Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фургон з цільнометалевим кузовом спеціалізований для аварійної бригади
Очікувана вартість
1 650 000,00 UAH
UA-2020-11-02-006549-c 4acd19b420fe4a18a2d23b590a403f7d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Едуард Батрановський

+380372544367 tendervodokanal@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чернівціводоканал
Код ЄДРПОУ: 03361780
Вебсайт: https://vodokanal.cv.ua
Місцезнаходження: 58023, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівц, вул. КОМУНАЛЬНИКІВ, 5
Контактна особа: Едуард Батрановський
+380372544367
tendervodokanal@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2020 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 18 листопада 2020 14:25
Очікувана вартість: 1 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Фургон з цільнометалевим кузовом спеціалізований для аварійної бригади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58023, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Комунальників,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2021
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 листопада 2020 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 15:04
ТД аварійна 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-02-006549-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРКАРГОТРАК", Код ЄДРПОУ:37067207
Дата подання: 04 листопада 2020 19:18
щодо технічних характеристик предмету закупівлі
Шановний замовнику, Просимо внести зміни, а саме розширити варіанти конструкцій фургону і додати варіант безкаркасної самонесучої сендвічпанельної конструкції, яка має значні переваги перед каркасною у міцності, теплопровідності, стійкості до корозії, відсутності зварних швів, меньшої маси та багато інших. Також розширити варіанти зовнішнього та внутрішнього покриття панелей. Додати варіант обшивки з армованого ударостійкого склопластику, що має переваги перед оцинкованим та алюмокомпозитним покриттям у повній відстутності корозії, більшій стійкості до механічних ушкоджень, простоті ремонту. Також пластик має набагто меньший коефіціент лінійного розширення у порівнянні з металевими покриттями, що особливо актуально через зміну клімату в Україні(кузови з металевою обшивкою щоденно збільшуються/зменьшуються на кілька сантиметрів, завдяки температурним перепадам, що призводить до швидшого руйнування). Вищеперелічені технології та матеріали використовують світові та Європейські виробники фургонів, а також постачальники спецтехніки для збройних сил США,Німеччини,Ізраілю,РФ та ін. Вважаємо, що дані доповнення дозволять створити більш конкурентні умови, розширити коло учасників,а також покращити характеристики предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2020 15:21
Технічні характеристики до даної закупівлі були розроблені спеціалістами підприємства із врахуванням специфіки роботи підприємства та практичного використання аналогічних транспортних засобів при виконанні завдань за тривалий період. Тому вважаємо їх вичерпними.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-30-000024 ● b68d20f0d3e34876b4f6661b91bd34c9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 березня 2021 16:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.03.2021 № 220

Чернівці


Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА


Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 30 березня 2021 року № 220

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2020-11-02-006549-с від 02.11.2020 – Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-31 14:35:54

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Фургон з цільнометалевим кузовом спеціалізований для аварійної бригади» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-02-006549-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із таких питань:
1) З яких підстав Вами визначено переможцем учасника ТОВ «ТД Будшляхмаш», тендерна пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації, зокрема в частині ненадання учасником копії ТУ на виробництво автомобілів або письмового пояснення щодо не подання документів, які вимагаються тендерною документацією?
2) Чи виконано договір від 11.12.2020 № 495 в повному обсязі? Якщо так, то надайте копію документу (-ів), що підтверджують здійснення розрахунків (оплату) за договором.

Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-02 11:35:48

Пояснення по закупівлі ID:UA-2020-11-02-006549-с

1. ТОВ ТД Будшляхмаш було визначено переможцем тендерним комітетом КП Чернівціводоканал у відповідності до ЗУ "Про публічні закупівлі" так, як ними було надано ТУ на виробництво автомобілів оприлюдненого через електронну систему Уповноваженого органу, а саме: файл "Технічна частини".
2. Договір від 11.12.2020 №495 виконано в повному обсязі, а саме: в частині поставки товару 28.01.2021 року, що підтверджується актом приймання - передачі, що додається, а в частині оплати - 21.12.2020 року, що підтверджується платіжним дорученням №4748, що додається

Надання інформації про усунення порушення замовником

КП Чернівціводоканал повідомляє , що зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель щодо закупівлі опублікованої в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-02-006549-c виконано.

2021-04-08 09:31:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 20 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Недотримання вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України "Про затвердження Переліку формальних помилок" від 15.04.2020 №710.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2020 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТД Будшляхмаш 1 645 020,00
UAH з ПДВ
1 645 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" 1 648 500,00
UAH з ПДВ
1 648 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2020 10:03
Електронний підпис
01 грудня 2020 09:57
Довідки переможця
01 грудня 2020 09:57
Довідка МВС
17 листопада 2020 15:14
Електронний підпис
17 листопада 2020 15:02
Кваліфікаційна частина.pdf
16 листопада 2020 14:52
Електронний підпис
16 листопада 2020 10:01
Технічна частина.pdf
16 листопада 2020 10:01
Статут.pdf
16 листопада 2020 10:01
Проект договору.pdf
16 листопада 2020 10:01
протокол наказ ПДВ.pdf
16 листопада 2020 10:01
Витяг з ЄДР.pdf
16 листопада 2020 10:01
Кваліфікаційна частина.pdf
16 листопада 2020 10:01
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 листопада 2020 15:23
Електронний підпис
16 листопада 2020 15:23
Цінова пропозиція.pdf
16 листопада 2020 15:23
Технічна частина.pdf
16 листопада 2020 15:23
Кваліфікаційні критерії.pdf
16 листопада 2020 15:23
Інші необхідні документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТД Будшляхмаш

ТОВ "Спец-Ком-Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТД Будшляхмаш
#32670703
Переможець 1 645 020,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 12:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2020 12:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТД Будшляхмаш
#32670703
1 645 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 09:23
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 12:27
495.PDF укладений
11 грудня 2020 12:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2020 — 01 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 645 020,00
UAH (в тому числі ПДВ 274 170,00 UAH)