Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи опалення КНП "ЦАЗПСМ" Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області за адресою: вул. Краснопільський шлях, 22В, с. В. Сироватка, Сумський район Сумська область" (ДК 021:2015-45400000-1 Завершальні будівельні роботи).
Очікувана вартість
376 600,00 UAH
UA-2020-11-02-008041-c c627b004f4aa46e1a8388d732fd1e90c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Торчило

+380664687607
+380990769674
vs_rada_ubuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Верхньосироватська сільська рада Сумського району Сумської області
Код ЄДРПОУ: 04391374
Вебсайт: https://vs.rada.today/
Місцезнаходження: 42351, Україна , Сумська обл., с. Верхня Сироватка, площа Козацької Слави, буд. 2
Контактна особа: Наталія Торчило
+380664687607,+380990769674
vs_rada_ubuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2020 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 14:46
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2020 15:10
Початок аукціону: 12 листопада 2020 12:23
Очікувана вартість: 376 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 766,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи опалення КНП "ЦАЗПСМ" Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області за адресою: вул. Краснопільський шлях, 22В, с. В. Сироватка, Сумський район Сумська область" (ДК 021:2015-45400000-1 Завершальні будівельні роботи).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42351, Україна, Сумська область, Верхня Сироватка, площа Козацької Слави,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 листопада 2020 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 16:09
Проект договора.docx додат.4.doc
02 листопада 2020 16:09
оголошення з додатками.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Характеристики насосів
Дата подання: 04 листопада 2020 09:22
Дата відповіді: 04 листопада 2020 09:45
Просимо оприлюднити характеристики насосів
Відповідь: Насос циркуляційний Wilo
Характеристики насосів
Дата подання: 04 листопада 2020 10:14
Дата відповіді: 04 листопада 2020 16:45
Просимо оприлюднити характеристики насосів, а саме: діаметр роз'єму приєднання та продуктивність (пропускну здатність).
Відповідь: 40/15
21 м. кубічний/год.
15 м.
DM 40
Питання до оголошення.
Дата подання: 04 листопада 2020 12:23
Дата відповіді: 05 листопада 2020 13:35
1,Просимо вас надати відомість ресурсів матеріалів ,або перелік матеріалів з їхніми характеристиками.(Інформацію нехай надасть квалфікована людина ,або виконавець проекту.Так як відповідь на питання надати характеристики насосів ? відповідь WILO .М'яко кажучи не коректно!. 2.Вимога "4. Копії особових медичних книжок працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору, нової форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом МОЗ України від 21.02.2013 р. № 1504;" -не зрозуміло до чого медичні книжки для працівників будівельних організацій. Будівельні організації направляють працівників на медичну комісію і отримують Висновки медичної комісії. 3.Вимога"У разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі тощо (для іншого обладнання та механізмів) або інший документ, яким учасник може підтвердити власне право користування;" - Вкажіть конкретно назву документу яка вимагається. 4.Вимога "Наявність робітників та ІТР підтверджується:Копією звіту з праці (форма № 1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою."- ця вимога незаконна так як достатньо листа у довільній формі. 5.Вимога "Копія Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) учасником на користь платників податку (працівників) і сум утриманого з них податку за останній звітний період з відміткою та/або квитанцією ДФС про прийняття звітності. "- Вкажіть конкретно назву документу згідно Податкового кодексу. 6.Згідно наданого переліку робіт обрахувати коректно вартість робіт не можливо.1)Не зрозуміло які радіатори (розміри,характеристики невідомі).2.Насоси (характеристики) 3.Вимикачі (потужність),4,Провід (переріз). 5.Поліпропіленові фасонні частини (кількість ,які).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надайте електронну пошту для відомості ресурсів матеріалів
Запитання
Дата подання: 06 листопада 2020 09:42
Дата відповіді: 06 листопада 2020 12:47
1,Просимо вас надати відомість ресурсів матеріалів ,або перелік матеріалів з їхніми характеристиками.(Інформацію нехай надасть квалфікована людина ,або виконавець проекту.Так як відповідь на питання надати характеристики насосів ? відповідь WILO .М'яко кажучи не коректно!. 2.Вимога "4. Копії особових медичних книжок працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору, нової форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом МОЗ України від 21.02.2013 р. № 1504;" -не зрозуміло до чого медичні книжки для працівників будівельних організацій. Будівельні організації направляють працівників на медичну комісію і отримують Висновки медичної комісії. 3.Вимога"У разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі тощо (для іншого обладнання та механізмів) або інший документ, яким учасник може підтвердити власне право користування;" - Вкажіть конкретно назву документу яка вимагається. 4.Вимога "Наявність робітників та ІТР підтверджується:Копією звіту з праці (форма № 1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою."- ця вимога незаконна так як достатньо листа у довільній формі. 5.Вимога "Копія Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) учасником на користь платників податку (працівників) і сум утриманого з них податку за останній звітний період з відміткою та/або квитанцією ДФС про прийняття звітності. "- Вкажіть конкретно назву документу згідно Податкового кодексу. 6.Згідно наданого переліку робіт обрахувати коректно вартість робіт не можливо.1)Не зрозуміло які радіатори (розміри,характеристики невідомі).2.Насоси (характеристики) 3.Вимикачі (потужність),4,Провід (переріз). 5.Поліпропіленові фасонні частини (кількість ,які).Не отримали відповіді на всі запитання.Також повідомляємо Вам що відомість ресурсів нада викласти в програмі прозоро а не роздавати одному учаснику.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надайте електронну пошту для відомості ресурсів матеріалів
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СУМИСПЕЦМОНТАЖ 298 562,02
UAH з ПДВ
294 796,02
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сумирайтепломережа 336 324,31
UAH з ПДВ
296 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБК "ГІДРОСФЕРА" 343 079,70
UAH з ПДВ
297 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ фірма ЛТД "Рембудсервіс" 339 718,00
UAH з ПДВ
325 233,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РОМАНЕНКО ДМИТРІЙ БОРИСОВИЧ" 374 097,59
UAH з ПДВ
352 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 17:09
Електронний підпис
10 листопада 2020 17:07
Фінансова спроможність.rar
10 листопада 2020 17:07
Трудові книжки ІТР.pdf
10 листопада 2020 17:07
Проект Договору.pdf
10 листопада 2020 17:07
Медичні довідки.pdf
10 листопада 2020 17:07
Документи про освіту ІТР.pdf
10 листопада 2020 17:07
Витяг із штатного розкладу.pdf
10 листопада 2020 17:07
Виконання Аналог.договору.rar
10 листопада 2020 17:07
Аналог.договір.rar
10 листопада 2020 17:07
Кошторисна документація.rar
10 листопада 2020 17:07
Форма ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

09 листопада 2020 11:26
Електронний підпис
09 листопада 2020 11:09
15. Звітність.pdf
09 листопада 2020 11:09
14. Відомості про учасника.pdf
09 листопада 2020 11:09
13. Проект договора.pdf
09 листопада 2020 11:09
12. Лист згода з проектом.pdf
09 листопада 2020 11:09
11. Довідка з банку.pdf
09 листопада 2020 11:09
10. Довідка податки.pdf
09 листопада 2020 11:09
9. Аналогічні договори.pdf
09 листопада 2020 11:09
6. Мат.тех. база.pdf
09 листопада 2020 11:09
5. Повноваження особи.pdf
09 листопада 2020 11:09
4. Копії медичних книжок.pdf
09 листопада 2020 11:09
2. Кошторис.pdf
09 листопада 2020 11:09
1. Пропозиція.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 11:56
Електронний підпис
11 листопада 2020 11:56
9 Досвід.pdf
11 листопада 2020 10:49
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:48
8 Форма 1ДФ.pdf
11 листопада 2020 10:48
8 Форма 1 ПВ.pdf
11 листопада 2020 10:48
8 Охорона праці.pdf
11 листопада 2020 10:48
7 Штатний розпис.pdf
11 листопада 2020 10:48
7 Працівники.pdf
11 листопада 2020 10:48
6 Мат тех база.pdf
11 листопада 2020 10:48
5 Протокол призн. директора.pdf
11 листопада 2020 10:48
5 Наказ на директора.pdf
11 листопада 2020 10:48
4 Довідка та мед довідки.pdf
11 листопада 2020 10:48
3 Лист згода.pdf
11 листопада 2020 10:48
2 Підсумкова відомість.pdf
11 листопада 2020 10:48
2 Локальний кошторис.pdf
11 листопада 2020 10:48
2 Кошторисній прибуток.pdf
11 листопада 2020 10:48
2 Кошторисний розрахунок.pdf
11 листопада 2020 10:48
2 Календарний графік.pdf
11 листопада 2020 10:48
2 Зведений кошторис.pdf
11 листопада 2020 10:48
2 Договірна ціна.pdf
11 листопада 2020 10:48
14 Звіт про фін результати.pdf
11 листопада 2020 10:48
13 Проект договору.pdf
11 листопада 2020 10:48
11 мат тех база.pdf
11 листопада 2020 10:48
11 довідка банк.pdf
11 листопада 2020 10:48
10 довідка податки.pdf
11 листопада 2020 10:48
1 Пропозиція.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 14:25
Електронний підпис
11 листопада 2020 14:22
Договора цпх.pdf
11 листопада 2020 14:22
Допуск Кириченко В.П. (3).pdf
11 листопада 2020 14:22
Допуск Кириченко В.П. (2).pdf
11 листопада 2020 14:22
Допуск Кириченко В.П. (1).pdf
11 листопада 2020 13:34
Електронний підпис
11 листопада 2020 13:25
Розрахунок прибутку.pdf
11 листопада 2020 13:24
Протокол _ 2.pdf
11 листопада 2020 13:24
Проект договора.docx додат.4.pdf
11 листопада 2020 13:24
Право підпису.pdf
11 листопада 2020 13:24
Пояснювальна записка.pdf
11 листопада 2020 13:24
Медичні довідки.pdf
11 листопада 2020 13:24
Цінова пропозиція.pdf
11 листопада 2020 13:24
Техпаспорта автотранспорт.pdf
11 листопада 2020 13:24
Договір електрик.pdf
11 листопада 2020 13:24
Довідка субпідрядники.pdf
11 листопада 2020 13:24
Календарний графік.pdf
11 листопада 2020 13:24
Договірна ціна.pdf
11 листопада 2020 13:24
Диплом1.pdf
11 листопада 2020 13:24
Диплом електрогазозварник.pdf
11 листопада 2020 13:24
Диплом директор.pdf
11 листопада 2020 13:24
Дефектний акт.pdf
11 листопада 2020 13:24
Декларація висотні роботи.pdf
11 листопада 2020 13:24
Відрахування працівники.pdf
11 листопада 2020 13:24
1-ПВ.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 13:25
ФОП_Інд_код_Романенко Д.Б..pdf
11 листопада 2020 13:25
ФОП_Паспорт_Романенко Д.Б..pdf
11 листопада 2020 13:25
ФОП_Свідоство_єд_налог_.pdf
11 листопада 2020 13:25
ФОП_Витяг_ з_ єд_. реєстру.pdf
11 листопада 2020 13:25
Проект_договору.pdf
11 листопада 2020 13:25
Лист_згода_з_договор.pdf
11 листопада 2020 13:25
Довідка_не _заборгов.pdf
11 листопада 2020 13:25
Довідка_відкрито_рахунок.pdf
11 листопада 2020 13:25
7_Довідка_немає_заборгов.pdf
11 листопада 2020 13:25
ФОП_Фінзвіт.pdf
11 листопада 2020 13:25
Диплом_Романенко Д_Б_.pdf
11 листопада 2020 13:25
Дод_3_розділ_1_табл_1_МТЗ.pdf
11 листопада 2020 13:25
Санкнижки_робітн_.pdf
11 листопада 2020 13:25
Кошторис_ПЗ_.pdf
11 листопада 2020 13:25
Кошторис_ед_податок_.pdf
11 листопада 2020 13:25
Кошторис_Прямі _витрати_.pdf
11 листопада 2020 13:25
Кошторис_Локальний_.pdf
11 листопада 2020 13:25
Кошторис_Дог_ціна_.pdf
11 листопада 2020 13:25
Кошторис_зведений.pdf
11 листопада 2020 13:25
дод_2_Пропозиція_.pdf
11 листопада 2020 13:25
Дод_1_деф_акт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СУМИСПЕЦМОНТАЖ

ТОВ Сумирайтепломережа

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБК "ГІДРОСФЕРА"

ТОВ фірма ЛТД "Рембудсервіс"

ФОП "РОМАНЕНКО ДМИТРІЙ БОРИСОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СУМИСПЕЦМОНТАЖ
#37654555
Переможець 294 796,02
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 09:58

Документи

17 листопада 2020 09:58
Електронний підпис
17 листопада 2020 09:57
ПРОТОКОЛ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2020 09:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СУМИСПЕЦМОНТАЖ
#37654555
294 796,02
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 листопада 2020 09:58
Електронний підпис
17 листопада 2020 09:57
ПРОТОКОЛ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 09:06
розірвання договору.pdf укладений
05 січня 2021 09:04
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 13:08
скан.pdf укладений
27 листопада 2020 13:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: закінчення терміну дії договору, завершення бюджетного року.