Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
560 000,00 UAH
UA-2020-10-31-000181-b a360add1783c4b0094f4e2fe0f923724
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербатенко Валерий Володимирович

+380487652604 knp_sp3_omr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Стоматологічна поліклініка №3" Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02008402
Місцезнаходження: 65080, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул.Люстдорфська дорога,буд.86А
Контактна особа: Щербатенко Валерий Володимирович
+380487652604
knp_sp3_omr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2020 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 17 листопада 2020 13:57
Очікувана вартість: 560 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
218 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65080, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 86а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 жовтня 2020 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2020 17:02
Проект Договору.doc
31 жовтня 2020 17:02
ТД електро 2021.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кількості.
Дата подання: 31 жовтня 2020 20:25
Дата відповіді: 07 листопада 2020 11:30
В тендерній документації та в оголошені різна вказана кількість кіловат. В тендерній 218000 кВт, в оголошені 218 кВт. Яка правильна кількість?
Відповідь: Доброго дня! у тендерній документації лише у пункті 4.3. розділу І допущено технічну помилку. Далі за текстом та у оголошенні вказано вірно - 218000 кВт год. Тому вірна кількість очевидна - 218000 кВт год.
вартість розподілу
Дата подання: 05 листопада 2020 15:05
Дата відповіді: 07 листопада 2020 11:18
Шановний Замовник, просимо Вас повідомити чи врахований в складі очікуваної вартості предмету закупівлі вартість розподілу Оператору Системи Розподілу?
Відповідь: Доброго дня! В ціні тендерної пропозиції Учасник враховує ціну на товар з урахуванням послуг з його передачі без розподілу.
тариф на послуги з передачі
Дата подання: 05 листопада 2020 15:05
Дата відповіді: 07 листопада 2020 11:32
Шановний Замовник, просимо Вас повідомити чи врахований в складі очікуваної вартості предмету закупівлі тариф на послуги з передачі електричної енергії оператору системи передачі АТ «Укренерго?
Відповідь: Шановний учасник, дивіться пункт 4.2. Розділу І документації:
В ціні тендерної пропозиції Учасник враховує ціну на товар з урахуванням послуг з його передачі.
групи площадок вимірювання
Дата подання: 05 листопада 2020 15:06
Дата відповіді: 07 листопада 2020 11:34
Шановний Замовнику, до якої групи площадок вимірювання Ви належите (Група "А" (з АСКОЕ) чи група "Б" (без АСКОЕ))? В разі якщо до Групи "А", то надайте, будь ласка, орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за січень-жовтень 2020 року в ФОРМАТІ ЕКСЕЛЬ.
Відповідь: Шановний учаснику, довіться Додаток 1 до документації: на підприємстві відсутня АСКОЕ. Клас напруги: 2 клас.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-13-000033 ● b40e678dc71c418b8d4f8588565c8c35
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2020 15:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.11.2020 Одеса № 405

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.11.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ


Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.11.2020 № 405
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
6. UA-2020-10-31-000181-b 31.10.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Процедуру відмінено на підставі пункту 2 статті 32 Закону.

2020-11-21 08:42:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГО ЄВРОСТАНДАРТ" 327 000,00
UAH з ПДВ
327 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") 376 764,17
UAH з ПДВ
376 764,17
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОНОСІЇ УКРАЇНИ" 497 040,00
UAH з ПДВ
497 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2020 12:05
Електронний підпис
14 листопада 2020 12:03
21. Проект договору.pdf
14 листопада 2020 12:03
20. Тендерна пропозиція.pdf
14 листопада 2020 12:03
15. Довідка щодо об'єднання .pdf
14 листопада 2020 12:03
13.1. Згода з додатком 1 ТД.pdf
14 листопада 2020 12:03
12. Довідка щодо ліцензії.pdf
14 листопада 2020 12:03
11. Довідка ст. 17.pdf
14 листопада 2020 12:03
7. Постанова про ліцензію.pdf
14 листопада 2020 12:03
4.1. Протокол №1-2020.pdf
14 листопада 2020 12:03
4. Наказ Малих.pdf

Публічні документи

09 листопада 2020 11:47
Електронний підпис
09 листопада 2020 11:46
42. Проєкт договору.pdf
09 листопада 2020 11:46
41. Технічні.pdf
09 листопада 2020 11:46
40. Тендерна пропозиція.pdf
09 листопада 2020 11:46
38. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
09 листопада 2020 11:46
56. Довідка ненадання док..pdf
09 листопада 2020 11:46
55. Довідка центр обслуг.pdf
09 листопада 2020 11:46
54. Довідка веб-сайт.pdf
09 листопада 2020 11:46
52. Довідка кол-центр.pdf
09 листопада 2020 11:46
61. Лист-гарантія техн..pdf
09 листопада 2020 11:46
60. Довідка про ліцензію.pdf
09 листопада 2020 11:46
51. Довідка довкілля.pdf
09 листопада 2020 11:46
59. Інф. довідка ан. дог..pdf
09 листопада 2020 11:46
50. Довідка ст. 17 форма.pdf
09 листопада 2020 11:46
58. Довідка відс. санкцій.pdf
09 листопада 2020 11:46
49. Довідка ст. 17.pdf
09 листопада 2020 11:45
46. Довідка п. 5.1.pdf
09 листопада 2020 11:45
45. Довідка п. 1.5.pdf
09 листопада 2020 11:45
3. Копія витягу з ЄДР.pdf
09 листопада 2020 11:45
2. Копія Витягу ПДВ.pdf
09 листопада 2020 11:45
1. Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

06 листопада 2020 09:23
Електронний підпис
06 листопада 2020 09:23
Фінансовий звіт 2019 року.pdf.p7s
06 листопада 2020 09:23
Фінансовий звіт 2019 року.pdf
06 листопада 2020 09:23
Технічна специфікація.pdf.p7s
06 листопада 2020 09:23
Технічна специфікація.pdf
06 листопада 2020 09:23
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
06 листопада 2020 09:23
Тендерна пропозиція.pdf
06 листопада 2020 09:23
Статут+опис.pdf.p7s
06 листопада 2020 09:23
Статут+опис.pdf
06 листопада 2020 09:23
Сертифікат ДСТУ ISO 9001 2015.pdf.p7s
06 листопада 2020 09:23
Сертифікат ДСТУ ISO 9001 2015.pdf
06 листопада 2020 09:23
Рішення РНБО ЕН.pdf.p7s
06 листопада 2020 09:23
Рішення РНБО ЕН.pdf
06 листопада 2020 09:23
Реєстр НКРЕКП від 26.10.2020.pdf.p7s
06 листопада 2020 09:23
Реєстр НКРЕКП від 26.10.2020.pdf
06 листопада 2020 09:23
Протокол призначення.pdf.p7s
06 листопада 2020 09:23
Протокол призначення.pdf
06 листопада 2020 09:23
Проект договору.pdf.p7s
06 листопада 2020 09:23
Проект договору.pdf
06 листопада 2020 09:23
Паспорт+код копія.pdf.p7s
06 листопада 2020 09:23
Паспорт+код копія.pdf
06 листопада 2020 09:23
Наказ про призначення.pdf.p7s
06 листопада 2020 09:23
Наказ про призначення.pdf
06 листопада 2020 09:23
Ліцензія копія.pdf.p7s
06 листопада 2020 09:23
Ліцензія копія.pdf
06 листопада 2020 09:23
Згода з істотними умовами.pdf
06 листопада 2020 09:23
Довідка про субпідрядника.pdf
06 листопада 2020 09:23
Довідка про санкції.pdf.p7s
06 листопада 2020 09:23
Довідка про санкції.pdf
06 листопада 2020 09:23
Довідка про веб-сайт.pdf.p7s
06 листопада 2020 09:23
Довідка про веб-сайт.pdf
06 листопада 2020 09:23
Довідка до ліцензії.pdf.p7s
06 листопада 2020 09:23
Довідка до ліцензії.pdf
06 листопада 2020 09:23
Гарантійний лист ДСТУ.pdf.p7s
06 листопада 2020 09:23
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
06 листопада 2020 09:23
Відповідність ст. 17.pdf.p7s
06 листопада 2020 09:23
Відповідність ст. 17.pdf
06 листопада 2020 09:23
Відомості ЄРДПОУ 27.10.2020.pdf.p7s
06 листопада 2020 09:23
Відомості ЄРДПОУ 27.10.2020.pdf
06 листопада 2020 09:23
Витяг платників ПДВ.pdf.p7s
06 листопада 2020 09:23
Витяг платників ПДВ.pdf
06 листопада 2020 09:23
Витяг ЄДР від 07.10.2020.pdf.p7s
06 листопада 2020 09:23
Витяг ЄДР від 07.10.2020.pdf
06 листопада 2020 09:23
Виписка.pdf.p7s
06 листопада 2020 09:23
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРГО ЄВРОСТАНДАРТ"

ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК")

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОНОСІЇ УКРАЇНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНЕРГО ЄВРОСТАНДАРТ"
#42981130
Очікує рішення 327 000,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 14:24

Документи

17 листопада 2020 14:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 22 листопада 2020 08:41
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Пункт 2 статті 32 Закону Замовник відміняє процедуру, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
21 листопада 2020 08:41
Відміна.docx
Виконано
Дата оприлюднення: 20 лютого 2021 14:16
Кінець періоду оскарження: 03 березня 2021 00:00
Дата відміни: 03 березня 2021 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: За результатами моніторингу установлено, що під час проведення процедури закупівлі в електронній системі закупівель 31.10.2020 о 20:25 було оприлюднено запит на роз’яснення щодо тендерної документації. Проте, Замовником відповідь на запит на роз’яснення щодо тендерної документації було опубліковано 07.11.2020 о 11:30, чим порушені строки надання роз’яснень щодо тендерної документації, визначені частиною 1 статті 24 Закону. Таким чином, ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-12 «Ненадання або несвоєчасне надання роз’яснень замовником щодо змісту тендерної документації» підтверджена.
Документи:
20 лютого 2021 14:16
Електронний підпис
20 лютого 2021 11:25
Відміна.docx