Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельно-монтажні роботи за об'єктом "Реставрація будівлі і корпусу музичної школи № 1 ім. Г.Г. Нейгауза в м. Кропивницькому, вул. Віктора Чміленка, 65 (коригування)"
Очікувана вартість
7 045 000,00 UAH
UA-2020-11-03-001459-b 8546a3cddfab47d190144c7de971a578
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Сергій Анатолійович

0522246658 ukb@krmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 23227605
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., КРОПИВНИЦЬКА ОБЛАСТЬ/М.КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Велика Перспективна, 41, каб. 410
Контактна особа: Хоменко Сергій Анатолійович
0522246658
ukb@krmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2020 10:46
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 19 листопада 2020 13:05
Початок аукціону: 19 листопада 2020 13:05
Очікувана вартість: 7 045 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35225 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Мова якою повинна готуватися тендерна пропозиції є українська.
2. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій відповідно до вимог тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівельно-монтажні роботи за об'єктом "Реставрація будівлі і корпусу музичної школи № 1 ім. Г.Г. Нейгауза в м. Кропивницькому, вул. Віктора Чміленка, 65 (коригування)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020  —  28 лютого 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником в межах фактичних надходжень зі спеціального фонду міського бюджету у відповідному місяці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 10 банківських днів після пред’явлення актів виконаних робіт форми № КБ-2В та підписання їх уповноваженим представником Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 листопада 2020 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 10:47
9.1 Додаток № 6.pdf
03 листопада 2020 10:47
9. ТД реставрація музичної школи Г.Г. Нейгауза.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2020 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Кабекслайн" 7 039 000,00
UAH з ПДВ
7 039 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОЕНЕРГОМОНТАЖ 2" 7 040 000,00
UAH з ПДВ
7 040 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

24 листопада 2020 14:20
Електронний підпис
24 листопада 2020 14:20
Електронний підпис
24 листопада 2020 14:18
Довідка.pdf.p7s
24 листопада 2020 14:18
Довідка.pdf
24 листопада 2020 14:18
Довідка 2.pdf.p7s
24 листопада 2020 14:18
Довідка 2.pdf
24 листопада 2020 14:18
Dovidka_20316365340090309710.pdf.p7s
24 листопада 2020 14:18
Dovidka_20316365340090309710.pdf
24 листопада 2020 14:18
3. Довідка .FR12.pdf
24 листопада 2020 14:18
2. Довідка .FR12.pdf
24 листопада 2020 14:18
1. Довідка .FR12.pdf
18 листопада 2020 15:50
Електронний підпис
18 листопада 2020 15:49
5. Працівники.FR12.pdf
18 листопада 2020 09:10
Електронний підпис
18 листопада 2020 09:08
Ліцензія завірена копія.pdf
18 листопада 2020 09:08
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ 1740 .pdf
18 листопада 2020 09:08
20. Проект договору .FR12.pdf
18 листопада 2020 09:08
19. Чинні сертифікати .FR12.pdf
18 листопада 2020 09:08
16. Довідка ст. 358.FR12.pdf
18 листопада 2020 09:08
15. Календарний графік.FR12.pdf
18 листопада 2020 09:08
9. Довідка про учасника .FR12.pdf
18 листопада 2020 09:08
6. ст 17.FR12.pdf
18 листопада 2020 09:08
5 Працівники.FR12.pdf
18 листопада 2020 09:08
4.8.9.КБ2,КБ3- 9.FR12.pdf
18 листопада 2020 09:08
4.8.8.КБ2,КБ3- 8.FR12.pdf
18 листопада 2020 09:08
4.8.7.КБ2,КБ3- 7.FR12.pdf
18 листопада 2020 09:08
4.8.6.КБ2,КБ3- 6.FR12.pdf
18 листопада 2020 09:08
4.8.5.КБ2,КБ3- 5.FR12.pdf
18 листопада 2020 09:08
4.8.4.КБ2,КБ3- 4.FR12.pdf
18 листопада 2020 09:08
4.8.3.КБ2,КБ3- 3.FR12.pdf
18 листопада 2020 09:08
4.8.2.КБ2,КБ3- 2.FR12.pdf
18 листопада 2020 09:08
4.8.1.КБ2,КБ3- 1.FR12.pdf
18 листопада 2020 09:08
2. Уповноважена особа.FR12.pdf
18 листопада 2020 09:08
1.Довідка передплата.FR12.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Кабекслайн"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОЕНЕРГОМОНТАЖ 2"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2020 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Кабекслайн"
#38095345
7 039 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 13:23
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 09:11
22.1 Додаткова угода до договору генпідряду від 22.12.2021 року № 9-25-20 (Зменшення суми договору).pdf зміни до договору
28 грудня 2021 09:11
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2021 08:31
19.1 Додаткова угода до договору генпідряду від 09.12.2021 року № 6-25-20 (зміта строків).pdf зміни до договору
10 грудня 2021 08:31
Електронний підпис укладений
22 липня 2021 14:08
16.1 Додаткова угода до договору генпідряду від 21.07.2021 року № 3-25-20 (зміта строків, реквізити).pdf зміни до договору
22 липня 2021 14:07
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 09:38
13.1 Договір генпідряду від 07 грудня 2020 року № 25-20.PDF укладений
07 грудня 2020 09:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк виконання робіт, внесено зміни до пункту 7.3 договору та до реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 25-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/25-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 25-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6/25-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 25-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9/25-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Будівельно-монтажні роботи за об'єктом "Реставрація будівлі і корпусу музичної школи № 1 ім. Г.Г. Нейгауза в м. Кропивницькому, вул. Віктора Чміленка, 65 (коригування)" 1 роботи 6 717 374,01
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 717 374,01
UAH (в тому числі ПДВ 1 119 562,33 UAH)