Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці напівм’які
Очікувана вартість
132 750,00 UAH
UA-2020-11-03-000565-b 051351b292b14a25b85db3840d6878f0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Купрійчук Дмитро Васильович

380444509271
380444509257
sddi1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинський дитячий будинок - інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188760
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Котельникова 51
Контактна особа: Купрійчук Дмитро Васильович
380444509271, 380444509257,
sddi1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2020 09:28
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2020 18:00
Очікувана вартість: 132 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 663,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штуки
Стільці напівм’які в класні кімнати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 листопада 2020 09:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 09:28
Оголошення Стільці.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо присутності представників Учасника
Дата подання: 04 листопада 2020 12:28
Дата відповіді: 04 листопада 2020 13:37
Замовник в п.5.4. Оголошення вимогає: "5.4 Поставка і розвантаження Товару здійснюється транспортом, за рахунок і силами Постачальника. Приймання товару по кількості та якості відбувається тільки в присутності представника Постачальника. Надати в довільній формі гарантійний лист-згоду з цією вимогою." - ця вимога є дискримінаційною для Учасників, які мешкають ні в Києві, тому що приїзд до Києва та проживання представника потребує чималих фінансових витрат, тобто цінова пропозиція Учасника буде не конкурентоспроможною. Згідно закону Украіни «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020р, «Стаття 14. Спрощені закупівлі, п.5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Вимоги щодо приймання товару в присутності повноважених представників та приймання товару у зібраному виді є дискримінаційні та обмежують конкуренцію. Вимагаємо відмінити п. 5.4 Оголошення. З повагою директор ПП "Верп-південний" Балашов В.Б.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності до чинного Законодавства України, товар приймається по кількості та якості, при підписанні актів в присутності повноважених представників сторін, а не третіх осіб які не мають довіреності на представництва учасників. Приймання по якості проводиться при умові, що товар в зібраному виді та готовий до використання. Ця вимога не є дискримінаційною, так як кур'єрська служба, не є уповноваженим представником та не може гарантувати якість та кількість наданого Учасником товару. Також ця вимога, територіально не обмежує учасників а потребує врахувати необхідні витрати при поданні цінової пропозиції!
Щодо присутності представника Учасника
Дата подання: 05 листопада 2020 14:49
Дата відповіді: 05 листопада 2020 16:10
Згідно ст. 3 , п.4. Закону "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.04.2020 : " Стаття 3. Сфера застосування Закону 4. Відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом." Присутність представників Замовника при прийманні товару Закон не передбачає. " п.4 Статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників." Вимога присутності представника Постачальника при прийманні товару є дискримінаційною по теріторіальному признаку. Одже при однаковій вартості товару транспортні витрати Постачальників будуть суттево відризнятися. Тобто порушується принціп добросовестної конкуренції серед Учасників ( п.1.1 ст.5 Закону). Вимогаємо змінити Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Статті 41 Закону України "Про публічні Закупівлі", Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РІН" 104 025,00
UAH з ПДВ
104 025,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 18:03
Електронний підпис
10 листопада 2020 18:02
18. Пояснення пдв.pdf
10 листопада 2020 18:02
17. тех характеристики.pdf
10 листопада 2020 18:02
15. довідка товар новий.pdf
10 листопада 2020 18:02
14. довідка право підпису.pdf
10 листопада 2020 18:02
13. довідка Рос. Ф..pdf
10 листопада 2020 18:01
12.1. гарант. лист поставка.pdf
10 листопада 2020 18:01
11. Інформаційна довідка.pdf
10 листопада 2020 18:01
10.4. Технічна документація.pdf
10 листопада 2020 18:01
8. довідка ліцензія.pdf
10 листопада 2020 18:01
7.1 Договір _640.pdf
10 листопада 2020 18:01
7. аналог. договір.pdf
10 листопада 2020 18:01
6. витяг платника ЄП.pdf
10 листопада 2020 18:01
4. Протокол Новіченко.pdf
10 листопада 2020 18:01
3. Статут РІН.завірений..PDF
10 листопада 2020 18:01
2. проект договору.pdf
10 листопада 2020 18:01
1. цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РІН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РІН"
#38747802
Переможець 104 025,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 12:18

Документи

13 листопада 2020 12:18
Електронний підпис
13 листопада 2020 12:17
Протокол №125.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2020 12:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "РІН"
#38747802
104 025,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 листопада 2020 12:18
Електронний підпис
13 листопада 2020 12:17
Протокол №125.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 12:18
Договір №88 від 25.11.pdf укладений
27 листопада 2020 12:17