Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 24450000-3 Агрохімічна продукція (деззасіб санітаб)
Очікувана вартість
5 060,00 UAH
UA-2020-11-03-002329-b ● 333efcfab97a4137bb058417d7e6de51
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РІВНЕНСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ |
Код ЄДРПОУ: | 00703747 |
Місцезнаходження: | 33010, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Макарова, буд. 12 |
Контактна особа: |
Мичка Тетяна Олександрівна +380985258618 regionlab@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2020 12:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2020 14:27 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2020 14:27 |
Очікувана вартість: | 5 060,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Місцезнаходження - 33010, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Макарова, будинок 12;категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Місцезнаходження - 33010, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Макарова, будинок 12;категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 кілограми
деззасіб санітаб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Макарова,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі-кошти державного бюджету за рахунок спеціального фонду. Оплата здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника протягом 10 банківських днів з дня підписання видаткової накладної на товар за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 14 днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок замовника на відповідне цільове призначення. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2020 11:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2020 11:57 |
додаток 1 - цінова пропозиція.docx | |
03 листопада 2020 11:57 |
додаток 2 - вимоги до предмета закупівлі та учасника.docx | |
03 листопада 2020 11:57 |
Додаток 3 - проєкт договору.doc | |
03 листопада 2020 11:57 |
оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-03-002329-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал", Код ЄДРПОУ:36257034
Дата подання: 23 листопада 2020 17:15
Вимога щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Лізоформ Медікал»
20 листопада 2020 року уповноваженою особою Замовника було прийнято незаконне рішення щодо відхилення нашої цінової пропозиції по закупівлі UA-2020-11-03-002329-b.
У протоколі відхилення уповноваженою особою Замовника вказано про те, що «копії документів, які подані в складі пропозиції містили печатку та підпис без зазначення посади та прізвища, ім’я по батькові особи, що завіряла копії документів …». Однак, все на справді не так, оскільки уповноваженою особою Замовника недосліджена належним чином наша тендерна пропозиція, оскільки всі документи без винятку підписані та завірені однією особою – директором ТОВ «Лізоформ Медікал» Дмитрівим Ігорем Андрійовичем, який має повноваження надані загальними Зборами учасників підприємства (відповідні копії надані в тендерній пропозиції).
Також наголошуємо, що згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», що Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Зазначені уповноваженою особою Замовника невідповідності ніяким чином не впливають на зміст нашої тендерної пропозиції, а тому мають бути скасовані шляхом відміни протоколу відхилення.
Крім того, наголошуємо що учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», директором ТОВ «Лізоформ Медікал» Дмитрівим Ігорем Андрійовичем накладений електронний цифровий підпис/печатку учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію, згідно вимог Замовника. Тож, накладений Кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису (частина 4 статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги»), а тому в Уповноваженої особи є всі можливості перевірити даний КЕП директора на відповідність https://czo.gov.ua/verify .
Абз.2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь, а тому вимагаємо рішення уповноваженої особи від 20.11.2020 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Лізоформ Медікал» відмінити, оскільки рішення є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також повернути до розгляду нашої пропозицію, адже вона відповідає всім вимогам Замовника.
Розгорнути
Згорнути
У протоколі відхилення уповноваженою особою Замовника вказано про те, що «копії документів, які подані в складі пропозиції містили печатку та підпис без зазначення посади та прізвища, ім’я по батькові особи, що завіряла копії документів …». Однак, все на справді не так, оскільки уповноваженою особою Замовника недосліджена належним чином наша тендерна пропозиція, оскільки всі документи без винятку підписані та завірені однією особою – директором ТОВ «Лізоформ Медікал» Дмитрівим Ігорем Андрійовичем, який має повноваження надані загальними Зборами учасників підприємства (відповідні копії надані в тендерній пропозиції).
Також наголошуємо, що згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», що Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Зазначені уповноваженою особою Замовника невідповідності ніяким чином не впливають на зміст нашої тендерної пропозиції, а тому мають бути скасовані шляхом відміни протоколу відхилення.
Крім того, наголошуємо що учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», директором ТОВ «Лізоформ Медікал» Дмитрівим Ігорем Андрійовичем накладений електронний цифровий підпис/печатку учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію, згідно вимог Замовника. Тож, накладений Кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису (частина 4 статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги»), а тому в Уповноваженої особи є всі можливості перевірити даний КЕП директора на відповідність https://czo.gov.ua/verify .
Абз.2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь, а тому вимагаємо рішення уповноваженої особи від 20.11.2020 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Лізоформ Медікал» відмінити, оскільки рішення є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також повернути до розгляду нашої пропозицію, адже вона відповідає всім вимогам Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 листопада 2020 10:44
Спрощена закупівля не є процедурою закупівлі згідно ст.13 Закону.
Наказ №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» не застосовується до спрощених закупівель, адже цей перелік використовується в тендерній документації, а в спрощених закупівлях немає тендерної документації. Замовник лише прикріплює документи до оголошення спрощеної закупівлі , в яких зазначає необхідні вимоги до предмета закупівлі та учасника , та перелік документів які учасник повинен подати при поданні пропозиції та яким чином повинні бути підготовлені документи дотримуючись інструкції з підготовки. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі учасник мав надати всі документи пропозиції подати в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом сканування оригіналів або копій документів у форматі PDF. Копії документів (за виключенням нотаріальних), які надаються у складі пропозиції повинні бути належним чином завірені підписом уповноваженої посадової особи учасника, а також містити відбиток печатки (у разі наявності) із зазначенням посади, прізвище, ім’я по батькові особи, що завіряє копію документа
Учасник надав цінову пропозицію та документи до закупівлі , але копії документів, які подані у складі пропозиції містили печатку та підпис без зазначення посади та прізвище, ім’я по батькові особи, що завіряла копії документів, а деякі документи містять підпис уповноваженої посадової особи учасника, а також відбиток печатки також зазначено згідно з оригіналом але не зазначена посада та прізвище, ім’я по батькові особи, що завіряє копію документа, хоча частина документів дійсно завірена належним чином , так як дана вимога зазначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі у розділі інстукції із підготовки.
Наказ №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» не застосовується до спрощених закупівель, адже цей перелік використовується в тендерній документації, а в спрощених закупівлях немає тендерної документації. Замовник лише прикріплює документи до оголошення спрощеної закупівлі , в яких зазначає необхідні вимоги до предмета закупівлі та учасника , та перелік документів які учасник повинен подати при поданні пропозиції та яким чином повинні бути підготовлені документи дотримуючись інструкції з підготовки. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі учасник мав надати всі документи пропозиції подати в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом сканування оригіналів або копій документів у форматі PDF. Копії документів (за виключенням нотаріальних), які надаються у складі пропозиції повинні бути належним чином завірені підписом уповноваженої посадової особи учасника, а також містити відбиток печатки (у разі наявності) із зазначенням посади, прізвище, ім’я по батькові особи, що завіряє копію документа
Учасник надав цінову пропозицію та документи до закупівлі , але копії документів, які подані у складі пропозиції містили печатку та підпис без зазначення посади та прізвище, ім’я по батькові особи, що завіряла копії документів, а деякі документи містять підпис уповноваженої посадової особи учасника, а також відбиток печатки також зазначено згідно з оригіналом але не зазначена посада та прізвище, ім’я по батькові особи, що завіряє копію документа, хоча частина документів дійсно завірена належним чином , так як дана вимога зазначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі у розділі інстукції із підготовки.
Номер вимоги: UA-2020-11-03-002329-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДЕЗ-2018", Код ЄДРПОУ:42617164
Дата подання: 27 листопада 2020 12:27
Оскарження, щодо безпідставного відхилення пропозиції ТОВ "ДЕЗ-2018"
26 листопада 2020 року уповноваженою особою Замовника було прийнято незаконне рішення щодо відхилення цінової пропозиції ТОВ «ДЕЗ-2018» по закупівлі UA-2020-11-03-002329-b.
У протоколі відхилення уповноваженою особою Замовника вказано про те, що «Учасник надав цінову пропозицію та документи до закупівлі, але копії документів (інструкція щодо застосування «Дез ТАБ нью» з метою дезінфекції та достерилізаційного очищення), які розміщені на одному аркуші завірені не окремо кожна копія, а як одна копія, хоча зроблені із різних аркушів, відповідно це різні копії документів».
Вважаємо відхилення Замовником нашої пропозиції безпідставним та упередженим з огляду на наступне.
Замовник не вимагав в складі своєї документації надання учасниками інструкції щодо застосування засобів. ТОВ «ДЕЗ-2018» надав інструкцію з власної ініціативи, а тому відхилення нашої пропозиції з єдиної підстави – «неналежно оформленого» на суб’єктивну думку Замовника документа, який не входив в склад обов’язкових документів для участі у закупівлі, є надуманим та дискримінаційним!
Крім того, ТОВ «ДЕЗ-2018» накладено кваліфікований електронний підпис на всі документи пропозиції. Згідно ч. 5 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Отже, зазначені уповноваженою особою Замовника невідповідності ніяким чином не впливають на зміст нашої пропозиції, а тому мають бути скасовані Замовником шляхом відміни протоколу відхилення.
Абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь, а тому вимагаємо рішення уповноваженої особи від 26.11.2020 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДЕЗ-2018» відмінити, оскільки рішення є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також повернути до розгляду нашої пропозицію, адже вона відповідає всім вимогам Замовника.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Розгорнути
Згорнути
У протоколі відхилення уповноваженою особою Замовника вказано про те, що «Учасник надав цінову пропозицію та документи до закупівлі, але копії документів (інструкція щодо застосування «Дез ТАБ нью» з метою дезінфекції та достерилізаційного очищення), які розміщені на одному аркуші завірені не окремо кожна копія, а як одна копія, хоча зроблені із різних аркушів, відповідно це різні копії документів».
Вважаємо відхилення Замовником нашої пропозиції безпідставним та упередженим з огляду на наступне.
Замовник не вимагав в складі своєї документації надання учасниками інструкції щодо застосування засобів. ТОВ «ДЕЗ-2018» надав інструкцію з власної ініціативи, а тому відхилення нашої пропозиції з єдиної підстави – «неналежно оформленого» на суб’єктивну думку Замовника документа, який не входив в склад обов’язкових документів для участі у закупівлі, є надуманим та дискримінаційним!
Крім того, ТОВ «ДЕЗ-2018» накладено кваліфікований електронний підпис на всі документи пропозиції. Згідно ч. 5 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Отже, зазначені уповноваженою особою Замовника невідповідності ніяким чином не впливають на зміст нашої пропозиції, а тому мають бути скасовані Замовником шляхом відміни протоколу відхилення.
Абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь, а тому вимагаємо рішення уповноваженої особи від 26.11.2020 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДЕЗ-2018» відмінити, оскільки рішення є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також повернути до розгляду нашої пропозицію, адже вона відповідає всім вимогам Замовника.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 листопада 2020 09:37
Спрощена закупівля не є процедурою закупівлі згідно ст.13 Закону.
Наказ №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» не застосовується до спрощених закупівель, адже цей перелік використовується в тендерній документації, а в спрощених закупівлях немає тендерної документації. Замовник лише прикріплює документи до оголошення спрощеної закупівлі , в яких зазначає необхідні вимоги до предмета закупівлі та учасника , та перелік документів які учасник повинен подати при поданні пропозиції та яким чином повинні бути підготовлені документи дотримуючись інструкції з підготовки. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі учасник мав надати всі документи пропозиції подати в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом сканування оригіналів або копій документів у форматі PDF. Копії документів (за виключенням нотаріальних), які надаються у складі пропозиції повинні бути належним чином завірені підписом уповноваженої посадової особи учасника, а також містити відбиток печатки (у разі наявності) із зазначенням посади, прізвище, ім’я по батькові особи, що завіряє копію документа. Згідно додатку 2 в переліку документів , що мають бути подані учасником замовник не заперечує проти надання Учасником інших додаткових документів. Замовник уважно вивчив всі подані пропозиції учасників закупівлі і враховуючи те, що учасники даної закупівлі допустили аналогічні помилки всі пропозиції учасників були відхилені так як не відповідають умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Замовник у своїй роботі є відкритою та прозорою установою, не використовуючи в роботі ніякі корупційні схеми це лише упереджене твердження учасника торгів.
Наказ №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» не застосовується до спрощених закупівель, адже цей перелік використовується в тендерній документації, а в спрощених закупівлях немає тендерної документації. Замовник лише прикріплює документи до оголошення спрощеної закупівлі , в яких зазначає необхідні вимоги до предмета закупівлі та учасника , та перелік документів які учасник повинен подати при поданні пропозиції та яким чином повинні бути підготовлені документи дотримуючись інструкції з підготовки. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі учасник мав надати всі документи пропозиції подати в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом сканування оригіналів або копій документів у форматі PDF. Копії документів (за виключенням нотаріальних), які надаються у складі пропозиції повинні бути належним чином завірені підписом уповноваженої посадової особи учасника, а також містити відбиток печатки (у разі наявності) із зазначенням посади, прізвище, ім’я по батькові особи, що завіряє копію документа. Згідно додатку 2 в переліку документів , що мають бути подані учасником замовник не заперечує проти надання Учасником інших додаткових документів. Замовник уважно вивчив всі подані пропозиції учасників закупівлі і враховуючи те, що учасники даної закупівлі допустили аналогічні помилки всі пропозиції учасників були відхилені так як не відповідають умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Замовник у своїй роботі є відкритою та прозорою установою, не використовуючи в роботі ніякі корупційні схеми це лише упереджене твердження учасника торгів.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 14:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" |
2 340,00
UAH з ПДВ
|
2 340,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДЕЗ-2018" |
3 042,00
UAH з ПДВ
|
3 042,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гринчук Микола Миколайович |
4 875,00
UAH з ПДВ
|
4 875,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" #36257034 |
Відхилено |
2 340,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2020 17:32
|
ТОВ "ДЕЗ-2018" #42617164 |
Відхилено |
3 042,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2020 17:41
|
ФОП Гринчук Микола Миколайович #2070711512 |
Відхилено |
4 875,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2020 17:50
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій