Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (Обладнання для харчоблоку комунального закладу «Навчально-виховне об'єднання № 25 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, природничо-математичний ліцей, центр позашкільного виховання «Ліра» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»)
Очікувана вартість
238 400,00 UAH
UA-2020-10-31-000244-c ● e8b76eb4a5bb4273999e029e37f42729
Відкриті торги
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ НВО №25 "ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ, ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИЙ ЛІЦЕЙ, ЦЕНТР ПОЗАШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ "ЛІРА" КІРОВОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 13745701 |
Місцезнаходження: | 25005, Україна , Кіровоградська обл., м. Кіровоград, вул. Леваневського, 2-Б |
Контактна особа: |
Олена Ютиш +380522345255 nvk25@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 жовтня 2020 18:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2020 13:17 |
Очікувана вартість: | 238 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 192,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 одиниця
ДК 021:2015 - 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (Обладнання для харчоблоку комунального закладу «Навчально-виховне об'єднання № 25 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, природничо-математичний ліцей, центр позашкільного виховання «Ліра» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»), а саме: Котел харчовий - 1 шт., Жарочна шафа
- 1 шт., Шафа універсальна - 1 шт., Картоплечистка - 1 шт., Електрична плита - 2 шт
Розгорнути
Згорнути
- 1 шт., Шафа універсальна - 1 шт., Картоплечистка - 1 шт., Електрична плита - 2 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25005, Україна, Кіровоградська область, м.Кіровоград, вулиця Леваневського 2-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – тендерна пропозиція, всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 жовтня 2020 18:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 жовтня 2020 18:16 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (1).pdf | |
31 жовтня 2020 18:16 |
ТД Обладнання для харчоблоку.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-31-000244-c.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Діброва Назар Назарович, Код ЄДРПОУ:3406610511
Дата подання: 23 листопада 2020 11:49
Помилкове визначення Переможця Закупівлі
Доброго дня, шановний Замовнику. Прошу розглянути нашу вимогу, та відміните рішення щодо переможця даної закупівлі ФОП Кролевець Олександр Вікторович, тому що у складі тендерної пропозиції ФОП Кролевець Олександр Вікторович не надав наступні документи, що зазначались у тендерній документації, а саме:
- Гарантійний лист від учасника щодо застосування заходів щодо захисту довкілля.
- Лист Учасника, щодо здійснення обслуговування обладнання на протязі гарантійного терміну. Заміна та ремонт обладнання, що вийшло з ладу під час гарантійного терміну проводиться безпосередньо Учасником – переможцем;
- Гарантійний лист виробника або постачальника про забезпечення постачання продукції в термін та її встановлення (підключення), згідно умов даної тендерної документації
- Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (сертифікати відповідності та/або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі, тощо);
- Заповнений проект договору зі сторони Учасника без зазначення цінових показників.
- Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист- погодження про ознайомлення з проектом договору та згодою з істотними умовами договору згідно Додатку № 5.
Дякую за увагу.
Розгорнути
Згорнути
- Гарантійний лист від учасника щодо застосування заходів щодо захисту довкілля.
- Лист Учасника, щодо здійснення обслуговування обладнання на протязі гарантійного терміну. Заміна та ремонт обладнання, що вийшло з ладу під час гарантійного терміну проводиться безпосередньо Учасником – переможцем;
- Гарантійний лист виробника або постачальника про забезпечення постачання продукції в термін та її встановлення (підключення), згідно умов даної тендерної документації
- Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (сертифікати відповідності та/або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі, тощо);
- Заповнений проект договору зі сторони Учасника без зазначення цінових показників.
- Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист- погодження про ознайомлення з проектом договору та згодою з істотними умовами договору згідно Додатку № 5.
Дякую за увагу.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-10-31-000244-c.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Кролевець Олександр Вікторович, Код ЄДРПОУ:2475302977
Дата подання: 30 листопада 2020 11:23
Довідка про відстуність заборгованості податкова
Довідка про відстуність заборгованості податкова
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-31-000244-c.b3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП Діброва Назар Назарович, Код ЄДРПОУ:3406610511
Помилкове визначення Переможця Закупівлі
111111
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Кролевець Олександр Вікторович |
238 400,00
UAH з ПДВ
|
221 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Діброва Назар Назарович |
229 999,00
UAH з ПДВ
|
222 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" |
237 000,00
UAH з ПДВ
|
237 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кролевець Олександр Вікторович #2475302977 |
Рішення скасоване |
221 500,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2020 18:48
|
ФОП Кролевець Олександр Вікторович #2475302977 |
Відхилено |
221 500,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2020 18:53
|
ФОП Діброва Назар Назарович #3406610511 |
Відхилено |
222 000,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2020 18:55
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" #39224504 |
Відхилено |
237 000,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2020 18:57
|
Інформація про відміну
Дата відміни
02 грудня 2020 18:57
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі