Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за ДК 021:2015 – код 45440000-3 - Фарбування та скління (нанесення муралу в арці будинку за адресою: просп. Наддніпрянський, 10, м. Кам’янське)
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2020-11-03-005679-b fb90d859829e47c5a48f3ac822d353de
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569554061 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Кам'янське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569554061
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2020 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 20 листопада 2020 12:12
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 999,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45440000-3: Фарбування та скління


категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.Обсяг надання послуг - 1 шт. (послуги) детальний обсяг закупівлі передбачено у Додатку 3 ТД
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
за ДК 021:2015 – код 45440000-3 - Фарбування та скління (нанесення муралу в арці будинку за адресою: просп. Наддніпрянський, 10, м. Кам’янське)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, просп. Наддніпрянський, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45440000-3 — Фарбування та скління
81 м.кв
Перетирання штукатурки гладких фасадiв з землi та риштувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, просп. Наддніпрянський, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45442100-8 — Малярні роботи
81 м.кв
Суцiльна шпаклiвка ранiше поштукатурених поверхонь фасадiв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, просп. Наддніпрянський, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45442100-8 — Малярні роботи
81 м.кв
Фарбування художнє гладких поверхонь фасаду аерозольною та акриловою фарбами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, просп. Наддніпрянський, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45442110-1 — Фарбування будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки оплати проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту приймання/передачі виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 листопада 2020 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 16:43
ТД мурал 3 Світ рухаеться любовью_199900_ 03.11.2020.doc
03 листопада 2020 16:43
Додаток 1_03.11.20.doc
03 листопада 2020 16:43
Додаток 2_03.11.20.doc
03 листопада 2020 16:43
Додаток 3_03.11.20.doc
03 листопада 2020 16:43
Додаток 4_03.11.2020.doc
03 листопада 2020 16:43
Додаток 5_03.11.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-03-005679-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КРАВЧУК НІНА КАРПІВНА", Код ЄДРПОУ:2121225148
Дата подання: 01 грудня 2020 06:07
Вимога роз'яснення дискваліфікації учасника
У прикріпленому документі знаходиться докладна вимога щодо запиту роз'яснення дискваліфікації Учасника, а також надається аргументація учасника, щодо доцільності вимоги зі скасування цієї закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 грудня 2020 14:39
ФОП "КРАВЧУК НІНА КАРПІВНА"
від 04.12.2020 року

На Вашу вимогу від 01.12.2020, 06:07. ID: UA-2020-11-03-005679-b.b1 повідомляємо про наступне.
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» «у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Відхилення тендерної пропозиції ФОП "КРАВЧУК НІНА КАРПІВНА" (далі - Учасник), яка подана на закупівлю послуг за ДК 021:2015 – код 45440000-3 - Фарбування та скління (нанесення муралу в арці будинку за адресою: просп. Наддніпрянський, 10, м. Кам’янське) (далі – Закупівля) здійснено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1. при розгляді поданої тендерної пропозиції з урахуванням виправлення Учасником виявлених невідповідностей Замовником встановлено, що Учасником не виправлено виявлені замовником невідповідності протягом 24 годин, в частині не подання оригіналів позитивних листів-відгуків, які зазначені у довідці. Відсутні відгуки до договорів №0307-2020 від 03.07.2020 (замість нього є відгук до іншого договору №0303-2020 від 03.07.2020, який не зазначено у довідці) та відсутній відгук до договору №2020/у/ПС/616 від 18.06.2020.
Щодо відсутності відгуку до договору №0307-2020 від 03.07.2020, тобто замість нього є відгук до іншого договору №0303-2020 від 03.07.2020 Учасник пояснює як формальну помилку і ми як завовники погоджуємося віднести № договору 0303-2020 від 03.07.2020 до формальної помилки і вважати його номером договору №0307-2020 від 03.07.2020

Щодо відсутності відгуку до договору №2020/у/ПС/616 від 18.06.2020 Учасник вважає, що і два відгука достатньо і погоджується, що даний відгук ВІДСУТНІЙ. Умовами тендерної документації передбачено, що учасником подається у складі пропозиції «Довідка з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - сканований оригінал договору (ів), зазначеного (их) у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору), - сканований оригінал акту (ів) приймання виконаних робіт/надання послуг за договором (ами), що зазначений (і) у довідці.- сканований оригінал позитивного листа - відгуку від контрагента за договором (ами), що зазначений (і) в довідці.» Тобто умовами тендерної документації передбачено надати відгуки ДО ВСІХ ДОГОВОРІВ, що зазначені в довідці (без виключення). Тобто Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (п.1. ч.1.статті 31 Закону)

2. при розгляді поданої тендерної пропозиції Учасником не дотримано наступної вимоги Замовника «З метою гарантування якісної підготовки цінової пропозиції учасниками з урахуванням місця розташування об’єкта (місця для нанесення муралу), учасники повинні здійснити виїзд на місце розташування об’єкту та провести його огляд. Відповідно, учасники мають надати у складі своєї тендерної пропозиції лист-підтвердження від Замовника щодо виїзду представника учасника спільно із представником Замовника на місце розташування об’єкту та факту проведення його огляду».
Даний лист-підтвердження у складі пропозиції ВІДСУТНІЙ. Учасник погоджується , що даний лист підтвердження ВІДСУТНІЙ, але стверджує, що він не міг зв’язатися із замовником. Але даний Учасник не звертався до Замовника через ел.систему закупівель з даного приводу та не виїзжав із Замовником на огляд об’єкту. Тобто тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (п. 2 ч. 1. статті 31 Закону)

Ураховуючи викладене вище наявні підстави для відхилення пропозиції ФОП "КРАВЧУК НІНА КАРПІВНА"

Уповноважена особа КІРСІК А.В.

Документи подані скаржником

Документи

04 грудня 2020 14:39
відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2020 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КРАВЧУК НІНА КАРПІВНА" 174 899,00
UAH з ПДВ
174 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТУДІЯ ТІМО АРТ КРАФТ" 199 900,00
UAH з ПДВ
199 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЖЕТТАБУД" 199 900,00
UAH з ПДВ
199 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2020 20:27
Електронний підпис
24 листопада 2020 20:05
Посвідчення Пастушак В.В..pdf.p7s
24 листопада 2020 20:05
Посвідчення Пастушак В.В..pdf
19 листопада 2020 07:50
Електронний підпис
19 листопада 2020 07:40
Паспорт ІПН Кравчук НК.pdf.p7s
19 листопада 2020 07:40
Договор люльки 13042020.pdf.p7s
19 листопада 2020 07:40
Довідка1.2 художники.pdf.p7s
19 листопада 2020 07:40
Довідка торгівля людьми.pdf.p7s
19 листопада 2020 07:40
Довідка 1.1 Мат.техн база.pdf.p7s
19 листопада 2020 07:40
Лист про якість послуг.pdf.p7s

Публічні документи

08 грудня 2020 16:22
Електронний підпис
08 грудня 2020 14:41
Електронний підпис
08 грудня 2020 14:36
Договірна ціна.pdf
02 грудня 2020 09:27
Електронний підпис
02 грудня 2020 09:24
Довідка с податкової.jpg
02 грудня 2020 09:24
Довідка МВС.pdf
02 грудня 2020 09:24
Довідка банкрутство.pdf
18 листопада 2020 16:50
Електронний підпис
18 листопада 2020 16:48
Сканкопія паспорту.pdf
18 листопада 2020 16:48
Лист-відгук.PDF
18 листопада 2020 16:48
Лист від замовника.PDF
18 листопада 2020 16:48
Довідки з банку.pdf

Публічні документи

18 листопада 2020 21:21
Електронний підпис
18 листопада 2020 21:19
Витяг платника податку.zip
18 листопада 2020 21:19
Відомості ЄДРПОУ.pdf
18 листопада 2020 21:19
Рішення №1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КРАВЧУК НІНА КАРПІВНА"

ТОВ "СТУДІЯ ТІМО АРТ КРАФТ"

ТОВ "ДЖЕТТАБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "КРАВЧУК НІНА КАРПІВНА"
#2121225148
Відхилено 174 899,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2020 12:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 листопада 2020 21:06
ТОВ "СТУДІЯ ТІМО АРТ КРАФТ"
#43873485
Переможець 199 900,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2020 16:15

Вимога про усунення невідповідностей

ФОП "КРАВЧУК НІНА КАРПІВНА" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції щодо закупівлі «за ДК 021:2015 – код 45440000-3 - Фарбування та скління (нанесення муралу в арці будинку за адресою: просп. Наддніпрянський, 10, м. Кам’янське)» (№UA-2020-11-03-005679-b) На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в документах Учасника, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, наступного змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт/надання послуг визначених у технічних вимогах (обов’язково наявність автовишки, яка необхідна для виконання замовлення) не зазначено інформацію про технології та наявності автовишки. 1.2. У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання даного замовлення не зазначено САМЕ працівників (які оформлені за штатним розкладом або за трудовим договором в кількості два або більше). 1.3. У довідці про наявність досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) зазначено три договору, а сканований оригінал акту (ів) приймання виконаних робіт/надання послуг по договору № 386 від 10.04.2020 , що зазначений у довідці ВІДСУТНІЙ у складі пропозиції. 1.4. Відсутні скановані оригінали позитивних листів - відгуків від контрагентів за договором (ами), що зазначений (і) в довідці. Оригінали позитивних листів-відгуків, які обов’язково повинні містити дату і номеру договору (на який надано відгук), ціну (вартості) договору та інформацію про суму та належне виконання договору (ів), у тому числі стосовно якості та строків, а також повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі та фото зображення виконання аналогічних договорів. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. п. п. 1.1. п. 1 «Довідка за формою встановленою у даному додатку, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт/надання послуг визначених у технічних вимогах (обов’язково наявність автовишки, яка необхідна для виконання замовлення)» 2.2. п. п. 2.1. та п.п. 2.2. п. 2 «Довідка за формою встановленою у даному додатку, в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання даного замовлення. Скановані оригінали або скановані чіткі копії листів-згод працівників, які зазначені у довідці щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до їх персональних даних.» 2.3. п.п. 3.1. та п.п. 3.2. п. 3 «Довідка за формою встановленою у даному додатку, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір у розумінні даного предмету закупівлі слід вважати договір на проведення будь яких послуг з фарбування фасаду /нанесення муралу виконання якого на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 50% від суми аналогічного договору. Аналогічний договір може подаватися як від учасника так і від самого художника, який буде виконувати нанесення муралу за результатами даної процедури закупівлі. Такий працівник / художник обов’язково повинен бути працевлаштованим у Учасника. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - сканований оригінал договору (ів), зазначеного (их) у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору), - сканований оригінал акту (ів) приймання виконаних робіт/надання послуг за договором (ами), що зазначений (і) у довідці. - сканований оригінал позитивного листа - відгуку від контрагента за договором (ами), що зазначений (і) в довідці. Оригінал позитивного листа-відгука повинен обов’язково містити дату і номеру договору (на який надано відгук), ціну (вартості) договору та інформацію про суму та належне виконання договору (ів), у тому числі стосовно якості та строків, а також повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі. - фото зображення виконання аналогічного договору.» 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Повторно надати «Довідку за формою встановленою у Додатку 1 ТД, в якій зазначити інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт/надання послуг визначених у технічних вимогах (обов’язково наявність автовишки, яка необхідна для виконання замовлення). 3.2. Повторно надати «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання даного замовлення», а САМЕ зазначити працівників (які оформлені за штатним розкладом або за трудовим договором в кількості два або більше), а також надати скановані оригінали або скановані чіткі копії листів-згод працівників, які зазначені у повторній довідці щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до їх персональних даних. 3.3. Надати сканований оригінал акту (ів) приймання виконаних робіт/надання послуг по договору № 386 від 10.04.2020 , що зазначений у довідці. 3.4. Надати оригінали позитивних листів-відгуків, які обов’язково повинні містити дату і номеру договору (на який надано відгук), ціну (вартості) договору та інформацію про суму та належне виконання договору (ів), у тому числі стосовно якості та строків, а також повинен бути датований не раніше дати оголошення даної закупівлі та фото зображення виконання аналогічних договорів. Згідно частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Уповноважена особа ___________________ А.В.КІРСІК

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2020 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТУДІЯ ТІМО АРТ КРАФТ"
#43873485
199 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:04
1170-20 д.у.1.PDF укладений
30 грудня 2020 15:58
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 09:58
SCAN0090.PDF укладений
17 грудня 2020 15:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: по факту наданих послуг та ураховуючи факт відсутності кредиторської заборгованості за даним договором, уклали цю додаткову угоду про таке: Керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України Договір, - вважати договір розірваним за згодою сторін. Послуги, які надані за цим договором вважаються наданими Виконавцем згідно умов договору та оплаченими Замовником у повному обсязі.