Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-07 Ізмаїл–Кілія–Вилкове, міст на км 37+985
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2020-10-30-007356-c 547fbefc4a434b32ae590cbfff69ebb4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 17 листопада 2020 11:44
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Умови надання забезпечення: 2.1. Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді гарантії, а саме: Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна гарантія, видана банківською установою, з обов’язковим накладенням ЕЦП (далі – банківська гарантія). Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. 2.1.1. В банківській гарантії обов’язково мають значитися: - предмет закупівлі - номер тендеру на веб-порталі Уповноваженого органу; - строк дії банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції. 2.2. Розмір банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції 7 000,00 грн. 2.3. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). 2.4. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання /надсилання Замовнику. 2.5. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 днів з дня кінцевого строку подання пропоицій. 2.6. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації 2.7. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. 2.8. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг в Одеській області код ЄДРПОУ:25829550 IBAN: UA838201720355169004000008577в ДКСУ, м. Київ
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-07 Ізмаїл–Кілія–Вилкове, міст на км 37+985 (джерело фінансування - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 3.1 Розрахунки за виконанні роботи здійснюються в межах договірної ціни та виділених коштів на оплату робіт (по мірі надходження коштів з відповідного бюджету на рахунок Замовника), але не більше 60% до отримання позитивного висновку експертизи.3.4 Замовник здійснює оплату на підставі підписаних актів здачі-приймання виконаних робіт протягом 10 робочих днів (з дати отримання фінансування з відповідного бюджету) (детально викладено в проекті договору) Пiсляоплата 5 Робочі 60
Виконання робіт 3.4 Замовник здійснює оплату робіт на підставі підписаних актів здачі-приймання виконаних робіт протягом 5 робочих днів (з дати отримання фінансування з відповідного бюджету). 3.5 Остаточний розрахунок вартості договору, за розроблену проектно-кошторисну документацію здійснюється протягом 5 робочих днів з дня отримання позитивного висновку комплексної державної експертизи. Пiсляоплата 5 Робочі 40

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 15:35
ТД НР ПКД КР Т-16-07 37+985 06 11 20.docx
06 листопада 2020 15:35
Перелік змін ПКД 06 11 20.docx
06 листопада 2020 13:48
ТД НР ПКД КР Т-16-07 37+985 29 10 20.docx
06 листопада 2020 13:48
Перелік змін ПКД Т-16-07 37+985 05.11.20.docx
30 жовтня 2020 17:43
ТД ПКД КР Т-16-07 37+985 29 10 20.docx
30 жовтня 2020 17:43
проект договору.doc
06 листопада 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 15:35
ТД НР ПКД КР Т-16-07 37+985 06 11 20.docx
06 листопада 2020 15:35
Перелік змін ПКД 06 11 20.docx
06 листопада 2020 13:48
ТД НР ПКД КР Т-16-07 37+985 29 10 20.docx
06 листопада 2020 13:48
Перелік змін ПКД Т-16-07 37+985 05.11.20.docx
30 жовтня 2020 17:43
ТД ПКД КР Т-16-07 37+985 29 10 20.docx
30 жовтня 2020 17:43
проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УРБАН ПРОГРЕС 1 332 000,00
UAH з ПДВ
1 332 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" 1 597 000,00
UAH з ПДВ
1 597 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 11:06
Електронний підпис
02 грудня 2020 10:45
Довідка-борг-немає-0912.pdf
27 листопада 2020 10:54
Електронний підпис
26 листопада 2020 18:02
Довідка-борг-немає 27.11.pdf
26 листопада 2020 18:02
Стаття 17. міст.pdf
25 листопада 2020 12:12
Електронний підпис
25 листопада 2020 11:51
Довідка_ додаткова угода.pdf
25 листопада 2020 11:18
Електронний підпис
25 листопада 2020 10:52
2020-10-30-007356-c.pdf
13 листопада 2020 17:06
Електронний підпис
13 листопада 2020 16:58
Документація.pdf
13 листопада 2020 16:58
garant_G1120-6169-GL_tender.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УРБАН ПРОГРЕС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ УРБАН ПРОГРЕС
#40653216
Переможець 1 332 000,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2020 13:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 листопада 2020 15:28

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданих тендерних пропозицій (далі – ТП) учасника ТОВ «УРБАН ПРОГРЕС» надано довідку, що підтверджує наявність працівників, у якій не зазначено дати видачі кваліфікаційних сертифікатів. 2) У складі поданих ТП учасника ТОВ «УРБАН ПРОГРЕС» надано копію цивільно-правової угоди з ФОП Керкер Віталієм Борисовичем, термін дії якої встановити неможливо, адже він у п. 1.4. (до 31.12.2020 р.), а у п. 7.1. (до 31.12.2021 р.) зазначається по різному. 3) У складі поданих ТП учасника ТОВ «УРБАН ПРОГРЕС» надано копію цивільно-правової угоди з ФОП Козачок Світланою Дмитрівною, у якій не прописано терміну її дії, тому неможливо з’ясувати чи є чинним відповідний договір. 2. Посилання на вимоги тендерних документацій щодо яких виявлені невідповідності: 1) Відповідно до п.1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до тендерної документації (далі ТД), у колонці №6 таблиці, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначається серія, номер та дата видачі сертифікату працівників, які мають бути сертифіковані згідно умов документації; 2) Відповідно до п.1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 ТД, в підтвердження наявності працівників, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в табличці. 3) Відповідно до п.1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 ТД, в підтвердження наявності працівників, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в табличці. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог п.1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД – у довідці, що підтверджує наявність працівників, зазначити серії, номери та дати видачі сертифікатів працівників, які мають бути сертифіковані згідно умов документації. 2) На виконання вимог п.1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 ТД чітко встановити строк дії договору з ФОП Керкер Віталієм Борисовичем шляхом підписання додаткової угоди, або ж надати пояснення щодо розбіжності строку дії договору. 3) На виконання вимог п.1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 ТД чітко встановити строк дії договору з ФОП Козачок Світланою Дмитрівною шляхом підписання додаткової угоди.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2020 13:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УРБАН ПРОГРЕС
#40653216
1 332 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2023 16:05
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2023 15:24
ДУ16 від 02.10.2023 37ПКД ТОВ Урбан Прогрес.PDF зміни до договору
02 жовтня 2023 15:23
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2023 14:00
37пкд 14ДУ 03.07.2023.PDF зміни до договору
03 липня 2023 14:00
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2022 11:23
37ПКД ДУ12 Т-16-07 37+985 Урбан Прогрес 19 12 22.PDF зміни до договору
20 грудня 2022 11:22
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2022 10:29
37ПКД ДУ10 Т-16-07 37+985 Урбан Прогрес 15 28 22.PDF зміни до договору
16 серпня 2022 10:28
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2022 16:27
37ПКД ДУ8 30 03 22.pdf зміни до договору
31 березня 2022 16:27
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2021 11:08
ДУ 4 37ПКД (1).PDF зміни до договору
23 квітня 2021 11:08
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 15:54
37ПКД Т-16-07 міст 37+985 Урбан 15 12 20.pdf укладений
18 грудня 2020 15:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 2. Відповідно до абз.3 пункту 9.4. та пункту 9.2. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов» викласти у наступній редакції: п.4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31 березня 2022 року, відповідно до календарного графіка виконання робіт (додаток №2). п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 березня 2022 року, а в частині грошових зобов’язань – до повного виконання.
Номер договору про закупівлю: 37ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із введенням в Україні воєнного стану, згідно Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та відповідно до пункту 9.2. та п/п 3 п.9.4. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: п. 4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31 грудня 2022 року, відповідно до Календарного плану. п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2022 року , а в частині грошових зобов’язань - до повного виконання .
Номер договору про закупівлю: 37ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з отриманням Підрядником статусу платника ПДВ (індивідуальний податковий номер 406532109152) та відповідно до пункту 9.3. і п/п 5. пункту 9.4. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились внести зміни до договору: у преамбулі договору змінити статус платника єдиного податку на платника податку на прибуток на загальних підставах, пункт 2.1. розділу2. «Вартість договору» і пункт 10.6. розділу 10. «Інші умови», викласти в наступній редакції: п. 2.1. Вартість робіт за Договором становить – 1 332 000,00 грн. (Один мільйонів триста тридцять дві тисячі грн. 00 коп.) , у тому числі ПДВ – 117 519,42 грн.
Номер договору про закупівлю: 37ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 9.2., п/п 3. пункту 9.4. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: п. 4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31 грудня 2023 року, відповідно до Календарного плану. п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2023 року , а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 37ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 9.2., п/п 3. пункту 9.4. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: п. 4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 01 липня 2024 року, відповідно до Календарного плану. п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 01 липня 2024 року , а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх зобов’язань. 4. Додаток № 2 «Календарний план» та Додаток №3 «План фінансування» викласти у новій редакції, що додається
Номер договору про закупівлю: 37ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 9.2., п/п 3. пункту 9.4. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: 4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 30 листопада 2023 року, відповідно до Календарного плану. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 30 листопада 2023 року , а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 37ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2020 — 30 листопада 2023
Сума оплати за договором: 1 332 000,00
UAH