Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) «Капітальний ремонт вул. Вернигори (тротуар, парна сторона, від вул. Смілянської до будинку №20 по вул. Вернигори, 20) в м. Черкаси» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Очікувана вартість
1 038 496,80 UAH
UA-2020-10-30-007525-c 2ae82e7fd13a43a0b2670338e4b7571e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдуков Микола Олександрович

+380939187480 DGKK_CK@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26323404
Вебсайт: http://www.rada.cherkasy.ua
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36
Контактна особа: Гайдуков Микола Олександрович
+380939187480
DGKK_CK@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 18:50
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 12 листопада 2020 12:18
Очікувана вартість: 1 038 496,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 230,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: 18000, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36, к. 506; Вид закупівлі: передбачений абзацем 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Категорія замовника: відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики - відповідно до Додатку 1 до оголошення Джерела фінансування зазначені у річному плані до даної процедури закупівлі
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Код за ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) «Капітальний ремонт вул. Вернигори (тротуар, парна сторона, від вул. Смілянської до будинку №20 по вул. Вернигори, 20) в м. Черкаси»
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Вернигори (тротуар, парна сторона, від вул. Смілянської до будинку №20 по вул. Вернигори, 20)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2020 19:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 19:08
ОГОЛОШЕННЯ.docx
04 листопада 2020 18:49
ОГОЛОШЕННЯ.docx
30 жовтня 2020 18:49
Додаток 2.docx
30 жовтня 2020 18:49
ОГОЛОШЕННЯ.docx
30 жовтня 2020 18:49
Додаток 1.rtf
05 листопада 2020 19:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 19:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 18:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 18:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 19:08
ОГОЛОШЕННЯ.docx
04 листопада 2020 18:49
ОГОЛОШЕННЯ.docx
30 жовтня 2020 18:49
Додаток 2.docx
30 жовтня 2020 18:49
ОГОЛОШЕННЯ.docx
30 жовтня 2020 18:49
Додаток 1.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Єгоров Олександр Володимирович 899 754,00
UAH з ПДВ
850 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "А.І.Д.А." 1 013 284,25
UAH з ПДВ
850 284,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КУКАВА ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 979 701,93
UAH з ПДВ
979 701,93
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 15:46
Електронний підпис
10 листопада 2020 15:46
Захист довкілля.pdf
10 листопада 2020 15:46
4.5.Паспорт+код копія.pdf
10 листопада 2020 15:46
Аналогічний договір 2.pdf
10 листопада 2020 15:46
Аналогічний договір 1.pdf
10 листопада 2020 15:46
Аналогічний договір 3.pdf
10 листопада 2020 15:46
Погоджений проект договору.PDF
10 листопада 2020 15:46
Згода технічні, якісні.pdf
10 листопада 2020 15:46
Згода на обробку данних.pdf
10 листопада 2020 15:46
2. Виписка з держреестру (1).pdf
10 листопада 2020 15:46
2.imd.p7s
10 листопада 2020 15:46
2.imd
10 листопада 2020 15:46
Додаток 1 погоджений.pdf
10 листопада 2020 15:46
Довідка аналогічні.pdf
10 листопада 2020 15:46
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 11:32
Електронний підпис
11 листопада 2020 11:30
Протокол та накази.PDF
11 листопада 2020 11:30
Паспорт гендиректора.PDF
11 листопада 2020 11:30
Кошторис парна сторона.PDF
11 листопада 2020 11:30
Гарантійний лист публічн..PDF
11 листопада 2020 11:30
Відгук1.PDF
11 листопада 2020 11:30
Відгук 3.PDF
11 листопада 2020 11:30
Відгук 2.PDF
11 листопада 2020 11:30
Вернигори парна сторона.rar
11 листопада 2020 11:30
Аналогічний договір 3.PDF
11 листопада 2020 11:30
Аналогічний договір 2.PDF
11 листопада 2020 11:30
Аналогічний договір 1.PDF
11 листопада 2020 11:30
Акт 3.PDF
11 листопада 2020 11:30
Акт 2.PDF
11 листопада 2020 11:30
Акт 1.PDF

Публічні документи

11 листопада 2020 16:07
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:06
Договір 4КУ.pdf
11 листопада 2020 16:06
Договір 2КУ.pdf
11 листопада 2020 16:06
Договір 121.pdf
11 листопада 2020 16:06
Паспорт.pdf
11 листопада 2020 16:06
Кошторис.pdf
11 листопада 2020 16:06
Проект договору.pdf
11 листопада 2020 16:06
ТЗ.pdf
11 листопада 2020 16:06
Повноваження.pdf
11 листопада 2020 16:06
141380.imd
11 листопада 2020 16:06
Виписка.pdf
11 листопада 2020 16:06
Єдиний.pdf
11 листопада 2020 16:06
Відгук.pdf
11 листопада 2020 16:06
Гар лист Прозоро.pdf
11 листопада 2020 16:06
Довідка досвід.pdf
11 листопада 2020 16:06
Код.pdf
11 листопада 2020 16:06
Гар лист техн хар-ки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Єгоров Олександр Володимирович

ТОВ "А.І.Д.А."

ФОП КУКАВА ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Єгоров Олександр Володимирович
#2910318174
Відхилено 850 250,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 14:46
ТОВ "А.І.Д.А."
#31701728
Рішення скасоване 850 284,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 16:30
ТОВ "А.І.Д.А."
#31701728
Відхилено 850 284,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 16:32
ФОП КУКАВА ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2741904277
Переможець 979 701,93
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 16:34

Документи

16 листопада 2020 14:46
Електронний підпис
16 листопада 2020 14:46
437 - Вернигори 2.docx

Документи

16 листопада 2020 14:52
Електронний підпис
16 листопада 2020 14:51
437 - Вернигори 2.docx

Документи

16 листопада 2020 16:32
Електронний підпис
16 листопада 2020 16:32
438- Вернигори 3.docx

Документи

16 листопада 2020 16:34
Електронний підпис
16 листопада 2020 16:33
438- Вернигори 3.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2020 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КУКАВА ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2741904277
979 701,93
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 листопада 2020 16:34
Електронний підпис
16 листопада 2020 16:33
438- Вернигори 3.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2021 09:58
Додаткова угода № 4 до договору № 127.pdf зміни до договору
28 жовтня 2021 09:57
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 09:47
Додаткова угода № 3 до договору № 127 (1).pdf зміни до договору
01 квітня 2021 09:47
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:32
Додаткова угода № 2 до договору № 127 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:32
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 17:07
Додаткова угода № 1 до договору № 127 (1).pdf зміни до договору
26 листопада 2020 17:07
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 16:19
Договір № 127.pdf укладений
26 листопада 2020 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти п.5.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Підрядник зобов’язаний розпочати роботи за Договором протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту підписання договору і завершити виконання робіт в строки, визначені у графіку виконання робіт (додаток № 4).» 2. Викласти розділ 7 договору в наступній редакції: «7. Відповідальність Сторін 7.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України і Договором. 7.2. У разі порушення Постачальником строків виконання Робіт, встановлених в заявках Замовника та додатках до договору, про що складаються відповідні акти, за підписами уповноважених представників Замовника і Постачальника, останній сплачує Замовнику пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, діючої на момент нарахування пені від ціни Договору за кожний день затримки виконання Робіт, а за прострочення виконання Робіт за Договором понад 5 (п’ять) днів, Постачальник додатково сплачує Замовнику штраф у розмірі 5% (п’яти) відсотків від ціни Договору. 7.3. У разі неякісного виконання Підрядником робіт за Договором, у тому числі при виконанні гарантійних зобов’язань, визначених розділом 8 Договору, що підтверджується актом за підписами уповноважених представників Замовника і Підрядника, чи актами (довідками) перевірок уповноважених на здійснення відповідних контрольних заходів органів, або актами, складеними згідно п.8.3, 8.4. Договору, Підрядник, за власний рахунок, у термін, узгоджений із Замовником, чи визначений п.8.3, 8.4. Договору, усуває усі встановлені недоліки, а також сплачує Замовнику штрафні санкції у розмірі 10 (десяти) відсотків від вартості неякісно виконаних робіт. Підрядник несе відповідальність за неякісно виконані роботи за Договором з моменту підписання Сторонами Договору і до закінчення гарантійного терміну експлуатації Замовником Об’єкту. 7.4. Сплата штрафних санкцій (пені, штрафу, тощо) не звільняє Сторону, яка їх сплатила, від виконання зобов’язань за Договором.» 3. Викласти додаток №4 до Договору в редакції, що додається до даної додаткової угоди 4. Інші пункти Договору залишити без змін. 5. Дана Угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє в термін, визначений Договором.
Номер договору про закупівлю: 127
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить 979 701,93 грн. (дев’ятсот сімдесят дев’ять тисяч сімсот одна грн. 93 коп.) без ПДВ, при цьому: - фінансування 2020 року – 0,00 грн.; - фінансування 2021 року – 979 701,93 грн.» 2. Викласти додаток №4 до Договору в редакції, що додається до даної додаткової угоди 3. Інші пункти Договору залишити без змін. 4. Дана Угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє в термін, визначений Договором.
Номер договору про закупівлю: 127
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уклали цю Додаткову угоду (в подальшому – Угоду) до Договору № 127 від 26.11.2020 року, у подальшому - Договір, про наступне: 1. В зв’язку зі зміною банківських реквізитів, реквізити Замовника у розділі №15 Договору викласти в наступній редакції: «Департамент житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради 18000, м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького,36 UA028201720344221027100048486 Держказначейська служба України м. Київ код ЄДРПОУ: 26323404, тел. (0472)361135» 2. Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить 979 701,93 грн. (дев’ятсот сімдесят дев’ять тисяч сімсот одна грн. 93 коп.) без ПДВ, при цьому: - фінансування 2020 року – 0,00 грн.; - фінансування 2021 року – 969 701,93 грн.; - фінансування 2022 року – 10000,00 грн.» 3. Викласти додаток №4 до Договору в редакції, що додається до даної додаткової угоди 4. Пункт 11.1. Договору викласти у наступній редакції: «11.1. Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2022 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором.» 5. Інші пункти Договору залишити без змін. 6. Дана Угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє в термін, визначений Договором.
Номер договору про закупівлю: 127
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить 979 701,93 грн. (дев’ятсот сімдесят дев’ять тисяч сімсот одна грн. 93 коп.) без ПДВ, при цьому: - фінансування 2020 року – 0,00 грн.; - фінансування 2021 року – 967 312,68 грн.; - фінансування 2022 року – 12389,25 грн.» 2. Викласти додаток №4 до Договору в редакції, що додається до даної додаткової угоди 3. Інші пункти Договору залишити без змін. 4. Дана Угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє в термін, визначений Договором.
Номер договору про закупівлю: 127
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML