Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові послуги з супроводження роботи з Єдиними та Державними реєстрами
Очікувана вартість
720,00 UAH
UA-2020-11-03-002829-b 4aa0283fa25847fda637ee35777b0470
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

БЕЗИМ МИХАЙЛО

380674108983 m.s.bezum@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Житомирській області (філія ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 43611776
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК, 96
Контактна особа: БЕЗИМ МИХАЙЛО
380674108983
m.s.bezum@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72610000-9: Послуги з комп’ютерної підтримки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Додаткові послуги з супроводження роботи з Єдиними та Державними реєстрами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72610000-9 — Послуги з комп’ютерної підтримки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 4.3. Оплата послуг Підприємства за даним Договором здійснюється шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Підприємства, протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Акта наданих послуг, за формою, встановленою у Додатку 4 до Договору, за умови отримання відповідного бюджетного фінансування. У разі затримки/відсутності бюджетного фінансування, розрахунки за надані згідно цього Договору послуги здійснюються протягом 15-ти банківських днів з дати отримання Користувачем бюджетного фінансування для оплати наданих послуг. У разі наявності бюджетного фінансування Користувач надає Акти наданих послуг та інші підтвердні документи до органів казначейської служби України. Ненадання Користувачем зазначених документів до органів казначейства є підставою для ненадання або призупинення Підприємством надання послуг за цим Договором. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

03 листопада 2020 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 12:53
ДП НАІС.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "НАІС"
#39787008
Переможець 720,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 14:35

Документи

03 листопада 2020 14:34
Електронний підпис
03 листопада 2020 14:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 14:39
ДОГ 40109173ДП.pdf укладений
03 листопада 2020 14:38