Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки за рамковою угодою
Laptops under a framework agreement
Очікувана вартість
58 973 997,39 UAH
UA-2020-11-03-005564-c e58a7c07daf7457994cd90880872d9fc
Укладання рамкової угоди    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стаєцький Михайло

+380443232078 staietskyi-mv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати оголошення з відомостями про рамкову угоду PDFHTML
Відбори за рамковою угодою:
Ідентифікатор відбору Відбори за рамковою угодою:
UA-2021-05-24-012861-b

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Стаєцький Михайло
+380443232078
staietskyi-mv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta"
National ID: 21560045
Contact point: Stayetskiy Mihail
+380443232078
staietskyi-mv@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 листопада 2020 13:29
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 15:00
Початок аукціону: 23 грудня 2020 11:55
Початок аукціону: 23 грудня 2020 11:55
Очікувана вартість: 58 973 997,39 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 294 870,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: 15
Строк, на який укладається рамкова угода: 1 рік 8 місяців
Publication date: 03 листопада 2020 13:29
Enquiries until: 24 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 30 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 грудня 2020 15:00
Planned auction date: 23 грудня 2020 11:55

Information

Estimated total value: 58 973 997 UAH including VAT
Minimal lowering step: 294 870 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Count of parties to sign framework agreement: 15
Agreement duration: 1 year 8 months

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 штуки
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30213300-8 — Настільні комп’ютери

Laptops
CPV: 30213300-8
Період постачання: по 31 серпня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. The language (languages) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Applied evaluation criteria - price. Location of the Customer: 01001, Kyiv, street Khreshchatyk, house 22. The tender offer is not required, so the conditions of its submission are not specified in the announcement. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможцiв

Ціна: 100%
03 листопада 2020 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 13:29
Додаток 1 до технічної специфікації.png.p7s
03 листопада 2020 13:29
ТД Рамка ноутбуки.docx.p7s
03 листопада 2020 13:29
ТД Рамка ноутбуки.docx
03 листопада 2020 13:29
Додаток 6 - Проект рамкової угоди.docx.p7s
03 листопада 2020 13:29
Додаток 6 - Проект рамкової угоди.docx
03 листопада 2020 13:29
Додаток 1 до технічної специфікації.png

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання роз'яснень та внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 23 листопада 2020 13:00
Дата відповіді: 26 листопада 2020 11:20
Уважно ознайомившись з тендерною документацією на закупівлю «ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки за рамковою угодою») (далі – тендерна документація) та проаналізувавши технічні вимоги до предмету закупівлі, викладені Замовником в Додатку №3 до тендерної документації, наше підприємство вважає, що є наявні підстави для внесення змін до умов тендерної документації та потрібно нашому підприємству отримати наступні роз’яснення до умов тендерної документації: Шановний Замовнику торгів, просимо надати роз’яснення, з якою метою закуповуються ноутбуки саме з такими технічними характеристиками, які викладені у Додатку №3 до тендерної документації? Де і ким вони будуть використовуватись ноутбуки у межах міста Києва і в якому режимі (цілий робочий день/за потреби/цілодобово)? Вищевикладені запитання пов’язані з тим, що Замовником в тендерній документації визначений термін постачання товару до 31.08.2022 року, але технічна специфікація до предмету закупівлі, викладена у Додатку 3 до тендерної документації, вже на сьогодні не є оптимальною з точки зору технічних характеристик процесору, накопичувача, інтерфейсів, ваги та повної відсутності вимог до безпеки. Ми, як потенційний учасник даної процедури закупівлі, з якими можливо буде укладено рамкову угоду, хотіли б надати свої побажання до змін в технічної специфікації Додатку №3 до тендерної документації: Процесор: Процесор який має не менше 4 553 (чотири тисячі п’ятсот п’ятдесят три) балів згідно з рейтингом PassMark Software, https://www.cpubenchmark.net/CPU_mega_page.html ,(третя колонка – «CPU Mark»), з архітектурою x86-64 та призначений для ноутбуків (Категорія - Laptop) зафіксованим на дату оновлення - 21.09.2020 згідно Додатку 1 до цієї технічної специфікації, який оприлюднено окремим файлом і який є невід’ємною частиною тендерної документації. У випадку відсутності запропонованого процесору в рейтингу PassMark Software, індекс вважається таким, що відповідає індексу найближчого аналогічного процесора того ж виробника*. Рік випуску процесору повинен бути – не раніше 2019 року. *Під аналогічним процесором того ж виробника слід розуміти процесор, який: 1. найближчий по року виробництва, з частотою не більшою запропонованого учасником процесору, і не більшими об’ємами кешу ніж у процесора запропонованого учасником, 2. повністю аналогічний за кількістю ядер, потоків, набором інструкцій, технологічним процесом виробництва. Форм-фактор: Ноутбук Оперативна пам’ять: - Тип – DDR4 або інший за характеристиками не нижче ніж DDR4; - Об’єм пам’яті – не менше ніж 8ГБ; Накопичувач: - Тип – SSD; - Ємність – не менше 240 Гб; - Форм-фактор диску – М.2 Звуковий адаптер: Інтегрований, з вбудованим мікрофоном Мережевий адаптер Ethernet: - Інтегрований; - Швидкість роботи не гірше ніж 10 /100 Mбіт/с; Зовнішні інтерфейси: - Роз’єм не гірше ніж USB 2.0 Type A – не менше ніж 1 шт.; - Роз’єм не гірше ніж USB 3.0 Type A – не менше ніж 1 шт.; - Роз’єм не гірше ніж USB 3.0 Type C – не менше ніж 1 шт.; - HDMI/MiniHDMI або Display port/Mini Display port; - Універсальний аудіо роз’єм Розмір діагоналі дисплею: - Не менше 15", виконаний за технологією WVA або IPS Роздільна здатність дисплею: - Не менше 1920х1080 Відеопроцесор : - Відеопроцесор повинен забезпечувати зображення не гірше 4096x2304 пікселів Веб-камера: - Якість зображення не менше ніж 1280x720 пікселів Бездротові технології: - Wi-Fi модуль повинен працювати за стандартами (включаючи, але не обмежуючись): IEEE 802.11 n, IEEE 802.11 g, IEEE 802.11 b, IEEE 802.11 ax Клавіатура: - Розмір, кількість кнопок – стандартна з цифровим блоком з англійською, українською розкладкою та кирилицею. Операційна система: - Напередвстановлена Microsoft Windows 10 Professional - Наявності відповідної інформації на сайті Microsoft https://partner.microsoft.com/en-us/dashboard/hardware/search/cpl про сертифікацію моделі ноутбуків під Microsoft Windows 10 Professional (довідка (лист) повинен містити скріншоти с сайту Microsoft). Маніпулятор типу "миша": - Тип – оптична, провідна; - Довжина кабелю – не менше 1,5м; - Кількість кнопок – щонайменше 2 (дві): ліва, права, колесо для скролінгу; - Роздільна здатність – не менше 1 000 dpi; - Інтерфейс комунікації з ПК – USB; - Розміри (ШхВхГ) – не менше ніж 55мм х 35мм х 105мм Вага: - не більше ніж 2,6 кг Термін гарантії: - не менше 36 місяців на ноутбук з моменту поставки Товару Покупцю; - не менше 12 місяців на маніпулятор типу "миша" з моменту поставки Товару Покупцю - можливість контролю терміну гарантії на сайті виробника, по серійному номеру. Безпека: - обов’язкова наявність модулю TPM 2.0; - наявність слоту для замка безпеки; - можливість відключення USB та SATA портів в BIOS. - ноутбук має відповідати стандарту MIL-STD 810 G; - захист жорсткого диску або SSD паролем; - захист паролем включення ноутбука; - блокування портів USB, портів вводу-виводу за необхідністю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за активну участь і пропозиції. Техніка планується використовуватися працівниками товариства в "офісному режимі" з не менше 12 годинним робочим днем. Викладена в технічній специфікації конфігурація в повній мірі відповідає потребам Замовника, вона перевірена в експлуатації та відповідає поточним й плановим вимогам програмного забезпечення. Додатковий функціонал не вимагається. В свою чергу, тендерна документація не обмежує учасників та дає Вам можливість пропонувати техніку з більш високими технічними параметрами.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 грудня 2020
UA-2020-11-03-005564-ce58a7c07daf7457994cd90880872d9fc
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 грудня 2020 15:40

Документи

Публічні документи

11 січня 2021 15:06
Електронний підпис
11 січня 2021 15:03
ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ
30 грудня 2020 14:56
Електронний підпис
30 грудня 2020 14:53
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ
29 грудня 2020 15:31
Електронний підпис
29 грудня 2020 12:44
Електронний підпис
29 грудня 2020 12:43
ДОВІДКА ПРО БАНКРУТСТВО
29 грудня 2020 12:42
СТАТУТ
04 грудня 2020 13:08
Електронний підпис
04 грудня 2020 13:08
Електронний підпис
04 грудня 2020 12:59
11 Лист гарантія Ст. 17.pdf
04 грудня 2020 12:59
2. Аналогічні договора.7z

Документи

Публічні документи

11 січня 2021 16:06
Електронний підпис
11 січня 2021 16:02
Цінова пропозиція.pdf
31 грудня 2020 12:29
Електронний підпис
31 грудня 2020 12:29
Електронний підпис
31 грудня 2020 12:28
цінова.pdf
31 грудня 2020 12:28
Довідка.zip
31 грудня 2020 12:28
Довідка (1).zip
31 грудня 2020 12:28
банкрутство.pdf
30 грудня 2020 17:13
Електронний підпис
30 грудня 2020 17:13
Електронний підпис
30 грудня 2020 17:11
Цінова та довідки.pdf
30 грудня 2020 17:11
Протокол.pdf
30 грудня 2020 17:11
податкова.pdf
30 грудня 2020 17:11
Миколайчук 11.12.2020.rar
30 грудня 2020 17:11
Баланс.pdf
04 грудня 2020 13:16
Електронний підпис
04 грудня 2020 13:16
Електронний підпис
04 грудня 2020 13:15
Інформаційний лист.pdf

Документи

Публічні документи

11 січня 2021 13:43
пропозиція_оновлена.pdf
02 січня 2021 15:55
Електронний підпис
02 січня 2021 15:55
Електронний підпис
02 січня 2021 15:54
ДФС 30.12 АТ Укрпошта.zip
30 грудня 2020 18:58
Електронний підпис
30 грудня 2020 18:58
Електронний підпис
30 грудня 2020 18:57
Довідка ліцензування.pdf
30 грудня 2020 18:57
витяг ПДВ.pdf
30 грудня 2020 18:57
Протокол АТ Укрпошта.pdf
30 грудня 2020 18:57
Баланс та звіт.pdf
30 грудня 2020 18:57
Статут.pdf
30 грудня 2020 18:57
Витяг 30.12.20_358774336064.pdf
30 грудня 2020 17:22
пропозиція_580341.pdf
29 грудня 2020 19:22
Електронний підпис
29 грудня 2020 19:22
Електронний підпис
29 грудня 2020 19:21
ДФС 24.12.zip
29 грудня 2020 11:52
Д_пункт_ч2_ст17.pdf
29 грудня 2020 11:52
Д_пункт12_ч1_ст17.pdf
29 грудня 2020 11:52
ЗапитБанкрутство_29.12.20.pdf
29 грудня 2020 11:52
МВС 25.12.zip
04 грудня 2020 13:21
Електронний підпис
04 грудня 2020 13:21
Електронний підпис
04 грудня 2020 13:19
повноваення директора.zip
04 грудня 2020 13:19
відповідність ст 17.pdf.p7s
04 грудня 2020 13:19
відповідність ст 17.pdf
04 грудня 2020 13:19
КК Відгук Полтава.pdf.p7s
04 грудня 2020 13:19
КК Відгук Полтава.pdf
04 грудня 2020 13:19
КК Відгук Укрпошта.pdf.p7s
04 грудня 2020 13:19
КК Відгук Укрпошта.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: учасником надано довідку довільної форми про виконання аналогічних договорів з невірним зазначенням номеру договору, укладеного з Відділом освіти виконавчого органу Знамянської міської ради (вказані цифри «890» замість «690» згідно договору). Наданий лист-відгук від Чижівської сільської ради Новоград-Волинського району Житомирської області не містить номер та дату договору відносно якого він виданий. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додатки 1, 4 до Тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель: Уточнену або нову довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням відомостей згідно тендерної документації. Уточнений або новий позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору.

Документи

Публічні документи

11 січня 2021 18:01
Електронний підпис
11 січня 2021 17:55
Цінова пропозиція.pdf
08 січня 2021 12:42
Електронний підпис
08 січня 2021 12:42
Електронний підпис
30 грудня 2020 12:32
ст 17.pdf
30 грудня 2020 12:31
Протокол на Ноутбуки.pdf
30 грудня 2020 12:31
не ліцензування.pdf
30 грудня 2020 12:31
Копія статуту.pdf
30 грудня 2020 12:31
Витяг Комел 29.12.2020.pdf
30 грудня 2020 12:31
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
30 грудня 2020 12:31
АТ Укрпошта 28.12.2020.pdf
30 грудня 2020 12:31
АТ Укрпошта 28.12.2020.p7s
11 грудня 2020 10:53
Електронний підпис
11 грудня 2020 10:53
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:23
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:23
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:21
Довіреність.pdf
04 грудня 2020 13:57
Довіреність.pdf
04 грудня 2020 13:51
Чисті активи.pdf
04 грудня 2020 13:51
Технічна специфікація.pdf
04 грудня 2020 13:51
Статут.pdf
04 грудня 2020 13:51
Листи, довідки.pdf
04 грудня 2020 13:51
Договір.pdf
04 грудня 2020 13:51
Аналогічні договори.pdf
04 грудня 2020 13:51
Аналогічні договори ч3.pdf
04 грудня 2020 13:51
Аналогічні договори ч2.pdf
04 грудня 2020 13:51
Аналогічні договори ч1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМЕЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2020 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" 57 347 500,00
UAH з ПДВ
57 347 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 58 542 750,00
UAH з ПДВ
58 542 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 58 923 900,00
UAH з ПДВ
58 923 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 58 947 000,00
UAH з ПДВ
58 947 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2021 16:06
Електронний підпис
11 січня 2021 16:02
Цінова пропозиція.pdf
31 грудня 2020 12:29
Електронний підпис
31 грудня 2020 12:29
Електронний підпис
31 грудня 2020 12:28
цінова.pdf
31 грудня 2020 12:28
Довідка.zip
31 грудня 2020 12:28
Довідка (1).zip
31 грудня 2020 12:28
банкрутство.pdf
30 грудня 2020 17:13
Електронний підпис
30 грудня 2020 17:13
Електронний підпис
30 грудня 2020 17:11
Цінова та довідки.pdf
30 грудня 2020 17:11
Протокол.pdf
30 грудня 2020 17:11
податкова.pdf
30 грудня 2020 17:11
Миколайчук 11.12.2020.rar
30 грудня 2020 17:11
Баланс.pdf
04 грудня 2020 13:16
Електронний підпис
04 грудня 2020 13:16
Електронний підпис
04 грудня 2020 13:15
Інформаційний лист.pdf

Публічні документи

11 січня 2021 15:06
Електронний підпис
11 січня 2021 15:03
ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ
30 грудня 2020 14:56
Електронний підпис
30 грудня 2020 14:53
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ
29 грудня 2020 15:31
Електронний підпис
29 грудня 2020 12:44
Електронний підпис
29 грудня 2020 12:43
ДОВІДКА ПРО БАНКРУТСТВО
29 грудня 2020 12:42
СТАТУТ
04 грудня 2020 13:08
Електронний підпис
04 грудня 2020 13:08
Електронний підпис
04 грудня 2020 12:59
11 Лист гарантія Ст. 17.pdf
04 грудня 2020 12:59
2. Аналогічні договора.7z

Публічні документи

11 січня 2021 13:43
пропозиція_оновлена.pdf
02 січня 2021 15:55
Електронний підпис
02 січня 2021 15:55
Електронний підпис
02 січня 2021 15:54
ДФС 30.12 АТ Укрпошта.zip
30 грудня 2020 18:58
Електронний підпис
30 грудня 2020 18:58
Електронний підпис
30 грудня 2020 18:57
Довідка ліцензування.pdf
30 грудня 2020 18:57
витяг ПДВ.pdf
30 грудня 2020 18:57
Протокол АТ Укрпошта.pdf
30 грудня 2020 18:57
Баланс та звіт.pdf
30 грудня 2020 18:57
Статут.pdf
30 грудня 2020 18:57
Витяг 30.12.20_358774336064.pdf
30 грудня 2020 17:22
пропозиція_580341.pdf
29 грудня 2020 19:22
Електронний підпис
29 грудня 2020 19:22
Електронний підпис
29 грудня 2020 19:21
ДФС 24.12.zip
29 грудня 2020 11:52
Д_пункт_ч2_ст17.pdf
29 грудня 2020 11:52
Д_пункт12_ч1_ст17.pdf
29 грудня 2020 11:52
ЗапитБанкрутство_29.12.20.pdf
29 грудня 2020 11:52
МВС 25.12.zip
04 грудня 2020 13:21
Електронний підпис
04 грудня 2020 13:21
Електронний підпис
04 грудня 2020 13:19
повноваення директора.zip
04 грудня 2020 13:19
відповідність ст 17.pdf.p7s
04 грудня 2020 13:19
відповідність ст 17.pdf
04 грудня 2020 13:19
КК Відгук Полтава.pdf.p7s
04 грудня 2020 13:19
КК Відгук Полтава.pdf
04 грудня 2020 13:19
КК Відгук Укрпошта.pdf.p7s
04 грудня 2020 13:19
КК Відгук Укрпошта.pdf

Публічні документи

11 січня 2021 18:01
Електронний підпис
11 січня 2021 17:55
Цінова пропозиція.pdf
08 січня 2021 12:42
Електронний підпис
08 січня 2021 12:42
Електронний підпис
30 грудня 2020 12:32
ст 17.pdf
30 грудня 2020 12:31
Протокол на Ноутбуки.pdf
30 грудня 2020 12:31
не ліцензування.pdf
30 грудня 2020 12:31
Копія статуту.pdf
30 грудня 2020 12:31
Витяг Комел 29.12.2020.pdf
30 грудня 2020 12:31
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
30 грудня 2020 12:31
АТ Укрпошта 28.12.2020.pdf
30 грудня 2020 12:31
АТ Укрпошта 28.12.2020.p7s
11 грудня 2020 10:53
Електронний підпис
11 грудня 2020 10:53
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:23
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:23
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:21
Довіреність.pdf
04 грудня 2020 13:57
Довіреність.pdf
04 грудня 2020 13:51
Чисті активи.pdf
04 грудня 2020 13:51
Технічна специфікація.pdf
04 грудня 2020 13:51
Статут.pdf
04 грудня 2020 13:51
Листи, довідки.pdf
04 грудня 2020 13:51
Договір.pdf
04 грудня 2020 13:51
Аналогічні договори.pdf
04 грудня 2020 13:51
Аналогічні договори ч3.pdf
04 грудня 2020 13:51
Аналогічні договори ч2.pdf
04 грудня 2020 13:51
Аналогічні договори ч1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#19331194
Переможець 57 347 500,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 10:14
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Переможець 58 542 750,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 10:16
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 58 923 900,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 10:17
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 58 947 000,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 10:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2020 10:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" 57 347 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 58 542 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 58 923 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 58 947 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Зведена інформація про ціни за одиниці товарів (послуг)

Оприлюднення інформації про ціну за одиницю товару (послуги) до: 15 січня 2021 00:00
Найменування учасника − переможця Статус учасника Конкретна назва предмета закупівлі
Ноутбуки
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 16384.99 UAH з ПДВ
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
Рамкову угоду можна укласти з учасником 16726.5 UAH з ПДВ
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 16835.4 UAH з ПДВ
ТОВ "КОМЕЛ"
Рамкову угоду можна укласти з учасником 16842 UAH з ПДВ

Рамкова угода

Статус:
Укладена рамкова угода


Угода Опубліковано
Рамкова угода - ноутбуки 19.01.21.pdf
22 січня 2021 20:27
Електронний підпис
22 січня 2021 20:33