Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з розбирання та демонтажу нерухомого майна, що перебуває на балансовому обліку управління комунальної власності міста виконкому Криворізької міської ради
Очікувана вартість
2 589 103,00 UAH
UA-2020-11-03-005700-b ● de7bcea37e064e3298c8ce2fa452435d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління комунальної власності міста виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25522449 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, пл. Молодіжна,1 |
Контактна особа: |
Діткун Тетяна Степанівна 380564920360, ukvm.krrih@kr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2020 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2020 14:19 |
Очікувана вартість: | 2 589 103,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 891,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Послуги з розбирання та демонтажу об’єкта незавершеного будівництва – житлового будинку в м. Кривому Розі по вул. Житомирській, який перебуває на балансовому обліку управління комунальної власності міста виконкому
Криворізької міської ради та ліквідується згідно з рішенням Криворізької міської ради від 26.08.2020 № 4954
Криворізької міської ради та ліквідується згідно з рішенням Криворізької міської ради від 26.08.2020 № 4954
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50101, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, пл. Молодіжна,1, каб.246
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2020
—
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Фінансування послуг здійснюється лише за наявності відповідного бюджетного призначення (ст. 23 Бюджетного Кодексу України) відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань (ст. 49 Бюджетного кодексу України). Розрахунки проводяться після фактичного надання послуг та підписання сторонами актів наданих послуг на підставі рахунків, наданих Виконавцем, шляхом перерахування відповідної суми на поточний рахунок Виконавця. Платежі за цим Договором здійснюються шляхом зарахування грошових коштів у національній валюті України на поточний рахунок Виконавця у безготівковому порядку платіжними дорученнями. Відстрочка платежу до 180 банківських днів з дня підписання акту (актів) наданих послуг Сторонами. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2020 16:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2020 16:51 |
Додаток 4 до ТД - проєкт договору.docx | |
03 листопада 2020 16:49 |
ТД.doc | |
03 листопада 2020 16:49 |
Додаток 4 до ТД - проєкт договору.docx | |
03 листопада 2020 16:48 |
ТД.doc |
03 листопада 2020 16:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 листопада 2020 16:51 |
Додаток 4 до ТД - проєкт договору.docx
|
|||
03 листопада 2020 16:49 |
ТД.doc
|
|||
03 листопада 2020 16:49 |
Додаток 4 до ТД - проєкт договору.docx
|
|||
03 листопада 2020 16:48 |
ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1.Квалификационные требования 2.Порядок расчетов .
Дата подання: 04 листопада 2020 12:57
Дата відповіді: 06 листопада 2020 16:13
Добрый день . Интересуют ответы на следующие вопросы :
1. В пункте 2.3 Дополнения 3 Т.Д. , указанно что подрядчик должен иметь собственную технику и механизмы , так же указанно что в случае нехватки собственных ресурсов подрядчик может привлечь субподрядчиков, но при условии что объем участия субподрядчиков не будет превышать 20 процентов от суммы договорной цены.
В таком случае если у подрядчика нет собственных механизмов , а участие субподрядчиков превышает 20 процентов от цены договора - то по вашим критериям он не соответствует. В таких случаях альтернатива это договора аренды на технику/механизмы , если данные договора не принимаются -то это ограничение конкуренции участников.
ВОПРОС: Можно ли предоставить договора аренды на технику и механизмы ? в качестве удовлетворения требований пункта 2.3 Дополнения 3 Т.Д.
2. В договоре , в разделе 4 - Порядок осуществления оплаты , в п.4.1 - сказано : Финансирование услуг осуществляется только при наличии соответствующего назначения ,относительно взятых бюджетных обязательств в пределах бюджетных ассигнований "
Расшифруйте пожалуйста этот пункт вашего договора .
ВОПРОС : Какой календарный план финансирования и финансовые лимиты по этому объекту .
Спасибо .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: РОЗ'ЯСНЕННЯ
на звернення Учасника, що було оприлюднено в електронній системі закупівель 04.11.2020, щодо тендерної документації по предмету закупівлі «Послуги з розбирання та демонтажу об’єкта незавершеного будівництва – житлового будинку в м. Кривому Розі по вул. Житомирській, який перебуває на балансовому обліку управління комунальної власності міста виконкому Криворізької міської ради та ліквідується згідно з рішенням Криворізької міської ради від 26.08.2020 № 4954» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи»
1. Відповідно до п.2 ч.3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. При цьому у ч.7 ст.17 Закону чітко зазначено, що у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/спів-виконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності квалі-фікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у части-ні першій цієї статті. П.2.3.1 Додатку 3 до тендерної документації пропонується учаснику, на підтвердження такого кваліфікаційного критерію як наявність обладнан-ня, матеріально-технічної бази та технологій, надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та техно-логій і, у т.ч, підтвердження наявності обладнання та засобів необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, з переліком обладнання та засобів. При цьому у разі відсутності – надати пояснення в письмовій формі. Тобто про використання лише власної техніки та механізмів не зазначається. П.2.3.2 Додатку 3 до тендерної доку-ментації пропонується підтвердити відповідними документами наявність лише влас-ної техніки зазначеної в довідці. При цьому не вимагається надання технічних пас-портів на техніку яка буде залучена (техніка субпідрядників/співвиконавців), адже буде відповідний договір.
2. П.4.1 Додатку 4 до тендерної документації (проект договору) повністю відповідає ст.ст.23,49 Бюджетного кодексу України, оскільки управління комунальної власності міста виконкому Криворізької міської ради, як бюджетна установа, зобов’язано в своїй діяльності керуватись Бюджетним кодексом України. Бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом (ч.2 ст.23 Бюджетного кодексу України). У даному випадку закупівля послуги за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи» здійснюється в межах виділених управлінню комунальної власності міста виконкому Криворізької міської ради коштів у розмірі - 2 589 102,5 грн.
на звернення Учасника, що було оприлюднено в електронній системі закупівель 04.11.2020, щодо тендерної документації по предмету закупівлі «Послуги з розбирання та демонтажу об’єкта незавершеного будівництва – житлового будинку в м. Кривому Розі по вул. Житомирській, який перебуває на балансовому обліку управління комунальної власності міста виконкому Криворізької міської ради та ліквідується згідно з рішенням Криворізької міської ради від 26.08.2020 № 4954» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи»
1. Відповідно до п.2 ч.3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. При цьому у ч.7 ст.17 Закону чітко зазначено, що у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/спів-виконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності квалі-фікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у части-ні першій цієї статті. П.2.3.1 Додатку 3 до тендерної документації пропонується учаснику, на підтвердження такого кваліфікаційного критерію як наявність обладнан-ня, матеріально-технічної бази та технологій, надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та техно-логій і, у т.ч, підтвердження наявності обладнання та засобів необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, з переліком обладнання та засобів. При цьому у разі відсутності – надати пояснення в письмовій формі. Тобто про використання лише власної техніки та механізмів не зазначається. П.2.3.2 Додатку 3 до тендерної доку-ментації пропонується підтвердити відповідними документами наявність лише влас-ної техніки зазначеної в довідці. При цьому не вимагається надання технічних пас-портів на техніку яка буде залучена (техніка субпідрядників/співвиконавців), адже буде відповідний договір.
2. П.4.1 Додатку 4 до тендерної документації (проект договору) повністю відповідає ст.ст.23,49 Бюджетного кодексу України, оскільки управління комунальної власності міста виконкому Криворізької міської ради, як бюджетна установа, зобов’язано в своїй діяльності керуватись Бюджетним кодексом України. Бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом (ч.2 ст.23 Бюджетного кодексу України). У даному випадку закупівля послуги за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи» здійснюється в межах виділених управлінню комунальної власності міста виконкому Криворізької міської ради коштів у розмірі - 2 589 102,5 грн.
Отсрочка платежа
Дата подання: 06 листопада 2020 10:35
Дата відповіді: 10 листопада 2020 16:12
Добрый день , подскажите какими причинами обусловлена отсрочка платежа в 180 дней ?
Відповідь: Ст.627 ЦК України закріплено принцип свободи договору: сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Принцип свободи договору та волевиявлення сторін закріплено і в ст.628 ЦК України, відповідно до якої зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними.
Згідно із ч.4 ст.179 Господарського кодексу України при укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі:
вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству;
примірного договору, рекомендованого органом управління суб'єктам господарювання для використання при укладенні ними договорів, коли сторони мають право за взаємною згодою змінювати окремі умови, передбачені примірним договором, або доповнювати його зміст;
типового договору, затвердженого Кабінетом Міністрів України, чи у випадках, передбачених законом, іншим органом державної влади, коли сторони не можуть відступати від змісту типового договору, але мають право конкретизувати його умови;
договору приєднання, запропонованого однією стороною для інших можливих суб'єктів, коли ці суб'єкти у разі вступу в договір не мають права наполягати на зміні його змісту.
Таким чином умова відстрочки платежу у 180 днів є волевиявленням Замовника послуги.
Принцип свободи договору та волевиявлення сторін закріплено і в ст.628 ЦК України, відповідно до якої зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними.
Згідно із ч.4 ст.179 Господарського кодексу України при укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі:
вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству;
примірного договору, рекомендованого органом управління суб'єктам господарювання для використання при укладенні ними договорів, коли сторони мають право за взаємною згодою змінювати окремі умови, передбачені примірним договором, або доповнювати його зміст;
типового договору, затвердженого Кабінетом Міністрів України, чи у випадках, передбачених законом, іншим органом державної влади, коли сторони не можуть відступати від змісту типового договору, але мають право конкретизувати його умови;
договору приєднання, запропонованого однією стороною для інших можливих суб'єктів, коли ці суб'єкти у разі вступу в договір не мають права наполягати на зміні його змісту.
Таким чином умова відстрочки платежу у 180 днів є волевиявленням Замовника послуги.
Просимо надати відповідь
Дата подання: 08 листопада 2020 17:43
Дата відповіді: 11 листопада 2020 16:08
1) надайте інформацію щодо класу наслідків робіт за темою закупівлі
2) в технічному завдані наведено роботи за яким немає прямих розцінок державних кошторисних норм, просимо Вас з метою складання коректного розрахунку пропозиції надати , інформацію з вказівкою розцінок за якими було визначено вартість робіт закупівлі та проведено експертизу кошторисної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1).Клас наслідків – СС1 (У зв’язку з ліквідацією будівлі, відповідно до ЗУ від 17.01.2017 3 1817-VIII та ПКМУ № 406 від 07.06.2017 «Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію» (п.п.8,9)).
2).Згідно експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації – її складено згідно з вимогами ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Вартість матеріальних ресурсів і машино-годин прийнято за регіональними поточними цінами станом на дату складання документації(27.10.2020) та за усередненими даними Мінрегіонбуду України.
2).Згідно експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації – її складено згідно з вимогами ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Вартість матеріальних ресурсів і машино-годин прийнято за регіональними поточними цінами станом на дату складання документації(27.10.2020) та за усередненими даними Мінрегіонбуду України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2020 15:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕРРУМ ЛС" |
2 559 103,00
UAH з ПДВ
|
720 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ ТЕМС 09" |
2 199 580,08
UAH з ПДВ
|
900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Сапсан-КР |
1 670 953,20
UAH з ПДВ
|
999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФАМЕТАЛСТІЛ" |
2 560 103,00
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЕРАСИМОВ ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ |
1 862 575,06
UAH з ПДВ
|
1 049 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-М" |
1 925 857,20
UAH з ПДВ
|
1 299 999,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРИВОРІЗЬКИЙ СПЕЦЦЕНТР" |
2 555 000,00
UAH з ПДВ
|
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВТО-СТРОЙ" |
2 382 235,33
UAH з ПДВ
|
1 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОРГА" |
2 151 233,35
UAH з ПДВ
|
1 790 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРОЙ" |
2 328 198,50
UAH з ПДВ
|
1 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КП Парковка та реклама КМР |
2 197 412,40
UAH з ПДВ
|
1 998 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕРРУМ ЛС" #33164890 |
Відхилено |
720 000,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2020 16:20
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 21 листопада 2020 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ ТЕМС 09" #42332957 |
Відхилено |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2020 13:48
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 26 листопада 2020 00:00
|
ТОВ Сапсан-КР #39543297 |
Відхилено |
999 999,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2020 13:03
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 листопада 2020 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФАМЕТАЛСТІЛ" #42933223 |
Відхилено |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2020 08:41
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 02 грудня 2020 00:00
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЕРАСИМОВ ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ #2452523053 |
Відхилено |
1 049 000,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2020 08:38
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 04 грудня 2020 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-М" #31575976 |
Відхилено |
1 299 999,60
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2020 09:30
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 08 грудня 2020 00:00
|
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРИВОРІЗЬКИЙ СПЕЦЦЕНТР" #20198932 |
Відхилено |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2020 10:26
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 грудня 2020 00:00
|
ТОВ "АВТО-СТРОЙ" #39092057 |
Відхилено |
1 490 000,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2020 16:09
|
|
ТОВ "ОРГА" #34809503 |
Відхилено |
1 790 000,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2020 16:07
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРОЙ" #43220982 |
Відхилено |
1 990 000,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2020 17:48
|
|
КП Парковка та реклама КМР #34811376 |
Переможець |
1 998 000,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2020 18:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2021 15:58
|
Акт приймання наданих послуг та платіжні доручення.pdf | укладений |
11 лютого 2021 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 15:06
|
Додаткова угода№ 1.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 14:48
|
Договір № 50 від 22.12.2020.pdf | укладений |
22 грудня 2020 14:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Тривалість процедури закупівлі «Послуги з розбирання та демонтажу об’єкта незавершеного будівництва – житлового будинку в м. Кривому Розі по вул. Житомирській, який перебуває на балансовому обліку управління комунальної власності міста виконкому Криворізької міської ради та ліквідується згідно з рішенням Криворізької міської ради від 26.08.2020 № 4954» (предмет закупівлі відповідно до коду національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 451 10000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи; ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-03-005700-b), керуючись пунктом 4 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.11.1 Договору № 50 від 22.12 .2020, укладеного між управлінням комунальної власності міста виконкому Криворізької міської ради та КП «Парковка та реклама» КМР (далі-Договір), у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин які спричинили необхідність приведення у відповідність строку надання послуги зазначеної в п.1.1 Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |