Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Календарі
Очікувана вартість
125 000,00 UAH
UA-2020-11-02-008624-c ● 26a922d6bf954da78327cd55aa8df3df
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Інформаційне агентство |
Код ЄДРПОУ: | 26622615 |
Вебсайт: | https://armyinform.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 01015, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вулиця Московська, буд. 45/1, корпус 33 |
Контактна особа: |
Лубенська Ірина Костянтинівна +380681008818 informagentstvo.fin@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2020 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2020 16:40 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2020 16:40 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2020 14:12 |
Очікувана вартість: | 125 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 шт
Перекидний настінний календар: Формат А3, папір 250 гр/м2, 13 листів, кольоровість (4+4), захисний лак, матовий папір. На металевій пружині по широкому краю. Кріплення: 1 лист на люверс, решта – простий отвір. Індивідуальна упаковка в прозорий поліетиленовий пакет з клапаном
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01015, Україна, м. Київ, м.Київ, вулиця Московська, буд. 45/1, корпус 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30199792-8 — Календарі
1000 шт
Перекидний настінний календар-квартальний: Формат А4, обкладинка 250 гр/м2, листи - 90-100 гр/м2, однобічний друк (4+0), 3 блоки, збірка блоків на 3 металеві пружини по широкому краю, кріплення – 2 люверси, глянець, бігунок.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01015, Україна, м. Київ, м.Київ, вулиця Московська, буд. 45/1, корпус 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30199792-8 — Календарі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Календарі двох видів | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2020 16:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2020 16:35 |
Технічні характеристики календарів.docx | |
02 листопада 2020 16:35 |
Проект договору 2020 (Календарі).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документи
Дата подання: 04 листопада 2020 11:29
Дата відповіді: 04 листопада 2020 12:00
Доброго дня, які документи потрібні? Чи достатньо підписаного проекту договору?
Відповідь: 2.Кваліфікаційні Критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації
2.1. Критерії:
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Учасник повинен мати відповідне обладнання та матеріально-технічну базу для виконання поставки та обслуговування товару щодо предмету закупівлі);
2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
* надати довідки в довільній формі, які б підтверджували визначені критерії до Учасника.
2.2. Перелік документів:
1. довідки зазначені в пункті 2.1;
2. довідка в довільній формі про те, що учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю;
3. цінова пропозицію (в довільній формі);
4. копію Статуту (у разі наявності);
5. копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
6. копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
7. копія сертифіката відповідності/якості та/або паспорта та/або іншого документу, що підтверджує якість, у т.ч. висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи;
8. Інші документи, які учасник вважає доцільним надати у складі своєї пропозиції.
2.1. Критерії:
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Учасник повинен мати відповідне обладнання та матеріально-технічну базу для виконання поставки та обслуговування товару щодо предмету закупівлі);
2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
* надати довідки в довільній формі, які б підтверджували визначені критерії до Учасника.
2.2. Перелік документів:
1. довідки зазначені в пункті 2.1;
2. довідка в довільній формі про те, що учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю;
3. цінова пропозицію (в довільній формі);
4. копію Статуту (у разі наявності);
5. копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
6. копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
7. копія сертифіката відповідності/якості та/або паспорта та/або іншого документу, що підтверджує якість, у т.ч. висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи;
8. Інші документи, які учасник вважає доцільним надати у складі своєї пропозиції.
строк поставки
Дата подання: 04 листопада 2020 12:23
Дата відповіді: 04 листопада 2020 14:08
Доброго дня, шановний Замовнику!
У ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ у 5.1. розділу V. ПОСТАВКА ТОВАРІВ зазначено, що «Строк (термін) поставки товару - 10 (десять) робочих днів після затвердження ПДФ макету до друку».
У ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ у п. 1.2 I. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ визначено, що Продукцію Постачальник зобов’язується поставити у кількості, в терміни та за цінами, які зазначені у Специфікації, що є невід’ємною частиною цього Договору (Додаток № 1), а Замовник – прийняти і оплатити таку Продукцію.
У Специфікації до Проекту Договору вказано строк поставки - 5 днів з дня підписання договору.
Підкажіть, будь ласка, який строк поставки Товару коректний?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 10 робочих днів
Квартальний календар
Дата подання: 04 листопада 2020 16:23
Дата відповіді: 05 листопада 2020 10:39
Квартальний календар складається з Топеру (обкладенки) та 3-х підкладок під блоки, також форматом А4? Ламінація є на всіх чотирьох блоках? Який формат календарних блоків?
Відповідь: Календар складається з топеру та 3-х обкладинок під календарну сітку.
Розміри обкладинки, 1 і 2 підкладки:
висота 200, ширина 395.
Розмір 3 підкладки під календарну сітку: висота 250, ширина 395.
Розмір календарної сітки: висота 180, ширина 375.
Розміри обкладинки, 1 і 2 підкладки:
висота 200, ширина 395.
Розмір 3 підкладки під календарну сітку: висота 250, ширина 395.
Розмір календарної сітки: висота 180, ширина 375.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТУДІЯ ДИЗАЙНУ "АКЦЕНТ" |
97 152,00
UAH з ПДВ
|
70 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦМІК ЦЕНТР" |
108 480,00
UAH з ПДВ
|
83 779,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ" |
87 000,00
UAH з ПДВ
|
83 790,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МІКС МАРКЕТ" |
109 800,00
UAH з ПДВ
|
109 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Альфа Групп-Украина" |
114 996,00
UAH з ПДВ
|
114 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТУДІЯ ДИЗАЙНУ "АКЦЕНТ" #37215519 |
Переможець |
70 500,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2020 10:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2020 14:23
|
Договір | укладений |
23 листопада 2020 14:20
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
17 грудня 2020 12:21
|
70 500,00 UAH | UA198201720343170011000095341 Інформагентство |
UA073510050000026002501560400 ТОВ "СТУДIЯ ДИЗАЙНУ "АКЦЕНТ" |
Оплачений |