Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВОВЧИНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04356194 |
Місцезнаходження: | 76491, Україна , Івано-Франківська обл., Вовчинець, ВУЛИЦЯ ВОВЧИНЕЦЬКА, будинок 39 |
Контактна особа: |
Шевчишин Василь 380661045069 LIRIKUS911@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2020 14:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2020 14:29 |
Очікувана вартість: | 19 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 99 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату прийнятих робіт за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку, протягом 7 (семи) календарних днів на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), за фактично виконані роботи (якщо інше не передбачене Законом» . У разі затримки бюджетного фінансування оплата за виконані роботи здійснюється протягом 3 (трьох) календарних днів з дати отримання Замовником коштів відповідного призначення на свій рахунок; | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2020 14:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2020 14:10 |
Дод. №6.doc | |
03 листопада 2020 14:10 |
Дод. №4.docx | |
03 листопада 2020 14:10 |
Оголошення..docx | |
03 листопада 2020 14:10 |
Дод. №5.docx | |
03 листопада 2020 14:10 |
Дод. №3.docx | |
03 листопада 2020 14:10 |
+ТД.docx | |
03 листопада 2020 14:10 |
Дод. №2.docx | |
03 листопада 2020 14:10 |
Дод. №1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
*О200/176мм
*О400/343мм
*О630/535мм
Вимоги про усунення порушення
Розгляд вимоги яка надійшла 02 грудня 2020 17:19 від ТзОВ "ШОБЕЛІ УКРАЇНА" за кількістю учасників є четвертою з ціновою пропозицією 13 799 000,00 грн., на рішення уповноваженої особи, щодо наміру укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів UA-2020-11-03-006428-c з ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ", який за результатами аукціону був першим з пропозицією 9 499 999,00 гривень.
Стаття 18 Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Відповідно до норм вказаної статті, орган оскарження, який забезпечує захист прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, є Антимонопольний комітет України. Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Таким чином, норми Закону не передбачають права учасників подавати Замовнику вимогу щодо скасування рішення про визначення переможця закупівлі, а отже, подібна вимога не є правовим інструментом, порядок застосування якого регламентується чинним Законом. Вимога, подана з порушенням встановленого Законом порядку, сприймається більше як інструмент створення тиску на уповноважену особу з метою маніпуляції результатами торгів та їх спотворення. Для реалізації захисту прав учасників закупівель, які вважають, що їхні права порушені та можуть бути відновлені шляхом скасування рішення уповноваженої особи, Законом чітко встановлено порядок оскарження. Водночас, уповноважена особа, яка відповідає за здійснення процедур закупівель, зобов’язана діяти виключно в межах Закону.
ВИРІШИВ
1. Уповноважена особа з питань публічних закупівель Шевчишин В.С., який розглянув вимогу яка надійшла 02 грудня 2020 17:19 від ТзОВ "ШОБЕЛІ УКРАЇНА", щодо невідповідності вимогам тендерної документації переможця торгів ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" зазначив:
- Відповідно до норм п. 6.2.1.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 (з доповненнями та змінами) при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні (ремонтно-будівельні) роботи планується виконувати без застосування машин та механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними та економічними обґрунтуваннями. В економічному обґрунтуванні провадиться співставлення вартості експлуатації машин і механізмів, передбачених ресурсними елементними кошторисними нормами для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів і механізації технологічних процесів, розрахованої на підставі нормативного часу роботи та вартості машино-години цих машин, що склалася в регіоні та наближених до нього територіях, або (за їх відсутності) за усередненими показниками, рекомендованими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури, з відповідною вартістю зазначених робіт, що планується виконувати із застосуванням ручного труда чи наявних у підрядній організації машин та механізмів. Розрахунками, проведеними для зазначеного співставлення, враховуються також загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток.
У випадку, якщо обґрунтовані витрати підрядника, спричинені зміною умов виконання робіт, перевищують відповідну нормативно-розрахункову вартість робіт, підрядник може вносити пропозицію щодо розроблення та затвердження індивідуальних ресурсних елементних кошторисних норм в складі проектної документації. Водночас в договірній ціні, наданій переможцем закупівлі, розмір зазначених витрат НЕ перевищує відповідну нормативно-розрахункову вартість робіт з врахуванням вартості експлуатації машин і механізмів, передбачених ресурсними елементними кошторисними нормами для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів і механізації технологічних процесів, розраховану на підставі нормативного часу роботи та вартості машино-години цих машин, що склалася в регіоні та наближених до нього територіях, та за усередненими показниками, рекомендованими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури.
Крім того, відповідно до п. 6.3.1.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 (з доповненнями та змінами) у випадку, якщо для виконання будівельних робіт підрядник планує виготовлення власними силами окремих будівельних матеріалів, виробів і конструкцій на другорядних виробництвах, що є в його структурі, ціни на такі матеріальні ресурси приймаються за відповідними калькуляціями, затвердженими підрядною організацією в установленому порядку (за виробничою собівартістю). Прибуток враховується в ціні пропозиції учасника конкурсних торгів, договірній ціні в цілому по об’єкту будівництва і обчислюється з урахуванням трудовитрат структурного підрозділу підрядної організації – виготовлювача цих матеріальних ресурсів з урахуванням положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3.
При цьому відповідні ціни на такі матеріальні ресурси разом з прибутком не повинні перевищувати ціни інших виробників на ті ж самі ресурси, що склалися в регіоні.
Нормами п. 6.3.1.4 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 (з доповненнями та змінами) передбачено, що у випадку, якщо внаслідок об’єктивних причин виникає необхідність заміни будь-яких матеріальних ресурсів, передбачених державними (галузевими) ресурсними елементними кошторисними нормами, на інші матеріальні ресурси, і це призводить до зміни технології виконання робіт та показників цих норм, розробляються та затверджуються в установленому порядку індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми. У випадку, якщо при такій заміні матеріальних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм (крім витрати змінених матеріальних ресурсів) не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими ресурсними елементними кошторисними нормами із заміненими матеріальними ресурсами. Витрати матеріальних ресурсів, що замінені, приймаються відповідно до п.7.2.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-6.
Таким чином, нормативні документи, що регламентують порядок та правила визначення вартості будівництва, а також визначення прямих витрат у вартості будівництва, не обмежують учасників у використанні наявних у організації технічних засобів та ресурсів та не зобов’язують підрядників використовувати виключно ті технічні засоби, що були передбачені інвестиційним кошторисом, з якого, в свою чергу, формувалось технічне завдання тендерної документації, а тільки регулюють порядок розрахунку вартості таких змінених матеріальних ресурсів в частині їх співставлення з нормативно-розрахунковою вартістю, що склалася в регіоні та наближених до нього територіях, та за усередненими показниками, рекомендованими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури.
- Стосовно позицій, які зайво включені і не передбачені Відомостями ресурсів до локального кошторису інформую наступне:
дані позиції є нормативною складовою типових розцінок, зазначені розцінки відповідають обсягам та технології робіт, що вимагалися у відомості обсягів робіт.
Розрахунки інших витрат необхідних для забезпечення здійснення будівництва, та покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, вимагались при їх наявності, тобто за умови, якщо такі витрати було враховано в пропозиції учасника.
Чинні норми ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 не встановлюють права замовника вимагати від підрядника в обов’язковому порядку включати розрахунки інших витрат, необхідних для забезпечення здійснення будівництва, та покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, в розрахунок ціни тендерної пропозиції, натомість встановлюють право підрядника врахувати та погодити з замовником такі витрати.
Згідно з п. 6.1.5.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися з моменту складання інвесторської кошторисної документації (а може і не відбутися). Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з термінів будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у локальних кошторисах (кошторисних розрахунках), та прогнозного зростання їх вартості, яке визначається на підставі прогнозних рівнів інфляції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Розрахований розмір цих коштів ЗА УЗГОДЖЕННЯМ із замовником включається до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва із зазначенням в графах 4, 5, 7. Оскільки переможець не декларував такі додаткові витрати, відсутня потреба узгоджувати їх з замовником, а відтак, такі можливі витрати підрядника будуть компенсовуватись за їх рахунок.
Водночас тендерна пропозиція переможця містить, в тому числі, лист згоду з технічними вимогами та іншими умовами, які відображені в Додатку №4 до тендерної документації (файл «05 Інші документи» Вих.№1144 від 19.11.20р.), в якому переможець підтверджує своє зобов’язання щодо повного виконання робіт за предметом закупівлі, гарантує виконання в повному обсязі з дотриманням всіх вимог, а відтак, будь-які додаткові витрати, що можуть виникати в процесі будівництва, не враховані в тендерній пропозиції переможця, компенсовуватись не будуть.
Згідно з п. 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 у ціні своєї пропозиції підрядник може враховувати кошти на покриття ризиків, пов'язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить, у тому числі, виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з певних факторів. При цьому: за твердої договірної ціни - як правило, в розмірі не більш ніж 1,5%; за динамічної договірної ціни - як правило, не враховується. За умовами тендерної документації вид договірної ціни визначено як динамічна.
Слід також зазначити, що тендерна документація НЕ містить окремих імперативних вимог щодо надання окремих пояснень учасниками закупівлі стосовно відсутності в розрахунку ціни тендерної пропозиції коштів, передбачених на компенсацію інших витрат, необхідних для забезпечення здійснення будівництва, та покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Таким чином, тендерна пропозиція переможця повністю відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Вимогами тендерної документації також зазначено, що поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються за обґрунтованими цінами по регіону, або надати документальне підтвердження (обґрунтування) поданої ціни (за запитом «Замовника»). Аналіз вартості тендерних пропозицій учасників не залишає сумніву стосовно факту, що пропозиція переможця закупівлі є найбільш економічно вигідною, в тому числі в частині цін на матеріальні ресурси. В даному випадку Замовник не мав жодних підстав скористатись своїм правом щодо надання запиту відповідному учаснику з метою отримати документальне підтвердження (обґрунтування) поданої ціни, адже запропоновані ціни на матеріальні ресурси прийнято за обґрунтованими цінами по регіону.
Оскільки тендерна документація НЕ містить імперативної вимоги надавати документальне підтвердження (обґрунтування) ціни на матеріальні ресурси всім учасникам, а виключно за запитом Замовника, переможець не порушив вимоги тендерної документації в цій частині.
2. Виходячи з вищезазначеного, уповноважена особа не має права скасовувати рішення про визначення переможця, прийняте в результаті розгляду його тендерної пропозиції, та розглядати наступні тендерні пропозиції на підставі поданої
Дана закупівля проводилась за принципами: добросовісність конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; обективна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням.
Вирішив:
Виходячи з вище викладених підстав вимогу не задоволено.
3. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь учаснику, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції з урахуванням вимог частини 4 статті 33 Закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-22-000029 ● 419b0de6af92482fb0726cae4690ac27
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2021 13:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
22.06.2021
№407
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 22.06.2021 №407
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-11-03-006428-c 03.11.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 листопада 2020 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" |
10 628 462,40
UAH з ПДВ
|
9 499 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К." |
12 647 736,00
UAH з ПДВ
|
9 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Івано-Франківська компанія водопостачання і водовідведення |
11 664 277,00
UAH з ПДВ
|
10 499 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШОБЕЛІ УКРАЇНА" |
14 196 990,00
UAH з ПДВ
|
13 799 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Компанія ІНСТАЛБУД |
18 363 999,00
UAH з ПДВ
|
13 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВОЛИНЬБУДТЕХ" |
17 794 040,66
UAH з ПДВ
|
16 232 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД" |
18 433 011,00
UAH з ПДВ
|
16 233 011,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будтех-Долина 2016" |
16 235 997,60
UAH з ПДВ
|
16 235 997,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" #37409577 |
Переможець |
9 499 999,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2020 09:51
|