Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дитяче харчування (Сік «М’який яблучний сік», фруктове пюре «Яблука з бананами», фруктове пюре «Яблука з персиками та бананами») (ДК 021:2015 15880000-0 - Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами )
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-11-02-001800-c 117360228d9b4161972f12cf416c25d0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Ковальчук

+380412483421 baby_house@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Житомирський обласний спеціалізований будинок дитини для дітей-сиріт та дітей, які залишились без піклування батьків" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05503562
Місцезнаходження: 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Корабельна, 8
Контактна особа: Анна Ковальчук
+380412483421
baby_house@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2020 10:46
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 11 листопада 2020 12:25
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штуки
Сік «М’який яблучний сік» в скляних баночках, фасований по 200 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, Вул.Корабельна 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
200 штуки
Фруктове пюре «Яблука з бананами» в скляних баночках, фасоване по 125 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, Вул.Корабельна 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
200 штуки
Фруктове пюре «Яблука з персиками та бананами» в скляних баночках, фасоване по 125 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, Вул.Корабельна 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2020 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 15:04
оголошення.doc
02 листопада 2020 10:46
Проект Договору.doc
04 листопада 2020 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 15:04
оголошення.doc
02 листопада 2020 10:46
оголошення.doc
02 листопада 2020 10:46
Проект Договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 03 листопада 2020 11:26
Дата відповіді: 03 листопада 2020 11:50
Доброго дня. Просимо дозволити запропонувати пюре фруктове Яблуко-Банан-Персик, фасуванням 125 гр в скляній банці. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Якщо товар, який Ви хочете запропонувати, відповідає якісним характеристикам, які вказані в оголошенні.
Щодо тари упакування
Дата подання: 03 листопада 2020 11:45
Дата відповіді: 03 листопада 2020 12:30
Доброго дня. Просимо повідомити чим саме викликана потреба отримати сік в скляній банці? Чому не можна запропонувати сік яблучний в тетрапак, фасуванням 200 мл виробництва, наприклад, Одеського консервного заводу дитячого харчування https://epicentrk.ua/shop/sok-chudo-chado-yablochnyy-osvetlennyy-200-ml-4820003687703.html
Відповідь: Доброго дня! Так як, скло найкраще зберігає соки, скло нейтральне хімічно й енергетично, що дає можливість зберегти повний букет ароматів та смаку. Скляна упаковка зберігає вітаміни, захищає оригінальний смак та свіжість. Воно діє як природний бар'єр проти бактерій та запобігає пошкодженню вмісту, у звязку зі зміною температури. Дозволяє легко ідентифікувати продукт всередині упаковки.
Вимога щодо оплати послуг з експертизи.
Дата подання: 04 листопада 2020 14:47
Дата відповіді: 04 листопада 2020 15:13
Доброго дня, видаліть з тексту Оголошення про закупівлю вимогу щодо оплати експертизи, у випадку проведення Замовником експертизи товарів учасника переможця. Для підтвердження якості запропонованих товарів учасники надаватимуть документи ( сертифікати та/або висновки). Зазначена вимога є незаконною, оскільки Замовник торгів у встановленій вартості закупівлі повинен передбачати усі можливі витрати на товар. Просимо прибрати вимогу з тендерної документації. Адже вимога про оплату послуг з експертизи переможцем торгів не належить до предмета закупівлі, а саме закупівлю Спеціальних продуктів харчування, збагачені поживними речовинами. Положення щодо відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації тому що суперечить статті 3 та статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваша вимога прийнята до уваги.
Питання щодо експертизи.
Дата подання: 04 листопада 2020 15:28
Дата відповіді: 04 листопада 2020 15:37
Доброго дня, чи будете ви проводити експертизу товару учасника переможця закупівлі після оголення переможця закупівлі?
Відповідь: Доброго дня! Експертиза буде проводитися в тому випадку, якщо у період співпраці буде підозра на поставку не якісного товару
" Експертиза буде проводитися в тому випадку, якщо у період співпраці буде підозра на поставку не якісного товару..."
Дата подання: 04 листопада 2020 16:03
Дата відповіді: 04 листопада 2020 16:34
Вимагаємо чітко вказати та прописати у ТД: 1. критерії, коли може виникти підозра на поставку не якісного товару: 1...., 2...., 3 2. строк пред'яви скарг на не якісний товар : ..... від поставки товару 2. вартість цієї експертизи ...... з ПДВ
Відповідь: Якщо Постачальник буде здійснювати поставки якісного товару, то в проведенні експертизи не буде потреби. В проекті договору ( розділ 2, розділ 5, розділ 7, розділ 8 проекту договру)
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2020 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Смарті Фемілі 24 460,92
UAH з ПДВ
24 460,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ХіПП Україна! 29 160,00
UAH з ПДВ
29 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 11:26
Додаток 1 цінова пропозиція.pdf
10 листопада 2020 09:40
Статут 04.09.2020 р..pdf
10 листопада 2020 09:40
Витяг ЄДР.pdf
10 листопада 2020 09:40
Витяг ПДВ.pdf
10 листопада 2020 09:40
Лист про сертифікацію.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Смарті Фемілі

ТОВ ХіПП Україна!

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Смарті Фемілі
#38154557
Відхилено 24 460,92
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 14:47
ТОВ ХіПП Україна!
#32524959
Переможець 29 160,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 14:52

Документи

13 листопада 2020 14:47
Електронний підпис
13 листопада 2020 14:46
протокол.pdf

Документи

13 листопада 2020 14:52
Електронний підпис
13 листопада 2020 14:52
протокол..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2020 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ХіПП Україна!
#32524959
29 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 листопада 2020 14:52
Електронний підпис
13 листопада 2020 14:52
протокол..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 21:21
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 17:13
Договір 74-11-20.pdf укладений
19 листопада 2020 17:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 29 160,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 860,00 UAH)