Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стілець ІЗО чорний А-14 сіро-чорний 7 шт; крісло офісне BOSS KD TILT PL64 (CH) ECO-30 чорний 1 шт; ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Очікувана вартість
5 406,00 UAH
UA-2020-11-02-008735-c 5d986618d1bc4131848d531abf373b7f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Петриченко

+380552456061
+380552492267
+380552420861
osoba_persha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146713
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Воронцовська, 15-А
Контактна особа: Юлія Петриченко
+380552456061,+380552492267,+380552420861
osoba_persha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Відповідно до договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Стілець ІЗО чорний А-14 сіро-чорний; крісло офісне BOSS KD TILT PL64 (CH) ECO-30 чорний; ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, пров. Приміський, 7, ІРЦ №2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

02 листопада 2020 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕПІЦЕНТР К"
#32490244
Переможець 5 406,00
UAH
02 листопада 2020 16:42

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 16:58
38.20.1052б.PDF укладений
02 листопада 2020 16:57