Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт Голинської ЗОШ I-III ст., вул. Коновальця, 13, с.Голинь, Калуського району Івано-Франківської області»
Очікувана вартість
292 358,40 UAH
UA-2020-11-03-002924-b fe62b0191c434754b7ad833845df5818
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Долішня Наталія Володимирівна

380347262926
0502205663
buhvokrda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЕКТОР ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КАЛУСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02143531
Місцезнаходження: 77360, Україна , Івано-Франківська обл., с.Голинь, вулиця 600-річчя Голиня, будинок 18
Контактна особа: Долішня Наталія Володимирівна
380347262926, 0502205663
buhvokrda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2020 13:05
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 12 листопада 2020 11:02
Очікувана вартість: 292 358,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 461,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


категорія замовника -згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт Голинської ЗОШ I-III ст., вул. Коновальця, 13, с.Голинь, Калуського району Івано-Франківської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Строк виконання робіт: 30%
Учасник гарантує, згідно поданої ним довідки, виконати роботи із монтажу дверних блоків у термін до 3 днів з моменту підписання договору: 30%
Учасник гарантує, згідно поданої ним довідки, виконати роботи із монтажу дверних блоків у термін більше 3 днів: 0%
03 листопада 2020 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 13:07
Додаток №4 Проект договору.docx
03 листопада 2020 13:06
Додаток №3 Технічна специфікація.docx
03 листопада 2020 13:06
Додаток№ 2 Кваліфікаційні критерії.doc
03 листопада 2020 13:06
Оголошення на спрощену закупівлю.docx
03 листопада 2020 13:06
Додаток № 1 Пропозиція.docx
03 листопада 2020 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 13:07
Додаток №4 Проект договору.docx
03 листопада 2020 13:06
Додаток №3 Технічна специфікація.docx
03 листопада 2020 13:06
Додаток№ 2 Кваліфікаційні критерії.doc
03 листопада 2020 13:06
Оголошення на спрощену закупівлю.docx
03 листопада 2020 13:06
Додаток № 1 Пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-03-002924-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРБУД1", Код ЄДРПОУ:43129999
Дата подання: 19 листопада 2020 21:07
Зауваження
ТзОВ "ЮРБУД1" інформує вас, що переможець спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт Голинської ЗОШ І-ІІІ ст., вул. Коновальця, 13, с. Голинь, Калуського району Івано-Франківської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), ФОП Базів Ольга Василівна згідно витягу з реєстру платників єдиного податку № 1609163401297 від 19.10.2016 р. є платником єдиного податку 2 групи, ставка 15% до розміру мінімальної заробітної плати. ФОП 2 групи платники ЄП можуть торгувати на ринках, у магазинах, в інтернеті, займатися ресторанним бізнесом і торгувати пивом, надавати побутові послуги, виробляти товари й займатися фрілансом. Основним видом діяльності згідно КВЕДу 46.19., ФОП Базів О. В. може займатися тільки діяльністю посередників у торгівлі товарами широкого асортименту. Отже, ФОП Базів О. В. не має права надавати послуги неприбутковій організації відповідно до норми ПКУ (п.п.2 п. 291.4).
А також ФОП Базів О. В. не надала наступні документи:
1. Не надала гарантійний лист, що підтверджує достовірність наданої інформації згідно розділу 3 п. 3. 2 Оголошення.
2. Не надала гарантійний лист розділ 3 п. 4 Оголошення
3. Не надала гарантійний лист про гарантійний строк.
4. Не надала Додаток № 3 Технічна специфікація.
5. Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам Замовника не надала пояснювальну записку, підсумкову відомість ресурсів та розрахунок загально-виробничих витрат.
6. Не надала копію ліцензії на право займатися відповідною діяльністю або лист-пояснення про ненадання такого документу.
7. Гарантійний лист з посиланням на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення, в якому гарантує виконати роботи якісно у кількості та терміни встановлені замовником відповідно до розділу 3 п. 4 Оголошення.
8. Не надала копію дозвільних документів відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці або лист-пояснення про ненадання документу.
9. Не надала інформацію про субпідрядника згідно розділу 3 п. 5 Оголошення.
10. Не надала гарантійний лист розділ 5 п. 5. 2. 1. 3. Оголошення.
11. Не надала лист згідно розділу 5 п. 5. 3. 1(4) Оголошення.
12. Додаток № 4 Проект договору до цього Оголошення кожна сторінка не засвідчена написом "З умовами договору згідні", немає підпису уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів та не скріплена печаткою згідно умов Оголошення розділ 6 п. 6. 3.
13. Додаток № 2 розділ 1 ненадані довідки згідно таблиці А, таблиці Б, таблиці В1 або лист-пояснення.
14. Додаток № 2 розділ 3 для підтвердження зазначеної в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не надала документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю. Розрахунок договірної ціни та протокол погодження договірної ціни не засвідчує факт виконання робіт повністю.
15. Не надала довідку про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю або податковою декларацією платника єдиного податку - фізичної особи- підприємця за останній звітний період.
16. Не надала довідку про відсутність підстав ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі".
17. Не надала копію документів якості на товар (декларацію відповідності або сертифікат якості на металопластикові двері). А скан-копії , які надала ФОП Базів О. В., паспорт якості(гарантійний талон) незаповнений та не містить підпису та печатки виробника, скан-копії сертифікату відповідності немають належної якості та не мають високого рівня чіткості, що не дає можливості коректно прочитати документ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 листопада 2020 17:36
Дякуємо за Ваше звернення. Відповідна інформація буде розглянута

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2020-11-25-000001 • cebe739bb18e45a7bc0f61714eec8f70
Автор звернення: ТзОВ "ЮРБУД1"
Дата створення звернення: 2020-11-25 09:04
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
ТзОВ "ЮРБУД1" інформує вас, що переможець спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт Голинської ЗОШ І-ІІІ ст., вул. Коновальця, 13, с. Голинь, Калуського району Івано-Франківської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), ФОП Базів Ольга Василівна згідно витягу з реєстру платників єдиного податку № 1609163401297 від 19.10.2016 р. є платником єдиного податку 2 групи, ставка 15% до розміру мінімальної заробітної плати. ФОП 2 групи платники ЄП можуть торгувати на ринках, у магазинах, в інтернеті, займатися ресторанним бізнесом і торгувати пивом, надавати побутові послуги, виробляти товари й займатися фрілансом. Основним видом діяльності згідно КВЕДу 46.19., ФОП Базів О. В. може займатися тільки діяльністю посередників у торгівлі товарами широкого асортименту. Отже, ФОП Базів О. В. не має права надавати послуги неприбутковій організації відповідно до норми ПКУ (п.п.2 п. 291.4). А також ФОП Базів О. В. не надала наступні документи: 1. Не надала гарантійний лист, що підтверджує достовірність наданої інформації згідно розділу 3 п. 3. 2 Оголошення. 2. Не надала гарантійний лист розділ 3 п. 4 Оголошення 3. Не надала гарантійний лист про гарантійний строк. 4. Не надала Додаток № 3 Технічна специфікація. 5. Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам Замовника не надала пояснювальну записку, підсумкову відомість ресурсів та розрахунок загально-виробничих витрат. 6. Не надала копію ліцензії на право займатися відповідною діяльністю або лист-пояснення про ненадання такого документу. 7. Гарантійний лист з посиланням на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення, в якому гарантує виконати роботи якісно у кількості та терміни встановлені замовником відповідно до розділу 3 п. 4 Оголошення. 8. Не надала копію дозвільних документів відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці або лист-пояснення про ненадання документу. 9. Не надала інформацію про субпідрядника згідно розділу 3 п. 5 Оголошення. 10. Не надала гарантійний лист розділ 5 п. 5. 2. 1. 3. Оголошення. 11. Не надала лист згідно розділу 5 п. 5. 3. 1(4) Оголошення. 12. Додаток № 4 Проект договору до цього Оголошення кожна сторінка не засвідчена написом "З умовами договору згідні", немає підпису уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів та не скріплена печаткою згідно умов Оголошення розділ 6 п. 6. 3. 13. Додаток № 2 розділ 1 ненадані довідки згідно таблиці А, таблиці Б, таблиці В1 або лист-пояснення. 14. Додаток № 2 розділ 3 для підтвердження зазначеної в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не надала документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю. Розрахунок договірної ціни та протокол погодження договірної ціни не засвідчує факт виконання робіт повністю. 15. Не надала довідку про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю або податковою декларацією платника єдиного податку - фізичної особи- підприємця за останній звітний період. 16. Не надала довідку про відсутність підстав ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі". 17. Не надала копію документів якості на товар (декларацію відповідності або сертифікат якості на металопластикові двері). А скан-копії , які надала ФОП Базів О. В., паспорт якості(гарантійний талон) незаповнений та не містить підпису та печатки виробника, скан-копії сертифікату відповідності немають належної якості та не мають високого рівня чіткості, що не дає можливості коректно прочитати документ.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРБУД1" 255 900,00
UAH з ПДВ
255 900,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 179 130 Документи
ФОП Базів Ольга Василівна 292 300,00
UAH з ПДВ
290 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 203 000 Документи

Публічні документи

11 листопада 2020 17:48
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:47
якість-досвід.pdf
11 листопада 2020 17:47
Статут та опис.pdf
11 листопада 2020 17:47
Наказ про повноваження.pdf
11 листопада 2020 17:47
Лист-пояснення.pdf
11 листопада 2020 17:47
Додаток 1_Пропозиція.pdf
11 листопада 2020 17:47
Довідки.pdf
11 листопада 2020 17:47
Довідка.pdf
11 листопада 2020 17:47
Довідка про санкції.pdf
11 листопада 2020 17:47
Довідка про несудимість.pdf
11 листопада 2020 17:47
Гарантійний лист.pdf
11 листопада 2020 17:47
Відомості учасника.pdf
11 листопада 2020 17:47
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 17:16
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:15
Подяка (2).pdf
11 листопада 2020 17:15
Договірна ціна (1).pdf
11 листопада 2020 17:15
Локальний кошторис (1).pdf
11 листопада 2020 17:15
Лист-гарантія.pdf
11 листопада 2020 17:15
Гарантійні заводу.pdf
11 листопада 2020 17:15
довідка-гарантія.PDF
11 листопада 2020 17:15
паспорт + код.PDF
11 листопада 2020 17:15
проект договору.PDF
11 листопада 2020 17:15
Договір оренди.PDF
11 листопада 2020 17:15
форма пропозиція.PDF
11 листопада 2020 17:15
1 до дог№11.PDF
11 листопада 2020 17:15
дог.№11.PDF
11 листопада 2020 17:15
Витяг податки.PDF
11 листопада 2020 17:15
лист згода.PDF
11 листопада 2020 17:15
довідка.PDF
11 листопада 2020 17:15
виписка.PDF
11 листопада 2020 17:15
витяг з ЄДР.PDF
11 листопада 2020 17:15
договори цпх.PDF
11 листопада 2020 17:15
довідка про залучення.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРБУД1"

ФОП Базів Ольга Василівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРБУД1"
#43129999
Відхилено 255 900,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 12:35
ФОП Базів Ольга Василівна
#2900914085
Переможець 290 000,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 13:35

Документи

18 листопада 2020 12:33
Електронний підпис
18 листопада 2020 12:17
протоколи 227-228 001.jpg

Документи

18 листопада 2020 13:22
Електронний підпис
18 листопада 2020 12:50
протоколи 227-228 002.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2020 13:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Базів Ольга Василівна
#2900914085
290 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 листопада 2020 13:22
Електронний підпис
18 листопада 2020 12:50
протоколи 227-228 002.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 17:14
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 17:09
Договір Голинь двері.pdf укладений
23 листопада 2020 17:00

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
02 грудня 2020 10:43
290 000,00 UAH UA818201720344251005100012750
Сектор освіти, молоді та спорту КРДА
UA293366770000026000052515362
П-ць Базiв Ольга Василiвна
Оплачений