Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивний сенсорний модуль (у складі 1 інтерактивної дошки та 1 документ-камери) за кодом ДК 021:2015- 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2020-11-02-006679-c fbd37362e36c4a198e8a4362b4ae8788
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслана Карнаушенко

+380965666342 shkola36mariup@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПОЧАТКОВА ШКОЛА №36 - ШКОЛА ПОВНОГО ДНЯ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 23031635
Місцезнаходження: 87549, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Куїнджи, буд.140
Контактна особа: Руслана Карнаушенко
+380965666342
shkola36mariup@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2020 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Інтерактивний сенсорний модуль (у складі 1 інтерактивної дошки та 1 документ-камери) за кодом ДК 021:2015- 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87549, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Куїнджі, 140
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 листопада 2020 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 15:10
Договір.docx
02 листопада 2020 15:10
ТЗ (1).docx
02 листопада 2020 15:10
Оголошення інтерактивний сенсорний модуль.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендер
Дата подання: 05 листопада 2020 14:22
Дата відповіді: 05 листопада 2020 17:37
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на проектор, інтерактивну дошку . Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. 2. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок та документ-камер), що підтверджує право власності  та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від  імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі вимоги від замовника, які нас задовільняють, прописані в технічному завданні. Додаткових вимог наша закупівля не потребує
уточнення
Дата подання: 05 листопада 2020 14:47
Дата відповіді: 05 листопада 2020 17:37
Шановний Замовнику! уточніть будь-ласка .Яку к-ть комплектів ви закуповуєте , якщо дивтитсь на Додаток №3 Тендерної документації Технічне завдання Інтерактивний сенсорний модуль (у складі 2 інтерактивних дошок та 2 документ-камер) за кодом ДК 021:2015- 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) 2 комплекти чи 1? У такому разі, просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: закупаємо 1 комплект (інтерактивна дошка + документ-камера)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-02-006679-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 04 листопада 2020 10:07
Обмеження конкуренції
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Технічного завдання до Оголошення про проведення закупівлі, Ви вказуєте, що дошка повинна мати наступні розміри: «• Діагональ активної поверхні повинна бути - 195 см, але не більше 197 см • Ширина дошки повинна бути більше 165 см • Висота дошки повинна бути менше 129 см • Ширина активної поверхні повинна бути не більше або 156,6 см • Висота активної поверхні повинна бути менше або 117,5 см». Зазначені Вами розміри вказують на те, що Ви орієнтуєтесь на конкретну модель дошки, яку хочете закупити, чим обмежуєте конкуренцію в даній закупівлі. Визначення Вами таких точних діапазонів розміру дошки не дає можливості іншим Учасникам підібрати відповідний еквівалент. Тому, з метою забезпечення здорової конкуренції вимагаємо розширити вимоги до інтерактивної дошки та встановити наступні розміри: «• Діагональ активної поверхні повинна бути - не менше 195 см • Ширина дошки повинна бути більше 165 см • Висота дошки повинна бути менше 129 см • Ширина активної поверхні повинна бути не менше 156,6 см • Висота активної поверхні повинна бути не менше 117,5 см».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 листопада 2020 12:50
згодні, параметри дошки можно вважати з дописом не меньше
Номер вимоги: UA-2020-11-02-006679-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 05 листопада 2020 14:26
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику! У Додатку №3 .вимога до учасників надати :
- Сертифікат відповідності, або сертифікат (паспорт) якості, або сертифікат походження товару або інший документ про якість продукції (якщо продукція входить до переліку ТМЦ, які підлягають сертифікації на території України), копію чинного на дату розкриття пропозиції сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, виданого на ім’я Учасника закупівлі, або виробника товару, а також висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи з додатками на товар, що становить предмет закупівлі (використання для навчання, в навчальних (учбових) закладах). Товар повинен відповідати вимогам Технічного регламенту, затвердженому постановою КМУ № 1077 від 16.12.2015, що Учасник має підтвердити декларацією про відповідність.

Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію».
Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі.
Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»).
Вимагаємо, виключити з ТД вимогу щодо подачі учасниками копії сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 !
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 листопада 2020 17:44
всі вимоги, які прописані в тендерній документації, є обов'язковими, так як комплект буде використовуваться для для навчання дітей з особливими освітніми потребами
Номер вимоги: UA-2020-11-02-006679-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 05 листопада 2020 14:36
Дискркимінаційні вимоги
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 3, Ви встановлюєте розміри дошки вказавши терміни "не більше" та "не менше". Звертаємо Вашу увагу, що зазначені Вами розміри обмежують конкуренцію в даній закупівлі та не дають можливості запропонувати еквівалент, оскільки під Ваші параметри підходять лише дошки торгової марки Smart. Тому, вимагаємо привести технічні характеристики у відповідність до Наказу МОН №574 від 29.04.2020 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій" та встановити мінімальні вимоги до інтерактивної дошки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 листопада 2020 17:49
вважаємо, що можливо розглядати розміри дошки з написом "не меньш"
Номер вимоги: UA-2020-11-02-006679-c.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 05 листопада 2020 14:45
Дискримінаціні вимоги
Шановний Замовник!

У ході аналізу ТД щодо технічних характеристик предмету закупівлі встановлено, що технічні параметри інтерактивної дошки та програмного забезпечення (ПЗ) відповідають виключно ОДНОМУ виробнику — ТМ SMART.
Проте вказані технічні умови тендерної документації унеможливлюють подання конкурентоспроможної тендерної пропозиції через відсутність аналогічного обладнання та ПЗ на ринку, предсталеного ІНШИМИ виробниками/постачальниками, а відтак звужує конкуренцію та можливість подання пропозицій, які не контролюються виробниками чи унікальними/ексклюзивними постачальниками в Україну вказаного обладнання та ПЗ - наявні дії Замовника порушують норми, мету та основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, відповідно до преамбули Закону цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Стосовно вимог ТД, що обмежують конкуренцію, повідомляємо наступне – А) Замовником виставлені технічні вимоги до обладнання та ПЗ, які унеможливлюють подання тендерної пропозиції без врахування в ній конкретних моделей обладнання, які ексклюзивно представлені в Україні унікальними приватними компаніями (у ДАНОМУ випадку ТМ SMART). Тобто неможливо запропонувати еквівалент або аналог обладнання, визначеного вимогами ТЗ.
Водночас Б) Замовник в тендерній документації вимагає подання в складі пропозиції документів, які підтверджують статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій, виключно від виробників (їх офіційних представництв на території України) або авторизованих дистриб’юторів на території України), що фактично ставить під вплив можливість апріорі участі у Закупівлі, адже відсутність ЗГОДИ хоча б одного з виробників/авторизованих дистриб’юторів видати документ-згоду саме для даної закупівлі учаснику означає автоматичне відхилення тендерної пропозиції під час проведення прекваліфікації поданих тендерних пропозицій.
Стосовно порушення норм ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне – ч.3 Ст. 5 Закону визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. ч. 4. Ст. 22 Закону визначено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінація – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Проте не кожна відмінність у ставленні є дискримінацією: вона не буде такою, якщо критерії такої відмінності є розумними і об'єктивними, а завдання полягає в тому, щоб досягти мети. Європейський суд з прав людини дає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Дискримінаційними вважаються дії, що призводять до погіршення становища одних суб'єктів порівняно з іншими суб'єктами господарювання і обмежують їхні законні права та інтереси.
Вказане кореспондується із положеннями ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Беручи до уваги все вищезазначене, Замовником складена тендерна документація таким чином, що під технічний опис обладнання, ПЗ та опис документального підтвердження, підпадає обладнання лише ОДНОГО виробника або ОДНОГО АВТОРИЗОВАНОГО ДИСТРИБЮТОРА, тому відсутня можливість запропонувати еквівалент, відсутня можливість конкуренції. Також будь-який потенційний учасник торгів є ЗАЛЕЖНИМ від прийнятих рішень про надання йому підтримки від виробників чи дистриб’юторів обладнання саме в цій закупівлі – авторизаційних листів. Тобто Замовник витрачає державні кошти і фактично віддає право розподіляти ці кошти виробникам обладнання, які приймуть рішення кому надати авторизаційного листа для цієї закупівлі.
На підставі вищевикладеного наполягаємо викласти технічні характеристики складомих частин предмету закупівлі таким чином, щоб ним відповідала продукція БІЛЬШЕ, ніж ОДНОГО ВИРОБНИКА.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 листопада 2020 17:48
технічні характеристики відповідають для навчання осіб з особливими освітніми потребами. Тому прописуємо ті вимоги, які необхідні для навчання таких осіб

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 19 329,50
UAH з ПДВ
19 329,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2020 23:42
Електронний підпис
09 листопада 2020 23:42
Установчі документи.pdf
09 листопада 2020 23:42
Уповноважена особа.pdf
09 листопада 2020 23:42
Технічні вимоги згода.pdf
09 листопада 2020 23:42
Таблиця відповідності.pdf
09 листопада 2020 23:42
Сертифікат INTECH по ПЗ.pdf
09 листопада 2020 23:42
Проект договору.pdf
09 листопада 2020 23:42
Лист-пояснення.pdf
09 листопада 2020 23:42
Комерційна пропозиція.pdf
09 листопада 2020 23:42
Інформаційна довідка.pdf
09 листопада 2020 23:42
Документи якості.pdf
09 листопада 2020 23:42
Довідка сервіс центр.pdf
09 листопада 2020 23:42
Довідка ліцензування.pdf
09 листопада 2020 23:42
Довідка довкілля.pdf
09 листопада 2020 23:42
Гарантійний лист навчання.pdf
09 листопада 2020 23:42
Гарантійний лист зразок.pdf
09 листопада 2020 23:42
Гарантійний лист документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 19 329,50
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 10:16

Документи

11 листопада 2020 10:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2020 10:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
19 329,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 листопада 2020 10:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 14:15
договір 36.pdf укладений
24 листопада 2020 14:14