Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-15 Контрольно-пропускний пункт «Великоплоске» – Новопетрівка – Цебрикове – Знам’янка – Березівка на ділянці км 48+784 – км 87+100
Очікувана вартість
11 000 000,00 UAH
UA-2020-10-30-007369-c 84570b977a514f0287874ad4f61a4ab2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 17 листопада 2020 15:32
Очікувана вартість: 11 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Умови надання забезпечення: 2.1. Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді гарантії, а саме: Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна гарантія, видана банківською установою, з обов’язковим накладенням ЕЦП (далі – банківська гарантія). Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. 2.1.1. В банківській гарантії обов’язково мають значитися: - предмет закупівлі - номер тендеру на веб-порталі Уповноваженого органу; - строк дії банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції. 2.2. Розмір банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції 7 000,00 грн. 2.3. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). 2.4. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання /надсилання Замовнику. 2.5. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 днів з дня кінцевого строку подання пропоицій. 2.6. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації 2.7. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. 2.8. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг в Одеській області код ЄДРПОУ:25829550 IBAN: UA838201720355169004000008577в ДКСУ, м. Київ
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-15 Контрольно-пропускний пункт «Великоплоске» – Новопетрівка – Цебрикове – Знам’янка – Березівка на ділянці км 48+784 – км 87+100 (джерело фінансування - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 3.1 Розрахунки за виконанні роботи здійснюються в межах договірної ціни та виділених коштів на оплату робіт (по мірі надходження коштів з відповідного бюджету на рахунок Замовника), але не більше 60% до отримання позитивного висновку експертизи.3.4 Замовник здійснює оплату на підставі підписаних актів здачі-приймання виконаних робіт протягом 10 робочих днів (з дати отримання фінансування з відповідного бюджету) (детально викладено в проекті договору) Пiсляоплата 5 Робочі 60
Виконання робіт 3.4 Замовник здійснює оплату робіт на підставі підписаних актів здачі-приймання виконаних робіт протягом 5 робочих днів (з дати отримання фінансування з відповідного бюджету). 3.5 Остаточний розрахунок вартості договору, за розроблену проектно-кошторисну документацію здійснюється протягом 5 робочих днів з дня отримання позитивного висновку комплексної державної експертизи. Пiсляоплата 5 Робочі 40

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2020 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 15:34
ТД НР ПКД КР Т-16-15 48-87 06 11 20.docx
06 листопада 2020 15:34
Перелік змін ПКД 06 11 20.docx
06 листопада 2020 13:26
Перелік змін ПКД КР Т-16-15 48-87 05 11 20.docx
06 листопада 2020 13:26
ТД НР ПКД КР Т-16-15 48-87 05 11 20.docx
30 жовтня 2020 17:48
ТД ПКД КР Т-16-15 48-87 29 10 20.docx
30 жовтня 2020 17:48
проект договору.doc
06 листопада 2020 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 15:34
ТД НР ПКД КР Т-16-15 48-87 06 11 20.docx
06 листопада 2020 15:34
Перелік змін ПКД 06 11 20.docx
06 листопада 2020 13:26
Перелік змін ПКД КР Т-16-15 48-87 05 11 20.docx
06 листопада 2020 13:26
ТД НР ПКД КР Т-16-15 48-87 05 11 20.docx
30 жовтня 2020 17:48
ТД ПКД КР Т-16-15 48-87 29 10 20.docx
30 жовтня 2020 17:48
проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УРБАН ПРОГРЕС 7 541 000,00
UAH з ПДВ
6 498 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ 8 798 000,00
UAH з ПДВ
6 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" 9 800 000,00
UAH з ПДВ
6 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОПРОЕКТ" 8 910 000,00
UAH з ПДВ
8 910 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" 9 349 000,00
UAH з ПДВ
9 349 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій" 9 567 800,00
UAH з ПДВ
9 567 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 11:04
Електронний підпис
02 грудня 2020 10:43
Довідка-борг-немає-0912.pdf
26 листопада 2020 18:11
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:00
Довідка-борг-немає 27.11.pdf
26 листопада 2020 18:00
Стаття 17. Т-16-15.pdf
25 листопада 2020 12:18
Електронний підпис
25 листопада 2020 11:59
Додаткові угоди.pdf
25 листопада 2020 11:36
Додактові угоди.pdf
25 листопада 2020 11:36
Довідка 007369.pdf
13 листопада 2020 18:13
Електронний підпис
13 листопада 2020 17:38
Підписаний_Гарантія_G1120-6297.pdf
13 листопада 2020 17:38
Документація.pdf

Публічні документи

14 листопада 2020 12:35
Електронний підпис
14 листопада 2020 12:24
25. Статут.pdf
14 листопада 2020 12:24
24. Протокол.pdf
14 листопада 2020 12:23
20. Технічне завдання.pdf
14 листопада 2020 12:23
19. Проект Договору.pdf
14 листопада 2020 12:23
13. Довідка про санкції.pdf
14 листопада 2020 12:23
3.10. Наказ Сичук О.С..pdf
14 листопада 2020 12:23
12. Гарантійний лист.pdf
14 листопада 2020 12:23
11. Довідка про ст. 17.pdf
14 листопада 2020 12:23
3.9. Наказ Гудима О.І..PDF
14 листопада 2020 12:23
3.8. Наказ Буженко В.Р..PDF
14 листопада 2020 12:23
10. Довідка про субпідряд.pdf
14 листопада 2020 12:23
3.7. Наказ Брусановський О.О..PDF
14 листопада 2020 12:23
3.6. Наказ Барабанчук О.І..PDF
14 листопада 2020 12:23
8. Довідка про підприємство.pdf
14 листопада 2020 12:23
3.5. Наказ Некрасов М.М..pdf
14 листопада 2020 12:23
6. Довідка від ГІПа.pdf
14 листопада 2020 12:23
5. Довідка про ГІПа.pdf
14 листопада 2020 12:23
3.3. ЦПУ Фурман В.В..pdf
14 листопада 2020 12:23
3.2. ЦПУ Храмов Я.А..pdf
14 листопада 2020 12:23
4.2. відгук до Договору 57-19.pdf
14 листопада 2020 12:23
3.12. Наказ Шеремет А.В..PDF
14 листопада 2020 12:23
3.11. Наказ Пархоменко К.Ю..PDF
14 листопада 2020 12:23
3.1. ЦПУ Осадчук М.О..pdf
14 листопада 2020 12:23
3. Довідка про працівників.pdf
14 листопада 2020 12:23
2. Бухгалтерська довідка.pdf
14 листопада 2020 12:23
1. Довідка про обладнання.pdf

Публічні документи

16 листопада 2020 09:30
Електронний підпис
16 листопада 2020 09:29
Лiцензiя_Повноваження_УБIБ.zip
15 листопада 2020 17:51
установчі документи.rar
15 листопада 2020 17:51
рішення 75.PDF
15 листопада 2020 17:51
проект договору.PDF
15 листопада 2020 17:51
лист-пояснення ліцензія.PDF
15 листопада 2020 17:51
довідка субпідряд.PDF
15 листопада 2020 17:51
довідка санкції.PDF
15 листопада 2020 17:51
довідка про підприємство.PDF
15 листопада 2020 17:51
довідка не було обставин.PDF
15 листопада 2020 17:51
довідка довкілля.PDF
15 листопада 2020 17:51
дані працівники.pdf

Публічні документи

14 листопада 2020 14:33
Електронний підпис
13 листопада 2020 16:59
12.1 Проект договору Дод.4.pdf
13 листопада 2020 16:59
11.1 Витяг з РПЄП.pdf
13 листопада 2020 16:59
9.1 Довідка про санкції.pdf
13 листопада 2020 16:59
G8602.20.7z
13 листопада 2020 16:59
4.1.4 Витяг з ЄДРПОУ.PDF
13 листопада 2020 16:59
4.1.1 Повноваження Директора.pdf
13 листопада 2020 16:59
3.1.1 Технічне завдання Дод.5.pdf
13 листопада 2020 16:59
3.1 Гарантійний лист Дод.2.pdf
13 листопада 2020 16:59
1.3.3 Експертний звіт.PDF
13 листопада 2020 16:59
1.3.2 Лист-відгук.PDF
13 листопада 2020 16:59
1.2.2 Довідка-згода від ГІПа.pdf
13 листопада 2020 16:59
1.2 Довідка про працівників.pdf
13 листопада 2020 16:59
1.1.4 Лист-згода орендодавця.pdf
13 листопада 2020 16:59
1.1.1 Бухгалтерська довідка.pdf
13 листопада 2020 16:59
1.1 Довідка про обладнання.pdf

Публічні документи

14 листопада 2020 19:45
Електронний підпис
14 листопада 2020 19:29
G8589.20.7z
14 листопада 2020 19:29
ліцензія.pdf
14 листопада 2020 19:29
лист банкрутство.pdf
14 листопада 2020 19:29
доверенность Блудова.pdf
14 листопада 2020 19:29
23_Гарантіи_нии_ лист 48.pdf
14 листопада 2020 19:29
20 Аналогічнии_ договір КР.zip
14 листопада 2020 19:29
18_Довідка Згода ГІПа 48.pdf
14 листопада 2020 19:29
16_Кваліфікація працівників.pdf
14 листопада 2020 19:29
15_Договори_на_ПЗ_та_оренди.zip
14 листопада 2020 19:29
13_Довідка МТБ.pdf
14 листопада 2020 19:29
12_Довідка за ст. 17.pdf
14 листопада 2020 19:29
11_Довідка про код доступу.pdf
14 листопада 2020 19:29
08 Рішення ради директорів.pdf
14 листопада 2020 19:29
07_Статут.pdf
14 листопада 2020 19:29
01_Довідка про підприємство.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УРБАН ПРОГРЕС

ПП ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ

ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ"

МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОПРОЕКТ"

ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"

Приватне підприємство "Парк Нових Технологій"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ УРБАН ПРОГРЕС
#40653216
Переможець 6 498 000,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2020 13:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 листопада 2020 15:29

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданих тендерних пропозицій (далі – ТП) учасника ТОВ «УРБАН ПРОГРЕС» надано довідку, що підтверджує наявність працівників, у якій не зазначено дати видачі кваліфікаційних сертифікатів. 2) У складі поданих ТП учасника ТОВ «УРБАН ПРОГРЕС» надано копію цивільно-правової угоди з ФОП Керкер Віталієм Борисовичем, термін дії якої встановити неможливо, адже він у п. 1.4. (до 31.12.2020 р.), а у п. 7.1. (до 31.12.2021 р.) зазначається по різному. 3) У складі поданих ТП учасника ТОВ «УРБАН ПРОГРЕС» надано копію цивільно-правової угоди з ФОП Козачок Світланою Дмитрівною, у якій не прописано терміну її дії, тому неможливо з’ясувати чи є чинним відповідний договір. 2. Посилання на вимоги тендерних документацій щодо яких виявлені невідповідності: 1) Відповідно до п.1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до тендерної документації (далі ТД), у колонці №6 таблиці, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначається серія, номер та дата видачі сертифікату працівників, які мають бути сертифіковані згідно умов документації; 2) Відповідно до п.1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 ТД, в підтвердження наявності працівників, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в табличці. 3) Відповідно до п.1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 ТД, в підтвердження наявності працівників, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в табличці. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог п.1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД – у довідці, що підтверджує наявність працівників, зазначити серії, номери та дати видачі сертифікатів працівників, які мають бути сертифіковані згідно умов документації. 2) На виконання вимог п.1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 ТД чітко встановити строк дії договору з ФОП Керкер Віталієм Борисовичем шляхом підписання додаткової угоди, або ж надати пояснення щодо розбіжності строку дії договору. 3) На виконання вимог п.1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 ТД чітко встановити строк дії договору з ФОП Козачок Світланою Дмитрівною шляхом підписання додаткової угоди.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2020 13:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УРБАН ПРОГРЕС
#40653216
6 498 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2023 15:56
38ПКД ДУ9 Т-16-15 48-57 урбан прогрес 06.12.23.PDF зміни до договору
08 грудня 2023 15:56
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2022 11:28
38ПКД ДУ7 Т-16-15 48-87 Урбан Прогрес 19 12 22.PDF зміни до договору
20 грудня 2022 11:27
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2022 11:47
38ПКД ДУ5 Т-16-15 48-87 Урбан Погрес 31 08 22.PDF зміни до договору
01 вересня 2022 11:47
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2022 16:28
38ПКД ДУ4 30 03 22.pdf зміни до договору
31 березня 2022 16:28
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 12:02
38ПКД ДУ2 29 06 21 (1).pdf зміни до договору
01 липня 2021 12:02
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 14:21
38ПКД Т-16-15 48-87 Урбан 14 12 20.pdf укладений
17 грудня 2020 14:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з відсутністю фінансування та відповідно до пункту 9.2. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов» викласти у наступній редакції: п. 4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31.03.2022 року, відповідно до календарного плану (додаток № 2). п.9.2. Цей договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 березня 2022 року, а частині оплати – до повного виконання замовником своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 38ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із введенням в Україні воєнного стану, згідно Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та відповідно до пункту 9.2. та п/п 3 п.9.4. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: п. 4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31 грудня 2022 року, відповідно до Календарного плану. п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2022 року , а в частині грошових зобов’язань - до повного виконання .
Номер договору про закупівлю: 38ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з отриманням Підрядником статусу платника ПДВ (індивідуальний податковий номер 406532109152) та відповідно до пункту 9.3. і п/п 5. пункту 9.4. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились внести зміни до договору: у преамбулі договору змінити статус платника єдиного податку на платника податку на прибуток на загальних підставах, пункт 2.1. розділу2. «Вартість договору» і пункт 10.6. розділу 10. «Інші умови», викласти в наступній редакції: п. 2.1. Вартість робіт за Договором становить – 6 498 000,00 грн. (Шість мільйонів чотириста дев’яносто вісім тисяч грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 864 660,70 грн. п.10.6. Замовник є неприбутковою організацією. Підрядник є платником податку на прибуток на загальних підставах.
Номер договору про закупівлю: 38ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 9.2., п/п 3. пункту 9.4. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: п. 4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31 грудня 2023 року, відповідно до Календарного плану. п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2023 року , а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 38ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 9.2., п/п 3. пункту 9.4. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: 4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31 грудня 2024 року, відповідно до Календарного плану (додаток №2). 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2024 року , а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх зобов’язань .
Номер договору про закупівлю: 38ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML