Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво каналізаційного колектора до мікрорайону садибної забудови «Каскад-2» в с. Вовчинець»;
Очікувана вартість
19 800 000,00 UAH
UA-2020-11-03-006428-c e051c29376f844b5ad64e608152d1599
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевчишин Василь

380661045069 LIRIKUS911@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВОВЧИНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04356194
Місцезнаходження: 76491, Україна , Івано-Франківська обл., Вовчинець, ВУЛИЦЯ ВОВЧИНЕЦЬКА, будинок 39
Контактна особа: Шевчишин Василь
380661045069
LIRIKUS911@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2020 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 20 листопада 2020 14:29
Очікувана вартість: 19 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 99 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Будівництво каналізаційного колектора до мікрорайону садибної забудови «Каскад-2» в с. Вовчинець»;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату прийнятих робіт за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку, протягом 7 (семи) календарних днів на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), за фактично виконані роботи (якщо інше не передбачене Законом» . У разі затримки бюджетного фінансування оплата за виконані роботи здійснюється протягом 3 (трьох) календарних днів з дати отримання Замовником коштів відповідного призначення на свій рахунок; Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 листопада 2020 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 14:10
Дод. №6.doc
03 листопада 2020 14:10
Дод. №4.docx
03 листопада 2020 14:10
Оголошення..docx
03 листопада 2020 14:10
Дод. №5.docx
03 листопада 2020 14:10
Дод. №3.docx
03 листопада 2020 14:10
+ТД.docx
03 листопада 2020 14:10
Дод. №2.docx
03 листопада 2020 14:10
Дод. №1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 03 листопада 2020 16:44
Дата відповіді: 04 листопада 2020 19:56
1.Просимо вказати Sn для труб каналізаційних
Відповідь: Труби КОРПУС тип SN8:
*О200/176мм
*О400/343мм
*О630/535мм
Проект
Дата подання: 04 листопада 2020 09:53
Дата відповіді: 04 листопада 2020 19:48
просимо вказати клас наслідків
Відповідь: Клас наслідків (відповідальності) CC-2
Технічне завдання
Дата подання: 05 листопада 2020 15:08
Дата відповіді: 06 листопада 2020 16:07
Просимо вказати: тип, марку. технічні. характеристики манжети колекторної слюдопластокової та місце застосування.
Відповідь: Необхідні захисні манжети 630/820 для облаштування футлярів Ø820x8 (на 3 футляри). Зовнішній діаметр трубопроводу 630 мм.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-03-006428-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШОБЕЛІ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:38331926
Дата подання: 02 грудня 2020 17:19
Кваліфікація переможця
Просимо переглянути рішення про обрання переможця у процедурі в зв'язку з неправомірним обгрунтуванням розрахунку цінової пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 грудня 2020 21:58
Порядок денний:
Розгляд вимоги яка надійшла 02 грудня 2020 17:19 від ТзОВ "ШОБЕЛІ УКРАЇНА" за кількістю учасників є четвертою з ціновою пропозицією 13 799 000,00 грн., на рішення уповноваженої особи, щодо наміру укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів UA-2020-11-03-006428-c з ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ", який за результатами аукціону був першим з пропозицією 9 499 999,00 гривень.
Стаття 18 Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Відповідно до норм вказаної статті, орган оскарження, який забезпечує захист прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, є Антимонопольний комітет України. Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Таким чином, норми Закону не передбачають права учасників подавати Замовнику вимогу щодо скасування рішення про визначення переможця закупівлі, а отже, подібна вимога не є правовим інструментом, порядок застосування якого регламентується чинним Законом. Вимога, подана з порушенням встановленого Законом порядку, сприймається більше як інструмент створення тиску на уповноважену особу з метою маніпуляції результатами торгів та їх спотворення. Для реалізації захисту прав учасників закупівель, які вважають, що їхні права порушені та можуть бути відновлені шляхом скасування рішення уповноваженої особи, Законом чітко встановлено порядок оскарження. Водночас, уповноважена особа, яка відповідає за здійснення процедур закупівель, зобов’язана діяти виключно в межах Закону.

ВИРІШИВ
1. Уповноважена особа з питань публічних закупівель Шевчишин В.С., який розглянув вимогу яка надійшла 02 грудня 2020 17:19 від ТзОВ "ШОБЕЛІ УКРАЇНА", щодо невідповідності вимогам тендерної документації переможця торгів ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" зазначив:
- Відповідно до норм п. 6.2.1.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 (з доповненнями та змінами) при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні (ремонтно-будівельні) роботи планується виконувати без застосування машин та механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними та економічними обґрунтуваннями. В економічному обґрунтуванні провадиться співставлення вартості експлуатації машин і механізмів, передбачених ресурсними елементними кошторисними нормами для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів і механізації технологічних процесів, розрахованої на підставі нормативного часу роботи та вартості машино-години цих машин, що склалася в регіоні та наближених до нього територіях, або (за їх відсутності) за усередненими показниками, рекомендованими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури, з відповідною вартістю зазначених робіт, що планується виконувати із застосуванням ручного труда чи наявних у підрядній організації машин та механізмів. Розрахунками, проведеними для зазначеного співставлення, враховуються також загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток.
У випадку, якщо обґрунтовані витрати підрядника, спричинені зміною умов виконання робіт, перевищують відповідну нормативно-розрахункову вартість робіт, підрядник може вносити пропозицію щодо розроблення та затвердження індивідуальних ресурсних елементних кошторисних норм в складі проектної документації. Водночас в договірній ціні, наданій переможцем закупівлі, розмір зазначених витрат НЕ перевищує відповідну нормативно-розрахункову вартість робіт з врахуванням вартості експлуатації машин і механізмів, передбачених ресурсними елементними кошторисними нормами для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів і механізації технологічних процесів, розраховану на підставі нормативного часу роботи та вартості машино-години цих машин, що склалася в регіоні та наближених до нього територіях, та за усередненими показниками, рекомендованими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури.
Крім того, відповідно до п. 6.3.1.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 (з доповненнями та змінами) у випадку, якщо для виконання будівельних робіт підрядник планує виготовлення власними силами окремих будівельних матеріалів, виробів і конструкцій на другорядних виробництвах, що є в його структурі, ціни на такі матеріальні ресурси приймаються за відповідними калькуляціями, затвердженими підрядною організацією в установленому порядку (за виробничою собівартістю). Прибуток враховується в ціні пропозиції учасника конкурсних торгів, договірній ціні в цілому по об’єкту будівництва і обчислюється з урахуванням трудовитрат структурного підрозділу підрядної організації – виготовлювача цих матеріальних ресурсів з урахуванням положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3.
При цьому відповідні ціни на такі матеріальні ресурси разом з прибутком не повинні перевищувати ціни інших виробників на ті ж самі ресурси, що склалися в регіоні.
Нормами п. 6.3.1.4 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 (з доповненнями та змінами) передбачено, що у випадку, якщо внаслідок об’єктивних причин виникає необхідність заміни будь-яких матеріальних ресурсів, передбачених державними (галузевими) ресурсними елементними кошторисними нормами, на інші матеріальні ресурси, і це призводить до зміни технології виконання робіт та показників цих норм, розробляються та затверджуються в установленому порядку індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми. У випадку, якщо при такій заміні матеріальних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм (крім витрати змінених матеріальних ресурсів) не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими ресурсними елементними кошторисними нормами із заміненими матеріальними ресурсами. Витрати матеріальних ресурсів, що замінені, приймаються відповідно до п.7.2.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-6.
Таким чином, нормативні документи, що регламентують порядок та правила визначення вартості будівництва, а також визначення прямих витрат у вартості будівництва, не обмежують учасників у використанні наявних у організації технічних засобів та ресурсів та не зобов’язують підрядників використовувати виключно ті технічні засоби, що були передбачені інвестиційним кошторисом, з якого, в свою чергу, формувалось технічне завдання тендерної документації, а тільки регулюють порядок розрахунку вартості таких змінених матеріальних ресурсів в частині їх співставлення з нормативно-розрахунковою вартістю, що склалася в регіоні та наближених до нього територіях, та за усередненими показниками, рекомендованими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури.
- Стосовно позицій, які зайво включені і не передбачені Відомостями ресурсів до локального кошторису інформую наступне:
дані позиції є нормативною складовою типових розцінок, зазначені розцінки відповідають обсягам та технології робіт, що вимагалися у відомості обсягів робіт.
Розрахунки інших витрат необхідних для забезпечення здійснення будівництва, та покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, вимагались при їх наявності, тобто за умови, якщо такі витрати було враховано в пропозиції учасника.
Чинні норми ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 не встановлюють права замовника вимагати від підрядника в обов’язковому порядку включати розрахунки інших витрат, необхідних для забезпечення здійснення будівництва, та покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, в розрахунок ціни тендерної пропозиції, натомість встановлюють право підрядника врахувати та погодити з замовником такі витрати.
Згідно з п. 6.1.5.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися з моменту складання інвесторської кошторисної документації (а може і не відбутися). Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з термінів будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у локальних кошторисах (кошторисних розрахунках), та прогнозного зростання їх вартості, яке визначається на підставі прогнозних рівнів інфляції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Розрахований розмір цих коштів ЗА УЗГОДЖЕННЯМ із замовником включається до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва із зазначенням в графах 4, 5, 7. Оскільки переможець не декларував такі додаткові витрати, відсутня потреба узгоджувати їх з замовником, а відтак, такі можливі витрати підрядника будуть компенсовуватись за їх рахунок.
Водночас тендерна пропозиція переможця містить, в тому числі, лист згоду з технічними вимогами та іншими умовами, які відображені в Додатку №4 до тендерної документації (файл «05 Інші документи» Вих.№1144 від 19.11.20р.), в якому переможець підтверджує своє зобов’язання щодо повного виконання робіт за предметом закупівлі, гарантує виконання в повному обсязі з дотриманням всіх вимог, а відтак, будь-які додаткові витрати, що можуть виникати в процесі будівництва, не враховані в тендерній пропозиції переможця, компенсовуватись не будуть.
Згідно з п. 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 у ціні своєї пропозиції підрядник може враховувати кошти на покриття ризиків, пов'язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить, у тому числі, виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з певних факторів. При цьому: за твердої договірної ціни - як правило, в розмірі не більш ніж 1,5%; за динамічної договірної ціни - як правило, не враховується. За умовами тендерної документації вид договірної ціни визначено як динамічна.
Слід також зазначити, що тендерна документація НЕ містить окремих імперативних вимог щодо надання окремих пояснень учасниками закупівлі стосовно відсутності в розрахунку ціни тендерної пропозиції коштів, передбачених на компенсацію інших витрат, необхідних для забезпечення здійснення будівництва, та покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Таким чином, тендерна пропозиція переможця повністю відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Вимогами тендерної документації також зазначено, що поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються за обґрунтованими цінами по регіону, або надати документальне підтвердження (обґрунтування) поданої ціни (за запитом «Замовника»). Аналіз вартості тендерних пропозицій учасників не залишає сумніву стосовно факту, що пропозиція переможця закупівлі є найбільш економічно вигідною, в тому числі в частині цін на матеріальні ресурси. В даному випадку Замовник не мав жодних підстав скористатись своїм правом щодо надання запиту відповідному учаснику з метою отримати документальне підтвердження (обґрунтування) поданої ціни, адже запропоновані ціни на матеріальні ресурси прийнято за обґрунтованими цінами по регіону.
Оскільки тендерна документація НЕ містить імперативної вимоги надавати документальне підтвердження (обґрунтування) ціни на матеріальні ресурси всім учасникам, а виключно за запитом Замовника, переможець не порушив вимоги тендерної документації в цій частині.

2. Виходячи з вищезазначеного, уповноважена особа не має права скасовувати рішення про визначення переможця, прийняте в результаті розгляду його тендерної пропозиції, та розглядати наступні тендерні пропозиції на підставі поданої
Дана закупівля проводилась за принципами: добросовісність конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; обективна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням.
Вирішив:
Виходячи з вище викладених підстав вимогу не задоволено.
3. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь учаснику, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції з урахуванням вимог частини 4 статті 33 Закону

Документи подані скаржником

Документи

05 грудня 2020 21:58
Протокол.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-22-000029 ● 419b0de6af92482fb0726cae4690ac27
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2021 13:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

22.06.2021

№407
Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ

Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 22.06.2021 №407

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2020-11-03-006428-c 03.11.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 09 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" 10 628 462,40
UAH з ПДВ
9 499 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К." 12 647 736,00
UAH з ПДВ
9 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Івано-Франківська компанія водопостачання і водовідведення 11 664 277,00
UAH з ПДВ
10 499 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШОБЕЛІ УКРАЇНА" 14 196 990,00
UAH з ПДВ
13 799 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Компанія ІНСТАЛБУД 18 363 999,00
UAH з ПДВ
13 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВОЛИНЬБУДТЕХ" 17 794 040,66
UAH з ПДВ
16 232 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД" 18 433 011,00
UAH з ПДВ
16 233 011,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будтех-Долина 2016" 16 235 997,60
UAH з ПДВ
16 235 997,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 11:40
Електронний підпис
30 листопада 2020 11:38
8) Оновлений розрахунок ДЦ.pdf
27 листопада 2020 18:14
Електронний підпис
27 листопада 2020 18:03
7) ч.2 Ст.17.pdf
27 листопада 2020 18:03
6) п.13 ч.1 Ст.17.pdf
27 листопада 2020 18:03
5) п.8 ч.1 Ст.17.pdf
27 листопада 2020 18:03
4) п.6,12 ч.1 Ст.17.zip
27 листопада 2020 18:03
3) п.3 ч.1 Ст.17.zip
27 листопада 2020 18:03
2) п.2 ч.1 Ст.17.zip
27 листопада 2020 18:03
1) Оновлена пропозиція.pdf
19 листопада 2020 11:14
Електронний підпис
19 листопада 2020 11:10
07 Пропозицiя.pdf
19 листопада 2020 11:10
06 Формування ДЦ.pdf
19 листопада 2020 11:10
06 Розрахунок_ДЦ.pdf
19 листопада 2020 11:10
05 Iншi_документи.pdf
19 листопада 2020 11:10
04 Повноваження.pdf
19 листопада 2020 11:10
03 Стаття_17.pdf
19 листопада 2020 11:10
02 Квалiфiкацiйнi_критерii_2.pdf
19 листопада 2020 11:10
02 Квалiфiкацiйнi_критерii_1.pdf
19 листопада 2020 11:10
01 Реeстр.pdf

Публічні документи

17 листопада 2020 17:19
Електронний підпис
17 листопада 2020 17:00
Пропозиція згідно додатку.pdf
17 листопада 2020 17:00
Довідка з МВС.pdf
17 листопада 2020 16:59
Ліцензія.pdf

Публічні документи

19 листопада 2020 22:25
Електронний підпис
19 листопада 2020 22:13
Технічні вимоги.pdf
19 листопада 2020 22:13
Проект договору.pdf
19 листопада 2020 22:13
пропозиція.pdf
19 листопада 2020 22:13
Ліцензія копія.pdf
19 листопада 2020 22:13
Кошторис.pdf
19 листопада 2020 22:13
_17 санкції.pdf
19 листопада 2020 22:13
_16 Стаття 17.pdf
19 листопада 2020 22:13
_15 Стаття 17.pdf
19 листопада 2020 22:13
_14 Ліцензія Деклараці.pdf
19 листопада 2020 22:13
_9 субпідряд.pdf
19 листопада 2020 22:13
_10_ _11 Статут_ Витяг.pdf
19 листопада 2020 22:13
_7 захист довкілля.pdf
19 листопада 2020 22:13
_6 згода з тех. вимогами.pdf
19 листопада 2020 22:13
_5 реквізити.pdf
19 листопада 2020 22:13
_3 Наказ щодо підпису.pdf
19 листопада 2020 22:13
_2 тех. база.pdf
19 листопада 2020 22:13
_1 Аналогічні договора ч.2.pdf
19 листопада 2020 22:13
_1 Аналогічні договора ч.1.pdf

Публічні документи

19 листопада 2020 16:48
Електронний підпис
19 листопада 2020 14:53
Електронний підпис
19 листопада 2020 14:51
Електронний підпис
19 листопада 2020 14:36
Електронний підпис
19 листопада 2020 14:36
Електронний підпис
19 листопада 2020 14:33
Реєстр документів.pdf
19 листопада 2020 14:33
7. Акти до договору Мікевича.pdf
19 листопада 2020 14:33
51. Витяг платника ПДВ.pdf
19 листопада 2020 14:33
50. Витяг з ЄДР.pdf
19 листопада 2020 14:33
49. Пояснювальна записка.pdf
19 листопада 2020 14:33
47. Розрахунок адмінвитрат.pdf
19 листопада 2020 14:33
46. Розрахунок ЗВВ.pdf
19 листопада 2020 14:33
45. Відомість ресурсів.pdf
19 листопада 2020 14:33
33. Статут.pdf
19 листопада 2020 14:33
32. Проект договору.pdf
19 листопада 2020 14:33
3. Договір Міцкевича.pdf
19 листопада 2020 14:33
28. Відомості про учасника.pdf
19 листопада 2020 14:33
26. Паспорт керівника.PDF
19 листопада 2020 14:33
24. Наказ на директора.pdf
19 листопада 2020 14:33
23. Наказ на відповідального.pdf
19 листопада 2020 14:33
18. Відгук Л.Українки.pdf
19 листопада 2020 14:33
11. Договір Л.Українки.pdf
19 листопада 2020 14:33
10. Відгук Міцкевича.pdf
19 листопада 2020 14:33
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 листопада 2020 14:12
Електронний підпис
19 листопада 2020 11:58
Сертифікат на труби.PDF
19 листопада 2020 11:58
Технічне завдання.pdf
19 листопада 2020 11:58
Договірна ціна.rar
19 листопада 2020 11:01
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
19 листопада 2020 11:01
Договірна ціна.rar
19 листопада 2020 11:01
Договірна ціна.PDF
19 листопада 2020 11:01
Сертифікати ISO.PDF
19 листопада 2020 11:01
Свідоцтво про ПДВ.PDF
19 листопада 2020 11:01
Ліцензія.PDF
19 листопада 2020 11:01
Копія Витягу.PDF
19 листопада 2020 11:00
Дозвіл.pdf
19 листопада 2020 11:00
Цінова пропозиція.PDF
19 листопада 2020 11:00
Проект договору Каскад.PDF
19 листопада 2020 11:00
Лист згода на обробку даних.PDF
19 листопада 2020 11:00
Довідка про субпідрядника.PDF
19 листопада 2020 11:00
Довідка про довкілля.PDF
19 листопада 2020 11:00
Довідка ст.17.PDF
19 листопада 2020 11:00
Лист -пояснення.PDF
19 листопада 2020 11:00
Договір по техніці Рома.zip
19 листопада 2020 11:00
Договір оренди самоскида.PDF
19 листопада 2020 11:00
Анологічні договори.zip
19 листопада 2020 11:00
Статутні документи.zip
19 листопада 2020 11:00
Довідка щодо підписанта.PDF
19 листопада 2020 11:00
Відомості ЄДРПОУ.PDF
19 листопада 2020 11:00
Відомості про учасника.PDF

Публічні документи

19 листопада 2020 18:04
Електронний підпис
19 листопада 2020 18:03
договір (2).pdf
19 листопада 2020 18:03
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
19 листопада 2020 18:03
Трудомісткість ЗВВ та АР.pdf
19 листопада 2020 18:03
Аналітичний ЗВВ.pdf
19 листопада 2020 18:03
Аналітичний АР.pdf
19 листопада 2020 18:03
Локальний кошторис.pdf
19 листопада 2020 18:03
Договірна ціна.pdf
19 листопада 2020 18:03
Сертифікат ISO9001.pdf
19 листопада 2020 18:03
Ліцензія.pdf
19 листопада 2020 18:03
Відомості ПРО учасника.pdf
19 листопада 2020 18:03
Договір послуги ЗИЛ.pdf
19 листопада 2020 18:03
Договір оренди котка.pdf
19 листопада 2020 18:03
Договір оренди грейдера.pdf
19 листопада 2020 18:03
КБ3 С.Бандери вересень.pdf
19 листопада 2020 18:03
КБ3 Павлова вересень.pdf
19 листопада 2020 18:03
КБ3 Вітовського листопад.pdf
19 листопада 2020 18:03
КБ3 Вітовського вересень.pdf
19 листопада 2020 18:03
КБ3 Павлова вересень.pdf
19 листопада 2020 18:03
КБ3 Вітовського листопад.pdf
19 листопада 2020 18:03
КБ3 Вітовського вересень.pdf
19 листопада 2020 18:03
КБ2 С.Бандери вересень.pdf
19 листопада 2020 18:03
КБ2 Павлова листопад.pdf
19 листопада 2020 18:03
КБ2 Павлова вересень.pdf
19 листопада 2020 18:03
КБ2 Вітовського листопад.pdf
19 листопада 2020 18:03
КБ2 Вітовського вересень.pdf
19 листопада 2020 18:03
Договір С.Бандери.pdf
19 листопада 2020 18:03
Договір Павлова.pdf
19 листопада 2020 18:03
Договір Вітовського.pdf

Публічні документи

19 листопада 2020 18:00
Електронний підпис
19 листопада 2020 17:58
7.imd
19 листопада 2020 17:58
r_РЗПК.docx
19 листопада 2020 17:58
r_7_ДЦ_Т2.docx
19 листопада 2020 17:58
r_7_ДЦ_ССР.docx
19 листопада 2020 17:58
r_7_ДЦ_ССР роз'.docx
19 листопада 2020 17:58
r_7_ДЦ_ССР прибуток.docx
19 листопада 2020 17:58
r_7_ДЦ_ССР адм.docx
19 листопада 2020 17:58
r_7_ДЦ_ССР поясн.docx
19 листопада 2020 17:58
r_7_ДЦ_РТСП.docx
19 листопада 2020 17:58
r_7_ДЦ_ОС_2-1.docx
19 листопада 2020 17:58
r_7_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.docx
19 листопада 2020 17:58
r_7_ДЦ_ОПР.docx
19 листопада 2020 17:58
r_7_ДЦ_ЛСДЦ.docx
19 листопада 2020 17:58
r_7_ДЦ_ЛСДЦ роз.docx
19 листопада 2020 17:58
r_7_ДЦ_ЛСДЦ поясн.docx
19 листопада 2020 17:58
r_7_ДЦ_ЛС1_2-1-1.docx
19 листопада 2020 17:58
r_7_ДЦ_ИВР.docx
19 листопада 2020 17:58
r_7_ДЦ_ДЦ.docx
19 листопада 2020 17:58
Кошторис.rar
19 листопада 2020 17:58
ЦП.pdf
19 листопада 2020 17:58
фінзвіт+баланс 2020.pdf
19 листопада 2020 17:58
фінзвіт+баланс 2019.pdf
19 листопада 2020 17:58
ТЗ.pdf
19 листопада 2020 17:58
статут.pdf
19 листопада 2020 17:58
Ст.17 відсуні підстави.pdf
19 листопада 2020 17:58
сертифікат_РОЯЛ_ПАРК.pdf
19 листопада 2020 17:58
Протокол+наказ директор.pdf
19 листопада 2020 17:58
Проект договору.pdf
19 листопада 2020 17:58
Опис_статут_ЄДР.pdf
19 листопада 2020 17:58
ліцензія з переліком робіт.pdf
19 листопада 2020 17:58
Лист згода ТЗ.pdf
19 листопада 2020 17:58
Лист згода з договором.pdf
19 листопада 2020 17:58
КБ2 КБ3 січень2019.pdf
19 листопада 2020 17:58
КБ2 КБ3 лютий2019.pdf
19 листопада 2020 17:58
КБ2 КБ3 грудень 2018.pdf
19 листопада 2020 17:58
Договірна ціна.pdf
19 листопада 2020 17:58
договір_генпідряду+КБ2_КБ3.pdf
19 листопада 2020 17:58
договір оренди офіс.pdf
19 листопада 2020 17:58
Довкілля.pdf
19 листопада 2020 17:58
довідки банк Львів.pdf
19 листопада 2020 17:58
довідки Альфа-Банк.pdf
19 листопада 2020 17:58
Довідка МТБ.pdf
19 листопада 2020 17:58
Довідка банк БІЗ.pdf
19 листопада 2020 17:58
Довідка аналогічний досвід.pdf
19 листопада 2020 17:58
декларація МТБ.pdf
19 листопада 2020 17:58
відомості про учасника.pdf
19 листопада 2020 17:58
відгук_Роял (Будівництво).pdf
19 листопада 2020 17:58
відгук КНС.pdf
19 листопада 2020 17:58
витяг ПДВ.pdf
19 листопада 2020 17:58
виписка_Спецбуд-Захід.pdf

Публічні документи

19 листопада 2020 21:28
Електронний підпис
19 листопада 2020 21:26
СТАТУТ.pdf
19 листопада 2020 21:26
Проект Договору додаток 6.pdf
19 листопада 2020 21:26
Оренда МТБ.pdf
19 листопада 2020 21:26
Опис до Статуту .pdf
19 листопада 2020 21:26
Декларація.pdf
19 листопада 2020 21:26
Довідка захист довкілля .pdf
19 листопада 2020 21:26
КОШТОРИСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.zip
19 листопада 2020 21:26
Технічні вимоги додаток 4.pdf
19 листопада 2020 21:26
Оренда МТБ автокран.pdf
19 листопада 2020 21:26
Ліцензія.pdf
19 листопада 2020 21:26
Довідка ст 17.pdf
19 листопада 2020 21:26
ДОВІДКА МТБ.pdf
19 листопада 2020 21:26
Довідка субпідряд .pdf
19 листопада 2020 21:26
Відомості про учасника .pdf
19 листопада 2020 21:25
Тендерна пропозиція .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"

ПВКФ "В.С.К."

ТОВ Івано-Франківська компанія водопостачання і водовідведення

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШОБЕЛІ УКРАЇНА"

ПП Компанія ІНСТАЛБУД

ТОВ "ВОЛИНЬБУДТЕХ"

ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будтех-Долина 2016"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"
#37409577
Переможець 9 499 999,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2020 09:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2020 09:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"
#37409577
9 499 999,00
UAH з ПДВ
Документи