Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень у вісях 5-10, В-Ж та частини системи електроосвітлення будівлі КПСМНЗ «Дитяча школа мистецтв №6» за адресою: м. Харків, вул. Архітекторів, 30 А
Очікувана вартість
1 354 383,60 UAH
UA-2020-11-02-002998-b 11b0abc59c1741b08c756a20725c7da6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лебідь Наталья Юріївна

380503034087 natalya.lebed@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний початковий спеціалізований мистецький навчальний заклад"Дитяча школа мистецтв № 6"
Код ЄДРПОУ: 36814871
Місцезнаходження: 61174, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Архітекторів, 30 А
Контактна особа: Лебідь Наталья Юріївна
380503034087
natalya.lebed@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2020 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 10:00
Очікувана вартість: 1 354 383,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 771,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Пропозиція учасником складається та надається українською мовою. Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень у вісях 5-10, В-Ж та частини системи електроосвітлення будівлі КПСМНЗ «Дитяча школа мистецтв №6» за адресою: м. Харків, вул. Архітекторів, 30 А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61174, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Архітекторів, 30 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи. Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2 та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати по формі КБ-3 відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві, проміжними платежами із урахуванням обсягів фактично виконаних робіт та фактичних витрат Підрядника. Оплата здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 5 робочих днів з дня отримання акту приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2 та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати по формі КБ-3 в межах бюджетних асигнувань. У разі затримки бюджетного фінансування Замовник сплачує вартість виконаних робіт протягом 5 робочих днів з моменту поновлення бюджетного фінансування та отримання ним коштів на свій розрахунковий рахунок. Місцезнаходження Замовника: 61174, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Архітекторів, 30 А. Вид закупівлі: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки: ціна, питома вага критерію – 100%. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 листопада 2020 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 14:28
ПРОEКТ_ДОГОВОРУ.docx
02 листопада 2020 14:28
ОГОЛОШЕННЯ_-_ремонт.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА" 1 348 826,40
UAH з ПДВ
1 348 826,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 16:27
Електронний підпис
10 листопада 2020 16:24
Договір з актами-2.pdf
10 листопада 2020 16:24
Інформація по Додатку 1.pdf
10 листопада 2020 16:24
Договір з актами-1.pdf
10 листопада 2020 16:24
Технічна частина.pdf
10 листопада 2020 16:24
Обладнання та працівники.pdf
10 листопада 2020 16:24
Гарантия_Авега( 6 700).zip
10 листопада 2020 16:24
Оригінали листів-відгуків.pdf
10 листопада 2020 16:24
Довідка про субпідрядників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"
#25609676
Переможець 1 348 826,40
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 15:46

Документи

12 листопада 2020 15:44
Електронний підпис
12 листопада 2020 15:00
протокольне рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"
#25609676
1 348 826,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2020 15:44
Електронний підпис
12 листопада 2020 15:00
протокольне рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2021 16:35
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
14 січня 2021 16:34
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 14:41
договір № 41.pdf укладений
25 листопада 2020 14:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015р. № 922-VIII та п. 11.1.2 Договору
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 348 826,40
UAH (в тому числі ПДВ 224 804,40 UAH)