Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Поточний ремонт приміщень навчального корпусу з заміною вікон на металопластикові за адресою м. Житомир, вул. В. Бердичівська, 52 (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
315 000,00 UAH
UA-2020-10-31-000083-a 61f44358245840b8963521437f438d96
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галагуз Майя Григорівна

+380412470880 gymnasium23.zt@gmail.com

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирська міська гуманітарна гімназія № 23 імені М.Очерета
Код ЄДРПОУ: 22059130
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Лятошинського, 14
Контактна особа: Галагуз Майя Григорівна
+380412470880
gymnasium23.zt@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 16 листопада 2020 12:47
Очікувана вартість: 315 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади. Вид закупівлі - відкриті торги. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень навчального корпусу з заміною вікон на металопластикові за адресою м. Житомир, вул. В. Бердичівська, 52
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. В. Бердичівська, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник перераховує Підряднику кошти у сумі, яка вказана в актах виконаних робіт тільки при наявності всіх відповідних документів, протягом 30 календарних днів. Вид закупівлі - відкриті торги. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

31 жовтня 2020 17:06
Електронний цифровий підпис
31 жовтня 2020 17:04
Додаток 3. Лист-згода ОПД.docx
31 жовтня 2020 17:04
Додаток 2. Технічне завдання.docx
31 жовтня 2020 17:04
Додаток 1. Проект договору.docx
31 жовтня 2020 17:04
ВТ ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ - Гімназія 23.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОМАНЮК ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 259 990,00
UAH з ПДВ
217 990,00
UAH з ПДВ
Документи
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР" 287 800,00
UAH з ПДВ
218 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Респектєвробуд" 278 900,00
UAH з ПДВ
259 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СЛМ-ПЛАСТ" 280 071,20
UAH з ПДВ
259 121,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2020 20:42
sign.p7s
15 листопада 2020 20:41
22.Лист підтвердження згоди.PDF
15 листопада 2020 20:41
21.Додаток 1. Проект договору.pdf
15 листопада 2020 20:41
01.Цінова пропозиція.PDF
15 листопада 2020 20:41
17.Лист-гарантія до Статті 17.PDF
15 листопада 2020 20:41
16.Додаток 3. Лист-згода ОПД.PDF
15 листопада 2020 20:41
20.Довідка про субпідряд.PDF
15 листопада 2020 20:41
15.Податкова звітність.PDF
15 листопада 2020 20:41
14.Аналогічний договор 3.PDF
15 листопада 2020 20:41
13.Аналогічний договор 2.PDF
15 листопада 2020 20:41
12Аналогічний договор 1.PDF
15 листопада 2020 20:41
03.Довідка постачальника.PDF
15 листопада 2020 20:41
19.Довідка щодо ліцензії.PDF
15 листопада 2020 20:41
10.Сертифікати і протоколи.rar

Публічні документи

15 листопада 2020 18:41
sign.p7s
15 листопада 2020 18:39
9.Статистика.pdf
15 листопада 2020 18:39
8.Ліцензія будів.роботи.pdf
15 листопада 2020 18:39
1.Свідоцтво про реєстрацію.pdf
15 листопада 2020 18:39
Проект_договору.PDF
15 листопада 2020 18:39
6.Витяг з ПДВ.pdf
15 листопада 2020 18:39
4.Паспорт мій_код.pdf
15 листопада 2020 18:39
3.Опис до статуту.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР"
#25845497
Очікує рішення 218 000,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 22:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 листопада 2020 19:05
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОМАНЮК ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2768710070
Відхилено 217 990,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 22:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 листопада 2020 19:47

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР": 1) перелік виявлених невідповідностей – Договір підряду №1 від 07 листопада 2019 року на Капітальний ремонт Голопристанського навчально-виховного комплексу «Гімназія – спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням предметів художнього профілю» Голопристанської міської ради Херсонської області, розташованого за адресою: Херсонська область, м. Гола Пристань, вул. Ларіонова, 13, та додаткова угода № 5 від 11.09.2020, подані учасником не підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме учасником не долучено всіх додаткових угод до даного договору, що є його невід’ємними частинами відповідно до п.11.2. Договору. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – пункт 5.2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - сканкопію аналогічного договору про надання послуг з ремонту приміщень ( за 2017 рік або 2018 рік або 2019 рік або за 2020 рік). - позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом керівника замовника, окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування предмету закупівлі згідно договору, та інформацію про: суму договору, дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині повноти надання послуг (виконання робіт), відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості надання послуг (виконання робіт). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати всі додаткові угоди до Договору підряду №1 від 07 листопада 2019 року на Капітальний ремонт Голопристанського навчально-виховного комплексу «Гімназія – спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням предметів художнього профілю» Голопристанської міської ради Херсонської області, розташованого за адресою: Херсонська область, м. Гола Пристань, вул. Ларіонова, 13.

Документи

23 листопада 2020 22:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РОМАНЮК ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ: 1) перелік виявлених невідповідностей – Лист-відгуки подані учасником не підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме Лист-відгук від 27 жовтня 2020 не містить інформацію про суму договору, відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості надання послуг (виконання робіт), Лист-відгук від 15.10.2020 №116 не містить інформацію про суму договору, відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості надання послуг (виконання робіт), Відгук б/н не завірений підписом керівника замовника, окрім цього відгук не містить інформацію щодо дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині повноти надання послуг (виконання робіт), відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості надання послуг (виконання робіт). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – пункт 5.2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - сканкопію аналогічного договору про надання послуг з ремонту приміщень ( за 2017 рік або 2018 рік або 2019 рік або за 2020 рік). - позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом керівника замовника, окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування предмету закупівлі згідно договору, та інформацію про: суму договору, дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині повноти надання послуг (виконання робіт), відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості надання послуг (виконання робіт). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати позитивні відгуки (рекомендаційні листи) до Договору №190515 від 15 травня 2019 року на виконання монтажних робіт, Договору на виконання робіт від 12 лютого 2020, Договору підряду № 3 на виконання робіт від 08 липня 2020, що мають бути складені на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірені підписом керівника замовника, окрім цього відгуки повиненні містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування предмету закупівлі згідно договору, та інформацію про: суму договору, дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині повноти надання послуг (виконання робіт), відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості надання послуг (виконання робіт).

Документи

23 листопада 2020 22:54
sign.p7s
23 листопада 2020 22:52
Протокол
16 листопада 2020 13:21
Звіт з ЄДР (припинено)
16 листопада 2020 13:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Актуальні тендери

До пошуку