Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дитяче розвивально-ігрове обладнання
Очікувана вартість
188 000,00 UAH
UA-2020-11-02-005447-b ● 3e6eeab352c0498f9d4006f2744b26f1
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142282 |
Вебсайт: | http://jovtnvo.dnepredu.com |
Місцезнаходження: | 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Тарасюк Інна Вікторівна +380671331746 jovtnvo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2020 20:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2020 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2020 08:30 |
Початок аукціону: | 12 листопада 2020 11:29 |
Очікувана вартість: | 188 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 940,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт.
Лазанка Європарк Джип
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
1 шт.
Карусель Європарк Веселка з трапом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
1 шт.
Лазанка Європарк Місток-3 з підлогою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
1 шт.
Карусель-ходунки Європарк Метелик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
1 шт.
Пісочниця Європарк Веселка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
4 шт.
Лазанка Європарк Дракончик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
4 шт.
Лазанка Європарк Ведмедик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2020 20:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2020 20:15 |
Спрощена оголошення лазанки 62.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
оплата
Дата подання: 03 листопада 2020 15:04
Дата відповіді: 03 листопада 2020 17:05
Добрий день!
Внесіть в проект договору зміни вказавши терміни оплати(кількість календарних днів)
Відповідь: Доброго дня. Оплата в межах терміну дії договору по факту поставки товару.
оплата
Дата подання: 03 листопада 2020 17:44
Дата відповіді: 03 листопада 2020 18:55
В пункті 2.2 договору вказано, що оплата проводиться після приймання Замовником поставленого товару за накладними по мірі фінансування Замовника на зазначені цілі, згідно з вимогами Бюджетного кодексу України. Але не вказано, що оплата буде на момент дії договору. Внесіть відповідні зміни.
Відповідь: Доброго дня. Звертаємо увагу на те, що в проекті договору чітко зазначено строк його дії - до 31.12.2020. Строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору (ст. 180 ГК України). Отже будь-які зобов'язання сторін (в тому числі з поставки товару та його оплати) мають бути виконані в межах строку дії договору. Замовник не вбачає підстав для внесення змін, про які зазначено в питанні, оскільки запропоновані зміни передбачають виключно дублювання норм закону.
Додатково роз'яснюємо заявнику, що він не позбавлений можливості запропонувати замовнику укладання договору з конкретизацією окремих його умов, про що має бути зазначено безпосередньо в пропозиції на закупівлю (шляхом подання протоколу розбіжностей до проекту договору, обгрунтованого клопотання про укладання договору з конкретизацією окремих його умов, або іншого документу, який фіксує та обгрунтовує запропоновані умови).
Додатково роз'яснюємо заявнику, що він не позбавлений можливості запропонувати замовнику укладання договору з конкретизацією окремих його умов, про що має бути зазначено безпосередньо в пропозиції на закупівлю (шляхом подання протоколу розбіжностей до проекту договору, обгрунтованого клопотання про укладання договору з конкретизацією окремих його умов, або іншого документу, який фіксує та обгрунтовує запропоновані умови).
оплата
Дата подання: 04 листопада 2020 09:23
Дата відповіді: 05 листопада 2020 22:15
Шановний Замовник! Відповідно до ст 180 ГК України , на яку Ви посилаєтесь, а саме ч. 2 - господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Строк оплати товару є важливим питанням, що відіграє значну роль в прийнятті рішення щодо участі в тендері будь кого з учасників. Зазначення строку оплати товару-"по мірі фінансування" є не чітким та не конкрентим.
З статті, на яку Ви посилаєтесь зазначено:
Строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору. Даний пункт також можливо розтлумачити і так, що поза межами дії договору зобов'язання вже не існують
31.12.2020 року сплине строк виконання зобовязання щодо оплати товару але зазначення в строках оплати товару зобов'язання Замовника "по мірі фінансуваня" вказує на те, що Постачальник заздалегіть погодився чекати невизначений термін оплати товару. Для уникнення різнь тлумачень та домислів просимо Вас вказати конкретний строк оплати товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Строк оплати товару - в межах терміну дії договору.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЖЕК НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА #3152113943 |
Переможець |
149 000,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2020 21:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2021 16:33
|
договір № 282-Т_сп від 17.11.2020.pdf | укладений |
17 листопада 2020 11:16
|