Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: Харківське шосе, 154-А, під'їзди 2-4 у Дарницькому районі м. Києва
Очікувана вартість
11 458 752,00 UAH
UA-2020-11-03-003996-b 01b32bbf1d4043b8b74ccb9a5dcc125e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2020 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 20 листопада 2020 13:21
Очікувана вартість: 11 458 752,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 57 293,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): відповідно до вимог Технічної специфікації до тендерної документації (Додаток 7 ). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: Харківське шосе, 154-А, під'їзди 2-4 у Дарницькому районі м. Києва. Місцезнаходження замовника: вул. Володимирська, 51-А, місто Київ, Україна, 01001. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: зазначено у п. 7 Розділу І Інструкції з підготовки пропозицій відкритих торгів до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: Харківське шосе, 154-А, під'їзди 2-4 у Дарницькому районі м. Києва [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)]
(Джерело фінансування - бюджет міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, м. Київ, житловий будинок за адресою: Харківське шосе, 154-А, під'їзди 2-4 у Дарницькому районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник надає попередню оплату у розмірі не більше 30 % від річного обсягу вартості робіт, відповідно до рішення головного розпорядника бюджетних коштів Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування, та згідно Акту здачі-приймання виконаних робіт (по первинному технічному огляду ліфта після монтажу обладнання), не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-26-000013 ● 6d97a32070774f3c824ef15d6c4f2863
  • Статус: завершено ● Дата: 05 серпня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2021 14:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


26.03.2021 № 87

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2020-11-03-003996-b 03.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 15 квітня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2020 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС" 11 437 865,42
UAH з ПДВ
11 437 865,42
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФЛІФТ" 11 458 321,81
UAH з ПДВ
11 458 321,81
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 11:04
Електронний підпис
25 листопада 2020 11:03
9. Довідка Жирнов С.О..PDF
25 листопада 2020 11:03
1. Довідка МВС Жирнов.zip
25 листопада 2020 11:03
5. Довідка НАЗК ЕЛЕВЕЙТОР.zip
25 листопада 2020 11:03
6. Довідка про банкрутство.pdf
25 листопада 2020 11:03
2. Витяг з ЄДР.pdf
25 листопада 2020 11:03
4. Довідка НАЗК Жирнов С.О.__.zip
25 листопада 2020 11:03
3. Довідка ДПС_.7z
18 листопада 2020 17:50
Електронний підпис
18 листопада 2020 17:44
3. Кваліфікаційна частина.7z
18 листопада 2020 17:43
7. Кошторис.7z
18 листопада 2020 17:43
6. Технічна специфікація.7z
18 листопада 2020 17:43
2. Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

12 листопада 2020 15:46
3. Документи кваліфікації.pdf
12 листопада 2020 15:46
5. Технічна частина.pdf
12 листопада 2020 15:46
4. Інформація по статті 17.pdf
12 листопада 2020 15:46
9. Лист-згода.pdf
12 листопада 2020 15:46
1. Реестр.pdf
12 листопада 2020 15:46
7. Лист щодо довкілля.pdf
12 листопада 2020 15:46
2. Тндерна пропозиція ХШ 2-4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФЛІФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"
#38526925
Переможець 11 437 865,42
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 20:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2020 20:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"
#38526925
11 437 865,42
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 21:05
ДУ № 3 від 30.12.2021 до дог. № 67-20-КТ від 08.12.2020 ХШ, 154-А, п. 2-4.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 21:01
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 12:58
Додаткова угода № 2 від 14.12.2021р. до дог. № 67-20-КТ від 08.12.2020р., Харківське шосе, 154-А, п.2-4.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 12:57
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 22:51
Додаткова угода № 1 від 30.12.2020 до дог. № 67_20-КТ Харківське шосе, 154-А (п.2-4).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 22:12
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 12:49
Договір № 67-20-КТ від 08.12.2020 Харківське шосе, 154-А, п. 2-4.pdf укладений
09 грудня 2020 12:47

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 грудня 2021 10:19
3 988,34 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений
29 грудня 2021 10:19
3 988,34 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений
29 грудня 2021 10:19
3 988,34 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений
29 грудня 2021 11:26
1 416 866,93 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений
29 грудня 2021 11:26
1 416 866,93 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений
29 грудня 2021 11:26
1 416 866,93 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений
29 грудня 2021 11:35
696 442,68 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений
29 грудня 2021 11:35
696 442,68 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений
29 грудня 2021 11:36
696 442,68 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений
30 грудня 2021 17:58
669 824,26 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений
30 грудня 2021 17:59
1 011 650,20 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений
30 грудня 2021 18:01
1 021 033,90 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений
30 грудня 2021 18:01
1 021 033,90 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений
30 грудня 2021 17:59
679 217,52 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений
30 грудня 2021 17:59
669 170,27 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений
30 грудня 2021 18:08
3 988,34 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений
30 грудня 2021 18:08
3 988,34 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений
30 грудня 2021 18:08
3 988,34 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В порядку та на умовах, визначених цим Договором, враховуючи вимоги ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 30.12.2020 р., що додається
Номер договору про закупівлю: 67/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання Розпорядження Київського міського голови від 11.01.2021 року № 3 та наказу Замовника від 12.01.2021 року № 03-к, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Преамбулу Договору, в Розділ 15 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору. 2. Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 14.12.2021 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 67/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із завершенням виконання робіт та враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Договірна ціна, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 3 від 30.12.2021 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 67/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 11 435 788,92
UAH (в тому числі ПДВ 1 905 964,82 UAH)