Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монітори пацієнта
Очікувана вартість
224 000,00 UAH
UA-2020-11-03-003196-b 679b508127714e55a224bfe5ceb6946a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткаченко Олена Віталіївна

bsclinica2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2"
Код ЄДРПОУ: 01994586
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
Контактна особа: Ткаченко Олена Віталіївна
bsclinica2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2020 13:35
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 20 листопада 2020 12:39
Очікувана вартість: 224 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Монітори пацієнта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Семашка, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33195100-4 — Монітори
НК 024:2019: 38470 — Монітор системи моніторингу стану пацієнта центральний

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Замовником протягом десяти робочих днів після поставки Товару на підставі видаткових накладних. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 листопада 2020 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 13:35
ДОДАТОК №3 Проект договору про закупівлю.docx
03 листопада 2020 13:35
ДОДАТОК №4.docx
03 листопада 2020 13:35
ДОДАТОК №2.docx.doc
03 листопада 2020 13:35
ДОДАТОК №1.docx
03 листопада 2020 13:35
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ монітори.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС" 223 912,00
UAH з ПДВ
223 912,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Коваль Наталія Михайлівна 223 980,00
UAH з ПДВ
223 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС"

Фізична особа підприємець Коваль Наталія Михайлівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС"
#41086393
Переможець 223 912,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2020 09:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2020 09:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНЕКС"
#41086393
223 912,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 13:56
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 08:47
Додаткова угода №1 від 08.12.20р (до Договору про закупівлю №20112 515 від 07.12.20р)-1.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 08:46
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 12:04
Договір про закупівлю №20112 515 від 07.12.20р.pdf укладений
07 грудня 2020 12:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 6 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р №922 Сторони дійшли згоди внести зміни до п.3.1. Договору про закупівлю №20112/515 від 07.12.2020 року: «3.1. Ціна цього Договору становить: 209 263,56 грн. (Двісті дев'ять тисяч двісті шістдесят три гривні 56 копiйок), без ПДВ.». Додаток №1 (Специфікацію) до зазначеного Договору викладено у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 20112/515
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2020 — 10 грудня 2020
Сума оплати за договором: 209 263,56
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)