Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: вул. Солом'янська, 41, під'їзд 1 у Солом'янському районі м. Києва
Очікувана вартість
2 144 694,80 UAH
UA-2020-11-03-004346-b ceafc702d4fa464495ba7e3a54b712e2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2020 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 20 листопада 2020 13:02
Очікувана вартість: 2 144 694,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 723,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): відповідно до вимог Технічної специфікації до тендерної документації (Додаток 7 ). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: вул. Солом'янська, 41, під'їзд 1 у Солом'янському районі м. Києва. Місцезнаходження замовника: вул. Володимирська, 51-А, місто Київ, Україна, 01001. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: зазначено у п. 7 Розділу І Інструкції з підготовки пропозицій відкритих торгів до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: вул. Солом'янська, 41, під'їзд 1 у Солом'янському районі м. Києва [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)]
(Джерело фінансування - бюджет міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03110, Україна, м. Київ, м. Київ, житловий будинок за адресою: вул. Солом'янська, 41, під'їзд 1 у Солом'янському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник надає попередню оплату у розмірі не більше 30 % від річного обсягу вартості робіт, відповідно до рішення головного розпорядника бюджетних коштів Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування, та згідно Акту здачі-приймання виконаних робіт (по первинному технічному огляду ліфта після монтажу обладнання), не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2020 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л" 2 136 584,80
UAH з ПДВ
2 136 584,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮТІС-ЛІФТ" 2 140 739,95
UAH з ПДВ
2 140 739,95
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2020 12:57
Електронний підпис
27 листопада 2020 12:55
Документи переможця.7z
19 листопада 2020 16:54
Електронний підпис
19 листопада 2020 16:51
12. Кошторис.7z
19 листопада 2020 16:51
2. Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

19 листопада 2020 17:41
Статут.PDF
19 листопада 2020 17:41
Кошторис.PDF
19 листопада 2020 17:41
Лист-зобов'язання.PDF
19 листопада 2020 17:41
Дозвіл.PDF
19 листопада 2020 17:41
Витяг ПДВ.PDF
19 листопада 2020 17:41
Рішення.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮТІС-ЛІФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л"
#32423953
Переможець 2 136 584,80
UAH з ПДВ
25 листопада 2020 17:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2020 17:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л"
#32423953
2 136 584,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 17:21
ДУ № 3 від 15.12.2021 до дог. № 74-20-КТ від 08.12.2020 вул. Солом'янська, 41, п.1.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 16:40
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 11:19
Додаткова угода № 2 від 07.05.2021 до дог. № 74-20-КТ від 08.12.2020 вул. Солом'янська, 41, п. 1.pdf зміни до договору
07 травня 2021 11:17
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 22:07
Додаткова угода № 1 від 30.12.2020 до дог. № 74_20-КТ вул. Солом'янська, 41.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 21:37
Додаткова угода № 1 від 30.12.2020 до дог. № 87_20-КТ вул. Гната Юри, 6-А.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 21:34
Додаткова угода № 1 від 30.12.2020 до дог. № 74_20-КТ вул. Солом'янська, 41.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 21:34
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 13:57
Договір № 74-20-КТ від 08.12.2020 вул. Солом'янська 41, п.1.pdf укладений
09 грудня 2020 13:56

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
19 травня 2021 12:19
3 819,50 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA823206490000026008052601924
ТОВ "Юнiт-Л"
Оплачений
19 травня 2021 12:49
461 658,37 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA823206490000026008052601924
ТОВ "Юнiт-Л"
Оплачений
19 травня 2021 12:52
1 406 277,82 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA823206490000026008052601924
ТОВ "Юнiт-Л"
Оплачений
29 червня 2021 09:44
9 678,00 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA823206490000026008052601924
ТОВ "Юнiт-Л"
Оплачений
29 червня 2021 11:30
253 583,53 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA823206490000026008052601924
ТОВ "Юнiт-Л"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В порядку та на умовах, визначених цим Договором, враховуючи вимоги ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 30.12.2020 р., що додається
Номер договору про закупівлю: 74/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання Розпорядження Київського міського голови від 11.01.2021 року №3 та наказу Замовника від 12.01.2021 року № 03-к, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Преамбулу Договору, в Розділ 15 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору. 2. Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 07.05.2021 р., що додається
Номер договору про закупівлю: 74/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із завершенням виконання робіт та враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Договірна ціна, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 3 від 15.12.2021 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 74/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 135 017,22
UAH (в тому числі ПДВ 355 836,20 UAH)