлі: «Розробка проекту реконструкції світлосигнальної системи аеродрому «Ужгород» і системи її електропостачання відповідно до вимог міжнародних Стандартів і Рекомендованої практики ІСАО» (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування), номер UA-2020-11-03-007205-с.
Інформуємо Вас, що порядок проведення спрощених закупівель визначається ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Згідно Закону пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі – оголошення), в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Закон також визначає, що пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. А отже, учасник подає інформацію та документи у складі своєї пропозиції що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
У технічному завданні на виконання роботи, що додається Замовником у Додатку 1 до оголошення (далі - Технічне завдання) зазначається, що визначення класу (наслідків) відповідальності буде відбуватися під час проектування відповідно до норм ДСТУ 8855:2019.
Замовником було визначено наступну вимогу: «Учасник має підтвердити наявність на підприємстві щонайменше одного інженера-проектувальника та прикласти копію виданого відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості)» на що ТОВ «АВІА КОНСАЛТ» було надано Кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості).
ТОВ «АВІА КОНСАЛТ» надано копію диплома № 173110 (завірену підписом уповноваженої особи та печаткою підприємства) на ім’я Карпенко Ю.О., де зазначається, що Карпенко Ю.О. закінчив у 1986 році «Московский автомобильно-дорожный институт» та отримав кваліфікацію інженера-будівельника. Замовником не виявлено у наданому документі жодних ознак підробки.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що ТОВ «АВІА КОНСАЛТ» в повній мірі було підтверджено відповідність вимогам, визначеним замовником.
Згідно Закону, переможцем спрощеної закупівлі визнається учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною. Пропозиція ТОВ «АВІА КОНСАЛТ» всім вказаним умовам, підстави для відхилення відсутні.
Враховуючи зазначене, Замовник не бачить підстав для скасування рішення уповноваженої особи Замовника, оформлене протоколом №3 від 13 листопада 2020р. про визнання ТОВ «АВІА КОНСАЛТ» переможцем спрощеної закупівлі за предметом закупівлі: «Розробка проекту реконструкції світлосигнальної системи аеродрому «Ужгород» і системи її електропостачання відповідно до вимог міжнародних Стандартів і Рекомендованої практики ІСАО» (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування), номер UA-2020-11-03-007205-с.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 11:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АВІА КОНСАЛТ" |
1 045 000,00
UAH з ПДВ
|
590 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕНЕРГОСИНТЕЗ-2006 |
1 320 000,00
UAH з ПДВ
|
600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТЕНО ТРАНС |
1 485 000,00
UAH з ПДВ
|
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВІА КОНСАЛТ" #40250202 |
Переможець |
590 000,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2020 15:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 березня 2021 11:52
|
Календарний план 14.03.jpg | зміни до договору |
14 березня 2021 11:50
|
Договор 14.04.jpg | зміни до договору |
14 березня 2021 11:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 лютого 2021 16:04
|
дод угода 2_2021-02-25.jpg | зміни до договору |
26 лютого 2021 16:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2020 14:11
|
дод угодо 2020-12-24 001.jpg | зміни до договору |
26 грудня 2020 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2020 11:20
|
2020-11-26.pdf | укладений |
30 листопада 2020 11:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю до 26 лютого 2021р. в зв'язку з затримками в погоджені Технічного завдання Державіаслужбою. |
Номер договору про закупівлю: | 26-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору до 15 березня 2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 26-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань. Зміна черговості оплати, без зміни загальної вартості закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 26-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |