Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Чортківського району Тернопільської області у 2021 році»
"Operational maintenance of public roads of local importance in Chortkiv district of Ternopil region in 2021"
Очікувана вартість
14 069 250,00 UAH
UA-2020-11-02-000988-b 148f997f3f5548d1880a76c35b8e5db6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Явний Володимир Михайлович

380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014074
Місцезнаходження: 46021, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, Грушевського, 8
Контактна особа: Явний Володимир Михайлович
380352520076
ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Capital Construction of Ternopil Regional State Administration
National ID: 04014074
Contact point: Yvnyi Volodymyr
380352520076
ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 листопада 2020 10:48
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 05 січня 2021 14:00
Очікувана вартість: 14 069 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 346,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 400000 UAH
Publication date: 02 листопада 2020 10:48
Enquiries until: 23 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 29 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 грудня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 14 069 250 UAH including VAT
Minimal lowering step: 70 346 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, види ремонтів та перелік робіт»

Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.

Умови надання забезпечення: гарантія подається через електронну систему закупівель у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП особи, уповноваженої на підписання гарантії. Файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі р7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником КЕП/ЕЦП особи, уповноваженої на підписання гарантії на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. При цьому зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. Гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства.
Розгорнути Згорнути
GBN G.1-218-182: 2011 "Repair of public roads, types of repairs and list of works"

The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian.

Terms of providing security: the guarantee is submitted through the electronic procurement system in the form of an electronic document attached to the EDS / QES of the person authorized to sign the guarantee. The EDS / CEP file (created by the software package, for example, a file in p7s format) must be available for viewing and verification by the CEP / EDS Customer of the person authorized to sign the guarantee on the website of the central certification body at https: // czo. gov.ua/verify. In this case, the signatory specified in the text of the guarantee must coincide with the signatory who imposed the EDS / CEP. The guarantee is issued in accordance with the requirements of civil law.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Чортківського району Тернопільської області у 2021 році»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48500, Україна, Тернопільська область, Чортківського району, автомобільні дороги загального користування місцевого значення
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

"Operational maintenance of public roads of local importance in Chortkiv district of Ternopil region in 2021"
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-03-000014 ● 21e175b5d0fe4ef2ba12fa0ea15271cf
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 серпня 2021 17:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

03.08.2021 № 396
Дніпро

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 03.08.2021 № 396

Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-11-02-000988-b 02.11.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 26 серпня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 грудня 2020
UA-2020-11-02-000988-b148f997f3f5548d1880a76c35b8e5db6
Найменування: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014074
Місцезнаходження: 46021, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, Грушевського, 8
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2020 15:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 грудня 2020 09:15
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2020 16:52
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 грудня 2020 15:59

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"! Повідомляємо, що при розгляді вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Чортківського району Тернопільської області у 2021 році» ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2020-11-02-000988-b, виявлено невідповідність в інформації, наданій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. учасник не надав підтвердження наявності обладнання Rasco Kalnik 3.6 та Rasco Solid L-6.0 до спеціалізованих вантажних автомобілів FORD CARGO, що не відповідає вимогам частини 1 додатку 1 тендерної документації. 2. учасник надав копії «актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в) щодо аналогічних договорів, які містяться у файлах: «№13 довідки та акти ч.1 (1 кт)», «№13 довідки та акти ч.2 (1 кт)», «№13 довідки та акти ч.3 (1 кт)», «№13 довідки та акти ч.4 (1 кт)» до договору №1КТ від 27.02.2017 року, що не відповідає вимогам пункту 3.4. частини 3 додатку 1 до тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: 1. підтвердження наявності обладнання Rasco Kalnik 3.6 та Rasco Solid L-6.0 до спеціалізованих вантажних автомобілів FORD CARGO, згідно вимог частини 1 додатку 1 тендерної документації. 2. оригінали «актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в) щодо аналогічних договорів згідно вимог пункту 3.4. частини 3 додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Публічні документи

29 грудня 2020 08:59
Електронний підпис
29 грудня 2020 08:54
Лист-пояснення.pdf
02 грудня 2020 12:59
Електронний підпис
02 грудня 2020 12:59
Електронний підпис
02 грудня 2020 12:57
Довіреності Олійник.pdf
02 грудня 2020 12:57
№40 Проект договору.pdf
02 грудня 2020 12:57
№37 Зразок підпису .pdf
02 грудня 2020 12:57
№35 Копія ліцензії.pdf
02 грудня 2020 12:57
№33 Перелік доріг.pdf
02 грудня 2020 12:57
№26 Витяг ПДВ.pdf
02 грудня 2020 12:57
№24 Копія паспорта.pdf
02 грудня 2020 12:57
№33 Технічне завдання.pdf
02 грудня 2020 12:57
№12 Відгук до оговору 12.pdf
02 грудня 2020 12:57
№11 Договір 267.pdf
02 грудня 2020 12:57
№11 Договір 128.pdf
02 грудня 2020 12:57
№11 Договір 12.pdf
02 грудня 2020 12:57
№11 ДОГОВІР 2.pdf
02 грудня 2020 12:57
№11 Договір 1КТ.pdf
02 грудня 2020 12:57
№9 Штатний розпис.pdf
02 грудня 2020 12:57
№6 Дипломи.pdf
02 грудня 2020 12:57
№2 Інвентарні картки.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "ГЛОБАЛД БІЛД ІНЖИНІРИНГ"! Повідомляємо, що при розгляді вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Чортківського району Тернопільської області у 2021 році» ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2020-11-02-000988-b., виявлено невідповідність в інформації, наданій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. учасник не надав «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форми №КБ-2в), що виконувалися у відповідності до наданих аналогічних договорів на підтвердження досвіду виконання робіт а саме: Подрібнення порослі трактором з деревоподрібнюючим обладнанням що не відповідає вимогам п.3.4. частини 3 додатку 1 тендерної документації. 2. учасник не підтвердив наявність інженера-будівельника (за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг), що не відповідає вимогам пункту 2.1. частини 2 додатку 1 тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: 1. «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форми №КБ-2в), що виконувалися у відповідності до наданих аналогічних договорів на підтвердження досвіду виконання робіт а саме: Подрібнення порослі трактором з деревоподрібнюючим обладнанням Відповідно до вимог п.3.4. частини 3 додатку 1 тендерної документації. 2. підтвердження наявності інженера-будівельника (за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг), згідно вимог частини 2 додатку 1 тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Публічні документи

29 грудня 2020 10:24
Електронний підпис
29 грудня 2020 10:24
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:20
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:20
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:17
14. Технічне завдання.pdf
02 грудня 2020 16:17
20. Проєкт договору.pdf
02 грудня 2020 16:17
7. Копія статуту.pdf
02 грудня 2020 16:17
15. Перелік доріг.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "БМБУД"! Повідомляємо, що при розгляді вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Чортківського району Тернопільської області у 2021 році» ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2020-11-02-000988-b., виявлено невідповідність в інформації, наданій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. Учасник надав листи-відгуки щодо аналогічних договорів №15 від 20.03.2019 та №21Е від 24.09.2018року, які не містять гербової печатки замовника, що не відповідає вимогам п.3.3. частини 3 додатку 1 тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: 1. оформлені належним чином листи-відгуки щодо аналогічних договорів №15 від 20.03.2019 та №21Е від 24.09.2018року, у відповідності до вимог п.3.3. частини 3 додатку 1 тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 17:05
Електронний підпис
28 грудня 2020 17:05
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:59
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:59
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:57
Техпаспорти.7z
02 грудня 2020 16:57
Акти до договору КБ2 21Е.7z
02 грудня 2020 16:57
Статут.pdf
02 грудня 2020 16:57
Акти до договору 15.7z
02 грудня 2020 16:57
Штатний розпис.pdf
02 грудня 2020 16:57
Рейтинг.zip
02 грудня 2020 16:57
Наказ 38 (Носик В.В).pdf
02 грудня 2020 16:57
Ліцензія БМБУД.pdf
02 грудня 2020 16:57
Договір 21 Е.pdf
02 грудня 2020 16:57
Лист-відгук договір 21Е.pdf
02 грудня 2020 16:57
Договір 15.pdf
02 грудня 2020 16:57
Лiцензiя.zip
02 грудня 2020 16:57
Договір дарування.pdf
02 грудня 2020 16:57
Довiренiсть_Рижий.zip
02 грудня 2020 16:57
13 Проєкт договору.pdf
02 грудня 2020 16:57
24 Довідка обладнання.pdf
02 грудня 2020 16:57
7 Технічне завдання.pdf
02 грудня 2020 16:57
16 Довідка ЄП.pdf
02 грудня 2020 16:57
9 Посадова особа.pdf
02 грудня 2020 16:57
5 Вимоги ст. 17.pdf
02 грудня 2020 16:57
1 МТБ.pdf
02 грудня 2020 16:57
4 Досвід.pdf
02 грудня 2020 16:57
2 Працівники.pdf
02 грудня 2020 16:56
Фінансова звітність.pdf
02 грудня 2020 16:56
Лист-відгук договір 15.pdf
02 грудня 2020 16:56
Виписка ЄДР.pdf
02 грудня 2020 16:56
21 Перелік доріг.pdf
02 грудня 2020 16:56
18 Довідка ліцензія.pdf
02 грудня 2020 16:56
17 ГЛ Захист довкілля.pdf
02 грудня 2020 16:56
Гарантия_8676.zip
02 грудня 2020 16:56
11 ГЛ Ціна ТП.pdf
02 грудня 2020 16:56
10 Довідка субпідряд.pdf
02 грудня 2020 16:56
8 Термін дії ТП.pdf
02 грудня 2020 16:56
3 Робітники.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "АВАКС ПРОФ"! Повідомляємо, що при розгляді вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Чортківського району Тернопільської області у 2021 році» ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2020-11-02-000988-b., виявлено невідповідність в інформації, наданій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. учасник не надав «Акт прийому-передачі» до договору фінансового лізингу UA97L-17-03, для підтвердження наявності «Автогрейдера CATERPILLAR 120M», що не відповідає вимогам частини 1 додатку 1 тендерної документації. 2. учасник не надав підтвердження наявності відвалів від снігу до тракторів RENAULT R 7932 ТА RENAULT R 3852, що не відповідає вимогам частини 1 додатку 1 тендерної документації. 3. учасник надає «оригінали актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в) файл «Оригінали актів викон буд роб КБ-2в Н02 Львів Терн, Р39 Броди Терн -част 2», які не містять відбитків печаток замовника та дати складання, що не відповідає вимогам чинного законодавства щодо складання форми КБ-2в та вимогам пункту 3.4. частини 3 додатку 1 до тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: 1. «Акт прийому-передачі» до договору фінансового лізингу UA97L-17-03, для підтвердження наявності «автогрейдера CATERPILLAR 120M», у відповідності до вимог частини 1 додатку 1 тендерної документації. 2. Надати підтвердження наявності відвалів від снігу до тракторів RENAULT R 7932 ТА RENAULT R 3852, відповідно до вимог частини 1 додатку 1 тендерної документації. 3. Надати «оригінали актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в) , які складені відповідно до вимог чинного законодавства щодо складання форми КБ-2в відповідно до вимог пункту 3.4. частини 3 додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Публічні документи

02 лютого 2021 12:43
Електронний підпис
02 лютого 2021 12:43
Електронний підпис
02 лютого 2021 12:42
Довідка переможця.pdf
02 лютого 2021 12:42
Довідка МВС.pdf
02 лютого 2021 12:42
Довідка ГУ ДПС.pdf
02 лютого 2021 12:42
Довідка ГУ ДПС.p7s
02 лютого 2021 12:42
Довідка МВС.p7s
06 січня 2021 11:08
Електронний підпис
06 січня 2021 11:08
Електронний підпис
28 грудня 2020 17:19
Електронний підпис
28 грудня 2020 17:19
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:34
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:34
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:32
Штатний розпис.pdf
02 грудня 2020 17:32
Технічне завдання.pdf
02 грудня 2020 17:32
Проект договору.pdf
02 грудня 2020 17:32
Копія чинні дозволи.pdf
02 грудня 2020 17:32
Перелік доріг.pdf
02 грудня 2020 17:32
Довідка субпідряд.pdf
02 грудня 2020 17:32
Довідка термін дії ТП.pdf
02 грудня 2020 17:31
Довідка повноваження.pdf
02 грудня 2020 17:31
Довiренiст__Малов_Д._2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 січня 2021 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 7 035 000,00
UAH з ПДВ
6 748 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 8 160 165,00
UAH з ПДВ
6 749 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" 12 662 320,00
UAH з ПДВ
12 662 320,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" 13 365 787,00
UAH з ПДВ
13 365 787,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 лютого 2021 12:43
Електронний підпис
02 лютого 2021 12:43
Електронний підпис
02 лютого 2021 12:42
Довідка переможця.pdf
02 лютого 2021 12:42
Довідка МВС.pdf
02 лютого 2021 12:42
Довідка ГУ ДПС.pdf
02 лютого 2021 12:42
Довідка ГУ ДПС.p7s
02 лютого 2021 12:42
Довідка МВС.p7s
06 січня 2021 11:08
Електронний підпис
06 січня 2021 11:08
Електронний підпис
28 грудня 2020 17:19
Електронний підпис
28 грудня 2020 17:19
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:34
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:34
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:32
Штатний розпис.pdf
02 грудня 2020 17:32
Технічне завдання.pdf
02 грудня 2020 17:32
Проект договору.pdf
02 грудня 2020 17:32
Копія чинні дозволи.pdf
02 грудня 2020 17:32
Перелік доріг.pdf
02 грудня 2020 17:32
Довідка субпідряд.pdf
02 грудня 2020 17:32
Довідка термін дії ТП.pdf
02 грудня 2020 17:31
Довідка повноваження.pdf
02 грудня 2020 17:31
Довiренiст__Малов_Д._2020.pdf

Публічні документи

29 грудня 2020 08:59
Електронний підпис
29 грудня 2020 08:54
Лист-пояснення.pdf
02 грудня 2020 12:59
Електронний підпис
02 грудня 2020 12:59
Електронний підпис
02 грудня 2020 12:57
Довіреності Олійник.pdf
02 грудня 2020 12:57
№40 Проект договору.pdf
02 грудня 2020 12:57
№37 Зразок підпису .pdf
02 грудня 2020 12:57
№35 Копія ліцензії.pdf
02 грудня 2020 12:57
№33 Перелік доріг.pdf
02 грудня 2020 12:57
№26 Витяг ПДВ.pdf
02 грудня 2020 12:57
№24 Копія паспорта.pdf
02 грудня 2020 12:57
№33 Технічне завдання.pdf
02 грудня 2020 12:57
№12 Відгук до оговору 12.pdf
02 грудня 2020 12:57
№11 Договір 267.pdf
02 грудня 2020 12:57
№11 Договір 128.pdf
02 грудня 2020 12:57
№11 Договір 12.pdf
02 грудня 2020 12:57
№11 ДОГОВІР 2.pdf
02 грудня 2020 12:57
№11 Договір 1КТ.pdf
02 грудня 2020 12:57
№9 Штатний розпис.pdf
02 грудня 2020 12:57
№6 Дипломи.pdf
02 грудня 2020 12:57
№2 Інвентарні картки.pdf

Публічні документи

29 грудня 2020 10:24
Електронний підпис
29 грудня 2020 10:24
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:20
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:20
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:17
14. Технічне завдання.pdf
02 грудня 2020 16:17
20. Проєкт договору.pdf
02 грудня 2020 16:17
7. Копія статуту.pdf
02 грудня 2020 16:17
15. Перелік доріг.pdf

Публічні документи

28 грудня 2020 17:05
Електронний підпис
28 грудня 2020 17:05
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:59
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:59
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:57
Техпаспорти.7z
02 грудня 2020 16:57
Акти до договору КБ2 21Е.7z
02 грудня 2020 16:57
Статут.pdf
02 грудня 2020 16:57
Акти до договору 15.7z
02 грудня 2020 16:57
Штатний розпис.pdf
02 грудня 2020 16:57
Рейтинг.zip
02 грудня 2020 16:57
Наказ 38 (Носик В.В).pdf
02 грудня 2020 16:57
Ліцензія БМБУД.pdf
02 грудня 2020 16:57
Договір 21 Е.pdf
02 грудня 2020 16:57
Лист-відгук договір 21Е.pdf
02 грудня 2020 16:57
Договір 15.pdf
02 грудня 2020 16:57
Лiцензiя.zip
02 грудня 2020 16:57
Договір дарування.pdf
02 грудня 2020 16:57
Довiренiсть_Рижий.zip
02 грудня 2020 16:57
13 Проєкт договору.pdf
02 грудня 2020 16:57
24 Довідка обладнання.pdf
02 грудня 2020 16:57
7 Технічне завдання.pdf
02 грудня 2020 16:57
16 Довідка ЄП.pdf
02 грудня 2020 16:57
9 Посадова особа.pdf
02 грудня 2020 16:57
5 Вимоги ст. 17.pdf
02 грудня 2020 16:57
1 МТБ.pdf
02 грудня 2020 16:57
4 Досвід.pdf
02 грудня 2020 16:57
2 Працівники.pdf
02 грудня 2020 16:56
Фінансова звітність.pdf
02 грудня 2020 16:56
Лист-відгук договір 15.pdf
02 грудня 2020 16:56
Виписка ЄДР.pdf
02 грудня 2020 16:56
21 Перелік доріг.pdf
02 грудня 2020 16:56
18 Довідка ліцензія.pdf
02 грудня 2020 16:56
17 ГЛ Захист довкілля.pdf
02 грудня 2020 16:56
Гарантия_8676.zip
02 грудня 2020 16:56
11 ГЛ Ціна ТП.pdf
02 грудня 2020 16:56
10 Довідка субпідряд.pdf
02 грудня 2020 16:56
8 Термін дії ТП.pdf
02 грудня 2020 16:56
3 Робітники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
Переможець
6 748 000,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 16:45
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 січня 2021 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2021 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
6 748 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 травня 2022 20:03
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2022 18:45
додаткова угода № 5 до дог № 39.pdf зміни до договору
16 березня 2022 18:45
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 12:24
Додаткова угода №4 до дог №39.pdf зміни до договору
06 січня 2022 12:23
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 17:41
Додаткова угода №3 до дог №39.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 17:41
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 15:49
Додаткова угода №2 до №39.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 15:46
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2021 17:10
Додаткова угода №1 до №39.pdf зміни до договору
22 лютого 2021 17:09
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 17:50
Договір №39.pdf укладений
18 лютого 2021 17:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розділ 13 "Додатки до договору" доповнити пунктом: "13.1.2. Перелік автомобільних доріг загального користування місцевого значення на яких надаватимуться послуги." (додаток 2)
Номер договору про закупівлю: договір №39
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1, частина 5, статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Пункт 3.1. Розділу 3. "Ціна договору" викласти в новій редакції Додаток 1 "Договірна ціна" до Договору викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: договір №39
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1, частини 5, статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Пункт 3.1. Розділу 3. "Ціна договору" викласти в новій редакції Додаток 1 "Договірна ціна" до Договору викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: договір №39
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 10.1.7. Розділу 10 „Інші умови” Договору, та згідно частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 2. Пункт 11.1. розділу 11 «Строк дії договору» викласти в новій редакції: «11.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 30 квітня 2022 року, а в частині розрахунків – до повного виконання сторонами зобов’язань за даним Договором.»
Номер договору про закупівлю: договір №39
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до розпорядження голови Тернопільської обласної державної адміністрації від 18.02.2022 № 81/01.02-01 управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації перейменовано в департамент капітального будівництва Тернопільської обласної військової адміністрації, який є правонаступником у повному обсязі всіх прав та обов’язків управління, сторони уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. В преамбулі та в тексті Договору управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації, а також в додатках до нього змінити на департамент капітального будівництва Тернопільської обласної військової адміністрації. 2. Розділ 14 „Юридичні адреси сторін” Замовника викласти в новій редакції Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України ⹂Про публічні закупівліˮ, відповідно до актів приймання виконаних робіт з урахуванням фактичного обсягу видатків та відповідно до додаткової угоди № 4 від 31.01.2021 до Договору № 39 від „16” лютого 2021 р. Пункт 3.1. Розділу 3. „Ціна договору” викласти в новій редакції Договірна ціна є невід'ємною частиною цього Договору та наводиться в Додатку № 1 до Договору.
Номер договору про закупівлю: договір №39
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 лютого 2021 — 30 квітня 2022
Сума оплати за договором: 6 322 464,78
UAH (в тому числі ПДВ 1 053 744,13 UAH)