Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утримання служби замовника та здійснення технічного нагляду (з урахуванням послуг інженера-консультанта) за об’єктом будівництва «Реконструкція комплексу будівель і споруд державного підприємства «Олімпійський навчально-спортивний центр «Конча - Заспа» з будівництвом нових будівель на Столичному шосе, 19 км, 19 у Голосіївському районі. Будівництво спеціалізованого плавального комплексу олімпійського класу, за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ
Очікувана вартість
33 811 778,40 UAH
UA-2020-11-02-004793-b 6957bee7eb184ea3a2b8bbd24c2663b1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іщук Олександр Петрович

380638080232 Shurik767@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Олімпійський навчально-спортивний центр "КОНЧА-ЗАСПА"
Код ЄДРПОУ: 38217021
Місцезнаходження: 03131, Україна , Київська обл., Київ, Столичне шосе 19
Контактна особа: Іщук Олександр Петрович
380638080232
Shurik767@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2020 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2020 17:00
Початок аукціону: 19 листопада 2020 12:18
Очікувана вартість: 33 811 778,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 169 058,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 169000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, надає офіційний переклад, здійснений організацією або особою які мають такі повноваження, цього документу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, дилера, дистрибютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою.
Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Електронна банківська гарантія має бути завірена зі сторони банку електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформлюється в обслуговуючому учасника банку, який має ліцензію Національного банку України (надається у складі тендерної пропозиції), крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, або надане учасником забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено сканкопією оригіналу довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю.
Банківська гарантія повинна містити всі обов’язкові реквізити, які передбачені Постановою Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639. Банківська гарантія не повинна містити умов стосовно подання додаткових документів замовником або виконання будь-яких інших умов, при поданні банку-гаранту письмової вимоги з викладеними обставинами стосовно сплати коштів, у разі порушення Учасником свого зобов’язання, забезпеченого гарантією. Надана учасником банківська гарантія повинна свідчити про те, що її умови не можуть бути змінені та вона не може бути припинена Гарантом без згоди Замовника (бенефіціара). У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс або інше, яким накладено кваліфікований електронний підпис (або електронний підпис), або за допомогою якого замовник може перевірити накладення кваліфікованого електронного підпису (або електронного підпису). При цьому зазначений у тексті банківської гарантії пiдписант має спiвпадати з пiдписантом, який наклав кваліфікований електронний підпис (або електронний підпис). Разом з банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи банку-гаранта, яка підписує банківську гарантію та довідку з банку, який видав гарантію щодо платоспроможності банку та не знаходження його у стадії ліквідації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Утримання служби замовника та здійснення технічного нагляду (з урахуванням послуг інженера-консультанта) за об’єктом будівництва «Реконструкція комплексу будівель і споруд державного підприємства «Олімпійський навчально-спортивний центр «Конча - Заспа» з будівництвом нових будівель на Столичному шосе, 19 км, 19 у Голосіївському районі. Будівництво спеціалізованого плавального комплексу олімпійського класу, за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03131, Україна, м. Київ, м. Київ, Столичне шосе 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2023
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата (або остаточний розрахунок за завершений етап Робіт/послуг у разі здійснення передоплати) здійснюється впродовж 20 банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів, що стосуються етапу будівництва за який здійснюється оплата при наявності відповідного фінансування. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 листопада 2020 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 17:09
ТД ч 1.PDF
02 листопада 2020 17:09
ТД ч 2.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-03-000010 ● 81104966c9dd4d1a958c46a35b055d75
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2020 13:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.11.2020 № 225
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 20.11.2020 № 225

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2020-11-02-004793-b 02.11.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2020 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІК ФОРТІС" 31 312 840,00
UAH з ПДВ
30 430 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 30 430 600,00
UAH з ПДВ
30 430 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2020 16:51
Електронний підпис
16 грудня 2020 16:50
Статут Фортіс.pdf
16 грудня 2020 16:50
Протокол №1.pdf
16 грудня 2020 16:50
протокол на тендер.pdf
16 грудня 2020 16:50
Наказ Фортіс.pdf
16 грудня 2020 16:50
Довідка МВС.pdf
16 грудня 2020 16:50
Довідка з ДФС.pdf
18 листопада 2020 16:34
Електронний підпис
18 листопада 2020 16:33
СУБПІДРЯД ФОП.rar
18 листопада 2020 16:33
Фінансова звітність 2019.pdf
18 листопада 2020 16:33
Статут Фортіс.pdf
18 листопада 2020 16:33
Сертифікат ISO 9001-2015 і лист.pdf
18 листопада 2020 16:33
Сертифікат ISO 14001-2015.pdf
18 листопада 2020 16:33
РОЗРАХУНОК №2 консультант.pdf
18 листопада 2020 16:33
РОЗРАХУНОК №1 служба.pdf
18 листопада 2020 16:33
Протокол №1.pdf
18 листопада 2020 16:33
Протокол тендер.pdf
18 листопада 2020 16:33
Проект календарного плану.pdf
18 листопада 2020 16:33
працівники.rar
18 листопада 2020 16:33
Опис документів оригінал.pdf
18 листопада 2020 16:33
обладнання.rar
18 листопада 2020 16:33
Наказ Фортіс.pdf
18 листопада 2020 16:33
Згода з проектом договору.pdf
18 листопада 2020 16:33
досвід.rar
18 листопада 2020 16:33
ДОЗВІЛ НА ВІДВІДУВАННЯ.....PDF
18 листопада 2020 16:33
Договір субпідряду ФОП.pdf
18 листопада 2020 16:33
Довідка про субпідрядників.pdf
18 листопада 2020 16:33
Довідка згідно вимог Ст.17.pdf
18 листопада 2020 16:33
відомості про учасника.pdf
18 листопада 2020 16:33
Відомості ЄДРПОУ.pdf
18 листопада 2020 16:33
Витяг з ЄДР станом на 23.10.2020.pdf
18 листопада 2020 16:33
Виписка з ЄДР Фортіс.pdf
18 листопада 2020 16:33
банківська гарантія.rar
18 листопада 2020 16:33
Аникорупц. наказ уповноваж..pdf

Публічні документи

13 листопада 2020 14:30
Електронний підпис
13 листопада 2020 14:28
Статут та опис.pdf
13 листопада 2020 14:28
ліцензія з подовженням.pdf
13 листопада 2020 14:28
навчання з ОП.pdf
13 листопада 2020 14:28
програмний кмплекс.pdf
13 листопада 2020 14:28
15 - Незастосування санкцій.pdf
13 листопада 2020 14:28
02 - Рішення (Оригінал).pdf
13 листопада 2020 14:28
Витяг з ЄДР 03.08.PDF
13 листопада 2020 14:28
баланс за 9 місяців 2020.pdf
13 листопада 2020 14:28
Витяг з ПДВ 17.08.2020р..pdf
13 листопада 2020 14:28
15 - Сертифікат ISO 9001 (укр).pdf
13 листопада 2020 14:28
13 - Відомості про учасника.pdf
13 листопада 2020 14:28
01 - Наказ (Оригінал).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІК ФОРТІС"

Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІК ФОРТІС"
#42094583
Переможець 30 430 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 14:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІК ФОРТІС"
#42094583
30 430 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 14:47
ДУ6_дог246 Фортіс.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 14:44
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2022 08:54
ДУ5.pdf зміни до договору
20 грудня 2022 08:49
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2022 11:01
ДУ4.pdf зміни до договору
23 листопада 2022 10:59
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 17:16
ДУ3 договору 246.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 17:10
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2021 10:56
ДУ 2 до дог 246_20.PDF зміни до договору
16 січня 2021 10:53
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:49
ДУ 1 до дог 246_20.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 10:47
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 15:45
Договір 246.PDF укладений
24 грудня 2020 15:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення передбачених договором підряду обсягів фінансування у поточному році та календарного графіку до фактичних результатів робіт.
Номер договору про закупівлю: 246/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виконавець став платником ПДВ. Загальна вартість робіт не змінюється. Технічно (відповідно до проведених консультацій з фахівцями майданчику E Tender) зазначити інформацію на майданчику, що сума договору з ПДВ не можливо. Загальна вартість Робіт (та Послуг) за цим Договором складає з ПДВ 30 430 000,00 грн. (тридцять мільйонів чотириста тридцять тисяч грн. 00 коп.); без ПДВ 25 358 333,33 (двадцять п’ять мільйонів триста п’ятдесят вісім триста тридцять три грн. 33 коп.); ПДВ становить 5 071 666,67 грн. (п’ять мільйонів сімдесят одна тисяча шістсот шістдесят шість грн. 67 коп.)
Номер договору про закупівлю: 246/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Корегування вартості послуг (робіт) на 2021 та 2023 роки
Номер договору про закупівлю: 246/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з продовженням терміну дії договору.
Номер договору про закупівлю: 246/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення обсягів будівельних робіт в 2022 році.
Номер договору про закупівлю: 246/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення передбачених договором обсягів фінансування у поточному 2022 році до фактичних результатів надання послуг (виконання робіт) у поточному 2022 році скорегувавши вартість послуг (робіт) на 2022-2024 роки
Номер договору про закупівлю: 246/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML