Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Шумського району Тернопільської області у 2021 році»
"Operational maintenance of public roads of local importance Shumsky district of Ternopil region in 2021"
Очікувана вартість
14 142 375,00 UAH
UA-2020-11-02-001084-b c7ef93bb9867476480831e535ae182aa
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Явний Володимир Михайлович

380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014074
Місцезнаходження: 46021, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, Грушевського, 8
Контактна особа: Явний Володимир Михайлович
380352520076
ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Capital Construction of Ternopil Regional State Administration
National ID: 04014074
Contact point: Yvnyi Volodymyr
380352520076
ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 листопада 2020 10:56
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 06 січня 2021 13:24
Очікувана вартість: 14 142 375,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 711,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 400000 UAH
Publication date: 02 листопада 2020 10:56
Enquiries until: 23 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 29 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 грудня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 14 142 375 UAH including VAT
Minimal lowering step: 70 712 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, види ремонтів та перелік робіт»

Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.

Умови надання забезпечення: гарантія подається через електронну систему закупівель у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП особи, уповноваженої на підписання гарантії. Файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі р7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником КЕП/ЕЦП особи, уповноваженої на підписання гарантії на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. При цьому зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. Гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства.
Розгорнути Згорнути
GBN G.1-218-182: 2011 "Repair of public roads, types of repairs and list of works"

The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian.

Terms of providing security: the guarantee is submitted through the electronic procurement system in the form of an electronic document attached to the EDS / QES of the person authorized to sign the guarantee. The EDS / CEP file (created by the software package, for example, a file in p7s format) must be available for viewing and verification by the CEP / EDS Customer of the person authorized to sign the guarantee on the website of the central certification body at https: // czo. gov.ua/verify. In this case, the signatory specified in the text of the guarantee must coincide with the signatory who imposed the EDS / CEP. The guarantee is issued in accordance with the requirements of civil law.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Шумського району Тернопільської області у 2021 році»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47100, Україна, Тернопільська область, Шумського району, автомобільні дороги загального користування місцевого значення
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

"Operational maintenance of public roads of local importance Shumsky district of Ternopil region in 2021"
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-02-001084-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД", Код ЄДРПОУ:42046278
Дата подання: 30 грудня 2020 17:13
Вимога
Закупівля - «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Шумського району Тернопільської області у 2021 році»
Номер оголошення - UA-2020-11-02-001084-b
Замовник - Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації

Вимога
Товариство з обмеженою відповідальністю «КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД» як учасник закупівлі: ««Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Шумського району Тернопільської області у 2021 році»» повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Замовником на етапі прекваліфікації та здійснення оцінки пропозиції учасників та аналізу поданих учасниками документів не було допущено учасника ТОВ «КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД» до аукціону по даному предмету закупівлі. Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД», є рішення Тендерного комітету Замовника стосовно недопущення до аукціону учасника процедури закупівлі - Товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД», та визнання тендерної пропозиції такого учасника по предмету закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Шумського району Тернопільської області у 2021 році» такої, що не відповідає вимогам Тендерної документації встановленої Замовником.
Вважаємо, Рішення Тендерного комітету Замовника щодо недопущення до аукціону є неправомірним, тому що наша пропозиція відповідає вимогам Тендерної документації встановленої Замовником.
Відповідно до зазначеної Замовником аргументації щодо недопущення до аукціону – «Учасник надає «оригінали актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в), щодо аналогічних договорів №01 від 01.09.2019 року та договору №02 від 01.09.2019 року які не є договором із замовником, що вимагається згідно пункту 3.3 частини 3 додатку 1 до тендерної документації відповідно акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) не можуть бути враховані для підтвердження досвіду виконання робіт зазначених у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) а саме: - очищення доріг від снігу спеціалізованим автотранспортом; - приготування піщано-соляної суміші; - ліквідація вибоїн машиною для ямкового ремонту доріг струменево-ін'єкційним методом; - навантажування сипких матеріалів; - влаштування вирівнюючого шару із пористої асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем; - подрібнення порослі трактором з деревоподрібнюючим обладнанням. згідно вимог пункту 3.4 частини 3 додатку 1 до тендерної документації, оскільки в даному пункті зазначено: Виконання зазначених робіт учасники підтверджують оригіналами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в), що виконувалися у відповідності до договорів, наданих в якості аналогічних. в якості аналогічних договорів вимагаються згідно пункту 3.3 частини 3 додатку 1 до тендерної документації договори: Договір(ори) повинен(ні) бути укладений із замовником послуг(робіт) та виконаний (ні) повністю;(під терміном «Замовник» слід розуміти, що це – фізична чи юридична особа, яка укладає договір підряду (контракт), контролює хід його виконання, здійснює технічний нагляд, приймає завершені роботи, здійснює розрахунки за них).».
Вважаємо таку підставу для відхилення нашої пропозиції від участі в аукціону незаконною та неправомірною, оскільки надані нами на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів – Договір на виконання робіт №01 від 01.09.2019 року та Договір на виконання робіт №02 від 01.09.2019 року повністю відповідають вимогам Замовника, оскільки, відповідно до пункту 3.3 частини 3 додатку 1 до тендерної документації – «Договір(ори) повинен(ні) бути укладений із замовником послуг(робіт) та виконаний (ні) повністю; (під терміном «Замовник» слід розуміти, що це – фізична чи юридична особа, яка укладає договір підряду (контракт), контролює хід його виконання, здійснює технічний нагляд, приймає завершені роботи, здійснює розрахунки за них).», зазначаємо, що відповідно до статті 838 Цивільного кодексу України – «Підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник», окрім того відповідно до «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» затверджених Постановою КМУ від «01» серпня 2005 р. № 668 - Підрядник може, якщо інше не встановлено договором підряду, залучати до виконання робіт інших осіб (субпідрядників). При цьому договори субпідряду укладаються та виконуються з дотриманням вимог, визначених цими Загальними умовами. Підрядник відповідає за результати роботи субпідрядників і виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядниками — як замовник. Генеральний підрядник координує виконання робіт субпідрядниками на будівельному майданчику, створює умови та здійснює контроль за виконанням ними договірних зобов’язань. Оплата робіт, виконаних субпідрядниками, проводиться на підставі складених ними та підписаних генеральним підрядником документів про прийняття виконаних робіт та їх вартість і може проводитися безпосередньо генеральним підрядником або замовником, якщо це передбачено договором підряду та договором субпідряду. Якщо оплату робіт, виконаних субпідрядником, проводить замовник, генеральний підрядник, крім документів про обсяги та вартість виконаних робіт, подає замовнику документ про розподіл загальної суми коштів за виконані роботи між ним та субпідрядником. Отже, надані у складі нашої пропозиції аналогічні договори повністю відповідають вимогам Замовника.
По-перше, «Замовниками» згідно договорів - №01 від 01.09.2019 року та №02 від 01.09.2019 року є юридичні особи, що відповідає вимогам Замовника.
По-друге, «Замовники» згідно договорів - №01 від 01.09.2019 року та №02 від 01.09.2019 року – уклали такі договори підряду із ТОВ «КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД» та контролювали хід їхнього виконання, що відповідає вимогам Замовника.
По-третє, «Замовниками» згідно договорів - №01 від 01.09.2019 року та №02 від 01.09.2019 року було здійснено та проведено технічний нагляд за виконанням робіт, що відповідає вимогам Замовника.
По-четверте, «Замовниками» згідно договорів - №01 від 01.09.2019 року та №02 від 01.09.2019 року були прийняті завершені роботи ТОВ «КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД», та здійснено розрахунки за них, що підтверджують надані у складі пропозиції - Листи-відгуки від Замовників таких робіт, що відповідає вимогам Замовника.
Отже, повідомляємо Замовника, що підстава для недопущення до аукціону є неправомірною.
У відповідності до ч.4 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ч.3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо:
- надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації;
- переглянути рішення про недопущення до аукціону учасника ТОВ «КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД»;
- провести повторну оцінку пропозиції учасника ТОВ «КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД».
Замовником здійснюється оцінка тендерних пропозицій Учасників відповідно до принципів здійснення та проведення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 січня 2021 17:41
Шановний учаснику ТОВ "КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД"
Вважємо за необхідне надати відповідь на вашу вимогу UA-2020-11-02-001084-b.b1 від 30 грудня 2020 17:13
Стосовно не допущення Вашої тендерної пропозиції до аукціону по закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Шумського району Тернопільської області у 2021 році» Вами надано «оригінали актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в), щодо аналогічних договорів №01 від 01.09.2019 року та договору №02 від 01.09.2019 року які не є договором із замовником, що вимагається згідно пункту 3.3 частини 3 додатку 1 до тендерної документації відповідно акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) не можуть бути враховані для підтвердження досвіду виконання робіт зазначених у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) а саме:
- очищення доріг від снігу спеціалізованим автотранспортом;
- приготування піщано-соляної суміші;
- ліквідація вибоїн машиною для ямкового ремонту доріг струменеві-ін'єкційним методом;
- навантажування сипких матеріалів;
- влаштування вирівнюючого шару із пористої асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем; - подрібнення порослі трактором з деревоподрібнюючим обладнанням.
Згідно вимог пункту 3.4 частини 3 додатку 1 до тендерної документації, оскільки в даному пункті зазначено: Виконання зазначених робіт учасники підтверджують оригіналами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в), що виконувалися у відповідності до договорів, наданих в якості аналогічних. в якості аналогічних договорів вимагаються згідно пункту 3.3 частини 3 додатку 1 до тендерної документації договори:
Договір(ори) повинен(ні) бути укладений із замовником послуг(робіт) та виконаний (ні) повністю;(під терміном «Замовник» слід розуміти, що це – фізична чи юридична особа, яка укладає договір підряду (контракт), контролює хід його виконання, здійснює технічний нагляд, приймає завершені роботи, здійснює розрахунки за них).
Щодо наданих договорів №01 від 01.09.2019 року та договору №02 від 01.09.2019 року дані договори є договорами субпідряду тому не є договором із замовником оскільки згідно із ст. 838 ЦК генпідрядник відповідає:
– перед замовником за результат роботи, виконаної субпідрядником (тобто за виконання ним свого обов'язку);
– перед субпідрядником за невиконання (неналежне виконання) замовником зобов'язань за договором підряду.
При цьому замовник і субпідрядник не мають права пред'являти один одному вимоги, пов'язані з порушенням договорів, укладених кожним з них з генеральним підрядником, у відносинах генпідрядник – субпідрядник слід враховувати, що фактично генпідрядник передоручає субпідряднику виконати роботу, яку йому доручив замовник і яку він не може виконати сам. Отже генпідрядник не виступає замовником оскільки він передоручає роботи, які йому доручив замовник.
Відповідно акти приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в), щодо вище зазначених договорів субпідряду не можуть бути враховані оскільки не відповідають вимогам пункту 3.3 частини 3 додатку 1 до тендерної документації а саме:
Договір(ори) повинен(ні) бути укладений із замовником послуг(робіт) та виконаний (ні) повністю; (під терміном «Замовник» слід розуміти, що це – фізична чи юридична особа, яка укладає договір підряду (контракт), контролює хід його виконання, здійснює технічний нагляд, приймає завершені роботи, здійснює розрахунки за них).
Отже виходячи з зазначеного учасником не підтверджено кваліфікаційного критерію, щодо вимог пункту 3.4. частини 3 додатку 1 тендерної документації, щодо підтвердження досвіду виконання робіт зазначених у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації).

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-03-000018 ● 5b70dbe1b13e486f82e70b8a83464807
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 серпня 2021 17:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

03.08.2021 № 396

Дніпро

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 03.08.2021 № 396

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-11-02-001084-b 02.11.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 31 серпня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 грудня 2020
UA-2020-11-02-001084-bc7ef93bb9867476480831e535ae182aa
Найменування: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014074
Місцезнаходження: 46021, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, Грушевського, 8
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2020 12:13
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2020 12:20
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2020 13:15
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2020 13:13
ТОВ "КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2020 13:17

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"! Повідомляємо, що при розгляді вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Шумського району Тернопільської області у 2021 році» ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2020-11-02-001084-b., виявлено невідповідність в інформації, наданій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. учасник не надав підтвердження наявності обладнання Rasco Kalnik 3.6 та Rasco Solid L-6.0 до спеціалізованих вантажних автомобілів FORD CARGO, що не відповідає вимогам частини 1 додатку 1 тендерної документації. 2. учасник надав копії «актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в) щодо аналогічних договорів, які містяться у файлах: «№13 довідки та акти ч.1 (1 кт)», «№13 довідки та акти ч.2 (1 кт)», «№13 довідки та акти ч.3 (1 кт)», «№13 довідки та акти ч.4 (1 кт)» до договору №1КТ від 27.02.2017 року, що не відповідає вимогам пункту 3.4. частини 3 додатку 1 до тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: 1. підтвердження наявності обладнання Rasco Kalnik 3.6 та Rasco Solid L-6.0 до спеціалізованих вантажних автомобілів FORD CARGO, згідно вимог частини 1 додатку 1 тендерної документації. 2. оригінали «актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в) щодо аналогічних договорів згідно вимог пункту 3.4. частини 3 додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 14:49
Електронний підпис
28 грудня 2020 14:44
лист пояснення.pdf
02 грудня 2020 12:33
Електронний підпис
02 грудня 2020 12:33
Електронний підпис
02 грудня 2020 12:31
Довіреності Олійник.pdf
02 грудня 2020 12:31
№40 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
02 грудня 2020 12:31
№37 зразок підпису.pdf
02 грудня 2020 12:31
№35 Копія ліцензії.pdf
02 грудня 2020 12:31
№33 технічне завдання.pdf
02 грудня 2020 12:31
№33 перелік доріг.pdf
02 грудня 2020 12:31
№26 Витяг ПДВ.pdf
02 грудня 2020 12:31
№24 Копія паспорта.pdf
02 грудня 2020 12:31
№16 довідка ст. 17.pdf
02 грудня 2020 12:31
№12 Відгук до оговору 12.pdf
02 грудня 2020 12:31
№11 Договір 267.pdf
02 грудня 2020 12:31
№11 Договір 128.pdf
02 грудня 2020 12:31
№11 Договір 12.pdf
02 грудня 2020 12:31
№11 ДОГОВІР 2.pdf
02 грудня 2020 12:31
№11 Договір 1КТ.pdf
02 грудня 2020 12:31
№10 довідка досвід.pdf
02 грудня 2020 12:31
№9 Штатний розпис.pdf
02 грудня 2020 12:31
№8 довідка робітники.pdf
02 грудня 2020 12:31
№6 Дипломи.pdf
02 грудня 2020 12:31
№2 Інвентарні картки.pdf
02 грудня 2020 12:31
№1 довідка обладнання.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "ГЛОБАЛД БІЛД ІНЖИНІРИНГ"! Повідомляємо, що при розгляді вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Шумського району Тернопільської області у 2021 році» ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2020-11-02-001084-b., виявлено невідповідність в інформації, наданій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. учасник не надав «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форми №КБ-2в), що виконувалися у відповідності до наданих аналогічних договорів на підтвердження досвіду виконання робіт а саме: Подрібнення порослі трактором з деревоподрібнюючим обладнанням що не відповідає вимогам п.3.4. частини 3 додатку 1 тендерної документації. 2. учасник не підтвердив наявність інженера-будівельника (за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг), що не відповідає вимогам пункту 2.1. частини 2 додатку 1 тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: 1. «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форми №КБ-2в), що виконувалися у відповідності до наданих аналогічних договорів на підтвердження досвіду виконання робіт а саме: Подрібнення порослі трактором з деревоподрібнюючим обладнанням Відповідно до вимог п.3.4. частини 3 додатку 1 тендерної документації. 2. підтвердження наявності інженера-будівельника (за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг), згідно вимог частини 2 додатку 1 тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Публічні документи

05 лютого 2021 16:22
Електронний підпис
05 лютого 2021 16:22
Електронний підпис
05 лютого 2021 16:20
Довідка МВС.p7s
05 лютого 2021 16:20
Довідка переможець.pdf
05 лютого 2021 16:20
Довідка МВС.pdf
05 лютого 2021 16:20
Довідка ГУ ДПС.pdf
05 лютого 2021 16:19
Довідка ГУ ДПС.XML
28 грудня 2020 17:08
Електронний підпис
28 грудня 2020 17:08
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:40
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:40
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:37
14. Технічне завдання.pdf
02 грудня 2020 16:37
7. Копія статуту.pdf
02 грудня 2020 16:37
15. Перелік доріг.pdf
02 грудня 2020 16:37
20. Проєкт договору.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "БМБУД"! Повідомляємо, що при розгляді вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Шумського району Тернопільської області у 2021 році» ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2020-11-02-001084-b., виявлено невідповідність в інформації, наданій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. Учасник надав листи-відгуки щодо аналогічних договорів №15 від 20.03.2019 та №21Е від 24.09.2018року, які не містять гербової печатки замовника, що не відповідає вимогам п.3.3. частини 3 додатку 1 тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: 1. оформлені належним чином листи-відгуки щодо аналогічних договорів №15 від 20.03.2019 та №21Е від 24.09.2018року, у відповідності до вимог п.3.3. частини 3 додатку 1 тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 14:22
Електронний підпис
28 грудня 2020 14:22
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:05
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:05
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:04
Техпаспорти.7z
02 грудня 2020 17:04
Акти до договору КБ2 21Е.7z
02 грудня 2020 17:04
Статут.pdf
02 грудня 2020 17:04
Фінансова звітність.pdf
02 грудня 2020 17:04
Акти до договору 15.7z
02 грудня 2020 17:04
Лист-відгук договір 15.pdf
02 грудня 2020 17:04
Лiцензiя.zip
02 грудня 2020 17:04
21 Перелік доріг.pdf
02 грудня 2020 17:04
Наказ 38 (Носик В.В).pdf
02 грудня 2020 17:04
Штатний розпис.pdf
02 грудня 2020 17:04
13 Проєкт договору.pdf
02 грудня 2020 17:04
9 Посадова особа.pdf
02 грудня 2020 17:04
5 Вимоги ст. 17.pdf
02 грудня 2020 17:04
4 Досвід.pdf
02 грудня 2020 17:04
3 Робітники.pdf
02 грудня 2020 17:04
2 Працівники.pdf
02 грудня 2020 17:04
Рейтинг.zip
02 грудня 2020 17:04
Ліцензія БМБУД.pdf
02 грудня 2020 17:04
Договір 21 Е.pdf
02 грудня 2020 17:03
Лист-відгук договір 21Е.pdf
02 грудня 2020 17:03
Договір 15.pdf
02 грудня 2020 17:03
Договір дарування.pdf
02 грудня 2020 17:03
Довiренiсть_Рижий.zip
02 грудня 2020 17:03
Гарантия_8677.zip
02 грудня 2020 17:03
24 Довідка обладнання.pdf
02 грудня 2020 17:03
Виписка ЄДР.pdf
02 грудня 2020 17:03
17 ГЛ Захист довкілля.pdf
02 грудня 2020 17:03
18 Довідка ліцензія.pdf
02 грудня 2020 17:03
16 Довідка ЄП.pdf
02 грудня 2020 17:03
7 Технічне завдання.pdf
02 грудня 2020 17:03
11 ГЛ Ціна ТП.pdf
02 грудня 2020 17:03
10 Довідка субпідряд.pdf
02 грудня 2020 17:03
8 Термін дії ТП.pdf
02 грудня 2020 17:03
1 МТБ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "АВАКС ПРОФ"! Повідомляємо, що при розгляді вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Шумського району Тернопільської області у 2021 році» ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2020-11-02-001084-b., виявлено невідповідність в інформації, наданій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. учасник не надав «Акт прийому-передачі» до договору фінансового лізингу UA97L-17-03, для підтвердження наявності «Автогрейдера CATERPILLAR 120M», що не відповідає вимогам частини 1 додатку 1 тендерної документації. 2. учасник не надав підтвердження наявності відвалів від снігу до тракторів RENAULT R 7932 ТА RENAULT R 3852, що не відповідає вимогам частини 1 додатку 1 тендерної документації. 3. учасник надає «оригінали актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в) файл «Оригінали актів викон буд роб КБ-2в Н02 Львів Терн, Р39 Броди Терн -част 2», які не містять відбитків печаток замовника та дати складання, що не відповідає вимогам чинного законодавства щодо складання форми КБ-2в та вимогам пункту 3.4. частини 3 додатку 1 до тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: 1. «Акт прийому-передачі» до договору фінансового лізингу UA97L-17-03, для підтвердження наявності «автогрейдера CATERPILLAR 120M», у відповідності до вимог частини 1 додатку 1 тендерної документації. 2. Надати підтвердження наявності відвалів від снігу до тракторів RENAULT R 7932 ТА RENAULT R 3852, відповідно до вимог частини 1 додатку 1 тендерної документації. 3. Надати «оригінали актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в) , які складені відповідно до вимог чинного законодавства щодо складання форми КБ-2в відповідно до вимог пункту 3.4. частини 3 додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 17:20
Електронний підпис
28 грудня 2020 17:20
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:34
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:33
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:31
Проект договору.pdf
02 грудня 2020 17:31
Перелік доріг.pdf
02 грудня 2020 17:30
Довідка повноваження.pdf
02 грудня 2020 17:30
Довідка субпідряд.pdf
02 грудня 2020 17:30
Довідка термін дії ТП.pdf
02 грудня 2020 17:30
Штатний розпис.pdf
02 грудня 2020 17:30
Технічне завдання.pdf
02 грудня 2020 17:30
Копія чинні дозволи.pdf
02 грудня 2020 17:30
Довiренiст__Малов_Д._2020.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД"! Повідомляємо, що при розгляді вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Шумського району Тернопільської області у 2021 році» ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2020-11-02-001084-b., виявлено невідповідність в інформації, наданій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. Вами не надано підтвердження наявності - спеціалізованих автомобілів обладнаних відвалом від снігу та механізмом посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами - 2 одиниці; - тракторів обладнаних відвалом від снігу- 2 одиниці; які зазначає у «Довідці про наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для виконання робіт (надання послуг)» відповідно до вимог частини 1 додатку 1 тендерної документації. 2. Вами не надано документи (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу) на підтвердження наявності «автогрейдера ДЗ 99А номер 1036ВК» у власника Кривко Бориса Євгеновича з яким укладено договір позички транспортного засобу 01/07/01-2020 від 01 липня 2020 року, що не відповідає вимогам частини 1 додатку 1 тендерної документації. 3. Вами не надано підтвердження наявності машиніста (оператор) машини для ямкового ремонту доріг струменево-ін'єкційним методом без попередньої підготовки покриття – 1 особа, який зазначений у Довідці про наявність робітників основних будівельних професій учасника, які мають необхідні знання та досвід з надання заявлених послуг, виконання робіт, що не відповідає вимогам частини 2 додатку 1 до тендерної документації. 4. Вами надано «оригінали актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в), щодо аналогічного договору №01 від 01.09.2019 року який не є договором із замовником, що вимагається згідно пункту 3.3 частини 3 додатку 1 до тендерної документації відповідно акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) не можуть бути враховані для підтвердження досвіду виконання робіт зазначених у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) а саме: - очищення доріг від снігу спеціалізованим автотранспортом; - приготування піщано-соляної суміші; - ліквідація вибоїн машиною для ямкового ремонту доріг струменево-ін'єкційним методом; згідно вимог пункту 3.4 частини 3 додатку 1 до тендерної документації, оскільки в даному пункті зазначено: Виконання зазначених робіт учасники підтверджують оригіналами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в), що виконувалися у відповідності до договорів, наданих в якості аналогічних. в якості аналогічних договорів вимагаються згідно пункту 3.3 частини 3 додатку 1 до тендерної документації договори: Договір(ори) повинен(ні) бути укладений із замовником послуг(робіт) та виконаний (ні) повністю;(під терміном «Замовник» слід розуміти, що це – фізична чи юридична особа, яка укладає договір підряду (контракт), контролює хід його виконання, здійснює технічний нагляд, приймає завершені роботи, здійснює розрахунки за них). 5. учасник не надав підтвердження досвіду виконання робіт зазначених у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) одним договором або сумарно, а саме: - навантажування сипких матеріалів; - влаштування вирівнюючого шару із пористої асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем; - подрібнення порослі трактором з деревоподрібнюючим обладнанням. відповідно до вимог пункту 3.4 частини 3 додатку 1 до тендерної документації Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: 1. підтвердження наявності: - спеціалізованих автомобілів обладнаних відвалом від снігу та механізмом посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами - 2 одиниці; - тракторів обладнаних відвалом від снігу- 2 одиниці; які зазначені у «Довідці про наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для виконання робіт (надання послуг)» відповідно до вимог частини 1 додатку 1 тендерної документації а саме: В підтвердження наявності в Учасника зазначених машин, механізмів та техніки Учасник надає оригінали/копії документів встановленого взірця про державну реєстрацію машин, механізмів, техніки(техпаспорт, свідоцтво про державну реєстрацію, тощо). Якщо машини, механізми, техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасник додатково надає: - оригінал(-и) договору(-ів) оренди, суборенди, лізингу, машин, механізмів та техніки, що підтверджують право користування ними. При цьому, вказані договори мають бути чинними протягом строків виконання робіт(надання послуг), або містити умови про його пролонгацію, а також містити інформацію про марку та модель машин, механізмів та техніки, а також копії акту(-ів) приймання-передачі (або інший(-і) документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) факт передачі) техніки до договорів. - оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від орендодавця, власника, лізингодавця тощо із зазначенням замовника закупівлі, підтверджуючого відсутність заперечення на використання його машин, механізмів та техніки Учасником протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки що залучається). У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цих машин, механізмів, техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: -копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт (надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі, а також копії акту(-ів) приймання-передачі (або інший(-і) документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) факт передачі) техніки до договорів. 1.2. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до умов пункту п.1.1. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригі-нал(-и) листа-підтвердження(листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки) субпідрядника/співвиконавця, що залучатиметься до виконання робіт (надання послуг). 1.3. Якщо законодавством не передбачена обов’язкова державна реєстрація деяких машин, механізмів, техніки, то Учасник зазначає про це у довідці. 2. надати підтвердження наявності «автогрейдера ДЗ 99А номер 1036ВК» у власника Кривко Бориса Євгеновича з яким укладено договір позички транспортного засобу 01/07/01-2020 від 01 липня 2020 року, відповідно до вимог частини 1 додатку 1 тендерної документації. 3. надати підтвердження наявності машиніста (оператор) машини для ямкового ремонту доріг струменево-ін'єкційним методом без попередньої підготовки покриття – 1 особа, відповідно до вимог пунктів 2.2 та 2.3 частини 2 додатку 1 до тендерної документації. 4. надати «оригінали актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в), що виконувалися у відповідності до договорів, наданих в якості аналогічних на підтвердження досвіду виконання робіт зазначених у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) одним договором або сумарно, а саме: - навантажування сипких матеріалів; - влаштування вирівнюючого шару із пористої асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем; - очищення доріг від снігу спеціалізованим автотранспортом; - приготування піщано-соляної суміші; - ліквідація вибоїн машиною для ямкового ремонту доріг струменево-ін'єкційним методом; - подрібнення порослі трактором з деревоподрібнюючим обладнанням. відповідно до вимог пункту 3.4 частини 3 додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Публічні документи

29 грудня 2020 10:23
Електронний підпис
29 грудня 2020 10:19
кваліфікація
02 грудня 2020 18:33
Електронний підпис
02 грудня 2020 18:32
фінзвітність 2019.pdf
02 грудня 2020 18:32
Установчі.pdf
02 грудня 2020 18:32
техпаспорти ч1.pdf
02 грудня 2020 18:32
Протокол Н1.7Z
02 грудня 2020 18:32
паспорт директор.pdf
02 грудня 2020 18:32
охорона праці.pdf
02 грудня 2020 18:32
працівники.pdf
02 грудня 2020 18:32
оренда автосервіс.pdf
02 грудня 2020 18:32
Наказ Фролова Ю.1.7Z
02 грудня 2020 18:32
лп юрчук.pdf
02 грудня 2020 18:32
лп тес.pdf
02 грудня 2020 18:32
лп кривко.pdf
02 грудня 2020 18:32
лп зпе.pdf
02 грудня 2020 18:32
лп автосервіс.pdf
02 грудня 2020 18:32
Листи відгуки.pdf
02 грудня 2020 18:31
Лист для клієнті1.7z
02 грудня 2020 18:31
кваліфікація шумський.pdf
02 грудня 2020 18:31
договори техніка.pdf
02 грудня 2020 18:31
договір юрчук.pdf
02 грудня 2020 18:31
довідка обл.pdf
02 грудня 2020 18:31
Гарантія 11629-20.7z
02 грудня 2020 18:31
Витяг із Статут1.7z
02 грудня 2020 18:31
Банківська ліцензі1.7z
02 грудня 2020 18:31
аналогічний 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

ТОВ "КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 січня 2021 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" 6 646 916,00
UAH з ПДВ
6 646 916,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 8 202 570,00
UAH з ПДВ
8 202 570,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 9 400 000,00
UAH з ПДВ
9 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" 13 435 256,00
UAH з ПДВ
13 435 256,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2021 16:22
Електронний підпис
05 лютого 2021 16:22
Електронний підпис
05 лютого 2021 16:20
Довідка МВС.p7s
05 лютого 2021 16:20
Довідка переможець.pdf
05 лютого 2021 16:20
Довідка МВС.pdf
05 лютого 2021 16:20
Довідка ГУ ДПС.pdf
05 лютого 2021 16:19
Довідка ГУ ДПС.XML
28 грудня 2020 17:08
Електронний підпис
28 грудня 2020 17:08
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:40
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:40
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:37
14. Технічне завдання.pdf
02 грудня 2020 16:37
7. Копія статуту.pdf
02 грудня 2020 16:37
15. Перелік доріг.pdf
02 грудня 2020 16:37
20. Проєкт договору.pdf

Публічні документи

28 грудня 2020 14:49
Електронний підпис
28 грудня 2020 14:44
лист пояснення.pdf
02 грудня 2020 12:33
Електронний підпис
02 грудня 2020 12:33
Електронний підпис
02 грудня 2020 12:31
Довіреності Олійник.pdf
02 грудня 2020 12:31
№40 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
02 грудня 2020 12:31
№37 зразок підпису.pdf
02 грудня 2020 12:31
№35 Копія ліцензії.pdf
02 грудня 2020 12:31
№33 технічне завдання.pdf
02 грудня 2020 12:31
№33 перелік доріг.pdf
02 грудня 2020 12:31
№26 Витяг ПДВ.pdf
02 грудня 2020 12:31
№24 Копія паспорта.pdf
02 грудня 2020 12:31
№16 довідка ст. 17.pdf
02 грудня 2020 12:31
№12 Відгук до оговору 12.pdf
02 грудня 2020 12:31
№11 Договір 267.pdf
02 грудня 2020 12:31
№11 Договір 128.pdf
02 грудня 2020 12:31
№11 Договір 12.pdf
02 грудня 2020 12:31
№11 ДОГОВІР 2.pdf
02 грудня 2020 12:31
№11 Договір 1КТ.pdf
02 грудня 2020 12:31
№10 довідка досвід.pdf
02 грудня 2020 12:31
№9 Штатний розпис.pdf
02 грудня 2020 12:31
№8 довідка робітники.pdf
02 грудня 2020 12:31
№6 Дипломи.pdf
02 грудня 2020 12:31
№2 Інвентарні картки.pdf
02 грудня 2020 12:31
№1 довідка обладнання.pdf

Публічні документи

28 грудня 2020 17:20
Електронний підпис
28 грудня 2020 17:20
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:34
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:33
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:31
Проект договору.pdf
02 грудня 2020 17:31
Перелік доріг.pdf
02 грудня 2020 17:30
Довідка повноваження.pdf
02 грудня 2020 17:30
Довідка субпідряд.pdf
02 грудня 2020 17:30
Довідка термін дії ТП.pdf
02 грудня 2020 17:30
Штатний розпис.pdf
02 грудня 2020 17:30
Технічне завдання.pdf
02 грудня 2020 17:30
Копія чинні дозволи.pdf
02 грудня 2020 17:30
Довiренiст__Малов_Д._2020.pdf

Публічні документи

28 грудня 2020 14:22
Електронний підпис
28 грудня 2020 14:22
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:05
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:05
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:04
Техпаспорти.7z
02 грудня 2020 17:04
Акти до договору КБ2 21Е.7z
02 грудня 2020 17:04
Статут.pdf
02 грудня 2020 17:04
Фінансова звітність.pdf
02 грудня 2020 17:04
Акти до договору 15.7z
02 грудня 2020 17:04
Лист-відгук договір 15.pdf
02 грудня 2020 17:04
Лiцензiя.zip
02 грудня 2020 17:04
21 Перелік доріг.pdf
02 грудня 2020 17:04
Наказ 38 (Носик В.В).pdf
02 грудня 2020 17:04
Штатний розпис.pdf
02 грудня 2020 17:04
13 Проєкт договору.pdf
02 грудня 2020 17:04
9 Посадова особа.pdf
02 грудня 2020 17:04
5 Вимоги ст. 17.pdf
02 грудня 2020 17:04
4 Досвід.pdf
02 грудня 2020 17:04
3 Робітники.pdf
02 грудня 2020 17:04
2 Працівники.pdf
02 грудня 2020 17:04
Рейтинг.zip
02 грудня 2020 17:04
Ліцензія БМБУД.pdf
02 грудня 2020 17:04
Договір 21 Е.pdf
02 грудня 2020 17:03
Лист-відгук договір 21Е.pdf
02 грудня 2020 17:03
Договір 15.pdf
02 грудня 2020 17:03
Договір дарування.pdf
02 грудня 2020 17:03
Довiренiсть_Рижий.zip
02 грудня 2020 17:03
Гарантия_8677.zip
02 грудня 2020 17:03
24 Довідка обладнання.pdf
02 грудня 2020 17:03
Виписка ЄДР.pdf
02 грудня 2020 17:03
17 ГЛ Захист довкілля.pdf
02 грудня 2020 17:03
18 Довідка ліцензія.pdf
02 грудня 2020 17:03
16 Довідка ЄП.pdf
02 грудня 2020 17:03
7 Технічне завдання.pdf
02 грудня 2020 17:03
11 ГЛ Ціна ТП.pdf
02 грудня 2020 17:03
10 Довідка субпідряд.pdf
02 грудня 2020 17:03
8 Термін дії ТП.pdf
02 грудня 2020 17:03
1 МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"
#41422080
Переможець 6 646 916,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 14:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"
#41422080
6 646 916,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 17:40
Додаткова угода №2 до №34.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 17:39
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2021 12:09
Додаткова угода №1 до №34.pdf зміни до договору
22 лютого 2021 12:08
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 16:54
Договір №34.pdf укладений
18 лютого 2021 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розділ 13 "Додатки до договору" доповнити пунктом: "13.1.2. Перелік автомобільних доріг загального користування місцевого значення на яких надаватимуться послуги." (Додаток 2)
Номер договору про закупівлю: Договір №34
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1, частина 5, статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Пункт 3.1. Розділу 3. "Ціна договору" викласти в новій редакції Додаток 1 "Договірна ціна" до Договору викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: Договір №34
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 266 107,60
UAH (в тому числі ПДВ 877 684,60 UAH)