Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони майна Сумської дирекції АТ "Укрпошта"
Security services of the JSC Ukrposhta Sumy Directorate property
Очікувана вартість
1 863 342,00 UAH
UA-2020-11-03-001103-c e5d7893c8c3e4fbab604f28159eb0bee
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Купка

+380503009237 kupka-ym@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі сумської дирекції
Код ЄДРПОУ: 22981300
Місцезнаходження: 40003, Україна , Сумська область обл., м. Суми, пл. Привокзальна, 5
Контактна особа: Юлія Купка
+380503009237
kupka-ym@ukrposhta.ua
Додаткові контактні особи: Балашова Таїса Balashova Taisa
+380668358334
balashova-tp@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta" v osobi sumskoi dyrektsii
National ID: 22981300
Contact point: Yulia Kupka
+380503009237
kupka-ym@ukrposhta.ua
Additional contacts: Балашова Таїса Balashova Taisa
+380668358334
balashova-tp@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 листопада 2020 09:42
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 14:00
Початок аукціону: 15 грудня 2020 15:54
Очікувана вартість: 1 863 342,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 316,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH
Publication date: 03 листопада 2020 09:42
Enquiries until: 24 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 30 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 грудня 2020 14:00

Information

Estimated total value: 1 863 342 UAH including VAT
Minimal lowering step: 9 317 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Scope of the procurement
Шановні учасники не подавайте у складі тендерних пропозицій документи, які можуть містити ціни на Послуги. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Сумської дирекції АТ «Укрпошта», 40003, м. Суми, пл. Привокзальна, 5. Код ЄДРПОУ: 22981300. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Кількість послуг - відповідно умов тендерної документації та її додатків. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Застосовані критерії оцінки - ціна
Розгорнути Згорнути
Dear bidders, do not submit documents that may contain prices for the Services as part of the tender proposals. Customer's Name: Joint-stock company "Ukrposhta". Customer's Location: 01001, Kyiv, Khreshchatyk str., 22. Code according to the USREOU of the Customer: 21560045. Customer's Category: a legal entity that carries out activities in certain areas of management. Purchaser's Name: JSC "Ukrposhta" represented by the Sumy Directorate of JSC "Ukrposhta", 40003, Sumy, Sq. Privokzalna, 5. Code according to the USREOU of the Purchaser: 22981300. The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender proposal may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Scope of the Services - in accordance with the terms of the tender documentation and its annexes. Date and time of opening of tender offers - on the day and time of expiration of the term of submission of tender offers specified in the announcement. Applied evaluation criteria - price.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони майна - Сумської дирекції, м. Суми, пл. Привокзальна, 5 (пост №1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property - Sumy Directorate, Sumy, Sq. Privokzalna, 5 (post №1)
CPV: 79713000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
1 послуга
Послуги з охорони майна - Сумської дирекції, м. Суми, вул. Білопільський шлях, 36 (пост №2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property - Sumy Directorate, Sumy, street Bilopilsky Way, 36 (post №2)
CPV: 79713000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
1 послуга
Послуги з охорони майна - Сумської дирекції, м. Шостка, вул. Садовий Бульвар, 7 (пост №3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property - Sumy Directorate, Shostka, street Garden Boulevard, 7 (post №3)
CPV: 79713000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
1 послуга
Послуги з охорони майна - Сумської дирекції, м. Ромни, вул. Соборна, 17 (пост №4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property - Sumy Directorate, Romny, street Soborna, 17 (post №4)
CPV: 79713000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
1 послуга
Послуги з охорони майна - Сумської дирекції, м. Конотоп, просп. Миру, 4 (пост №5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property - Sumy Directorate, m. Konotop, ave. Peace, 4 (post №5)
CPV: 79713000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
1 послуга
Послуги з охорони майна - Сумської дирекції, м. Конотоп, вул. Свободи, 37 (пост №6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property - Sumy Directorate, Konotop, street Svobody, 37(post №6)
CPV: 79713000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до умов Договору, проект якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Сумської дирекції АТ «Укрпошта». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Умови надання тендерного забезпечення: Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2020 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 10:49
Перелік змін.docx.zip
12 листопада 2020 10:49
ТД охорона 2021_зміни.docx.zip
12 листопада 2020 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 09:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 10:49
Перелік змін.docx.zip
03 листопада 2020 09:42
ТД ЄТохорона Суми 2021.docx.p7s
12 листопада 2020 10:49
ТД охорона 2021_зміни.docx.zip
03 листопада 2020 09:42
ТД ЄТохорона Суми 2021.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 04 листопада 2020 12:23
Дата відповіді: 05 листопада 2020 09:06
Доброго дня! Яка загальна кількість годин охорони?
Відповідь: Доброго дня. Загальна кількість людини/годин протягом строку дії договору з 01.01.2020 до 31.12.2020 - 47778 людини/годин.
Кількість годин охорони
Дата подання: 05 листопада 2020 09:22
Дата відповіді: 05 листопада 2020 10:13
Вітаю! Чи Ви впевнені у кількості годин? 5 цілодобових це - 365 днів*24 години*5 постів = 43800 годин + 1 пост (365 - 11 днів святкових) * 354 днів * 13 годин = 4602 годин. В загальній кількості = 48402 годин. То чому у Вас вийшли інша цифра? Просимо пояснити. Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня. Так, пост №6 (Сумська область, м. Конотоп, вул. Свободи, 37) не працює по вихідним дням та неділям.
5 цілодобових це - 365 днів*24 години*5 постів = 43800 годин + 1 пост = 3978 годин. В загальній кількості = 47778 годин.
Питання
Дата подання: 05 листопада 2020 11:35
Дата відповіді: 05 листопада 2020 11:53
Дкуємо за Ваше пояснення щодо кількості годин, але питання: якщо у Вас по 6ому посту передбачено інший графік, то внесіть зміни в докуемнтацію. Адже учасники будуть підписувати договір з Вами згідно технінчого завдання, а там не визначено тих уточнень, які Ви надали. І виходить колізія. Потім при виконанні договору буде ситуацію, коли згідно договору потрібно здійснювати охорону, а Ви будете казати, що ні, бо це неділя чи вихідний. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації. Дякуємо за увагу до наших закупівель.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 грудня 2020
UA-2020-11-03-001103-ce5d7893c8c3e4fbab604f28159eb0bee
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі сумської дирекції
Код ЄДРПОУ: 22981300
Місцезнаходження: 40003, Україна, Сумська область обл., м. Суми, пл. Привокзальна, 5
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АЛЬФА СБ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМСЕРВІС ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 15:42
Електронний підпис
22 грудня 2020 15:41
Цінова пропозиція.pdf
22 грудня 2020 10:52
Електронний підпис
22 грудня 2020 10:20
Ст. 17 ч. 2.pdf
22 грудня 2020 10:20
Ст. 17 п. 12.pdf
22 грудня 2020 10:20
Пропозиція.pdf
22 грудня 2020 10:20
МВС Директор.pdf
22 грудня 2020 10:20
Довідка НАЗК Волкова.zip
22 грудня 2020 10:20
Довідка НАЗК Альфа.zip
22 грудня 2020 10:20
Довідка ДПІ.pdf
22 грудня 2020 10:20
Витяг Альфа 18.12..pdf
22 грудня 2020 10:20
9. Лицензія.pdf
22 грудня 2020 10:20
8. Витяг ПДВ.jpg.pdf
22 грудня 2020 10:20
7. Баланс 2019.pdf
22 грудня 2020 10:20
6. Опис реєстратора.pdf
22 грудня 2020 10:20
4. Статут.pdf
22 грудня 2020 10:20
3. Рішення №10-к.pdf
22 грудня 2020 10:20
2. Наказ Волкова.pdf
22 грудня 2020 10:20
1. РІШЕННЯ №8К.pdf
02 грудня 2020 17:11
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:11
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:08
12. Ліцензія.pdf
02 грудня 2020 17:08
11. Сертифікат.pdf
02 грудня 2020 17:08
9.2. Наказ Волкова.pdf
02 грудня 2020 17:08
9.1. РІШЕННЯ №8К.pdf
02 грудня 2020 17:08
9. Уповноважена особа.pdf
02 грудня 2020 17:08
8. Аналогічний досвід.pdf
02 грудня 2020 17:08
5. Погодження Додаток 3.pdf
02 грудня 2020 17:08
4. Субпідряд.pdf
02 грудня 2020 17:08
3. Щодо ст. 17.pdf
02 грудня 2020 17:08
1. Не є об'єднанням.pdf

Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 13:53
Електронний підпис
03 грудня 2020 13:53
Електронний підпис
03 грудня 2020 13:44
ст 17.pdf
03 грудня 2020 13:44
Ліцензія МВС КСП.pdf
03 грудня 2020 13:44
наказ.pdf
03 грудня 2020 13:44
довідка - підрядники.pdf
03 грудня 2020 13:44
технічна специфікація.pdf
03 грудня 2020 13:44
Ластівка 2018.pdf
03 грудня 2020 13:44
рішення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬФА СБ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМСЕРВІС ПЛЮС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА СБ" 1 624 452,00
UAH з ПДВ
1 493 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМСЕРВІС ПЛЮС" 1 781 193,60
UAH з ПДВ
1 493 201,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 15:42
Електронний підпис
22 грудня 2020 15:41
Цінова пропозиція.pdf
22 грудня 2020 10:52
Електронний підпис
22 грудня 2020 10:20
Ст. 17 ч. 2.pdf
22 грудня 2020 10:20
Ст. 17 п. 12.pdf
22 грудня 2020 10:20
Пропозиція.pdf
22 грудня 2020 10:20
МВС Директор.pdf
22 грудня 2020 10:20
Довідка НАЗК Волкова.zip
22 грудня 2020 10:20
Довідка НАЗК Альфа.zip
22 грудня 2020 10:20
Довідка ДПІ.pdf
22 грудня 2020 10:20
Витяг Альфа 18.12..pdf
22 грудня 2020 10:20
9. Лицензія.pdf
22 грудня 2020 10:20
8. Витяг ПДВ.jpg.pdf
22 грудня 2020 10:20
7. Баланс 2019.pdf
22 грудня 2020 10:20
6. Опис реєстратора.pdf
22 грудня 2020 10:20
4. Статут.pdf
22 грудня 2020 10:20
3. Рішення №10-к.pdf
22 грудня 2020 10:20
2. Наказ Волкова.pdf
22 грудня 2020 10:20
1. РІШЕННЯ №8К.pdf
02 грудня 2020 17:11
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:11
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:08
12. Ліцензія.pdf
02 грудня 2020 17:08
11. Сертифікат.pdf
02 грудня 2020 17:08
9.2. Наказ Волкова.pdf
02 грудня 2020 17:08
9.1. РІШЕННЯ №8К.pdf
02 грудня 2020 17:08
9. Уповноважена особа.pdf
02 грудня 2020 17:08
8. Аналогічний досвід.pdf
02 грудня 2020 17:08
5. Погодження Додаток 3.pdf
02 грудня 2020 17:08
4. Субпідряд.pdf
02 грудня 2020 17:08
3. Щодо ст. 17.pdf
02 грудня 2020 17:08
1. Не є об'єднанням.pdf

Публічні документи

03 грудня 2020 13:53
Електронний підпис
03 грудня 2020 13:53
Електронний підпис
03 грудня 2020 13:44
ст 17.pdf
03 грудня 2020 13:44
Ліцензія МВС КСП.pdf
03 грудня 2020 13:44
наказ.pdf
03 грудня 2020 13:44
довідка - підрядники.pdf
03 грудня 2020 13:44
технічна специфікація.pdf
03 грудня 2020 13:44
Ластівка 2018.pdf
03 грудня 2020 13:44
рішення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬФА СБ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМСЕРВІС ПЛЮС"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2020 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА СБ"
#37989206
1 493 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 вересня 2022 09:21
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 13:02
ДУ 19-760.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 13:01
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:24
Договір 19-760.pdf укладений
30 грудня 2020 10:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 19-760
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 грудня 2020 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 1 733 499,04
UAH (в тому числі ПДВ 288 916,51 UAH)