Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: вул. Ревуцького, 7, під'їзд 5 у Дарницькому районі м. Києва
Очікувана вартість
2 067 931,60 UAH
UA-2020-11-03-004127-b fd4edecb54034bbb92ec760418486010
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2020 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 20 листопада 2020 13:52
Очікувана вартість: 2 067 931,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 339,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): відповідно до вимог Технічної специфікації до тендерної документації (Додаток 7 ). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: вул. Ревуцького, 7, під'їзд 5 у Дарницькому районі м. Києва. Місцезнаходження замовника: вул. Володимирська, 51-А, місто Київ, Україна, 01001. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: зазначено у п. 7 Розділу І Інструкції з підготовки пропозицій відкритих торгів до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: вул. Ревуцького, 7, під'їзд 5 у Дарницькому районі м. Києва [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)]
(Джерело фінансування - бюджет міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02175, Україна, м. Київ, м. Київ, житловий будинок за адресою: вул. Ревуцького, 7, під'їзд 5 у Дарницькому районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник надає попередню оплату у розмірі не більше 30 % від річного обсягу вартості робіт, відповідно до рішення головного розпорядника бюджетних коштів Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування, та згідно Акту здачі-приймання виконаних робіт (по первинному технічному огляду ліфта після монтажу обладнання), не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2020 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС" 2 061 483,89
UAH з ПДВ
2 061 483,89
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФЛІФТ" 2 067 705,19
UAH з ПДВ
2 067 705,19
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 11:05
Електронний підпис
25 листопада 2020 11:03
9. Довідка Жирнов С.О..PDF
25 листопада 2020 11:03
6. Довідка про банкрутство.pdf
25 листопада 2020 11:03
4. Довідка НАЗК Жирнов С.О.__.zip
25 листопада 2020 11:03
1. Довідка МВС Жирнов.zip
25 листопада 2020 11:03
5. Довідка НАЗК ЕЛЕВЕЙТОР.zip
25 листопада 2020 11:03
2. Витяг з ЄДР.pdf
25 листопада 2020 11:03
3. Довідка ДПС_.7z
18 листопада 2020 17:51
Електронний підпис
18 листопада 2020 17:44
3. Кваліфікаційна частина.7z
18 листопада 2020 17:43
7. Кошторис.7z
18 листопада 2020 17:43
6. Технічна специфікація.7z
18 листопада 2020 17:43
2. Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

12 листопада 2020 09:14
Електронний підпис
12 листопада 2020 08:43
3. Документи кваліфікації.pdf
12 листопада 2020 08:43
5. Технічна частина.pdf
12 листопада 2020 08:43
4. Інформація по статті 17.pdf
12 листопада 2020 08:43
9. Лист-згода.pdf
12 листопада 2020 08:43
1. Реестр.pdf
12 листопада 2020 08:43
7. Лист щодо довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФЛІФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"
#38526925
Переможець 2 061 483,89
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 20:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2020 20:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"
#38526925
2 061 483,89
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 17:21
ДУ № 3 від 15.12.2021 до дог. № 69-20-КТ від 08.12.2020 вул. Ревуцького, 7, п. 5.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 16:35
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 18:09
Додаткова угода № 2 від 26.11.2021р. до дог. № 69-20-КТ від 08.12.2020р., вул. Ревуцького, 7, п.5.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 18:09
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 22:44
Додаткова угода № 1 від 30.12.2020 до дог. № 69_20-КТ вул. Ревуцького, 7.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 22:01
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 13:26
Договір № 69-20-КТ від 08.12.2020 вул. Ревуцького, 7, п. 5.pdf укладений
09 грудня 2020 13:23

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
09 грудня 2021 11:14
3 746,06 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений
09 грудня 2021 11:24
701 927,29 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений
09 грудня 2021 11:24
1 352 113,54 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В порядку та на умовах, визначених цим Договором, враховуючи вимоги ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 30.12.2020 р., що додається
Номер договору про закупівлю: 69/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання Розпорядження Київського міського голови від 11.01.2021 року № 3 та наказу Замовника від 12.01.2021 року № 03-к, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Преамбулу Договору, в Розділ 15 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору. 2. Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 26.11.2021 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 69/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із завершенням виконання робіт та враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Договірна ціна, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 3 від 15.12.2021 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 69/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 057 786,89
UAH (в тому числі ПДВ 342 964,48 UAH)