Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кабінет математики. ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі
Очікувана вартість
131 426,00 UAH
UA-2020-10-30-007493-c 32f5d4f596e546ec8db699d938ab5331
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Гондерук

+380414321089 osvtend@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки виконавчого комітету Бердичівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143206
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., м. Бердичів, пл. Центральна, 1
Контактна особа: Олена Гондерук
+380414321089
osvtend@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 18:36
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2020 17:00
Очікувана вартість: 131 426,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 657,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою. Більш детальна інформація щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції зазначено у пункті 7 "Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції" розділу І "Загальні положення" тендерної документації, що додається до даного оголошення. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій — не вимагається. Математична формула для розрахунку приведеної ціни — не застосовується. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 4 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Кабінет математики. в т.ч.:1.1- персональний комп’ютер форм-фактор ноутбук (тип 1)- 1шт.; 1.2 - персональний комп’ютер форм-фактор ноутбук (тип 2) - 4 шт.; 1.3 - комплект мультимедійного обладнання - 1 комплект в т.ч.:( а) інтерактивна дошка - 1 шт; б) мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом - 1 шт; в) базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проєктора - 1шт.);1.4- багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір) - 1 шт.; 1.5- цифрова документ-камера - 1 шт.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пл. Центральна, 1, (вул. Європейська, 90 (склад))
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39162100-6 — Навчальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2020 18:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 18:36
Проект Договору.docx
30 жовтня 2020 18:36
ТД каб.математики.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 04 листопада 2020 11:50
Дата відповіді: 06 листопада 2020 12:58
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення відритих торгів та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на проектор, інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. 2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. В даній закупівлі вимоги щодо підтвердження якості встановлені у відповідності до: - Наказу № 574 від 29.04.2020 р «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STIM – лабораторій» ; - Наказу № 1440 від 02.11.2017 р. «Про затвердження типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно – технічної) освіти», в яких чітко визначені вимоги щодо якості навчального обладнання. Окрім того, з метою запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows у тендерній документації у Додатку 4 встановлені вимоги до предмету закупівлі, яких, на думку Замовника, достатньо для перевірки якості товару, разом з тим, не встановлюючи дискримінаційних вимог. Дякуємо за запитання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-30-007493-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 04 листопада 2020 11:29
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику! У Додатку 4 вимога надати:
п.4.5. Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання програмного забезпечення із вказівкою номера оголошення в системі Прозоро до предмету закупівлі.
Надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні є дискримінаційною та неправомірною відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно загальних принципів господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин напряму із підприємствами не має. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації !!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2020 12:21
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Замовник не погоджується з тим, що вимога в Тендерній документації Замовника про надання листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора «Microsoft» в Україні є дискримінаційною. Така вимога висувається Замовником у зв'язку із тим, що останнім часом спостерігається велика кількість випадків встановлення неліцензійних примірників програми «Microsoft», тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права».
Також хочемо зазначити, що між Міністерством освіти і науки України (далі — МОН) та Представництвом Microsoft у країнах СНД 9 жовтня 2001 року було підписано Меморандум про співпрацю, в якому МОН визначає програмні продукти Microsoft (Microsoft Windows XP, Microsoft Office XP) як освітні стандарти в Україні.
На виконання цього Меморандуму та з метою забезпечення легалізації і якості програмного забезпечення МОН видано наказ від 03.12.2001 р. № 782 «Про заходи щодо локалізації та легалізації програмних продуктів Microsoft».
28 жовтня 2003 року у Меморандумі про взаєморозуміння між Міністерством освіти і науки України та Корпорацією Microsoft сторони домовились розвивати співробітництво в галузі використання сучасних інформаційних технологій у діяльності Міністерства, підпорядкованих йому підприємств, організацій, науково-дослідних закладів, закладів загальної середньої, професійно-технічної та вищої освіти.
Так як предметом закупівлі є "Персональний комп'ютер форм-фактор ноутбук" разом із ліцензійною операційною системою Microsoft Windows 10 Pro з безкоштовними оновленнями та україномовним інтерфейсом, то для запобігання придбання неліцензійного або піратського програмного забезпечення, учасник повинен надати відповідний лист-підтвердження від компанії Microsoft в Україні , наданий виробнику системних блоків та ноутбуків, що підтверджує право щодо постачання програмного забезпечення компанії Microsoft.
Отже, з метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows у тендерній документації встановлена дана вимога до учасників, яка не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації «Microsoft» для отримання авторизаційного листа.
Враховуючи ч. 3 ст. 22 Закону, ТД може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до ТД.

Інформація про відміну

Дата відміни
15 листопада 2020 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій