Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги обстеження об’єктів навколишнього середовища, лабораторні дослідження (випробування) піску з пісочних ящиків, змивів з обладнання, посуду в пунктах харчування НВК
Очікувана вартість
2 518,74 UAH
UA-2020-11-02-004949-c 471dac593c7f4aa4851b23be8de53879
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бортяш Олена Володимирівна

+380544971837 shst.mr-osvita@sm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шосткинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22978663
Місцезнаходження: 41100, Україна , Сумська обл., Шостка, вул.Садовий бульвар,буд.9
Контактна особа: Бортяш Олена Володимирівна
+380544971837
shst.mr-osvita@sm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71900000-7: Лабораторні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 послуга
Послуги обстеження об’єктів навколишнього середовища, лабораторні дослідження (випробування) піску з пісочних ящиків, змивів з обладнання, посуду в пунктах харчування НВК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, Шостка та Шосткинський район, вул.Шкільна 1(НВК:ЗОШ І-ІІІ ст. №6-ДНЗ) вул. Сумська,2 (НВК:ЗОШ І-ІІІ ст. №9-ДНЗ) пров.Шкільний 6 (Ображіівський НВК і-ІІІ ст. ім.І.М.Кожедуба-ДНЗ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71900000-7 — Лабораторні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник зобов'язаний сплатити вартість послуг згідно акту виконаних робіт в термін 5 (п'ять) банківських днів Пiсляоплата 2 Банківські 100

Тендерна документація

02 листопада 2020 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державна установа «Сумський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України», Шосткинський міськрайонний відділ
#38523259
Переможець 2 518,74
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 13:54

Документи

02 листопада 2020 13:54
Електронний підпис
02 листопада 2020 13:53
Протокол переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 13:58
Підписаний контракт укладений
02 листопада 2020 13:57