Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 18410000-6 «Спеціальний одяг» (Зимове пальто дівоче (40р. – 44р.), зимова куртка дівоча (32р. – 54р.), зимова куртка хлоп'яча (32р. – 54р.))
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2020-11-02-007224-c 0802db3b492146aabbc58aeb14dbce77
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Леонідівна Левенець

+380485131267 ovidiopol_soc@odessa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ОВІДІОПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 03194950
Місцезнаходження: 67801, Україна , Одеська обл., Овідіопольський р-н, смт. Овідіополь , вул. Т.Шевченка, буд. 169
Контактна особа: Вікторія Леонідівна Левенець
+380485131267
ovidiopol_soc@odessa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2020 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 11 листопада 2020 14:31
Очікувана вартість: 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18410000-6: Спеціальний одяг


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі*
1. Найменування замовника: Управління соціального захисту населення Овідіопольської районної державної адміністрації.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 03194950.
4. Місцезнаходження замовника: 67801, Одеська обл., смт. Овідіополь, вул. Т.Шевченка, буд. 169.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Левенець Вікторія Леонідівна, уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель Управління соціального захисту населення Овідіопольської районної державної адміністрації, e-mail: ovidiopol_soc@ukr.net, тел. +380485131267.
6. Вид предмета закупівлі: товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Зимове пальто дівоче (40р. – 44р.), зимова куртка дівоча (32р. – 54р.), зимова куртка хлоп'яча (32р. – 54р.).
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 18410000-6 «Спеціальний одяг» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 18411000-3 «Дитячий одяг»
10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання).
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ:
1. Найменування предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 18410000-6 «Спеціальний одяг» (Зимове пальто дівоче (40р. – 44р.), зимова куртка дівоча (32р. – 54р.), зимова куртка хлоп'яча (32р. – 54р.)).
Місце поставки: 67801, Одеська обл., смт. Овідіополь, вул. Т.Шевченка, буд. 169.
2. Кількість товару: Зимове пальто дівоче (40р. – 44р.) – 13 шт., зимова куртка дівоча (32р. – 54р.) – 87 шт., зимова куртка хлоп'яча (32р. – 54р.) – 77 шт.
3. Оплата за поставлений товар: Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Замовник залишає за собою право зменшити обсяги закупівлі після укладання договору у разі зменшення бюджетного фінансування. Учасник при формуванні ціни повинен врахувати усі витрати на поставку, навантаження/розвантаження товару з урахуванням усіх платежів, які можуть бути ним понесені у ході виконання договору про закупівлю.
4. Строк поставки товарів: поставка здійснюється не пізніше п’яти робочих днів з моменту одержання відповідної заявки Замовника, але у будь-якому випадку до 01.12.2020 року.

Технічна специфікація (технічні вимоги)
предмету закупівлі: ДК 021:2015: код 18410000-6 «Спеціальний одяг» (Зимове пальто дівоче (40р. – 44р.), зимова куртка дівоча (32р. – 54р.), зимова куртка хлоп'яча (32р. – 54р.))
Всього 177 одиниць одягу та взуття для 177 дітей із сімей соціально-незахищених категорій, а саме: дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування; дітям-інвалідам; дітям з багатодітних, малозабезпечених сімей; дітям, один з батьків яких загинув у районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій; дітям осіб, визнаних учасниками бойових дій; вихованцям дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей на загальну суму 140 000,00 грн. Відповідно до змісту Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
5. Товар повинен бути новим та таким, що не був у використанні, не повинен мати дефектів, пов’язаних з матеріалами та/або роботою по його виготовленню, які виявляються в результаті дії або упущення виробника та/або Постачальника за Договором.
6. Товар повинен бути придатний для цілей для товару такого роду, щодо його звичайного використання
7.Товар повинен бути виготовлений у відповідності зі стандартами, показниками і параметрами, що діють на території України ДСТУ та ТУ, затвердженими на даний вид Товару
8. Технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Учасник в складі тендерної пропозиції надає інформацію, складену у довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля.

11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Зимове пальто дівоче (40р. – 44р.) – 13 шт., зимова куртка дівоча (32р. – 54р.) – 87 шт., зимова куртка хлоп'яча (32р. – 54р.) – 77 шт.
12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67801, Одеська обл., смт. Овідіополь, вул. Т.Шевченка, буд. 169.
13. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 01.12.2020 року.
14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
15. Очікувана вартість предмета закупівлі: 140 000,00 грн. (сто сорок тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
16. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
17. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 грн. (одна тисяча чотириста грн. 00 коп.) – 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
19. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
19. Період уточнення інформації про закупівлю: «06» листопада 2020 року час 00:00 год.
20. Кінцевий строк подання пропозицій: «11» листопада 2020 року час 00:00 год.
21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається.
21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
_____________________
*Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO:
Документація електронних закупівель ДК 021:2015: код 18410000-6 «Спеціальний одяг» (Зимове пальто дівоче (40р. – 44р.), зимова куртка дівоча (32р. – 54р.), зимова куртка хлоп'яча (32р. – 54р.)) та додатки до неї:
Додаток 1 – Технічна специфікація (вимоги) предмета закупівлі
Додаток 2 – Проект договору про закупівлю
Додаток 3 – Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника
Додаток 4 – Інформаційна довідка, що містить відомості про Учасника
Додаток 5 – Пропозиція
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 штуки
Зимове пальто дівоче (40р. – 44р.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67801, Україна, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Т.Шевченка, буд. 169
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 18410000-6 — Спеціальний одяг
87 штуки
Зимова куртка дівоча (32р. – 54р.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67801, Україна, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Т.Шевченка, буд. 169
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 18410000-6 — Спеціальний одяг
77 штуки
Зимова куртка хлоп'яча (32р. – 54р.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67801, Україна, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Т.Шевченка, буд. 169
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 18410000-6 — Спеціальний одяг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 листопада 2020 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 15:35
___I_I~2.DOC
02 листопада 2020 15:35
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi_(вимоги)_.doc
02 листопада 2020 15:35
Додаток_5_-_Пропозицiя.doc
02 листопада 2020 15:35
Додаток_4_-_Iнформацiйна_довiдка.doc
02 листопада 2020 15:35
Додаток_3_-_Квалiфiкацiйнi_вимоги.doc
02 листопада 2020 15:35
Додаток_2_-_Проект_Договору.doc
02 листопада 2020 15:35
Додаток_1__Технiчна__специфiкацiя.doc
03 листопада 2020 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 15:35
___I_I~2.DOC
02 листопада 2020 15:35
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi_(вимоги)_.doc
02 листопада 2020 15:35
Додаток_5_-_Пропозицiя.doc
02 листопада 2020 15:35
Додаток_4_-_Iнформацiйна_довiдка.doc
02 листопада 2020 15:35
Додаток_3_-_Квалiфiкацiйнi_вимоги.doc
02 листопада 2020 15:35
Додаток_2_-_Проект_Договору.doc
02 листопада 2020 15:35
Додаток_1__Технiчна__специфiкацiя.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТД
Дата подання: 02 листопада 2020 16:48
Дата відповіді: 03 листопада 2020 11:56
Доброго дня, Перевірте будь ласка правильність кінцевого строку подання тендерної пропозиції. (31.12.2020 00:00)
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення, виправлено інформацію відповідно до умов оголошення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2020 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЯХ ВОЛОДИМИР БОРИСОВИЧ 86 605,00
UAH з ПДВ
86 605,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА 95 828,00
UAH з ПДВ
95 828,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Іващенко Ірина Олександрівна 140 000,00
UAH з ПДВ
140 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 19:34
Електронний підпис
10 листопада 2020 19:33
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
10 листопада 2020 19:33
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
10 листопада 2020 19:33
Щодо захисту довкілля.pdf
10 листопада 2020 19:33
Щодо ліцензування.pdf
10 листопада 2020 19:33
Інформація про учасника (1).pdf
10 листопада 2020 19:33
Копія паспорта (2).pdf
10 листопада 2020 19:33
Уставні документи.pdf

Публічні документи

10 листопада 2020 11:07
Електронний підпис
10 листопада 2020 11:06
Установчі.pdf
10 листопада 2020 11:06
Паспорт і код.pdf
10 листопада 2020 11:06
Витяг 2020.pdf

Публічні документи

10 листопада 2020 20:04
Електронний підпис
10 листопада 2020 19:58
15. виписка.pdf
10 листопада 2020 19:58
14. Додаток 4.jpg
10 листопада 2020 19:58
13. щодо ліцензії.jpg
10 листопада 2020 19:58
12.1.відгук.jpg
10 листопада 2020 19:58
12. Копії аналогіч.договірів.pdf
10 листопада 2020 19:58
10. щодо працівників.jpg
10 листопада 2020 19:58
9. матер.тех.база.jpg
10 листопада 2020 19:58
7. Додаток 1.pdf
10 листопада 2020 19:58
5. Проект договору.pdf
10 листопада 2020 19:58
4. лист згода з Додатком 2.jpg
10 листопада 2020 19:58
2.Копія паспорту.pdf
10 листопада 2020 19:58
1. Додаток_5_-_Пропозицiя.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЯХ ВОЛОДИМИР БОРИСОВИЧ

ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА

ФОП Іващенко Ірина Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЯХ ВОЛОДИМИР БОРИСОВИЧ
#2408200998
Відхилено 86 605,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 14:32
ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА
#3308615443
Переможець 95 828,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 13:06

Документи

16 листопада 2020 14:32
Електронний підпис
16 листопада 2020 14:24
Скан_20201116_(2).jpg
16 листопада 2020 14:24
Скан_20201116.jpg
16 листопада 2020 14:24
Скан_20201116_(3).jpg

Документи

19 листопада 2020 13:06
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:04
Скан_20201119_(2).jpg
19 листопада 2020 13:04
Скан_20201119_(3).jpg
19 листопада 2020 13:04
Скан_20201119.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2020 13:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА
#3308615443
95 828,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 листопада 2020 13:06
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:04
Скан_20201119_(2).jpg
19 листопада 2020 13:04
Скан_20201119_(3).jpg
19 листопада 2020 13:04
Скан_20201119.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 15:38
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 15:49
Скан_20201124_(5).jpg укладений
24 листопада 2020 15:46
Скан_20201124_(3).jpg укладений
24 листопада 2020 15:46
Скан_20201124.jpg укладений
24 листопада 2020 15:46
Скан_20201124_(2).jpg укладений
24 листопада 2020 15:46
Скан_20201124_(4).jpg укладений
24 листопада 2020 15:46

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
04 грудня 2020 09:41
95 828,00 UAH UA458201720344250019000012083
УСЗН Овідіопольської РДА
UA053220010000026006300047085
ФОП Єремчук Ольга Юрiївна
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 95 828,00
UAH