Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція Новоборівського загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів - ліцею по вул. Освіти, 7 в смт. Нова Борова, Хорошівського району, Житомирської області" (завершення робіт), (додаткові роботи) (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
3 573 128,40 UAH
UA-2020-11-02-008150-c 15eab008922e4b3a9574007adfdf334c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
В рамках виконання робіт на об’єкті: "Реконструкція Новоборівського загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів - ліцею по вул. Освіти, 7 в смт. Нова Борова, Хорошівського району, Житомирської області" (завершення робіт), (додаткові роботи) (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 - Реконструкція) за результатами процедури відкритих торгів, було укладено договір № 45-20 від 30.06.2020 року з товариством з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" (далі - ТОВ "ТПК ЦЕНТР КОМПЛЕКТ").
Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VІІІ (зі змінами) (далі – Закону), переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Дані додаткові роботи по об’єкту: "Реконструкція Новоборівського загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів - ліцею по вул. Освіти, 7 в смт. Нова Борова, Хорошівського району, Житомирської області" (завершення робіт), (додаткові роботи) (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 - Реконструкція) були скориговані Генеральним проектувальником – ТОВ «Астерія+», який отримав позитивний експертний звіт Філії ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» м. Житомир від 23 жовтня 2020 року №-06-0314-20. Оскільки відкоригований проект по об’єкту: "Реконструкція Новоборівського загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів - ліцею по вул. Освіти, 7 в смт. Нова Борова, Хорошівського району, Житомирської області" (завершення робіт), (додаткові роботи) (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 - Реконструкція) становить невід’ємну частину від первісного проекту, то додаткові роботи, які не були зазначені у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту та є продовженням комплексу робіт по будівництву виконавцем робіт - ТОВ "ТПК ЦЕНТР КОМПЛЕКТ", тобто такі роботи є невідокремленими та технологічно пов’язаними з головним (первинним) договором (експертний висновок ТОВ «Астерія+» від 30.10.2020 року).
Отже, виконання робіт попереднім виконавцем робіт по вищезазначеному об’єкту дозволить забезпечити сумісність та уникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання; сумісність з рядом вже розпочатих будівельно-монтажних робіт, які потребують завершення; суттєво спростить виконання робіт, зменшить строки їх виконання, що також зменшить їх вартість, позитивно вплине на якість виконаних робіт.
Вартість виконання робіт за попереднім договором становила 7 147 692, 00 грн. (сім мільйонів сто сорок сім тисяч шістсот дев'яносто дві гривні нуль копійок) з ПДВ. Замовником було визначено, що очікувана вартість робіт за даною переговорною процедурою становитиме 3 573 128, 40 грн. (три мільйони п'ятсот сімдесят три тисячі сто двадцять вісім гривень і сорок копійок) з ПДВ, що не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. У даному випадку є обґрунтовані підстави для застосування переговорної процедури на закупівлю: "Реконструкція Новоборівського загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів - ліцею по вул. Освіти, 7 в смт. Нова Борова, Хорошівського району, Житомирської області" (завершення робіт), (додаткові роботи) (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 - Реконструкція) згідно пункту 5 частини 2 статті 40 Закону. Переговори з попереднім виконавцем робіт – ТОВ "ТПК ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" - Замовником проведені.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2020 16:27
Оскарження наміру укласти договір: 13 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція Новоборівського загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів - ліцею по вул. Освіти, 7 в смт. Нова Борова, Хорошівського району, Житомирської області" (завершення робіт), (додаткові роботи) (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 - Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12114, Україна, Житомирська область, смт. Нова Борова Хорошівського району Житомирської області, вул. Освіти, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не перевищує 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

02 листопада 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-28-000016 ● 3a7c5446191e4ec0b65a5d11f5656642
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 грудня 2020 15:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

28.12.2020
№ 78

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.12.2020 № 78.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2020-11-02-008150-c Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-04 10:06:21

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція Новоборівського загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів - ліцею по вул. Освіти, 7 в смт. Нова Борова, Хорошівського району, Житомирської області» (завершення робіт), (додаткові роботи) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-02-008150-с) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань та копій документів.
Аналізом умов застосування переговорної процедури закупівель встановлено, що переговорна процедура закупівель проведена відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону.
Крім того, відповідно до протоколу проведення переговорів від 02.11.2020 року № 651 «додаткові роботи, не були зазначені у початковому проекті, але стали необхідні для виконання проекту та є продовженням комплексу робіт по будівництву…».
Отже, з метою документального підтвердження виду та обсягу будівельних робіт, прошу надати їх перелік відповідно до початкового проекту по даному предмету закупівлі (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, Локальні кошториси на будівельні роботи) та перелік - відповідно до робочого проекту на додаткові роботи, який пройшов чергову експертизу (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, Локальні кошториси на будівельні роботи).
Крім того, відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі - ДСТУ БД.1.1-1:2013), визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених пунктом 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
Отже, поясніть чи перевірялись Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) відповідність пропозиції ТОВ «ТПК ЦЕНТР КОМПЛЕКТ» технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, в тому числі розрахунки пропозиції ТОВ «ТПК ЦЕНТР КОМПЛЕКТ» за статтями витрат з урахуванням вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013, якщо так, то надайте підтвердження такої перевірки з наданням копій розрахунку пропозиції ТОВ «ТПК ЦЕНТР КОМПЛЕКТ», яка подана Замовнику, за статтями витрат (усі розрахунки до договірної ціни за статтями витрат, які є її складовими з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, відомостями ресурсів та обладнання які включають види та обсяги робіт), які розроблені у порядку та за формами відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-06 15:18:54

Відповідь на запит

Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Департамент) у відповідь на запит № 1 Північного офісу державної аудиторської служби України (далі – Держаудитслужба) про надання пояснень від 04.01.2021 року по предмету закупівлі: "Реконструкція Новоборівського загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів - ліцею по вул. Освіти, 7 в смт. Нова Борова, Хорошівського району, Житомирської області" (завершення робіт), (додаткові роботи) (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 - Реконструкція), ідентифікатор закупівлі (UA-2020-11-02-008150-c) щодо підтвердження виду та обсягу будівельних робіт, а також щодо відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, в тому числі перевірки розрахунків пропозиції ТОВ «ТПК ЦЕНТР КОМПЛЕКТ» за статтями витрат з урахуванням вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013 надає наступні підтверджуючі документи:
- Адміністративні витрати;
- Договірна ціна;
- Документи до первинного проєкту;
- Документи проєкту на додаткові роботи;
- ЗВВ;
- Протокол узгодження цін.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-04 11:27:09

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція Новоборівського загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів - ліцею по вул. Освіти, 7 в смт. Нова Борова, Хорошівського району, Житомирської області» (завершення робіт), (додаткові роботи) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-02-008150-с) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань та копій документів.
Відповідно до частини 1 статті 16 Закону, замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Крім того, в протоколі розкриття тендерних пропозицій Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) зазначено, що: «ТОВ «ТПК ЦЕНТР КОМПЛЕКТ» відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації...».
Отже, поясніть чи вимагалось Замовником подання ТОВ «ТПК ЦЕНТР КОМПЛЕКТ» документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Якщо так, то надайте документи, що підтверджують встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ТОВ «ТПК ЦЕНТР КОМПЛЕКТ», якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-06 15:22:35

Відповідь на запит

Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Департамент) у відповідь на запит № 2 Північного офісу державної аудиторської служби України (далі – Держаудитслужба) про надання пояснень від 04.01.2021 року по предмету закупівлі: "Реконструкція Новоборівського загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів - ліцею по вул. Освіти, 7 в смт. Нова Борова, Хорошівського району, Житомирської області" (завершення робіт), (додаткові роботи) (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 - Реконструкція), ідентифікатор закупівлі (UA-2020-11-02-008150-c) щодо підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам, встановленим Замовником до предмета закупівлі, надає наступні підтверджуючі документи:
- Кваліфікаційні критерії;


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 29 січня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"
#38329812
Переможець 3 573 128,40
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 16:27

Документи

02 листопада 2020 16:27
Електронний підпис
02 листопада 2020 16:26
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2020 16:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"
#38329812
3 573 128,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2020 16:27
Електронний підпис
02 листопада 2020 16:26
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 11:55
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 12:57
Додаткова угода № 2 до договору №103-20 від 26.11.2020.pdf зміни до договору
07 травня 2021 12:56
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:44
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:44
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 12:19
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 12:18
103-20.pdf укладений
27 листопада 2020 12:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 31.12.2021, Додаток 2 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 103-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1. Доповнити даний договір пунктом 4.15 та Додатком 3-21. 2. Пункт 15.2 ,15.4, 4.2, Додаток №2, Додаток №3 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 103-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 573 128,40
UAH (в тому числі ПДВ 595 521,40 UAH)