Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

придбання щоденників роботи, обкладинки для формуляра читача, вкладинки для формуляра, каталожної картки, книги сумарного обліку (Щоденник роботи ЦБС; 20 аркушів; м'яка обкл. з назвою;офсетний папір, Щоденник роботи бібліотеки для дітей; 30 арк.; м'яка обклад. з назвою;офс. папір., Обкладинка для формуляра читача; Ø А5; 2 стор; ватман 200г/см², Вкладинка для формуляра читача; ØА5; 2сторони; офсетний папір., Каталожна картка лінована; Ø А6; ватман 200г/см²., Книга сумарного обліку бібліотечного фонду; 44 арк. м'яка обклад. з назвою; офс. папір.)
Очікувана вартість
1 500,00 UAH
UA-2020-11-02-002285-a 2499b8258b174231aa87ce58d021a4d3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пархоменко Наталія Миколаївна

+380660830491 IZUM-KULTENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури Ізюмської міської ради
Код ЄДРПОУ: 33490989
Вебсайт: http://kultura-izyum.gov.ua
Місцезнаходження: 64300, Україна , Харківська обл., Ізюм, пл. Центральна,2
Контактна особа: Пархоменко Наталія Миколаївна
+380660830491
IZUM-KULTENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Інформація про технічні та якісні характеристики знаходиться в специфікації до договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт.
придбання щоденників роботи, обкладинки для формуляра читача, вкладинки для формуляра, каталожної картки, книги сумарного обліку (Щоденник роботи ЦБС; 20 аркушів; м'яка обкл. з назвою;офсетний папір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64300, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
3 шт.
придбання щоденників роботи, обкладинки для формуляра читача, вкладинки для формуляра, каталожної картки, книги сумарного обліку (Щоденник роботи бібліотеки для дітей; 30 арк.; м'яка обклад. з назвою;офс. папір.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64300, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
250 шт.
придбання щоденників роботи, обкладинки для формуляра читача, вкладинки для формуляра, каталожної картки, книги сумарного обліку (Обкладинка для формуляра читача; Ø А5; 2 стор; ватман 200г/см²)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64300, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
550 шт.
придбання щоденників роботи, обкладинки для формуляра читача, вкладинки для формуляра, каталожної картки, книги сумарного обліку (Вкладинка для формуляра читача; ØА5; 2сторони; офсетний папір.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64300, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
1000 шт.
придбання щоденників роботи, обкладинки для формуляра читача, вкладинки для формуляра, каталожної картки, книги сумарного обліку (Каталожна картка лінована; Ø А6; ватман 200г/см².)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64300, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
3 шт.
придбання щоденників роботи, обкладинки для формуляра читача, вкладинки для формуляра, каталожної картки, книги сумарного обліку (Книга сумарного обліку бібліотечного фонду; 44 арк. м'яка обклад. з назвою; офс. папір.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64300, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

02 листопада 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Запорожченко В.А.
#1842600969
Переможець 1 500,00
UAH
02 листопада 2020 16:45

Документи

02 листопада 2020 16:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 10:11
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 16:47
Договір № 229 від 01.11.2020 ю.pdf укладений
02 листопада 2020 16:47

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
придбання щоденників роботи, обкладинки для формуляра читача, вкладинки для формуляра, каталожної картки, книги сумарного обліку (Щоденник роботи ЦБС; 20 аркушів; м'яка обкл. з назвою;офсетний папір) 5 шт. 46,00
UAH
придбання щоденників роботи, обкладинки для формуляра читача, вкладинки для формуляра, каталожної картки, книги сумарного обліку (Щоденник роботи бібліотеки для дітей; 30 арк.; м'яка обклад. з назвою;офс. папір.) 3 шт. 55,00
UAH
придбання щоденників роботи, обкладинки для формуляра читача, вкладинки для формуляра, каталожної картки, книги сумарного обліку (Обкладинка для формуляра читача; Ø А5; 2 стор; ватман 200г/см²) 250 шт. 1,00
UAH
придбання щоденників роботи, обкладинки для формуляра читача, вкладинки для формуляра, каталожної картки, книги сумарного обліку (Вкладинка для формуляра читача; ØА5; 2сторони; офсетний папір.) 550 шт. 0,30
UAH
придбання щоденників роботи, обкладинки для формуляра читача, вкладинки для формуляра, каталожної картки, книги сумарного обліку (Каталожна картка лінована; Ø А6; ватман 200г/см².) 1000 шт. 0,42
UAH
придбання щоденників роботи, обкладинки для формуляра читача, вкладинки для формуляра, каталожної картки, книги сумарного обліку (Книга сумарного обліку бібліотечного фонду; 44 арк. м'яка обклад. з назвою; офс. папір.) 3 шт. 90,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 04 листопада 2020
Сума оплати за договором: 1 500,00
UAH