Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
персональні комп’ютери
Очікувана вартість
2 430 000,00 UAH
UA-2020-10-31-000221-c 275c6e8e8bc94578a7ad4a0842a77291
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

БУДЧЕНКО ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ

+380975705178 minstrategprom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МІНІСТЕРСТВО З ПИТАНЬ СТРАТЕГІЧНИХ ГАЛУЗЕЙ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 43733545
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО МИХАЙЛА, будинок 12, корпус 2
Контактна особа: БУДЧЕНКО ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
+380975705178
minstrategprom@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2020 10:00
Очікувана вартість: 2 430 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 03 листопада 2020 11:50
Дата відповіді: 06 листопада 2020 23:53
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до частини четвертої статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Додатком № 2 до тендерної документації визначені необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема і технічна специфікація товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
При цьому технічні характеристики предмета закупівлі (у разі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва) містить вираз "або еквівалент" відповідно до вимог частини четвертої статті 23 Закону.
У випадку надання учасником еквіваленту, його технічні та якісні характеристики не повинні бути гіршими, а учасник повинен надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик запропонованого товару з технічними та якісними характеристиками товару, що вимагаються умовами тендерної документації.
Відповідь на запитання надано головним спеціалістом Сектору публічних закупівель апарату Міністерства з питань стратегічних галузей промисловості України, уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель Міністерства з питань стратегічних галузей промисловості України.
Тендер
Дата подання: 03 листопада 2020 11:50
Дата відповіді: 06 листопада 2020 23:58
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Відповідно до частини першої розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ціна тендерної пропозиції вказується з урахуванням вартості всіх податків і зборів, що мають бути сплачені в процесі виконання договору про закупівлю, витрат, пов’язаних із доставкою товару транспортом та силами учасника за адресою замовника, а також налаштуванням, підключенням до живлення, завантажувально-розвантажувальних, логістичних та інших супутніх робіт і послуг, що є необхідними і пов’язані із доставкою товару.
Таким чином, разом із персональними комп’ютерами замовник закуповує супутні послуги, пов’язані із їх доставкою, а саме доставка товару транспортом та силами учасника за адресою замовника, а також налаштування, підключення до живлення, завантажувально-розвантажувальні, логістичні та інші супутні роботи і послуги
Відповідь на запитання надано головним спеціалістом Сектору публічних закупівель апарату Міністерства з питань стратегічних галузей промисловості України, уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель Міністерства з питань стратегічних галузей промисловості України.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-31-000221-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 03 листопада 2020 11:40
Внесення змін до тендерної документації
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..

Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією



Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 листопада 2020 00:00
Щодо порушеного питання замовником будуть унесені зміни до тендерної документації, та оприлюднені відповідно до Закону.
Відповідь на запитання надано головним спеціалістом Сектору публічних закупівель апарату Міністерства з питань стратегічних галузей промисловості України, уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель Міністерства з питань стратегічних галузей промисловості України.

Документи подані скаржником

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: персональні комп’ютери (моноблоки) для обладнання робочих місць
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 260 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 11 300,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Аукціон

Початок: 19 листопада 2020 15:32
Закінчення: 19 листопада 2020 16:00
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

118 комп.
персональні комп’ютери (моноблоки) для обладнання робочих місць
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
Доставка: 01030, Україна, Київська область, місто Київ, , вулиця Лисенка, будинок 6 літера М
Дата доставки: 10 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату вартості поставленого Товару шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту передачі Товару за кінцевим місцем призначення та на підставі видаткової накладної. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 15 Банківські 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВІСТА ГРУП" 2 236 350,00
UAH з ПДВ
2 236 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВС Технолоджі" 1 999 946,22
UAH з ПДВ
1 902 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОСАРЕНКО МАРІЯ ВАСИЛІВНА" 1 923 000,00
UAH з ПДВ
1 851 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2020 22:40
sign.p7s
17 листопада 2020 22:36
Тендерна пропозиція.pdf
17 листопада 2020 17:41
sign.p7s
17 листопада 2020 17:40
Тендерна пропозиція.pdf
17 листопада 2020 17:40
Аналогічний договір 220719.pdf
17 листопада 2020 17:40
Авторизаційний лист від HP.pdf

Публічні документи

15 грудня 2020 12:53
sign.p7s
13 грудня 2020 16:30
sign.p7s
03 грудня 2020 18:54
sign.p7s
03 грудня 2020 18:15
sign.p7s
03 грудня 2020 18:15
public_doc.pdf
03 грудня 2020 18:15
public_doc.p7s
03 грудня 2020 18:15
Dovidka_20322399860620814982.pdf.p7s
03 грудня 2020 18:15
Dovidka_20322399860620814982.pdf
03 грудня 2020 18:15
Довідка ст 17 -(Нов ЗУ).pdf
17 листопада 2020 17:11
sign.p7s
17 листопада 2020 17:10
9 ОПИС до Статуту Копія.pdf.zip
17 листопада 2020 17:10
9 ОПИС до Статуту Копія.pdf
17 листопада 2020 17:10
6 All-in-One HP TR RED (TPC-Q046-24_TPC-Q048-24).pdf
17 листопада 2020 17:10
2 Гарантійний лист.pdf.zip
17 листопада 2020 17:10
2 Гарантійний лист.pdf
17 листопада 2020 17:10
17 Довідка ст 17 -(Нов ЗУ).pdf.zip
17 листопада 2020 17:10
17 Довідка ст 17 -(Нов ЗУ).pdf
17 листопада 2020 17:10
15 Трудова Іванов завірена.pdf
17 листопада 2020 17:10
15 Довідка про працівників.pdf
17 листопада 2020 17:10
14 ЛИСТ-ЗГОДА Степанюк.pdf.zip
17 листопада 2020 17:10
14 ЛИСТ-ЗГОДА Степанюк.pdf
17 листопада 2020 17:10
14 ЛИСТ-ЗГОДА Коровай.pdf.zip
17 листопада 2020 17:10
14 ЛИСТ-ЗГОДА Коровай.pdf
17 листопада 2020 17:10
14 ЛИСТ-ЗГОДА Іванов.pdf.zip
17 листопада 2020 17:10
14 ЛИСТ-ЗГОДА Іванов.pdf
17 листопада 2020 17:10
14 ЛИСТ-ЗГОДА Борисенко.pdf.zip
17 листопада 2020 17:10
14 ЛИСТ-ЗГОДА Борисенко.pdf
17 листопада 2020 17:10
1 Тендерна Пропозиція.pdf.zip
17 листопада 2020 17:10
1 Тендерна Пропозиція.pdf

Публічні документи

18 листопада 2020 08:24
sign.p7s
18 листопада 2020 08:23
документи пропозиції.7z

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВ "АВІСТА ГРУП"

ТОВ "ВС Технолоджі"

ФОП "КОСАРЕНКО МАРІЯ ВАСИЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "КОСАРЕНКО МАРІЯ ВАСИЛІВНА"
#1894014429
Відхилено 1 851 000,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 10:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 листопада 2020 22:19
ТОВ "ВС Технолоджі"
#30574751
Переможець 1 902 700,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 23:56

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ФО-П КОСАРЕНКО МАРІЯ ВАСИЛІВНА Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель Міністерства з питань стратегічних галузей промисловості України виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції по лоту 1 та/або подання яких вимагалось тендерною документацією по предмету закупівлі: Персональні комп’ютери (Код за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»). 1) Перелік виявлених невідповідностей: невідповідності вимогам тендерної документації у наданих документах, що підтверджують відповідність ФО-П КОСАРЕНКО МАРІЯ ВАСИЛІВНА встановленим кваліфікаційним критеріям. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: частина п’ята розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати ФО-П КОСАРЕНКО МАРІЯ ВАСИЛІВНА для усунення виявлених невідповідностей: документи, що підтверджують відповідність ФО-П КОСАРЕНКО МАРІЯ ВАСИЛІВНА кваліфікаційним критеріям, згідно з переліком, наведеним у частині п’ятій розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: документально підтверджену інформацію про відповідність ФО-П КОСАРЕНКО МАРІЯ ВАСИЛІВНА таким кваліфікаційним критеріям: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).

Документи

24 листопада 2020 10:26
sign.p7s
19 листопада 2020 16:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2020 23:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВС Технолоджі"
#30574751
1 902 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
17 грудня 2020 14:09
Договір про закупівлю укладений
17 грудня 2020 14:05
sign.p7s зміни до договору
17 грудня 2020 18:13
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 14:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору на постачання товару від 15 грудня 2020 № 15-12/20 внесені згідно з пунктами 3.2, 12.2, 12.3, 12.14.4 договору, на підставі пункту 5 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», та з урахуванням вимог статті 651 Цивільного кодексу України, статті 188 Господарського кодексу України, у зв’язку з погодженням зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості та якості товарів). У зв’язку з цим Сторони домовились змінити ціну в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості Товару) та викласти пункт 3.1 договору на постачання товару від 15 грудня 2020 № 15-12/20 в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 1 902 393,66 грн (один мільйон дев’ятсот дві тисячі триста дев’яносто три гривні 66 копійок) з ПДВ, у тому числі ПДВ 317 065,61 грн (триста сімнадцять тисяч шістдесят п’ять гривень 61 копійка) та визначена за результатами проведення процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Постачальник не може змінювати ціну на Товар, крім випадків коригування ціни Договору згідно чинного законодавства України»
Номер договору про закупівлю: 15-12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку