Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Operational maintenance of public roads of local importance Shumsky district of Ternopil region in 2021"
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014074 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, Грушевського, 8 |
Контактна особа: |
Явний Володимир Михайлович 380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Capital Construction of Ternopil Regional State Administration |
National ID: | 04014074 |
Contact point: |
Yvnyi Volodymyr 380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2020 10:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 06 січня 2021 13:24 |
Очікувана вартість: | 14 142 375,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70 711,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 400000 UAH |
Publication date: | 02 листопада 2020 10:56 |
Enquiries until: | 23 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 грудня 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 14 142 375 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 70 712 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Умови надання забезпечення: гарантія подається через електронну систему закупівель у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП особи, уповноваженої на підписання гарантії. Файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі р7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником КЕП/ЕЦП особи, уповноваженої на підписання гарантії на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. При цьому зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. Гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства.
The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian.
Terms of providing security: the guarantee is submitted through the electronic procurement system in the form of an electronic document attached to the EDS / QES of the person authorized to sign the guarantee. The EDS / CEP file (created by the software package, for example, a file in p7s format) must be available for viewing and verification by the CEP / EDS Customer of the person authorized to sign the guarantee on the website of the central certification body at https: // czo. gov.ua/verify. In this case, the signatory specified in the text of the guarantee must coincide with the signatory who imposed the EDS / CEP. The guarantee is issued in accordance with the requirements of civil law.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2020 12:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2020 12:00 |
ТД на експлуатаційне утримання доріг Шумського району .docx | |
02 листопада 2020 12:00 |
Додаток 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії .docx | |
02 листопада 2020 11:59 |
Додаток 2 до ТД Технічне завдання .xlsx | |
02 листопада 2020 11:59 |
Титульна ТД.pdf | |
02 листопада 2020 11:59 |
Додаток 4 до тендерної документації. Перелік доріг .docx | |
02 листопада 2020 11:59 |
Додаток 3 до тендерної документації Проект договору .docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер оголошення - UA-2020-11-02-001084-b
Замовник - Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Вимога
Товариство з обмеженою відповідальністю «КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД» як учасник закупівлі: ««Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Шумського району Тернопільської області у 2021 році»» повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Замовником на етапі прекваліфікації та здійснення оцінки пропозиції учасників та аналізу поданих учасниками документів не було допущено учасника ТОВ «КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД» до аукціону по даному предмету закупівлі. Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД», є рішення Тендерного комітету Замовника стосовно недопущення до аукціону учасника процедури закупівлі - Товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД», та визнання тендерної пропозиції такого учасника по предмету закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Шумського району Тернопільської області у 2021 році» такої, що не відповідає вимогам Тендерної документації встановленої Замовником.
Вважаємо, Рішення Тендерного комітету Замовника щодо недопущення до аукціону є неправомірним, тому що наша пропозиція відповідає вимогам Тендерної документації встановленої Замовником.
Відповідно до зазначеної Замовником аргументації щодо недопущення до аукціону – «Учасник надає «оригінали актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в), щодо аналогічних договорів №01 від 01.09.2019 року та договору №02 від 01.09.2019 року які не є договором із замовником, що вимагається згідно пункту 3.3 частини 3 додатку 1 до тендерної документації відповідно акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) не можуть бути враховані для підтвердження досвіду виконання робіт зазначених у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) а саме: - очищення доріг від снігу спеціалізованим автотранспортом; - приготування піщано-соляної суміші; - ліквідація вибоїн машиною для ямкового ремонту доріг струменево-ін'єкційним методом; - навантажування сипких матеріалів; - влаштування вирівнюючого шару із пористої асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем; - подрібнення порослі трактором з деревоподрібнюючим обладнанням. згідно вимог пункту 3.4 частини 3 додатку 1 до тендерної документації, оскільки в даному пункті зазначено: Виконання зазначених робіт учасники підтверджують оригіналами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в), що виконувалися у відповідності до договорів, наданих в якості аналогічних. в якості аналогічних договорів вимагаються згідно пункту 3.3 частини 3 додатку 1 до тендерної документації договори: Договір(ори) повинен(ні) бути укладений із замовником послуг(робіт) та виконаний (ні) повністю;(під терміном «Замовник» слід розуміти, що це – фізична чи юридична особа, яка укладає договір підряду (контракт), контролює хід його виконання, здійснює технічний нагляд, приймає завершені роботи, здійснює розрахунки за них).».
Вважаємо таку підставу для відхилення нашої пропозиції від участі в аукціону незаконною та неправомірною, оскільки надані нами на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів – Договір на виконання робіт №01 від 01.09.2019 року та Договір на виконання робіт №02 від 01.09.2019 року повністю відповідають вимогам Замовника, оскільки, відповідно до пункту 3.3 частини 3 додатку 1 до тендерної документації – «Договір(ори) повинен(ні) бути укладений із замовником послуг(робіт) та виконаний (ні) повністю; (під терміном «Замовник» слід розуміти, що це – фізична чи юридична особа, яка укладає договір підряду (контракт), контролює хід його виконання, здійснює технічний нагляд, приймає завершені роботи, здійснює розрахунки за них).», зазначаємо, що відповідно до статті 838 Цивільного кодексу України – «Підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник», окрім того відповідно до «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» затверджених Постановою КМУ від «01» серпня 2005 р. № 668 - Підрядник може, якщо інше не встановлено договором підряду, залучати до виконання робіт інших осіб (субпідрядників). При цьому договори субпідряду укладаються та виконуються з дотриманням вимог, визначених цими Загальними умовами. Підрядник відповідає за результати роботи субпідрядників і виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядниками — як замовник. Генеральний підрядник координує виконання робіт субпідрядниками на будівельному майданчику, створює умови та здійснює контроль за виконанням ними договірних зобов’язань. Оплата робіт, виконаних субпідрядниками, проводиться на підставі складених ними та підписаних генеральним підрядником документів про прийняття виконаних робіт та їх вартість і може проводитися безпосередньо генеральним підрядником або замовником, якщо це передбачено договором підряду та договором субпідряду. Якщо оплату робіт, виконаних субпідрядником, проводить замовник, генеральний підрядник, крім документів про обсяги та вартість виконаних робіт, подає замовнику документ про розподіл загальної суми коштів за виконані роботи між ним та субпідрядником. Отже, надані у складі нашої пропозиції аналогічні договори повністю відповідають вимогам Замовника.
По-перше, «Замовниками» згідно договорів - №01 від 01.09.2019 року та №02 від 01.09.2019 року є юридичні особи, що відповідає вимогам Замовника.
По-друге, «Замовники» згідно договорів - №01 від 01.09.2019 року та №02 від 01.09.2019 року – уклали такі договори підряду із ТОВ «КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД» та контролювали хід їхнього виконання, що відповідає вимогам Замовника.
По-третє, «Замовниками» згідно договорів - №01 від 01.09.2019 року та №02 від 01.09.2019 року було здійснено та проведено технічний нагляд за виконанням робіт, що відповідає вимогам Замовника.
По-четверте, «Замовниками» згідно договорів - №01 від 01.09.2019 року та №02 від 01.09.2019 року були прийняті завершені роботи ТОВ «КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД», та здійснено розрахунки за них, що підтверджують надані у складі пропозиції - Листи-відгуки від Замовників таких робіт, що відповідає вимогам Замовника.
Отже, повідомляємо Замовника, що підстава для недопущення до аукціону є неправомірною.
У відповідності до ч.4 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ч.3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо:
- надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації;
- переглянути рішення про недопущення до аукціону учасника ТОВ «КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД»;
- провести повторну оцінку пропозиції учасника ТОВ «КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД».
Замовником здійснюється оцінка тендерних пропозицій Учасників відповідно до принципів здійснення та проведення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважємо за необхідне надати відповідь на вашу вимогу UA-2020-11-02-001084-b.b1 від 30 грудня 2020 17:13
Стосовно не допущення Вашої тендерної пропозиції до аукціону по закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Шумського району Тернопільської області у 2021 році» Вами надано «оригінали актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в), щодо аналогічних договорів №01 від 01.09.2019 року та договору №02 від 01.09.2019 року які не є договором із замовником, що вимагається згідно пункту 3.3 частини 3 додатку 1 до тендерної документації відповідно акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) не можуть бути враховані для підтвердження досвіду виконання робіт зазначених у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) а саме:
- очищення доріг від снігу спеціалізованим автотранспортом;
- приготування піщано-соляної суміші;
- ліквідація вибоїн машиною для ямкового ремонту доріг струменеві-ін'єкційним методом;
- навантажування сипких матеріалів;
- влаштування вирівнюючого шару із пористої асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем; - подрібнення порослі трактором з деревоподрібнюючим обладнанням.
Згідно вимог пункту 3.4 частини 3 додатку 1 до тендерної документації, оскільки в даному пункті зазначено: Виконання зазначених робіт учасники підтверджують оригіналами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в), що виконувалися у відповідності до договорів, наданих в якості аналогічних. в якості аналогічних договорів вимагаються згідно пункту 3.3 частини 3 додатку 1 до тендерної документації договори:
Договір(ори) повинен(ні) бути укладений із замовником послуг(робіт) та виконаний (ні) повністю;(під терміном «Замовник» слід розуміти, що це – фізична чи юридична особа, яка укладає договір підряду (контракт), контролює хід його виконання, здійснює технічний нагляд, приймає завершені роботи, здійснює розрахунки за них).
Щодо наданих договорів №01 від 01.09.2019 року та договору №02 від 01.09.2019 року дані договори є договорами субпідряду тому не є договором із замовником оскільки згідно із ст. 838 ЦК генпідрядник відповідає:
– перед замовником за результат роботи, виконаної субпідрядником (тобто за виконання ним свого обов'язку);
– перед субпідрядником за невиконання (неналежне виконання) замовником зобов'язань за договором підряду.
При цьому замовник і субпідрядник не мають права пред'являти один одному вимоги, пов'язані з порушенням договорів, укладених кожним з них з генеральним підрядником, у відносинах генпідрядник – субпідрядник слід враховувати, що фактично генпідрядник передоручає субпідряднику виконати роботу, яку йому доручив замовник і яку він не може виконати сам. Отже генпідрядник не виступає замовником оскільки він передоручає роботи, які йому доручив замовник.
Відповідно акти приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в), щодо вище зазначених договорів субпідряду не можуть бути враховані оскільки не відповідають вимогам пункту 3.3 частини 3 додатку 1 до тендерної документації а саме:
Договір(ори) повинен(ні) бути укладений із замовником послуг(робіт) та виконаний (ні) повністю; (під терміном «Замовник» слід розуміти, що це – фізична чи юридична особа, яка укладає договір підряду (контракт), контролює хід його виконання, здійснює технічний нагляд, приймає завершені роботи, здійснює розрахунки за них).
Отже виходячи з зазначеного учасником не підтверджено кваліфікаційного критерію, щодо вимог пункту 3.4. частини 3 додатку 1 тендерної документації, щодо підтвердження досвіду виконання робіт зазначених у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-03-000018 ● 5b70dbe1b13e486f82e70b8a83464807
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2021 17:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
03.08.2021 № 396
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 03.08.2021 № 396
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-11-02-001084-b 02.11.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 серпня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014074 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, Грушевського, 8 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2020 12:13
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2020 12:20
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2020 13:15
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2020 13:13
|
ТОВ "КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2020 13:17
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 січня 2021 13:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" |
6 646 916,00
UAH з ПДВ
|
6 646 916,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" |
8 202 570,00
UAH з ПДВ
|
8 202 570,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" |
9 400 000,00
UAH з ПДВ
|
9 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" |
13 435 256,00
UAH з ПДВ
|
13 435 256,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" #41422080 |
Переможець |
6 646 916,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2021 14:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 лютого 2021 17:40
|
Додаткова угода №2 до №34.pdf | зміни до договору |
25 лютого 2021 17:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2021 12:09
|
Додаткова угода №1 до №34.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2021 12:08
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2021 16:54
|
Договір №34.pdf | укладений |
18 лютого 2021 16:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розділ 13 "Додатки до договору" доповнити пунктом: "13.1.2. Перелік автомобільних доріг загального користування місцевого значення на яких надаватимуться послуги." (Додаток 2) |
Номер договору про закупівлю: | Договір №34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1, частина 5, статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Пункт 3.1. Розділу 3. "Ціна договору" викласти в новій редакції Додаток 1 "Договірна ціна" до Договору викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | Договір №34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |